Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nasfayzoli Creative Commons License 2001.12.18 0 0 5198
Szia Thom!

Én is kifeküdtem az 1.4-es motortól, de jó értelemben.
Némi látókörtágítás azoknak, akiknek elôítéletei vannak: az az ôsöreg Skoda 1000 MB-
maradvány blokk olyat produkál a Fabiában, hogy bármelyik kategóriatársa megirigyelhetné.
Divat fikázni, mer'hogy a szutyok farmotorosokbó' van, meg csak háromcsapágyas, de ez
kábé olyan szintű dolog, mint amikor valaki a léghűtésen keresztül próbálná megmagyarázni,
hogy a 911-es motorja egy kalap sz*r. A Fabia motorjánál állítom, nincs ennél egyenletesebb
nyomatékkarakterisztikát és rezgésmentesebb működést bemutató erôforrás az egész
kisautó-szegmensben...

Zoli

Előzmény: Törölt nick (5176)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.18 0 0 5197
anyám, bakker... olvastátok a Toyota Celica T Sport tesztet? és a videot is letöltöttétek? húúbammeg... szép hangja van :))
h i r d e t é s
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.18 0 0 5196
köszönöm, lore :)

mellesleg uraim, klubtagság marad, és persze talik is. csak arrébb parkolok majd :))) és mindig ott fogok kunyerálni egy kis brummogásért :)))))))))))))))

Előzmény: lore (5193)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.18 0 0 5195
'stét

Igen, fáj a szívem (nem is kicsit). Az autó marad hosszú ideig, és szerintem mindig lesz egy tömeg (?) autóm , és mellé hobbinak egy 99. Az, hogy vigyázzak rá? Majd megnézem, hogy annyi kárt okoz-e neki egy beton kocka, mint a saabnak... ;) A Mentest (én hentesnek szoktam hívni) ismerem... ott vettem az ótó :)))

Egyébként, ha már kíváncsi vagy :-p
Fabia Classic 5 ajtós (csapott s*ggü)
(természetesen) kék színü :))
1.4, 68 Le
extrákból meg nagyon kevés... szélesebb felnik (de nem alu) - persze késöbb majd nokian gumik :), metálfény (abban volt csak megfelelö kék :) ), vezetöoldali emelhetö ülés, közp.zár. Assze', ennyi...

maratham
thom

Előzmény: B.Péter (5189)
MiSaab Creative Commons License 2001.12.18 0 0 5194
Taraaaam!!!
Itt vagyok végre...
Hú de örül mindenki mi? :I

Thom:
részvétem ember !!! :D
azasszonynak is :D

lore:
nomega zopel is :I

A minap gondolkoztam azon,hogy hol vannak a régi arcok a topicból ???
Ha visszanézel régebbre ,még az elejére van egy pár ember aki eltünt ,mint a borravaló nemde?

Ha olvassák a topicot ,akkor pedig szégyeljék magukat hogy nem irnak be!!!

misa

lore Creative Commons License 2001.12.18 0 0 5193
axa,
azt se felejtsuk megemliteni, hogy az uj saabok is ugyanugy veszitenek ertekukbol, miutan kigurul a szalonbol, azokat is a meregdraga markaszervizbe viszed es annak is max. az ablakmosojat toltheted fel :-(
Lenyeg ami lenyeg: gratulalok es sok szerencset kivanok thomnak a fabiahoz!

lore

Előzmény: egoaxa (5186)
B.Péter Creative Commons License 2001.12.18 0 0 5192
Eugen:
Hát hogy is kezdjem?
Cseh-szlovák határ: Brno felöl Pozsony felé:
Az cseh autópálya fizető a Breclav-i elágazásig. A cseh rendőrök a leagázásban szoktak állni, és aki egyenesen a határ felé megy, általában leállítják és nézik a matricát. A határ másik oldalán az első benzinkútnál szokták ellenörizni a szlovák rendőrök a matricát, rendszerint a pályán haladókat nem állítják meg, de kútról kijövőknek nincs kegyelem!
Szlovák-cseh határ:a szlovák oldalon még van egy parkoló, ami régen a kilépő volt, ott kétszer ellenöriztek, de ez nem volt általános. A cseh oldalon mindig meg lehet venni a határnál a matricát, de ott még nem láttam ellenörzést.
A határnál volt még egy "gyenge" pont: régebben külön volt a szlovák és a cseh állomás ami egymástól kb 10km-re volt. NA most ezen a szakaszon csak 60-nal lehetett menni, az álcázást remekül ismerő cseh közegek nagyokat kaszáltak ha kint voltak.
Volt olyan év amikor több mint harmincszor kellet "kiugranom", és igazad van, a magyar rendszám legtöbbször hátrány, főleg a pozsonyi körgyőrűn ahol csak 80 a megengedett.
Na ennyi, nem akarok rémtörténeteket mesélni.......
Előzmény: eugen73 (5184)
B.Péter Creative Commons License 2001.12.18 0 0 5191
Bocsánat, nem tudtam, hogy ilyet nem csinálnak :)))
Előzmény: Hammer (5190)
Hammer Creative Commons License 2001.12.18 0 0 5190
3-ajtós Fabia? Ilyent még én sem rajzoltam :-)
Előzmény: B.Péter (5189)
B.Péter Creative Commons License 2001.12.18 0 0 5189
Thom:
Én 95-ben egy Golf II GTD ből ültem át egy vadi új Astrába, nekem úgyanúgy fájt a szivem mint neked /gondolom :) /.
A golfal sok gondom volt, de kb ugyanannyi km volt benne mint a te "régi járgányodban" és már nagyon tele volt a hócipőm a javítgatásokból és a félelemből, hogy mikor áll meg. Egyszer Prágában volt egy szerelésem. Aztán elővettem egy újságot megnéztem milyen új autót tudok megfizetni, besétáltam egy pár opel szalonba és elhoztam egy ezüstöt. Másfél évig volt nálam, beleraktam 140e km-t, amikor eladtam, elhatároztam, hogy mindig olyan kocsit fogok venni ami tetszik, és úgy gondolom, hogy jó lesz nekem, igy lett egy galantom, és most egy Saabom. A galantot, nem akartam eladni, de sajnos elromlott.
Tehát a véleményem: ne hagyd magad, és a Fábiát tartsd meg hosszú ideig, és vigyázz rá. Egyik barátomnak egy octáviája van, Ő a Mentes szervizt ajánlja. Tényleg árúlj már el bővebbet: Szin? Három-ötajtós, vagy kombi?
Előzmény: Törölt nick (5187)
B.Péter Creative Commons License 2001.12.18 0 0 5188
Hali Nippon

Természetesen szóvá tettem Sziki Úrnak is a véleményem. Nem olvastam be ordibálva, hanem szépen csendben megjegyeztem, hogy nem tetszett ahogy átadták az autót. Ezzel szemben a kisfiam mondta a magáét, ha az egy felnőtt szájából hangzik el akkor azt hiszem az illető korházi ápolásra szorult volna, mert a szerelők megverték volna. Leócskászta a szervizt, szerelőket butának nevezte, és mi az hogy nem tudják megcsinálni a Saabot. Szerencse, hogy mindezt nekem mondta, de a szerelők, sőt maga Sziki Úr is hallotta, hát nem mosolygot kedélyesen.
Sziki Úr az eset kapcsán két dologról nem tud: az ablakmosó befagyása, és az hogy megemlítettem a topicban az esetet.
De a lényeg, hogy az autó vegül jó lett!

Előzmény: nippon (5180)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.18 0 0 5187
jónapot!

E'vtársak... nem akarok vitákba bonyolódni, hogy meliyk autó jobb (egyértelmü: SAAB). És a nagy láv nem is fog elmúlni (lásd a terveim).
De, és ahogy korábban mondta valaki:a másik oldalon az ÚJ áll. na ez az, ami miatt ezt megteszem.
Minden nap szükségem van a kocsira, minden reggel attól sz*rok, hogy most vami nem lesz jó... És aztán ha van valami, irány szervíz, és otthagyod a fizud felét (ha szerencsés vagy :) ). Az, hogy fogyaszt, hogy csörög-zörög, hogy parkolni nem lehet vele, az nem érdekel :) És pont emiatt nem vettem csak 3 éve autót sem. Ez most már a 3. használt autóm, és eddig mindig volt valami velük. Nem a szokásos dolgok. Örá fel voltam készülve, tudtam, láttam, hogy mi lesz vele, de másra kell most a lé, és vele nem lehet elöre gondolkozni (15e helyet 60e...). A fabiaról tudom, hogy mennyi a havirészlet, a kötelezö, és kész. Látom, hogy semmi különös nincs az autón, dehát... Gondoljátok, nem neveznék be egy Viggenre? ;)
SAABom már csak, mint hobbi autó lesz. de lesz! És Axa, nem igaz, hogy az utcában csak egy áll... ;) Nap mint nap szokta itt fájdítani egy aero a szívem, mert vmi fergetegesen szép állapontban van. :)))

Egyéb márkák? Punto, Renault, Peugeot. De vhogy azok nem tetszettek. Maradt ez.

maratham
thom

u.i.: nem azért váltom le a SAABot, mert jól esik... 5 hónapig gyözködtek, és gyözködtem magam...

Előzmény: egoaxa (5186)
egoaxa Creative Commons License 2001.12.18 0 0 5186
Fabia -vs- Saab

A Fabia jó autó, ez vitathatatlan. De nem több!!!
Törik is rendesen, nem olyan vészes.
De abban a pillanatban, amikor a berregés valódi alakot ölt egy jó adag pénz megy pocsékba. Ahogy kilépsz a képviselet kapuján, hirtelen veszít az értékéből. Egy légszűrőt sem cserélhetsz ki, még ablakmosóért is a szervizbe kell járni, és szerintem a világ legrosszabb szerelői dolgoznak a márkaképviseleteknél. Ezt sajnos tapasztalatból mondom (Peugeot, VW, Renault).
DE új. És mire elkezd pusztulni, vehetsz egy másikat. Szerencsém van sok új autót próbálni, de engem nem fog meg egyik sem. De valaki nem szeret hajnalban bikáztatni, annak megérik a kompromisszumok.

Ezzel szemben egy igazi egyéniség áll. Egy utcában általában csak egy Saab.
Sokat fogyaszt, és még mit tudom én. De szerintem egy embernek olyan az autója mint a ruhája. Lehet hogy egy picit kopott, meg nem is a legutolsó divat szerint van, ráadásul nincs benne külön zseb a telefonnak, de meleg, kényelmes és a metrón nem áll mellettem a BKV ellenőr is ugyan olyanban.

Én szeretem a Saabot és amíg lehet megtartom…

egoaxa Creative Commons License 2001.12.18 0 0 5185
"No jó a formája és a hűtése nem volt az igazi, de élmény volt. "

Ezzel nem értek egyet. Szerintem a Zapi erőssége a formájában van. Nagyon állat. Szerintem az egyik legszebb autó. Komolyan gondolom. Igazi egyéniség, bár az NSU vonalak nem tagadhatók. Ha lenne benne motor nem lenne vele baj.

Előzmény: nippon (5182)
eugen73 Creative Commons License 2001.12.18 0 0 5184
Csak 1 dolog a matricakrol...

NEhogy elfelejtsetek! Minket ugyanis ejjnek idejen kapcsoltak le ketszer is. Eloszor kifele a cseh-szlovak hataron a szlovakok, hogy nincs matricank (amit szlovakiaban manapsag nem is lehet kapni, viszont itt az autoklubbnal kb 800Ft) ott `non officiale` 3000-et gombolt le a hataror, majd visszafele ugyanott a csehek 300 Kcs-t `officiale - papirra`(kb 8 a valsztoszam), dacara annak hogy elotte a fonokom valtig allitotta ot mindig elengedik barhanyszor is matrica nelkul allitottak meg (cseh rendszammal). A magyar szlovak hataron csak azert nem fogtak meg megegyszer, mert rajottunk, hogy ha nagy sebesseggel berobogunk a bode ele, es `tulcsuszunk picit`, mar lusta kiszallni a bodejabol a hataror, inkabb elenged..

Vagyis jobb megvenni elobb, mintsem hogy szemetkedhessenek . allitom hogy a magyar rendszam sokat rontott az ugyon :-(

azert jo utat! :)

Előzmény: B.Péter (5158)
nippon Creative Commons License 2001.12.18 0 0 5183
Szia Zoli!
Levél ment remélem megkaptad.
Üdv LG
Előzmény: nasfayzoli (5160)
nippon Creative Commons License 2001.12.18 0 0 5182
Hali Lore!

NEm volt az azért olyan rossz a maga idejében! Benzi kályha télen! Most is jól jönne! Mi egyébként 2x is megjártuk vele Bulgáriát 4személlyel csomagokkal! No jó a formája és a hűtése nem volt az igazi, de élmény volt.
LG

Előzmény: lore (5177)
nippon Creative Commons License 2001.12.17 0 0 5181
Szia Thom!

Mivel én keltettem a vihart úgy gondoltam erre is válaszolok! Szerintem is legjobb megoldás ha végig állja-várja az ember a melót, és közben nézelődik érdeklődik, tanul! Mondjuk nálam ez egy kicsit több mint kiváncsiság,de mindegy. A válaszod egyébként alátámasztani látszik az általam írtakat.ű

Popovics úrnál valóban kényelmetlen és ilyen ítélet időben elég fagyos, és egészségre ártalmas dolog várakozni szereltettni. Talán nyár végére jobb lesz a helyzet vagy ha felépül végre a palota, alatta az "öt" beállós garázzsal. Popovics Úr egyébként a jótermészetének esik áldozatul, gyakran nem akar nemet mondani - nagy az empátiás készsége. Viszont ez azt eredményezi, hogy elscúszik a munkákkal és többet vállal mint amit bír. Ugyan akkor korrektül megcsinálja amit vállal, segítőkész és akinek van türelme, ideje, energiája kivárni nem jár rosszul vele.
Üdv LG

Előzmény: Törölt nick (5152)
nippon Creative Commons License 2001.12.17 0 0 5180
Szia B.Péter

Biztos igazad van! Lehet, hogy Sziki Úr is öregszik és amit nekem mondtak az a régi énje volt?! Csak próbáltam a toleránsabb oldalamat mutatni, egyébként én is hirtelen ember vagyok. Mellesleg említetted neki is a véleményed ill. sikerült vele tisztázni eme kellemetlenséget? Vagy kerülted a konfrontációt?
Üdv LG

Előzmény: B.Péter (5151)
lore Creative Commons License 2001.12.17 0 0 5179
Nekem nem kell mondani, mi a kulonbseg az uj es hasznalt kozott, sajnos par hasznalt autoval mar megszivtam...
A legjobb megoldas ismerostol megvenni 1-2 evesen a tutti allapotu autot! Csakhat a saab ritka, hat meg a saabos ismeros, hat meg a saabos ismeros akinek tutti allapotu autoja van :-)
Előzmény: B.Péter (5178)
B.Péter Creative Commons License 2001.12.17 0 0 5178
Egyébként igazad van, mert egy új fabia áráért, egy igen jó saabot lehet kapni.
A másik oldalon viszont az ÚJ szó áll!
Egyszer Henry Fordot megkérdézték, melyik a legjobb autó? A válasz pedig ez volt: Az ÚJ autó!
Előzmény: lore (5177)
lore Creative Commons License 2001.12.17 0 0 5177
A Zsaporozsec is vmelyik tank inditomotorjaval ment, ehhez kepest.... :-)

Amugy mi szolt a fabia mellett? Mely mas markakon gondolkodtal meg? Najo, neked szegezem a kerdest! Mi szolt egy hasznalt 900/9000-es ellen? :-)))

Előzmény: Törölt nick (5176)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.17 0 0 5176
látom, az 1.4-n mindneki kifeküdtm ner aktív csend van. hát igen, vannak ilyen nagy motorok is a világon :))))))))))))))))))))
Előzmény: Törölt nick (5174)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.17 0 0 5175
Asszem Rigó Zoltán klubtársunk mondta azt, hogy 1.6 alatt a motorok csak köszörülésre jók... :))
Előzmény: Törölt nick (5174)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.17 0 0 5174
1.4, 68 paci

uraim, ne dobjanak hátast a nagy számoktól :)))

Előzmény: lore (5173)
lore Creative Commons License 2001.12.17 0 0 5173
Milyen motor lesz benne? Atdobjuk a viggen turbojat es akkor egy szivo 2.3-as ellen lesz eselyed! :-)
Előzmény: Törölt nick (5172)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.17 0 0 5172
én spec türelmetlen vagyok, mert már érkeznie kéne, de még nem... :-/
aguszusig tuningolok egyet a fabian, jóóó? :)
Előzmény: lore (5171)
lore Creative Commons License 2001.12.17 0 0 5171
Hat en se most gondoltam, augusztusig nem is erek ra! :-)

A szalonban brummogast ismerem :-) 92-ben, amikor apam megvette elso "nyugati" kocsijat, egy astra-t, en is tobbszor elsetaltam a szalonba brummogni :-) Huu, az nekem akkor nagyon nagy szam volt!

Előzmény: Törölt nick (5167)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.17 0 0 5170
totál-brutál
megyek is a levillogós topicba... :)))))
Előzmény: Törölt nick (5169)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.17 0 0 5169
én azt az idöt várom már (pár év), amikor 99-sel nyomom le az embereket a sztrádáról :)
Előzmény: Törölt nick (5167)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!