Keresés

Részletes keresés

Onkel_kawirz Creative Commons License 2006.05.20 0 0 688

Tehát, ajtóburkolat felnyit, a kapcsolót az 1 ről a 2 felé, ha az ajto nyilik akkor a 0-ra állítani.

 http://www.kawirz.de/GANZ09.JPG

Vagy még egy eset, az ajtomotor kuplunját lazitani, de ahoz egy 17-kulcs kel.

üdv kawirz

 

Johni bácsi!

Neharagudj hogy a képedet itt mutogatom.

üdv kawirz

Előzmény: 04-54 (675)
tősín Creative Commons License 2006.05.20 0 0 687
Nyitás közben középre tette az oldalválasztót ezzel elvette a feszültséget a nyitómotoroktól. Ennyi történt. Máshol is szokták csinálni.
Előzmény: 04-54 (673)
Peti817172M Creative Commons License 2006.05.15 0 0 686
Lejtős állomásokon szokott néha gyengének bizonyulni a rugó.
Előzmény: Nores (684)
Peti817172M Creative Commons License 2006.05.15 0 0 685
Hát azért egy rugó nem m1 olyan könnyen tönkre, meg ha tönkre is m1, filléres dolog kicserélni. Az ajtómozgató motort nem befolyásolja a visszatartás, az ugyanúgy elm1 végállásba.
Előzmény: Nores (684)
Nores Creative Commons License 2006.05.15 0 0 684
azt vettem észre, hogy néhány ajtó nem is nyílik ki rendesen. úgy kell odébb lökni, ha le/felszállás közben nem akarsz beleakadni.
ezeket az ajtókat nem a csengő alatt felszálló, feszegető utasok teszik tönkre?
Előzmény: 04-54 (673)
Nores Creative Commons License 2006.05.15 0 0 683
belül is kicsit amortizálódott a fél év alatt. köszönhetően a nem figyelő anyukáknak, akiknek csemetéi rajztáblának néztek néhány ablakot (biztos ezen ülésekben ültek anyukájuk ölében), és a véletlenül kezük ügyébe akadt piros-sárga alkoholos filcekkel kriksz-krakszokat rajzoltak rájuk. minden bizonnyal az az öreg bácsi is figyelmetlen volt, akinek hosszú nyelű gereblyéje véletlenül beszakította a dekoritot a plafonon az A végi 1. és 2. ajtó között.
mindezeknek köszönhetően a ráköltött millióknak egy részét az 1423-as már elértékvesztette...
Előzmény: Humarci (669)
04-54 Creative Commons License 2006.05.15 0 0 682
az öszes ajto igy volt
Fzolee Creative Commons License 2006.05.14 0 0 681
Na, akkor eloszlatom a homályt. :D
Az oldalválasztó 3 állású kapcsoló (régi fülkésnél is), ha - a lenti példát figyelembe véve - a bal sor van nyitva, akkor, ha adok egy zárásparancsot, utána az oldalválasztót középállásba helyezem, a záródás megáll. Amennyiben bármelyik irányba átkapcsolom az oldalválasztót, az ajtó tovább fog záródni.
Ha mindkét oldal nyitva van és kiválaszom valamelyik oldalt, akkor is mindkét oldal be fog záródni.
A fentiek alól kivételt képeznek az elektronikus ajtóvezérlésú kocsik.
Előzmény: Peti817172M (680)
Peti817172M Creative Commons License 2006.05.14 0 0 680
Van egy sejtésem: 3 álláső oldalválasztó: BAL - ÖSSZES - JOBB, ha nyitva van mondjuk a bal oldalon az ajtó, akkor ha a jobb oldalt kiválasztod, elkezd bezárodni, ha a másik két állás közül bármelyiket, akkor megáll. Ha nyitva van az összes ajtó, akkor ha kiválasztod valamelyik oldalt, az ellentétes oldal bezáródik, ha vusszanyomod középre minden megáll, ha a másik oldalt választod ki, ahol már félállásban vannak az ajtók, akkor azok továbbra is állva maradnak, és a másik oldal elkezd becsukódni.

Réginél annyi különbség van, hogy kétállású az oldalválasztója, tehát fogalmam sincs hogy lehet vele mindkét oldalon ajtót nyitni.
Előzmény: Peti817172M (679)
Peti817172M Creative Commons License 2006.05.14 0 0 679
És csak záródás közben lehet bűvészkedni vele? Az új panelnél hogy van a zárás, külön gomb, vagy annál is valahogy az oldalválasztóval kell bűvészkedni? A réginél meg hogy tiltod a zárást?
Előzmény: Humarci (677)
Humarci Creative Commons License 2006.05.14 0 0 678
ja :-)
Előzmény: Peti817172M (676)
Humarci Creative Commons License 2006.05.14 0 0 677
Összes ajtó így állt?
Mert megáll az ajtó ilyen állapotban ha a zárást letiltod. MEgáll az ajtó és abban a helyzetben marad amíg nem adsz újra csukásra parancsot.
Előzmény: 04-54 (675)
Peti817172M Creative Commons License 2006.05.14 0 0 676
Ilyet bármikor lehet fotózni, csak a megfelelő pillanatban kell exponálni :)
Előzmény: Humarci (674)
04-54 Creative Commons License 2006.05.14 0 0 675
csak ált igy a végálomáson a blahán
Humarci Creative Commons License 2006.05.14 0 0 674
Írd le a részleteket. Megállóban fotóztad utasokkal, vagy végállomáson, így közlekedett menet közben.
Előzmény: 04-54 (673)
04-54 Creative Commons License 2006.05.14 0 0 673
vélemény?
Humarci Creative Commons License 2006.05.14 0 0 672
kulcsszó: pénz pénz pénz.
Előzmény: Peti817172M (671)
Peti817172M Creative Commons License 2006.05.14 0 0 671
Csak tudnám miért kell minden szart ráragasztani a járművekre. Ugyanolyan gusztustalan, mint a graffiti. Érdekes módon MÁV kocsin csak egyszer láttam reklámot, ami egyébként teljesfelületes reklám volt.
Előzmény: Peti817172M (670)
Peti817172M Creative Commons License 2006.05.14 0 0 670
A volvók is csak két év után kaptak reklámot, de a kátráknál is annyi volt a "türelmi idő".
Előzmény: Humarci (669)
Humarci Creative Commons License 2006.05.14 0 0 669
Sajnos nincs. :-( Én is nagyon sajnálom, pedig jól lenne ha fél év után ne matt legyen a fényezés, és itt ott feljött a festék.
Majd megnézem a combinok meddig lesznek reklámmentesek.
Előzmény: Nores (668)
Nores Creative Commons License 2006.05.12 0 0 668
én láttam már egymás mellett a megállóban az 1333-ast és az 1444-est is :)

ma viszont meglepődve tapasztaltam, hogy a télen megszeretett 1423-as kocsi, amit frissen újítottak fel, és a 4-es viszonylaton járt, ma reggel teljes alakos (undorító) CBA-s reklámfelületet kapott, és a 6-oson rója a köröket.
komolyan nincs ennyi gógyi, hogy nem a frissen festett viliket kéne összematricázni...?
Előzmény: Peti817172M (667)
Peti817172M Creative Commons License 2006.05.12 0 0 667
múlt 7 kedden állt asszem 1307 a Margit hídi hurokban.

Valamelyik nap meg a Mester utcában egymás mellett állt 1403 és 1304. Micsoda számmisztika :)
csmg2 Creative Commons License 2006.05.12 0 0 666

1407-eske csillog, villog a 30A viszonylaton.

Humarci Creative Commons License 2006.05.02 0 0 665
sbán -nak címzem, mivel az index eltűntette a hozzászólását és nem tudok válaszra kattintani.

Szóval könnyen meg lehetne oldani a 17 -es dolgát a 6/60/86 -os buszokkal együtt csak akarat kellene. Lásd veke tanulmány.
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.02 0 0 664
Nos a 17-es belső szakaszával kéne valamit csinálni. Egyszerűen röhely, hogy az autócsordák miatt nem tud haladni a vili. Elég egyszerűen megoldható lenne: az érintett keskeny szakaszokon meg kéne tiltani a parkolást, és akkor a csordáknak nem kéne a síneken szambázni. Persze kőcici is kéne.
Előzmény: Humarci (660)
Humarci Creative Commons License 2006.04.29 0 0 663
A héten beláttam a fedett tárolóba budafokon ami a szerelő is budafokon és se ott se a külső tárolón nem volt ICS.
Előzmény: ICS MÁNIÁS (662)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2006.04.29 0 0 662

1308 egy hónapja Budafokon volt azóta nem is tudok róla semmit.

Kelenöld:1458,1459,1462.(ezeket a topikon olvastam)       KCSV7:1370 (Összetörve)

Valaki pontosabban?

Előzmény: Humarci (661)
Humarci Creative Commons License 2006.04.29 0 0 661
Akár te is vagy bárki le tudná írni melyik ics/kcsv van kelenföldön?
Pénteken a kinti tárolon is láttam vendéget és a legszéllső fedett tárolóhelységbe is.
Előzmény: mk4047 (659)
Humarci Creative Commons License 2006.04.29 0 0 660
Megelőztél. GYönyörű. a végén a 17 -es járműparkja mind ilyen csili vili fűtéses lesz. Amúgy is jókor jön mert kélnytelen vagyok átszokni a hév+17 -es kombinációra a 60 -as helyett 05.30 -ig.
Előzmény: ICS MÁNIÁS (656)
mk4047 Creative Commons License 2006.04.29 0 0 659
Nem terveznek, de ez most vmiért ott pihen.
Előzmény: ICS MÁNIÁS (658)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!