Egyébként igazad van, mert egy új fabia áráért, egy igen jó saabot lehet kapni.
A másik oldalon viszont az ÚJ szó áll!
Egyszer Henry Fordot megkérdézték, melyik a legjobb autó? A válasz pedig ez volt: Az ÚJ autó!
Hat en se most gondoltam, augusztusig nem is erek ra! :-)
A szalonban brummogast ismerem :-) 92-ben, amikor apam megvette elso "nyugati" kocsijat, egy astra-t, en is tobbszor elsetaltam a szalonba brummogni :-) Huu, az nekem akkor nagyon nagy szam volt!
thom,
nem tudom mennyit probaltad a kis fabiat, de elol meglepoen tagas a skodri, megkockaztatom nem kisebb (nemely vonatkozasban), mint a 900/93!
Sok szerencset az uj kocsiddal, ha turbos elmenyre vagysz, a Mennydorges ajtaja egy rovid tesztre mindig nyitva all! :-)))
Tartunk majd egy Fabia-Viggen osszehasonlito tesztet a rakparton! :-)))
Azt hiszem a kérdésed költői.
Tulajdénképpen teljesen mindegy hová viszed a gépet, mindenhol mellényúlhatnak.
Jómagam autószerelő vagyok /erről csak papirom van ;)/ idő és szerszámok híjján, szerelőhöz viszem az autómat. Viszont minden szerkezetnek az alapelve ugyanaz. Tehát egy hűtőt, fékbetet vagy olajat cserélni minden normális szerelő tud!
Viszont ha a vezérlőegységből kell kiolvasni a hibát akkor arra már nem mindenki képes.
Az osztályban csak egy-két emberkében volt ambició az autószerelés iránt, igaz az egyik igen jó hirnévnek örvend, de sajnos neki sincs computer leolvasója SAAB-hoz, megbizhatóan dolgozik, de ő is Budapest vonzáskörzetében van, ja és nála is az a gond, hogy igen nagy a várakozási idő.
LG: Igenis visszafogod magad! Személyeskedj csak, én speciel kifejezetten
örülnék neki. Kitôl származik az idézet? Popovics úrtól? Ha másképp nem,
hát légyszíves magánban írd meg nekem, ha kérhetlek.
B.Péter: Egyetértek én is abban, hogy a fônöknek kell tartania a hátát.
Az már tényleg a benned túltengô humánum jele lenne, ha nem rá haragudnál,
hanem az alkalmazottjára. ;) A szervizvezetô felel, és kész.
Thom: Ha ott állsz mellettük, az tényleg egy másik egy történet.
A kérdésem továbbra is él: ha nem Szikihez, akkor kihez? Popovicshoz
kijárnom gyakorilatilag lehetetlen, világvége, horror, tengernyi idô
még kimenni is, nemhogy még valakit megkérni, hogy visszahozzon, vagy
visszajönni vonattal... szinte képtelenség. A Porsche eladásának
egyik fontos oka volt, hogy csak egyetlen szerelôhöz lehetett hordani,
akire viszont sokszor hónapokat kellett várni... annyit idegeskedtem
rajta, hogy embertelen, pedig az legalább nem volt annyira messze.
Ha megint ugyanebbe a cipôbe kerülök, esküszöm eladom a Saabot is, és
veszek egy Pontiac Firebirdöt, ahhoz legalább tudok szakembert két
utcával lejjebb :)
tenyleg kivancsi vagyok milyen a nyugati utvonal telen...
A kollegam pont most telefonalt, hogy Hegyeshalomhoz ert. (Ö is Saab 900-al ment haza). Szoval tegnap delutan 2-kor indult el es ma fel egykor telefonalt hogy otthon van. Nem volt semmi az autopalyan a nemeteknel. Tiszta volt az ut, csak Ausztriaban esett a havas eso. Ott csak 100-110-el tudott menni. Ja es meg 2 es fel orat aludt is :)
Kivancsi leszek en is ... No de majd ha otthon leszek beszamolok rola.
Thom:
Hát egy picit szükösebb lesz a Fabia, de hát te tudod, viszont ritkábban kell majd tankolni! :))
Balla Gábor:
Egyszer sikerült Drezdából átkeverednem a Csehekhez, hát nem volt egyszerű.
Viszont Liberectől, ez kb 50-60km-re /nem biztos/ van a hátártól , Prágáig gyorsforgalmi út van ami olyan mint az autópálya.
Az autópálya matrica pedig nem vészes mindkét országban 1000 Ft alatt van.
Nagyon sokat járok észak csehországba, igy tudok neked időt is mondani:
Liberec-Budapest: 6 óra, +/- 30 perc.
Egyébként tapasztalatom szerint, a németek tisztítják legjobban az autópályát, viszont ha karambol van, akkor lehet, hogy akár 1 órát is állhatsz az úton, ami ilyen időben, és zsúfoltságban előfordül.
megjartam egy parszor a keleti nyomvonalat.nyaron is eleg gazos Drezda-hatar-teplice keskeny kanyargos hegyi utvonal erös kamion közlekedessel ami gondolom telen megxarabb.
tavaly nyaron mentunk ezen az utvonalon es megfogadtam amig nincs kesz a Praga Drezda a környeket is elkerulöm.mas irritalo tenyezö az a ki#¤%&? matrica amit cseheknel szlovakoknak kell ragaszgatni allandoan.
tenyleg kivancsi vagyok milyen a nyugati utvonal telen...
Göteborgbol megyek Miskolcra a nyugatnemet autopalyan. Göteborg - Puttgarden - Hamburg - Passau - Becs - Miskolc utvonalon. Lehetne rovidebben is de szerintem ez a legbiztonsagosabb telen. bar meg a Rostocki utvonalat nem probaltam, de sokan azt mondjak hogy van egy-ket szakasz ami nem autopalya es ott eleg gaz lehet az atkeles ha esik a ho. :)
jaj, most esett le... azt hitted, hogy saab lesz, mi? ;) gondolkodtam rajt', de hirtelen nem tudtam 13 millát összszedni :)
de már tervbe van véve egy utsó szériás 99-s, viszont azt szigorúan hobbi autónak.
Péter, nem volt vita! söt! szerintem ez így a legjobb. mindenki elmondja, mi milyen, aztán dönt :)
hát nem veszek. már vettem. most éppen várom, hogy megérkezzen (jövö héten árható). egyébként egy Fabia.
Én, amióta megvan a dög, Szikinél javíttatom (az elözö tulaj is hozzá hordta, így én is). Én is sok negatívumot hallottam/hallok (és gondolom fogok hallani :) ), de mivel állati kényelmes ember vagyok, nekem ez volt a legkényelmesebb megoldás (néha ott dolgozom a Vácin, 5 percre töle).
Sokak jártak rosszul nála, nekem nem volt "szerencsém". Lehet, hogy én szimpi vagyok nekik? ;)) Mondjuk én nagyon ritkán hagyom az autóm szerelönél anélkül, hogy én ne lennék ott. Igenis végigállom a dolgot, ha leszakad a derekam, akkor is. (és ez nem csak Sziki esetén van így) Lehet, hogy ez dob a dolgon? (tudom, sokaknak nincs ennyi idejük).
Az árak? nos igen... én is azok közé tartozom, aki kifizeti azt a pénzt, mások meg hüledeznek. Én hülye vagyok (aláírom), de a kényelem... ;) nomeg soxor volt úg,yhog csak úgy beestem, és szó nélkül megcsinálta (jól).
Sz'al a dolgok nem alaptalanok. Én sokat kérdezek(hülyeségeket :) ), figyelek, és rákérdezek, hogy most mégis ez miért, az miért, mit és hogyan... És nekem mázlim is volt. Mert Sziki mindig odafigyelt, és soha nem volt probléma (vagy ha volt, nem tágítottam addig, míg meg nem oldódott :) ).
mivel a madár hamarosan elkel, így már nem váltok szerelöt. Popovics nagyon rendes ember, és láccik, hogy érti a melót, de ha megnézem, hogy hol a mühelye, elképzelni nem tudom, hogy hogyan és hol csinálja...
namind1. ha megnyerem a lottó 5-öst, összeszedek profi saab szerelöket, és nyitok egy szervízt :)
martham
thom
u.i.: végig kell járni a lapon található szervízeket, és mindent kipróbálni, és ami beválik, oda hordani.
Hello Nippon
Név nélkül idézve általunk igen becsült ember szavait is ide írom: Nem Sziki úrral van a baj de hát mindent nem csinálhat egyedül és nem lehet ott mindenki felett. Talán ez korrekt kijelentés. A többiekkel is gondolom csak az a baj,hogy figyelmetlenek és nem törödnek annyira a részletekkel még ha a lelkesedés meg is van bennük
Sajnos nem tudom ki az az igen becsült ember. De nem vagyok egy véleményen vele!
Nem tudom, hol és mit dolgozol, de ha valamit elszúrsz akkor a fönököd kiemel a sorból, és odavág a megrendelő elé, hogy itt van az az ember aki hibás!
Szerintem nem, hanem a fönöknek kell tartani a hátát a megrendelő felé, az egy másik dolog amit kapsz tőle.
De Sziki úrnak vállalni kell a felelősséget, minden egyes alkalmazottjáért!
Különben az utólsó próbakört ő tette meg az autóval, és nála sem müködött az ABS /mint kiderült/.
És még egy figyelmetlenség: Ablakmosótartály javítás is volt, hát mit ad isten, a viz már bele is fagyott!
Csak meg kellet volna nézni a külső hőmérőt, beállítani a folyadékot, és nem 750 Ft számolni, hanem ezret, és akkor ez a rész nem került volna be a topicba.
Ez a hiba kinek róható fel? Sziki úrnak vagy valamelyik alkalmazottnak?
Egyébként békés ember vagyok :))
Csak nem szeretem, ha hülyének néznek!
Szia Nasfayzoli!
NEm fogom vissza magam csak nem akartam túlságossan személyeskedni! Nos ha jól emlékszem MiSaabnak volt valami kára abból, hogy rájuk bízta a bizt.őv beszerelését javítását. Nekem személyes tapasztalatom csak annyi, hogy az én autómat a tulaj állítólag szintén oda hordta szervízbe és bár ő elégedett volt velük én, ahogy javítgatom egyre több kezdetleges barkács megoldásra és hiányoságra derül fény. Telefonon történt beszélgetésünk során elégé lehangolóan nyilatkozott az autóról. Név nélkül idézve általunk igen becsült ember szavait is ide írom: Nem Sziki úrral van a baj de hát mindent nem csinálhat egyedül és nem lehet ott mindenki felett. Talán ez korrekt kijelentés. A többiekkel is gondolom csak az a baj,hogy figyelmetlenek és nem törödnek annyira a részletekkel még ha a lelkesedés meg is van bennük. Ezenkivül nekem 900-asom van míg ők inkább 9000-re álltak rá. A drágára meg annyit, hogy olyan összegekről hallok olvasok tőletek amik elborzasztanak. Nekem az autóm került annyiba amenyiért itt néhányan az autót szervizelik. Szerencsére a konkurencia kb. a fele árban is megcsinálja igaz kicsit kényelmetlenebb, de segítőkész melegszívű mindegyik. Hát ennyi és remélem nem bántottam meg senkit.
Üdv LG
"CSak ne fogd vissza magad rajta-rajta. Ez a topik szerepe, hogy a
hiányosságokra fény derüljön. Sajnos a topikban sem először panaszkodnak
erre a szervízre, személyessen meg még többen!"
Hohó! Akkor te se fogd vissza magad, mesélj! Mi van Szikiékkel?
Hallani akarom, ha gázosak, én ugyanis azért hordom/hordtam hozzájuk a gépem, mert kényelmesen közel vannak, és úgy tudtam, hogy jók is... Popovics is szimpatikus volt, csak kicsi a kapacitása és a világ végén van. Szóval ne fojtsd magadba, szeretnék képben lenni!