Pont a budaörsi......
A másik 2 tesco tőlem 5percre van, a budaörsi pedig több mint 1/2óra :(
Kikocsizok, és akkor nem lesz ott senki.......
De ha biztos hogy mentek, akkor megyek én is!
Thom:
És mi lesz este, ha ráérsz?
Lefekszel? :))))))
Ja, a kollegám most egy dájhatsu-val szemezik, ha jössz este, akkor kiviszem őt is. Hátha beindul!
Az estével az a baj, hogy elovad a hó!
De azért megpróbálhatjuk!
Jó estét!
Most jövök a ligetből!
Csak ketten voltunk, Hammer kollegával. A pörgéseknek a rendörség megjelenése vetett véget, aztán hazajöttünk.
Eugen:
Nem válaszoltál az SMS-re!
nippon:
Neked van gyermeked? Ha nincs, akkor majd egy pár év múlva te is fejből mondod a meséket, és jobbnál jobb érveket találsz ki arra, hogy elaludjon. A kicsikkel pedig az a baj, hogy nem akkor alszanak amikor te szeretnéd. Tehát el kell altatni.
thom:
Sajnálom, hogy nem tudtál eljönni.
Kollegámban ne nagyon bizzál, mert valami rönóra van begerjedve, és megijedt a sok km-től.
Péter!
sorry, közbejött jópár dolog, netközelben sem voltam igazán... :-/ most értem haza, és hulla vagyok (de azért a topicot elolvasom :) )
Nippon koma: hát jelen pillanatban 350e. Popovicsnak nem mondtam még, mert ö csak úgy adja el, hogy közvetít. nem veszi meg, hanem ha van valaki, szól. ezt meg én is tudom :)) Szikinek már szóltam. És én meg Péterben bízom, pontosabban a kollégájában ;))
maratham
thom
u.i.: a budaörsi tesco parkolójában is forgolódtak pajkos autósok. de suzukik köze nem volt pofim bemenni :))
ha holnap odafenn is úgy akarják, megprószálhatnánk... (eddig még nincs program - kopp-kopp-kopp) de ne építsetek rám, mert
1. az rossz
2. az ördög nem alszik...
Péter!
sorry, közbejött jópár dolog, netközelben sem voltam igazán... :-/ most értem haza, és hulla vagyok (de azért a topicot elolvasom :) )
Nippon koma: hát jelen pillanatban 350e. Popovicsnak nem mondtam még, mert ö csak úgy adja el, hogy közvetít. nem veszi meg, hanem ha van valaki, szól. ezt meg én is tudom :)) Szikinek már szóltam. És én meg Péterben bízom, pontosabban a kollégájában ;))
maratham
thom
u.i.: a budaörsi tesco parkolójában is forgolódtak pajkos autósok. de suzukik köze nem volt pofim bemenni :))
ha holnap odafenn is úgy akarják, megprószálhatnánk... (eddig még nincs program - kopp-kopp-kopp) de ne építsetek rám, mert
1. az rossz
2. az ördög nem alszik...
Axa
Esetleg a topicban megjelent infót (youth hostel, stb) a honlapon is lehetne tárolni?
Végre sikerült megcsinálni az autót. Szegény Popovics úr és én. Egy napon keresztül bütyköltük az autót. Ő bütykölte, én szóval tartottam mindenféle kérdésekkel és közben kihült a szervezetem. Fagy és éhhalál kerülgetett. De most végre autóként viselkedik a jószág. HA belegondolok meddig húztam a megcsináltatást! Néhány apró hiba más autót már rég térdre kényszerített volna de az öreg öszvér hüségessen mindent megtett eddig is. Most, hogy a királyfi megcsókolta, táltossá változott és megszépült! Ajánlom mindenkinek. Még egy kis pata polirozás és a lába sem rogyadozik tovább! Karácsonyra remélem meg lesz!
Üdv Lg
Mi az, hogy lerendezem a gyerekeket?! :-) Előbb a mikulás aztán az ördög? úgyan má..
Nekem lenne kedvem, de hát a kötelesség "első a munka második a ferencváros" Pedig itt lakom nem messze. Szóval sajna nem megy, pedig tényleg elmennék!
Üdv LG
Még mindig árulom az automat. Polar szerint 3,7-et ér. Kereskedo 4 ért árulja, de 3,5-ért odaadom másnak is, mindenki yól jár (kereskedon kívül).
99 februári, 151e km.
2.0 LPT SE, 155 LE
cosmic blue metallic
sötétszürke bor
El. ülések, be memóriával
pohártartó
emelt szintu audió
emelésérzékelos riasztó
meg mittoménmég.
(Az SE-t nem részletezem: tempomat, ülésfutés...)
sérülésmentes, 1. tulaj
4-ért szerintem sok, nem fogják +venni, viszont lusta vagyok piacra kivinni, hátha itt a Saab fan-ok közül érdekel v.kit.
Ja, nagyon jó állapotú nyári (Pirelli Drago)+5 db téli guma, ezekbol 2 zsír új.(Mindegyik Dunlop WS xyz)
Hazafele a Felvonulási tér felé jöttem. Csuda jó volt pár 180 fokos fordulatot megtenni (kézifékkel).
Nem voltam egyedül, jópár kollega ugyanúgy pörgött.
Mentek az este? Lehet, hogy csatlakozom.
Hali
Most végeztem a munkámmal, ma már nem leszek gépközelben, ha esetleg összejönne az este, akkor küldjön valaki SMS-t /06209221791/, és én is ott leszek!
Thom, bizom benned!
az 5let nekem is megfordult a fejemben... nem lenne rossz :) a 11 óra után lenne az ideális, mert akkor már tényleg mindenki szunyál (kiv. néhány embört)
sz'al én benne vagyok.
melleslegm ócsóbbé árulom a verdát... (vki szánjon már meg és vegye meg karira Blackstarnak... :) )
Hali Mindenkinek
Leesett a HÓ!
Olvastam a klub honlapján, hogy tavaly /vagyis idén/ csuszkáltatok a népligetben. Ha van valakinek kedve, akkor ma késő este én is kimennék!
Azért késő este, mert ma este jön a Mikulás. Hozzánk kb 6-1/2 7 között van jelenése, utánna egyik barátunknál én leszek a piros ruhás /Szentendrén/, ha hazaérek, lerendezem a gyerekeket, utánna elvileg le tudok lépni. Tavaly 11 köröl mentetek ki, nekem kb 10h-tól lenne OK.
Van valakinek kedve kimenni?
AxA! Mi az, hogy most a 65-ik látogató voltam a klublapon?!
Film: a SPIONFIÓKA című filmben a gonosz(?) egy classic fekete 900 AEROval hosszú percekig üldözi a főhős Lotus Espritjét :-) közben lezúz egy-két más autót vele, a többiek kárára :-)))
Felhivott nemrég egy őrűlt aki Saabot akar venni !!! :DD
Remélem nem olvassa most eme sorokat... :-I
Ha igen,akkor irja mán be,hogy milyen jó fej vagyok !!! :)))
Ne haragudj idegen de a nevedet elfelejtettem.
1000bocs érte.
Tényleg irjál be valamit bátran! Nem harapunk.
/Azt azért nem kell mondanom, hogy rongyosra van nézve a Taxi c. film/ Helyes, helyes, jó srác, de ha teccett neki a Taxi1-ben a kerék/motor/akármicserés átalakulás, akkor a 9-5-ös kibillenő pohártartója jobban fog neki tetszeni :)))
Aszongyák, hogy a szvödfissben is van, akkor ezt a kettőt kell megnézni :))
Itt a lista eddig:
Movie Name Type of Saab Comment
Deep Impact Classic 900 sedan The Saab out runs the big Chevys
Beautiful Girl A 9000 CSE allot of snow
The arrival 95 Wagon A gray 95!! :)
Crazy People 99 What are they do to it?!
If Looks could kill Classic 900 Coupe a ball of flame
The fly 99
Another 99
Final Analysis Classic 900 Convertible A dusty ride
Mighty Aphrodite 900SE Turbo 5-door Going fast!
Moving Classic 900 Coupe What did they do to it
Mercury Rising 9000i Rain every where
Volcano Classic 900 Turbo "Drive" for it!
Throw momma from the train 96 Not the cutest one
Reality Bites Classic 900 Convertible Great action shoots!
James Bond Classic 900 Turbo The right kind of Bond car!
Call Girl 92 Classic 900 Convertible Do they have to seat on the hood! :)
Movies that we don't have pictures to
Les rivieres pourpres Saab 9-3 Viggen A Viggen in action
As good as it gets 900 convertible The Saab is every where
Dumb & Dumber 9000CS Police car At least two 9000CS police cars used by Aspen police force
Wonder Boys Saab 92 or 93 The character played by Frances McDormand drove a 92 or 93
Jungle Fever Classic 900 Convertible great car
City of Angels --- Good movie
The Prize --- Well?
Lost in America Classic 900 classic Saab
GI Jane 900 A 900 looks great in front of a camera
Intersection 900 here as well
Grosse Pointe Blank --- Not the best Saab movie
Night falls over Manhattan 9000 Finally a 9000
Dance Me Outside Classic 900 Hollywood most love Classic 900
Scenes from a Mall 900 Convertible A movie stars real ride
Immediate Family --- A common Saab in Movies
Singles 99 99!
The Boxer --- Another movie with a Saab
Änglagård (House of Angels
or City of Angels?) 9000 CD Aero -91 Talladegared "in action"
Änglagård 2 some 9000 CS and 900 SE
Sista Dansen Classic 900 Cabriolet
Juryn - A tim to kill Classic 900 Cabriolet
Hemlgheten Classic 900 Turbo Cabriolet In a cop chase!
Pensionat Oskar old 900 GL The main family in the movie owns this car
Face off Saab 9000CS a nice silver 9000CS
Iedereen Beroemd Nonte Carlo 900 Convertible (classic) A Monte Carlo!
I Love Trouble Saab 900NG Probably a new generation 900
TV
X-files Classic 900 An alien Saab? :)
Seinfeld 900 Convertible A funny car for a real comedian
Angel Saabs does great in TV series to!
Diagnosis Murder crime killer!
Beverly Hills 900 SE V6 Cabriolet Kelly drives 900 SE V6 Cabriolet Skyblue
The Dallas Movie 900 SE V6 Cabriolet Cliff Barnes
Ally McBeal Saab 9-5 Ally McBeal crashed her since 9-5
Aki látta az Üvegtigris c. filmet, láthat benne egy gyönyörü 900 Sedant, 172H szin (gyk: ezüstmetál), 2x 20 mp-ig, ha vki megjegyezte a rendszámát szóljon, és nyomozzuk ki h. kié:))
Blacksta?:)))
lore:
Az nem esett le, hogy kopasz is? :)
Más:
Apropó filmek: A rajzolós kisfiam teljesen meg volt sértve, amikor hazavittem a Saab-ot, kétségbe volt esve, hogy nem fehér 406-t vettem, mert az egy nagyon gyors autó...
/Azt azért nem kell mondanom, hogy rongyosra van nézve a Taxi c. film/
Hova fajultok uraim? Az utobbi par hozzaszolasbol csak annyi esett le, hogy Misanak 19 centis es zold. Misa! Hagyd a fenebe a teli felkeszitest, eloszor urologust kerits! :-)
Hi all!
Mostanában vettem ki tékából a Pop,Csajok Satöbbi cimű filmet.Ráhibáztam ,mert a főhős, John Cusack exbarátnőjének a filmben aki ügyvéd egy 900 Cabriója van aero felnikkel!!! Állat,mert többszőr is mutatják a filmben... :DDD
Lattam a Kardhal c. filmet. Egy dolog, hogy Dzsonni miatt erdemes megnezni, de szamunkra tartogat mas inyencseget is> SAAB i jatszik benne. Helyes! Megyünk és nézzük! :))
Igaz, nem tul sokat, a szimpatikus fohos viszi vele gyermeket+levezeteskeppen beletolat egy zsarukocsiba. Szegény zsaruk... :)))
A "Szemtol szemben"-nel szemben (szovicc) most egy 9*5-os kabriot csodalhatunk. 9-5 kabrió? Télleg? Asziszem mielőbb meg kell a filmet nézni :)))
Mit iszol? :)))) 98-as ólommentest, azt jót tesz a turbómnak :)))
( (C) by okleveles SAABfan :)) )
Jelen pillanatban nem tudja eldönteni, milyen 9-5 -t vegyen /na persze ha nagy lesz/, mert az ezüst tetszik neki nagyon, de azzal nem lehet rendelni bézs börülést. Most ez a legnagyobb problémája :)) Nagyszerű a srác! Még egy gratula! :)))
"mi azt jelenti, hogy amig a gumi a levegőben, addig kellemesen meg lehet húzni, de a
végleges rászorítást már akkor érdemes mikor a kocsi kereke a földre ér."
En elsore igy csinaltam. Lehet, hogy zseni vagyok??????
MAS>
Lattam a Kardhal c. filmet. Egy dolog, hogy Dzsonni miatt erdemes megnezni, de szamunkra tartogat mas inyencseget is> SAAB i jatszik benne. Igaz, nem tul sokat, a szimpatikus fohos viszi vele gyermeket+levezeteskeppen beletolat egy zsarukocsiba. A "Szemtol szemben"-nel szemben (szovicc) most egy 9*5-os kabriot csodalhatunk.
Lehet, hogy egy jellegzetes SAAB jellemzőt akarok kiirtani... :) Gondolom ez olyasmi mint az ülésfűtés. Statisztikailag a régebbi tipusokon télen nem működik, csak a tűző nyári napsütésben. :) Szóval a középső rostély felől cirregés hallatszik, ami megszünik egy időre, ahogy a ventit felkapcsolom hirtelen 3asba majd vissza. Eddig homály volt a jelenség háttere, de mivel a középső rostély a kormányra fujja a levegőt, és távolra nem vezetek kesztyűben ezért zavaró. A kézikönyvben meg manualokban nem láttam erre utaló jelet. (pl. 2 piros nyil szélen egy kék középen)
Jövőhéten kiderül, mert a kedvenc szerelőm visszajön a szabadságból. Miatta és hajnali 7.30kor felkelek, holott ma se keltem 14.00 előtt. Ez amolyan áldozat a vezetés élményének oltárán.
Biztos, ami biztos, most megkaparintottam az összes helyi szerviz címének listáját. Az oklevél helyett még mindig a nagy Saab betűre mutogatott a srác, hogy Ők hivatalos szervíz, de nektek hála majd kinyomtatom amit letöltöttem és beviszem neki mutatóba, hogy ilyen is van, csak szerezni kell. :)
A rozsdát még mindig nyomatták, de elmagyaráztam a hó(mint viz) és a vas kapcsolatát. Ekkor elmagyarázták, hogy azért átfestik(az alvázat???) miután rozsdátlanították. Megnyugtattam őket, hogy a festéknek sem rossz ha szárad(bár fogalmam nincs mennyi idő kell neki) igy kiegyeztünk egy tavaszban, amikor majd visszatérünk rá.
vp,
Hát én is elég láma vagyok, de sok időm akad, igy végigolvastam a gumi-val kapcsolatos forumokat. Elviekben hivatalos gumist is láttam a'la csakugy gumit visszatenni(szoval az se lehet tul nagy gond), de az első alkalommal sikerült egy profit kifognom. Ami azt jelenti, hogy amig a gumi a levegőben, addig kellemesen meg lehet húzni, de a végleges rászorítást már akkor érdemes mikor a kocsi kereke a földre ér. (Gondolom igy a csavar középen lesz a terhelés elosztva, meg ilyesmik) Szóval szerintem érdemes egy kicsit beleolvasni a társforumokba.(Igazából én a biztonságos profilmélységre voltam kiváncsi.)
Mondjuk téli-nyári kerékcserekor természetes, hogy érdemes leírni melyik kerék hol volt előzőleg. Szerintem ha nem érzel semmi szokatlant akkor minden rendben.
Szori, MiSaab, közben rápillantottam a klub honlapjára, és kiderült hogy ott figyel a zöld cucc.
Te is ott voltál Budaörsön a volvotalin, nem?
Szerintem de.
Ugye?
Köszi a címet. Lehet, hogy még szükségem lesz rá (vagy valki másnak), most egyelőre megoldódott (ez) a gondom.
Elmentem egy gumishoz (Zengő, Bp. XI. Bartók B. 93.), ahol a fémig letisztították a rozsdát, meg a gekkát a felniről, így már nem szöki a levegő.
Azt mondták, ráférne egy esztergálás, mert még kráteres, és ha kb 1 milimétert leszedetnék a peremből, akkor tükörsime lehetne. Tavasszal, a restauráláskor majd erre is sort kerítek.
Más: Egyik probléma megoldódott, jött a másik. Nem nyílik a csomagtér. Izgi lesz bemászni, lebontani a burkolatot, zseblámpafénynél szétszedni a zárat... Szurkoljatok!
"ugye elég csak a kerekeket rosszul vissza tenni egy átvizsgálás után, s onnalntól azok szélén kophatnak és jobb esetben csak kuka, míg rosszabb esetben akár balesetveszély"
Kedves Del-fin,
koztudott, hogy lama vagyok, tehat ne lepodj meg a kerdesemen: hogy lehet egy kereket rosszul vissza tenni? Ezt csak azert kerdezem, mert a mult heten volt, hogy leszedtem az osszes kereket, hogy at tudjam tisztitani az abroncsokat. Aztan meg vissza is tettem oket. Lehet, hogy valamit rosszul csinaltam? Mire kell(ett volna) odafigyelni? Csak ezt nem tudom.
Tetszett a frappáns válaszod jót derültem rajta! De ezt a fütőszálas dolgot nem értem? kérlek magyarázd el! nálam a középső rostélyon mindig hideg levegő jön be?!?
Üdv LG
Hát a jó kapcsolat az erős túlzás... :) Tekintve, hogy a mezei tehenekkel szemben, számomra nem olyan fontos, hogy rendszeres időközönként fejjenek. Talán ha vonzó magányos nő lennék biztos korrektebbül bánnának velem... (pl. ha időre megyek amugy is, akkor nem szeretem, ha megváratnak. (legutóbb épp egy tizenéves srác kávészünetét vártam végig)Kapjak későbbi időpontot, de ne nagysietve, hanem rendesen szánják a kocsimra az időt és talán vegyék észre ha valami nem jó. Na ez utóbbi amiben egyre romlik a szint.)
Azon a gépen szerintem az utolsó csavarig bezárólag minden alkatrész szerepel, a gyári sorozatszámával és aktuális költségével együtt. Mondjuk ha a neten lenne az a gép, akkor előbb hozzájut6nák az adatokhoz, de szerintem nem van. Azért rákérdek, ha legközelebb arra járok. (Jelenleg épp mintha zörögne egy fütőszál maradvány egy ideje s ettől a középső rostélyon meleg helyett hideg levegő áramlik be, szóval aktuálissá válik a dolog.)
BlackStar:
Mit iszol? :))))
Dec. 29.-én megismerheted majd!
Jelen pillanatban nem tudja eldönteni, milyen 9-5 -t vegyen /na persze ha nagy lesz/, mert az ezüst tetszik neki nagyon, de azzal nem lehet rendelni bézs börülést. Most ez a legnagyobb problémája :))
De arról már sikerült meggyőzni, hogy a 9000-nek nagyobb a csomagtortója mint a vectrának.
Üdv
Mostanában én is a szervizt járom valamint a kocsit bújom téli felkészítés címén no meg egyéni szorgalomból, hogy még megbízhatóbb, esztétikusabb, komfortosabb legyen. Ha lehet ilyet mondani a Saabra. A minap voltam Popovicsnál, karburátor javításra és a betört hátsó kisablak pótlása miatt. Sajna egyik sem sikerült maradéktalanul, szóval vissza kell menem a jövőhéten. Már van időpontom de majd kiderül. Már most egy kicsit jobb lett a gép. Laci bá megnyugtatott, hogy nem reménytelen az autó és szerinte nagyon jó állapotban van! Sőt! Amúgy kell két első telót is cserélnem, de én azt hiszem nem nagyzolom el. Maradok a gyári előírt de után gyártott olcsóbb kategoriánál. Kéne fagyálóznin is, valamint a hátsó rugókat megemelni! De mielőtt ez utóbbit megteszem kipróbálom kicsit kiékelni gumi bakokkal. Ha bejön olcsón megúsztam ha nem így is úgy is csere. No és ott van még a kis ablak. Hát így állunk én és a kis autóm.
Üdv mindenkinek LG
Ha jó kapcsolatod van a szervizzel a számítógépen lévő adatokat infokat megszerezhetnéd és közkincsé tehetnéd! Persze csak a saabal kapcsolatosak érdekelnek minket!
A Polar-t nem lehet rávenni hasonlóra? Régi rajzok, metszettek, mikrofilmek stb. ! (már mint az öregebb tipusokról - mit nevezünk öregnek?)
LG
A sok Mazda oklevél a falon, SAAB egy darab se, mert állítólag nincs minősítési rendszer(ezt mondjuk nehéz elhinni...) Olyan nehéz elhinni, hogy meg se próbáld... :))
Asszem sikerült :)
Szóval ezeket a képeket az öt éves kisfiam rajzolt. a lentebb látható kúpé, csak a hütőrácsa miatt Saab, de ezekről a rajzokról egyértelműen látszik, hogy milyen autómárkáról van szó. De az is lehet, hogy csak én vagyok elfogult, egy öt évessel szemben :)))
Aprópó, láttatok már 9-5 taxit? Na persze aero kivitelben.........
Voltam ma a Szikinél!
Láttam a gépedet!
És láttam a kis cetlit a javitanivalókról is...
Ja.
A tél beálltakor kopogás jött elő a futómű körül.
Paráztam rendesen,ugyanis új gömbfejek,új KONI telók vannak...Hogy mi volt a baj ???
A kocsi a Törőcsiknél volt aut. váltó javitáson kb. 3x az utóbbi 1-2 hónapban.
Namármost a futóművet szét kellett szedni a műtétekhez kb 3x motor+váltó ki-be.
Közben elhagyták a gyári gömbfej csavar+anya garnitúrát és valami ócska került be és az sem meghúzva rendesen..kilazult.és kopp.kopp.
A Szikiék felemelték átnézték kicserélték...
Hogy ez mennyibe volt nekem....
Erősen redukál a nullához az összeg,úgyhogy 1x meglepem az egész szerelőbrigádot egy óriáspizzával!!!
Javításról még nem hallottam, bár nem lehetetlen (elméletileg ugyanúgy kigörgőzhető, mint az alu). De Popovicsnál vagy Szikinél biztos találsz bontott felnit, akár gyári alut is.
Én "találtam" új alufelnit, csak nem SAABra kell keresni, hanem adatok alapján (4*114,3 5fél x 15" ET40, ilyet nem gyártanak). A japánokra való 4*114,3 6x15 ET36 körülivel talán érdemes próbálkozni, egy kört megér. Igaz ez szélesebb de szerintem még befér (a gumiméret nem változik, és a szélesebb felni miatt lecsökken az oldalkúszás is :-), és 4 mm-el kijjebb viszi a kerékközépvonalat (ez utóbbi miatt valsz megnő a kormányerő, és lecsökken a kerékcsapágy élettartama 400ezerről 350ezerre :o), viszont megnő a nyomtáv, ami nagyobb kanyarstabilitást eredményez.
Én egy 6*16-os sörűküllőzésű Compomotiv ralifelnivel szemeztem, csak 45ezer darabja :-((( ezt a Sparco boltban találtam a fóti Coraban
Nemtom a 9-3 képet miből barkácsolták, nekem rönósnak (laguna I) tűnik. A Coupe egyértelműen Asztma.
Más, eddig még nem kaptam választ a gumis, keréktárcsás topikokban, ezért bemásolom a kérdésemet ide is (elvégre Saabról van szó!)
Tudnátok segíteni rajtam, olyan műhelyek címével, (esetleg telefonszámával), ahol lemezfelnit javítanak? Nemrég vettem egy öreg Saab-ot, és kicsit ütnek a felnik, meg a levegő is gyorsan szökik a perem mellett (a gumi új, tuti rendben van.) Tudnak lemezfelniből kiszedni apróbb járdanyomokat? Érdemes, szabad?
Vennék akár új felnit is, de '83-as Saabhoz letagadják hogy létezik még keréktárcsa (snowfox, agrogumi)
Ha esetleg van valakinek eladó (2 db is elég mert amásik 2 OK), tegye meg ajánlatát.
Errefelé egy Mazda szervizzel közös tető alatt van ahova járni szoktam, de isten óvjon mindenkit az ilyesmiktől... A sok Mazda oklevél a falon, SAAB egy darab se, mert állítólag nincs minősítési rendszer(ezt mondjuk nehéz elhinni...) , aztán sokszor a számítógépen nézik meg, hogy egy javításhoz mi is kellene. Ráadásul sok az ujjonc s ugye elég csak a kerekeket rosszul vissza tenni egy átvizsgálás után, s onnalntól azok szélén kophatnak és jobb esetben csak kuka, míg rosszabb esetben akár balesetveszély. Na ezért nem hagytam még náluk 4 órára a kocsim. Főleg, hogy télen amikor minden csupa hó(víz) nem tudom, hogy gondolták, hogy rozsdátlanítanak. Ha jól sejtem ahhoz minimum némi szárazság kell, mert a vas a vizet nem szereti.
Van viszont egy idősebb mester akin látszik, hogy ért hozzá, igaz nem beszél emberi nyelven. Ha lesz időm bejelentkezem és kibulizom, hogy Ő,de senki más nem nyulhat hozzá. Természetesen végig ott leszek mellette, ha már gépész volnék. Biztos távolból, hogy ne zavarjam, de még lássak mindent.
Ezzel eddig sem volt gondja.
Van-e valamelyikôtöknek eladó:
- díszléc-garnitúrája (nem Aero)
- a nagyobbik fajta kerékív-garnitúrája (ugyancsak nem Aero)
- műszerfala
- kormánya (vagy a 9000-es származék négy-, vagy a két kis kürtgombos háromküllôs)
- kesztyűtartó-fedele
- tetômozgató gombja
Mind jó állapotban értendô. A legnagyobb gondom a díszléc, ugyanis amit kaptam hozzá, az
hullámosan, mert igénytelenül lett levéve, Szikszai szerint azt normálisan visszatenni nem
lehet. Mondanom se kell, iszonyú hülyén néz így ki az autó...
igaz az ,hogy az opel egyes markaszervizei targyalnak azugyben ,hogy az opel szervizek fogjak vegezni a saab-ok servizeleset? Reméljük, csak nem... :)))
azert kerdem mert egy saab 9,5 aero-t szeretnek venni apamnak Helyes, megadom a pontos címét, jó? :)))
de mindig azt hajtogatja, hogy az opel szervizeivel viszonylagosan meg volt elegedve es mi tagadas ismerve a mai magyar markakereskedesek es szervizek moraljat ez fontos dolog is.... Első számú szabály: SAAB rulez!
Hogy a 9-5-öst hova kell vinni, azt spec. nem tudom :)
Rijswand: Jajj... te voltál az a másik nagyon komoly vevô, aki Aero-spoilereket akart hozzá
szerezni? Hmmm, hát akkor remélem, azért nincs harag! Igazából nekem se nagyon tudott a
Popovics idôpontot mondani, de elég erôszakos voltam (hiába, na, hát pont olyan modell
volt, amilyenre vágytam), így aztán megbeszéltük, hogy majd valamikor áthozatja Budaörsrôl,
merthogy ott állt egy ismerôsénél. Egyik hétvégén felhívtam, hogy akkor megnézném a '91-
es Aerót, ha lehet. Azt mondta, oké, én meg rohantam... pofáraesni. Ugyanis a műhelyben
rámutatott egy szürke, kibelezett motorú ötajtósra, hogy ô az. :) Mondom, mi ez, én nem ilyen
lovat akartam! :) Kiderült, hogy félreértettük egymást. De ha már ott voltam, hát áthozatta
nagy nehezen, kb. két óra várakozás után. Sötétben, koszosan, és spoilerek nélkül nagyon
lehangoló volt a kocsi, lényegében a belsô teret láthattam a maga kétségbe vonható
szépségében (fakormány, fa váltógomb, hiányzó elemek, és a redôkbe ivódott kosz). De
azért elkértem a srác számát, és napvilágnál, próbaút után már bíztatóbb volt a helyzet. Ez
volt kedden. Szerdán látogatás Szikszainál autó nélkül, csütörtökön immár autóval, pénteken
pedig már meg is vettem. Természetesen eladó, kétmillió forintért bármikor! Nem kell? Miért
nem? :)
vérponty: Freinek nem Saabja van, hanem Audija. Jajjj, ez off, ez off! :))) Végülis udvarias
levélke volt, úgyhogy kénytelen voltam a kérést tiszteletben tartani és odébbállni.
hgl005: Neeeeeeee! Éveket jártam Opel Vectrával, és nagyon rosszak a
szerviztapasztalataim. A csúcs az volt, amikor a Maxabonál (nem csak ott voltam) egyszer
döbbenten nézhettem végig, amint a szervizesek röhögve forognak egy ügyfél Omega MV6-
osával, és váltják egymást a volánnál... úgyhogy mentsen meg attól a jóisten, hogy Opel
szervizben javítsák a Saabokat is. Egyébként a Szikinél foglalkoznak 9-5-tel.
BlackStar: úgy nézek én ki, mint aki nem bírja? :) Már megnéztem, tényleg van ott egy 2.1-es
turbó, de az nem az én művem. Valami elcsúszhatott dizájnváltáskor.