Láttam írtál emailt, bocsi h nem válaszoltam eddig de rengeteg dolgom van.. a valós km-et a műszerfal egység menünél tudod kiolvasni és valahol az EEPROM-ot kell kiolvasnod, Én nyílván így találtam meg. De ha lesz időm holnap akkor megnézem, és pontosabban leírom neked!
Az 1.6-os összetört vectrámból kivenném a motort és áttenném egy motorhibás 1.8as vectrába. Lehetséges? Részletek: Az én kocsimnak a kasztnija összetört a csereautónak a motorja rossz. Min2 96os sedan! A csere 1.8as benzines,autómataváltós,az enyém 1.6-os manuális! A motortartó bakok,váltófelfüggesztések stb egyezik a két autón?Át lehet cserélni bennük a motort és váltót?
Jó esélyel talált az előző tulaj bontásra egy ugyanilyen szinű B2es vekit, és átpakolgatott mindent, csak a műszeregységet valószínűleg túl bonyolult lett volna neki már átcserélni. De ha már egyszer 97es akkor ez tuti B1ként született. Vagy időutazáson vett részt az első forgalombahelyezés előtt :-)
Ahogy jobban megnéztem még egyszer a képeket. Ez tuti, hogy b2es veki. A nyakam rá. A köszöb spoiler is rajta van. B2es ülések. Egyedül ami nem B2ő az a km óra egység. Na az B1.
Az oldal díszléx is színre fújt szóval B2. Ködlámpa az a buzi ovális formájú az is B2.
Egyedül csak a km óra kakukk tojás meg az évjárat. És B2es veki tutira :D
Pedig ez egy elég komoly face lift átépítésen esett át. Ha megnézitek még a beltéri kapcsolók is ki vannak cserélve meg a tükrök is B2es vekijére.
Más. Ki van otthon ocsmányirodás dolgokban? Mit tudni arról ha lejárt papíros gépet vesz az ember (nem fizetett biztosítás teljesítmény adó meg lejárt vizsga). Igaz a gép már jórég áll a sufniban akkor még sújadó volt.
Én úgy tudom, hogy ha tulaj váltás van nem kell visszamenőleg kifizetni ezeket. Igaz vagy hülyeséget mondok?
Továbbá a "másik" autónál a tulaj vagy nagyon gyorsan tud fényképezni miután ráadja a gyújtást, vagy valami gond van a légzsák/övfeszítő rendszerrel...
Ez a padló gázos dolog miért izgat mindenkit nem is értem. Mikor eladtam a motoromat aki jött megnézni indítás után már kezdte túráztatni és egyre magasabb fordulatszámon még rá nem csaptam a kezére és felvolt háborodva, hogy most miért. Sokan nincsenek tisztában azzal, hogy hidegen nem pergetjük meg a gépet, mert erre felettébb mód érzékeny.
Melegen oda oda lehet neki lépni de sokkal tisztább ha 2 ember megy kocsit nézni. Egyik elindul meleg motorral padlógázzal és a másik nézi , hogy terhelés alatt trepnin füstölög kéken avagy sem.
Sokkal nagyobb az esélye, hogy elinduláskor meglehet kéken füstöltetni a gépet mint pl üresben. Mert üresben nincs akkora terhelésnek kitéve a motor csak a saját súrlódását kell legyőzni, míg terhelés alatt az 1300kg-s bódét kell megmozgatnia.
Ezek vállalhatóbbak szerintem. főleg az első és a második néz ki képről elég jól.
A km óra állás egyiknél se tévesszen meg, nem szabad aszerint autót venni nálunk. Viszont akár 350 km akár több v kevesebb egy jó autóért érdemes ennyit utazni. és a lényeg hogy többet is próbálj ki. Pl menj el egy közeli kereskedésbe, és keress hátha van 1-2 vectra náluk, próbáld ki őket akár tetszik, akár nem, és úgy menj el megnézni a kiszemelt példányt hogy legyen már összehasonlítási alapod (motor hogy húz, felfüggesztés milyen állapotban van, fékek, ABS működik-e stb..). Mindenképp nézz alá az autónak, nincsenek-e komoly rozsdafoltok (alul a hossztartók, küszöb alja, hátsó ívek. Ezek a veszélyes pontok), hallgasd nincsenek-e furcsa zajok a motorból hidegen és / vagy melegen, nyugodtan nyomj neki egy padlógázt üresben ha már bemelegedett és nézd a kipufogót nem-e füstöl kéken.
S ha kívánságaid teljesültek akkor pedig rajtad áll hogy elragadta-e a szívedet a kiszemelt példány.
Köszi mindenkinek az eddigi hozzászólásokat! Nem vagyok egy nagy autószakértő, sosem érdekeltek a kocsik, de most venni kell autót, és nem akarok feleslegesen sokat utazni, főleg ha látszanak a dolgok, csak én nem látom. :)
Állapot alapján egyértelműen a 75 lovast venném, ha a kettő közül kellene választani. Viszont biztos vagyok benne, hogy később megbánnád, hogy ilyen gyenge motorral, és ilyen alap felszereltséggel vetted. Nyáron benyomod a klímát, meglát egy emelkedőt a kocsi, és elkezd visszafelé menni.
Hello. Most vagyok egy opel vectra 2000-es DTI vétele előtt? Fogyasztása mennyi ennek a városba? Motor hibái vagy bármi betegsége van ennek az autónak? Minden infó érdekelne róla hogy jó-e. Aki tud írjon már róla. Köszi
A 2.0 16v motor nem rossz választás :D. Bár néha ezt is kevésnek érzem XD. Pl mikor egy szutyok C vekit nem tudok megelőzni :/. Lehet mégsem elég az a 140 paciló XD
Viccet félre téve. December óta nem nulláztam ki az átlag fogyimat a boardbs és vegyesbe 8.1et et mutat. Ebben benne van a nagypapás tempó meg, hogy néha elszakad a cérna és kitolom a szemét. Bár az utóbbi elég ritkán fordul mostanság elő.
A caravan kasztnihoz szerintem kicsi ez a motor. Egyáltalán nem biztos, hogy kevesebbet eszik, mint az 1.6 16V, sőt. Szerintem bőven beveri azt a 7-8 litert, amit az 1,8 meg a 2,0 kér normális használat mellett. Viszont azok lépnek is hogyha kell, ez meg nem.
Ahogy látom, a klíma kivételével full fapad. Viszont tényleg nagyon szép állapotban van. A kormányon semmi kopás nincs.