Hát azért egy rugó nem m1 olyan könnyen tönkre, meg ha tönkre is m1, filléres dolog kicserélni. Az ajtómozgató motort nem befolyásolja a visszatartás, az ugyanúgy elm1 végállásba.
azt vettem észre, hogy néhány ajtó nem is nyílik ki rendesen. úgy kell odébb lökni, ha le/felszállás közben nem akarsz beleakadni. ezeket az ajtókat nem a csengő alatt felszálló, feszegető utasok teszik tönkre?
belül is kicsit amortizálódott a fél év alatt. köszönhetően a nem figyelő anyukáknak, akiknek csemetéi rajztáblának néztek néhány ablakot (biztos ezen ülésekben ültek anyukájuk ölében), és a véletlenül kezük ügyébe akadt piros-sárga alkoholos filcekkel kriksz-krakszokat rajzoltak rájuk. minden bizonnyal az az öreg bácsi is figyelmetlen volt, akinek hosszú nyelű gereblyéje véletlenül beszakította a dekoritot a plafonon az A végi 1. és 2. ajtó között. mindezeknek köszönhetően a ráköltött millióknak egy részét az 1423-as már elértékvesztette...
Na, akkor eloszlatom a homályt. :D Az oldalválasztó 3 állású kapcsoló (régi fülkésnél is), ha - a lenti példát figyelembe véve - a bal sor van nyitva, akkor, ha adok egy zárásparancsot, utána az oldalválasztót középállásba helyezem, a záródás megáll. Amennyiben bármelyik irányba átkapcsolom az oldalválasztót, az ajtó tovább fog záródni. Ha mindkét oldal nyitva van és kiválaszom valamelyik oldalt, akkor is mindkét oldal be fog záródni. A fentiek alól kivételt képeznek az elektronikus ajtóvezérlésú kocsik.
Van egy sejtésem: 3 álláső oldalválasztó: BAL - ÖSSZES - JOBB, ha nyitva van mondjuk a bal oldalon az ajtó, akkor ha a jobb oldalt kiválasztod, elkezd bezárodni, ha a másik két állás közül bármelyiket, akkor megáll. Ha nyitva van az összes ajtó, akkor ha kiválasztod valamelyik oldalt, az ellentétes oldal bezáródik, ha vusszanyomod középre minden megáll, ha a másik oldalt választod ki, ahol már félállásban vannak az ajtók, akkor azok továbbra is állva maradnak, és a másik oldal elkezd becsukódni.
Réginél annyi különbség van, hogy kétállású az oldalválasztója, tehát fogalmam sincs hogy lehet vele mindkét oldalon ajtót nyitni.
És csak záródás közben lehet bűvészkedni vele? Az új panelnél hogy van a zárás, külön gomb, vagy annál is valahogy az oldalválasztóval kell bűvészkedni? A réginél meg hogy tiltod a zárást?
Összes ajtó így állt? Mert megáll az ajtó ilyen állapotban ha a zárást letiltod. MEgáll az ajtó és abban a helyzetben marad amíg nem adsz újra csukásra parancsot.
Csak tudnám miért kell minden szart ráragasztani a járművekre. Ugyanolyan gusztustalan, mint a graffiti. Érdekes módon MÁV kocsin csak egyszer láttam reklámot, ami egyébként teljesfelületes reklám volt.
Sajnos nincs. :-( Én is nagyon sajnálom, pedig jól lenne ha fél év után ne matt legyen a fényezés, és itt ott feljött a festék. Majd megnézem a combinok meddig lesznek reklámmentesek.
én láttam már egymás mellett a megállóban az 1333-ast és az 1444-est is :)
ma viszont meglepődve tapasztaltam, hogy a télen megszeretett 1423-as kocsi, amit frissen újítottak fel, és a 4-es viszonylaton járt, ma reggel teljes alakos (undorító) CBA-s reklámfelületet kapott, és a 6-oson rója a köröket. komolyan nincs ennyi gógyi, hogy nem a frissen festett viliket kéne összematricázni...?
Nos a 17-es belső szakaszával kéne valamit csinálni. Egyszerűen röhely, hogy az autócsordák miatt nem tud haladni a vili. Elég egyszerűen megoldható lenne: az érintett keskeny szakaszokon meg kéne tiltani a parkolást, és akkor a csordáknak nem kéne a síneken szambázni. Persze kőcici is kéne.
Akár te is vagy bárki le tudná írni melyik ics/kcsv van kelenföldön? Pénteken a kinti tárolon is láttam vendéget és a legszéllső fedett tárolóhelységbe is.
Megelőztél. GYönyörű. a végén a 17 -es járműparkja mind ilyen csili vili fűtéses lesz. Amúgy is jókor jön mert kélnytelen vagyok átszokni a hév+17 -es kombinációra a 60 -as helyett 05.30 -ig.