Nos hazaertem Svedorszagbol. A kocsi nagyon jol viselkedett, de hat ugye a nev kotelez :) Fogyasztas 7,6-8,3 körul. Az idojaras jo volt csak ausztriaban volt egy kis havazas a nemet - osztrak hatartol Becsig :) No az kellemetlen volt egy picit, de meg 120-al akkor is biztonsagosan lehettet menni.
Szoval en telen is megvagyok elegedva a kicsikevel, jol teljesitett :)
Öööö, az igazat megvallva csak most jött le, hogy újból elolvastam... egyébként nem mondtam, hogy a legjobb, hanem hogy ebbôl a két szempontból nincs nála jobb, és ezek komoly erények.
anyám, bakker... olvastátok a Toyota Celica T Sport tesztet? és a videot is letöltöttétek? húúbammeg... szép hangja van :)) Jujdemennyire... Vegyél a fábija helyett olyant...
Ha finoman is, de pont a skodrit probaltam itt par hsz-ben vedeni, remelem ez azert lejott. Szoval az utolsoban csak arra celoztam, hogy semmirol nem jelentenem ki, hogy az a "legjobb" stb.
MiSaab:
Igazad van, én is új vagyok, és rendesen gyártom a szöveget, pedig nem is ismeritek az arcomat. De majd dec 29.-én.
Eugen:
Nekem a fináncokkal nem szokott problémám lenni, egyszer szedték szét kb 2éve a kocsit a cseh belépőnél, határon viszont kérik a zöldkártyát, főleg akkor ha elfelejtem kiváltani :)))
Jó utat, vigyázz az út szélén parkoló lagunyákra!
mielott itt dicserjuk a vad kapitalista talalmanyokat.. azert megnezhettuk volna, hogy indult a 911-esed az en kopoltyus Zaporozsecemel szemben a -40 fokos tajgan! :-))
ugy latszik ha nincs rendor, a financ is megteszi mint zsarolo kozeg :-((
ja, egyebkent ma este is praga, es ha valakinek kell valami esetleg `ocsobban` hivjon delutanig! :-)
MiSaab
ha pl ram celzol..ehem.. latod van aki meg ilyenkor is virraszt, csak hogy irhasson a topicba! :-P
En is hallottan olyasmit, hogy ez a skoda motor mar nem az a skoda motor, de az ilyen:
"A Fabia motorjánál állítom, nincs ennél egyenletesebb nyomatékkarakterisztikát és rezgésmentesebb működést bemutató erôforrás az egész kisautó-szegmensben... " megjegyzesektol en elvbol tartozkodnek.
Én is kifeküdtem az 1.4-es motortól, de jó értelemben.
Némi látókörtágítás azoknak, akiknek elôítéletei vannak: az az ôsöreg Skoda 1000 MB-
maradvány blokk olyat produkál a Fabiában, hogy bármelyik kategóriatársa megirigyelhetné.
Divat fikázni, mer'hogy a szutyok farmotorosokbó' van, meg csak háromcsapágyas, de ez
kábé olyan szintű dolog, mint amikor valaki a léghűtésen keresztül próbálná megmagyarázni,
hogy a 911-es motorja egy kalap sz*r. A Fabia motorjánál állítom, nincs ennél egyenletesebb
nyomatékkarakterisztikát és rezgésmentesebb működést bemutató erôforrás az egész
kisautó-szegmensben...
mellesleg uraim, klubtagság marad, és persze talik is. csak arrébb parkolok majd :))) és mindig ott fogok kunyerálni egy kis brummogásért :)))))))))))))))
Igen, fáj a szívem (nem is kicsit). Az autó marad hosszú ideig, és szerintem mindig lesz egy tömeg (?) autóm , és mellé hobbinak egy 99. Az, hogy vigyázzak rá? Majd megnézem, hogy annyi kárt okoz-e neki egy beton kocka, mint a saabnak... ;) A Mentest (én hentesnek szoktam hívni) ismerem... ott vettem az ótó :)))
Egyébként, ha már kíváncsi vagy :-p
Fabia Classic 5 ajtós (csapott s*ggü)
(természetesen) kék színü :))
1.4, 68 Le
extrákból meg nagyon kevés... szélesebb felnik (de nem alu) - persze késöbb majd nokian gumik :), metálfény (abban volt csak megfelelö kék :) ), vezetöoldali emelhetö ülés, közp.zár. Assze', ennyi...
Taraaaam!!!
Itt vagyok végre...
Hú de örül mindenki mi? :I
Thom:
részvétem ember !!! :D
azasszonynak is :D
lore:
nomega zopel is :I
A minap gondolkoztam azon,hogy hol vannak a régi arcok a topicból ???
Ha visszanézel régebbre ,még az elejére van egy pár ember aki eltünt ,mint a borravaló nemde?
Ha olvassák a topicot ,akkor pedig szégyeljék magukat hogy nem irnak be!!!
axa,
azt se felejtsuk megemliteni, hogy az uj saabok is ugyanugy veszitenek ertekukbol, miutan kigurul a szalonbol, azokat is a meregdraga markaszervizbe viszed es annak is max. az ablakmosojat toltheted fel :-(
Lenyeg ami lenyeg: gratulalok es sok szerencset kivanok thomnak a fabiahoz!
Eugen:
Hát hogy is kezdjem?
Cseh-szlovák határ: Brno felöl Pozsony felé:
Az cseh autópálya fizető a Breclav-i elágazásig. A cseh rendőrök a leagázásban szoktak állni, és aki egyenesen a határ felé megy, általában leállítják és nézik a matricát. A határ másik oldalán az első benzinkútnál szokták ellenörizni a szlovák rendőrök a matricát, rendszerint a pályán haladókat nem állítják meg, de kútról kijövőknek nincs kegyelem!
Szlovák-cseh határ:a szlovák oldalon még van egy parkoló, ami régen a kilépő volt, ott kétszer ellenöriztek, de ez nem volt általános. A cseh oldalon mindig meg lehet venni a határnál a matricát, de ott még nem láttam ellenörzést.
A határnál volt még egy "gyenge" pont: régebben külön volt a szlovák és a cseh állomás ami egymástól kb 10km-re volt. NA most ezen a szakaszon csak 60-nal lehetett menni, az álcázást remekül ismerő cseh közegek nagyokat kaszáltak ha kint voltak.
Volt olyan év amikor több mint harmincszor kellet "kiugranom", és igazad van, a magyar rendszám legtöbbször hátrány, főleg a pozsonyi körgyőrűn ahol csak 80 a megengedett.
Na ennyi, nem akarok rémtörténeteket mesélni.......
Thom:
Én 95-ben egy Golf II GTD ből ültem át egy vadi új Astrába, nekem úgyanúgy fájt a szivem mint neked /gondolom :) /.
A golfal sok gondom volt, de kb ugyanannyi km volt benne mint a te "régi járgányodban" és már nagyon tele volt a hócipőm a javítgatásokból és a félelemből, hogy mikor áll meg. Egyszer Prágában volt egy szerelésem. Aztán elővettem egy újságot megnéztem milyen új autót tudok megfizetni, besétáltam egy pár opel szalonba és elhoztam egy ezüstöt. Másfél évig volt nálam, beleraktam 140e km-t, amikor eladtam, elhatároztam, hogy mindig olyan kocsit fogok venni ami tetszik, és úgy gondolom, hogy jó lesz nekem, igy lett egy galantom, és most egy Saabom. A galantot, nem akartam eladni, de sajnos elromlott.
Tehát a véleményem: ne hagyd magad, és a Fábiát tartsd meg hosszú ideig, és vigyázz rá. Egyik barátomnak egy octáviája van, Ő a Mentes szervizt ajánlja. Tényleg árúlj már el bővebbet: Szin? Három-ötajtós, vagy kombi?
Természetesen szóvá tettem Sziki Úrnak is a véleményem. Nem olvastam be ordibálva, hanem szépen csendben megjegyeztem, hogy nem tetszett ahogy átadták az autót. Ezzel szemben a kisfiam mondta a magáét, ha az egy felnőtt szájából hangzik el akkor azt hiszem az illető korházi ápolásra szorult volna, mert a szerelők megverték volna. Leócskászta a szervizt, szerelőket butának nevezte, és mi az hogy nem tudják megcsinálni a Saabot. Szerencse, hogy mindezt nekem mondta, de a szerelők, sőt maga Sziki Úr is hallotta, hát nem mosolygot kedélyesen.
Sziki Úr az eset kapcsán két dologról nem tud: az ablakmosó befagyása, és az hogy megemlítettem a topicban az esetet.
De a lényeg, hogy az autó vegül jó lett!