Üdv Mindenkinek! Köszönöm a segítséget, igazatok volt, az üvegen el volt szakadva egyik szál, és a nyitómotor kábelja is meg volt törve. De sajnos hiába javítottam ki mindegyiket (a kábeleket a csomagtérajtónál bejövő kábelektől a microkapcsolóig és a működtető motorig is kimértem) mégsem működik. Nem tudjátok hová érkezik a microkapcsoló által adott jel, és a mozgatómotor kábeljai? Van valahol esetleg biztosítékja?
üdv hát ne légy lusta 06 308213274, benzines hmmm na jó én dízel párti vagyok ebben a típusban szerintem jobb a dízel, a legmegbízhatóbb a 2.0hdi én a 2.2hdi szeretem, a benzinesben talán kevesebb km lesz a km óra amit eddig láttam 10 ből 9 ben tekerve volt Ha nem volt törve gányolva nem rohad a klíma általában működik bennük
Felszereltség X SX Exclusive az X felszereltségnél a díszcsíkok nincsenek színre fújva és aránylag fapados ilyet nem vennék
Betegségei: hátsó futómű lengőkarcsapágy, km óra szervomotor , besárguló első fényszóró digit klimásnál bal oldali hőmérséklet állító szervomotor, berohadó kézifék ezen kívül bármi ami egy autónál előfordulhat, ez nagyban függ az előző gazdájától és az autót szerelőktől Ezt az autót vagy szeretik vagy utálják Létezik tetőablakos de elég ritka de klíma abs az széria felszereltség esp az a2.2hdi és a 3.0 benzinesben széria a többiben ritkán van Gumik: felszereltségtől függ leírom a rávaló gyári méreteket:: 195/65R15 , 205/65r15 215/55r16 nekem 225/50r17 van rajta de én egy kicsit kerék ügyben bolond vagyok
Egy BX után most vennék egy C5-t. A korai évjáratokból, benzinest, az se baj, ha kombi.
Mire kell ügyeljek ezeknél?
Rozsdásodra hol és mennyire hajlamosak?
Mi lehet nagyobb tétel, ha javítandó, és mi az, ami csak annak látszik?
A felszereltségi szintek hogy jöttek egymás után? Klíma mindegyikben volt? A klímának milyen nyűgjei lehetnek? (a klíma legfontosabb szempont, voltaképp ezért akarjuk lecserélni a BX-t, annak működnie kell) Volt gyári tetőablak?
Mekkora gumik valók rájuk?
Hol érdemes Pesten szervízelteteni? betq-t látom, hogy csinálja, de bocs, most lusta vagyok megkeresni a fellelhetőségét. Más helyek?
üdv 90% .hogy az üvegen lévő szál megszakadt ez szabad szemmel nem látható, de javítható ahogy a Szekeresroland írta ha nem sikerül megcsinálom neked ha érdekel.
A mikrokapcsoló nálam is kattog, de nem csinál semmit. Ha rám hallgatsz leveszed az ablaktörlő kar borítását és megnézed, hogy a mikrokapcsolóig eljut-e az áram (én átszúrtam a kábelt két gombostűvel és összezártam) Nekem szerencsém volt, mivel csak a kapcsoló ment tönkre, de úgy hallottam, hogy jellemzően az üvegre nyomtatott vezeték pattan meg valahol. Ha az utóbbi a gond, akkor marad a fekete ragasztó és egy darabka kábel, azt ragaszd az üvegre.
Üdv Mindenkinek!Tegnap óta egy kombi C5 boldog tulajdonosa vagyok! Eszembe nem jutott hogy citroent vásároljak, egész más típusokat kerestem, de anyagi lehetőségeim és az általam keresett autótípusok, annnnnnnyira ócska állapotban voltak, hogy úgy éreztem ha bármelyiket megvenném a gatyám is rájuk menne. És akkor.... betévedtem egy használtautó kereskedésbe, és véletlenül megpillantottam....nézegettem..."milyen jól néz ki kívülről".....aztán belülről.....Alul...Felül... Szépen jár a motorja sehol egy rozsda, horpadás karcolás.. próbaút....szóval nem találtam rajt hibát. Tényleg nagyon szép kívül-belül. Megvettem. Nagggyon tetszik! Egy apró hibája van a csomagtér ajtón (kombi) nyitni lehet (lehetne) az üveges részt külön. de sajnos nem csinál semmit, a microkapcsolót hallom kattanni de nem reagál. Azt gyanítom, hogy az ajtónál lévő kábeleknél megtört valamelyik szál. két helyen látok kábeleket bemenni a bal oldalon ami hozzáférhető kábelköteg megnéztem de nem találtam hibát. A bal oldali ajtózsanérban is mennek kábelek de nem tudom, hogy férhetnék hozzá. Ha tudja valaki, hogy hol mennek esetleg milyen színűek a micrókapcsoló vezetékei kérem segítsen!
Meg tudná mondani valamelyikőtök, hogy a hagyományos utánfutó index visszajelzőt be lehet kötni valahogy C5 kombiba? Vonóhorog felszerelésnél honnan lehet szerezni csavart? És ez milyen méret? (8,8 mm-esnek mértem, ami eléggé kellemetlen méret)
Új vagy használt autón gondolkodok, még anno vezettem egyszer C5-öt és nagyon tetszett, de azért egy sokkal kisebben gondolkodok, mondjuk egy C3-ason. Bár ha jól hiszem olyat használtan nem kapok még... Esetleg van róla valakinek vmi tapasztalata vagy egy jó cikke? Bocsi, hogy a C5-ös topikban C3-ról kérdezek, de egyszerűen nem volt türelmem itt visszakeresni annyi topik van.
Köszönöm, már intézem a javítását. Néztem már a különféle forgalmazók oldalait, kb. 60-100eft között voltak az árak a szettre. A márkaszerviz gyárival számolhat nem utángyárottal és gondolom van nekik egy 10eft körüli óradíjuk. Ha így nézed, simán kijön a 200 körüli összeg, sajnos.
Engem igazából az bosszant, hogy ennyire alulméretezik azt az alkatrészt, ismert hiba, tudnak róla. Egy vállrándítással elintézik a dolgot, "evvan". Pl. annó beleraktunk egy 1.4-es Berlingóba másfél év alatt 120-at, de meg sem kottyant neki. Ezek kifekszenek 80000 alatt.
Hát sajna eladtam a jó kis kombi c5-ön, ilyen olyan okok miatt viszont a téli gumi alu-acél felnin meg a dísztárcsák megmaradtak, most elég olcsón (nyár végi áron) eladnám őket. A felni miatt főleg c5 tulajoknak érhet sokat. részletek itt:http://hardverapro.hu/apro/bridgestone_lm25_teli_195_65_r15_fel_szezonos_citr/friss.html
Háát pedig ez eléggé stab gyanús milyen lett belerakva mert ha valami utángyártott ócsóért az bizony van mikor egy hónapot ha kibír , de ezt látni kell így nem lehet megmondani ,hogy mi okozza, gyári vagy lemförder vagy febi ezek amik jók a többi vacak csak pénzkidobás.
Valeo kuplung szett kb 58e ft -ért tudom újonnan, munkadíj ?azt megbeszéljük ha érdekel , 200e ért mit akartak csinálni csak kuplungcsere vagy valami mást is? A kuplung hidraulikus és nem állítható üdv .
Kicsit megkésve, de jelentkezem újra. Aki nem emlékezne, gyári, tuningmentes, HDI 2.0 100kW, 6-ban csúszik a kuplungja, 80000 országutas, nyugodt kilométer után.
A kuplungprobléma úgy néz ki, hogy típushiba, zsanpiert nem tanították meg számolni. Utánaolvasgattam pár fórumot, és csomóan panaszkodtak, hogy szétment a kuplungjuk. Volt, akinek a 308-ban 25000 és 50000km után is szétment.
Voltam pár márkaszervizben, érdeklődtem, véleményt kértem. Flegma elutasítás, "ez normális" vagy "ezek ilyenek" és társait kaptam unott vállvonogatások közben és búcsúzóul a "kb. 200000" hangzott el, mint bűvös szó.
Van egy szoci kocsim, azt hajtom Budapesten (kímélve a "drágát"), dugóban, árkon-bokron. Az elmúlt 10 évben többet araszolt a városban, mint ez a drága jószág hasított országúton, és abban még gyári a kuplung. Sőt, az elmúlt 10 évben nem költöttem a javítására annyit, mint ennek a kuplungcseréje várható (nyilván olcsóbban is ki lehet hozni, már rajta vagyok).
Összefoglalva, a kilométerenként 2-3 forintot lehet dobálni a perselybe, kuplungra. :-(
Azt vettem ma észre,hogy kicsit nyikorog és kotyog a keréknél valami,a kormányon is érzem ezt amikor egyenesen megyek és nem is rossz az út akkor is kotyorászik...Ez mitől lehet?Nem hiszem,hogy stab. kar mert nemrég cseréltük mindkét oldalt és a jelenség sem olyan.Bár a kotyogó hang olyan,csak most kicsit nyikorog is és a kormányon érzem,hogy kotyog valami...
Köszönöm szépen a segítségedet lehet h élnék vele Egy limuzinnak már boldog tulajdonosai vagyunk 2.0 hdi amibe 360 ezer km van Ha minden összejönne akkor lehet jövő hét pénteken lenne esedékes a kiszemelt példányok megtekintése Azt szeretném kérdezni még h ha jól olvastam akkor foglalkozik ön alkatrész eladással Olyan érdekelne h jobboldali műanyag küszöb mennyibe kerülne mind a 2 darab. Nagyon szépen köszönöm a segitséget. Üdv:haver
Rendben Uram! Akkor kb. két hét múlva felhívlak időpontot egyeztetni! Remélem összejön.....ha nem alkalmas a gyári mosó fogadására, akkor marad az utólagos "univerzális" mosó vásárlás.....bár jobban örülnék egy gyárinak.
De Te vagy ennek a tudója, mindenképpen keresni foglak!
Üdv ha érdekel és ráérek segítek és megnézem veled a vásárolni kivánt példányt mert rengeteg az 300-400e km ről visszatekert példány ez amit ide belinkeltem ha igaz a km akkor ez be van járatva, ha karban van tartva simán elmegy 400e km gond nélkül tudok olyat amiben 460e km van és a motornak semmmmmi baja!! A dízelekben mindegyikben ennyi vagy jóval több van a benzines nem az én világom ebben az autóban nem is túl jók , ha a 2-es szériában gondolkodsz én a2.0hdi 136hp javaslom.
Hát sok minden kell még hozzá, programozni is kell a bsi-ben, be van e gyárilag kábelezve ,van amelyik igen van amelyik nem, a külső bizti táblában megvan e a helye (BSM) tehát meg kéne néznem az autót, hogy alkalmas e az átalakitásra.
Üdv hozd el szerintem már rég túl lennél ezen a problémán szívesen megnézem már a kiváncsiság miatt is ,hogy mi lehet vele ,hogy ennyire nem bírnak vele.
Elvben ezen a héten kapok választ, hogy megcsinálták-e (vagyis nagyon remélem), de jelzem nekik ezeket a lehetőségeket is! Nem tudom eddig foglalkoztak-e ezekkel a hiba lehetőségekkel, rákérdezek!
sziasztok! tapasztalt már valaki olyat, hogy kisebb terepezés után az autó normál állapotban nem találja a magasságát?? csak az elejét felemelte majd leengedte, mintha a szintszabályzó megkergült volna! semmire nem reagált, csak arra volt hajlandó abbahagyni, hogy a kormányt jobbra is meg bakra is kitekertem álló helyzetben! azóta is hibátlanul működik..
egy videó is van (nem saját) pont ezzel! http://www.youtube.com/watch?v=8ekoRvfrtsA&feature=related
Oksa, keresni foglak, valószínűleg a jövő hónap elején....fizu idején :D
Kérdésem még lenne a gyári lámpamosóval kapcsolatosan. Nemtom pontosan, de megvannak valahol a gyári csatlakozási pontok a motortérben, ahová a tartályt fel tudom fogatni? Nem igazán figyeltem még gyári fényszórómosót, ez olyan, hogy használatkor függőlegesen "kiugrik" és mosás után visszamegy? Vagy olyan, hogy egy a szélvédőmosó spricnihez hasonló fúvóka van egyszerűen befúrva a lökösbe....
Bocs, lehet, h kicsit értetlen vagyok.....remélem nem nagy kunszt az utólagos beépítés... :)