hátha találkozott már valaki ezzel? Mit szeretnének és miért?
eddig úgy tudtam, hogy csak a személyi, bank szla kivonat és közüzemi kell nekik, vagy ezek lennének azok?
---------------------------------------------------------------------- Please provide your tax ID number ----------------------------------------------------------------------
Dear Roland Dimitrov,
We're asking for your tax ID number due to new IRS rules. Your tax ID number is one of these:
- Your Social Security number - Your Individual Tax Identification Number - Your Employer Identification Number
We'll use your tax ID number to send tax Form 1099-K to you and the IRS when the payments you receive exceed both of these milestones in a calendar year:
- $20,000 in gross payment volume for goods or services - 200 payments for goods or services
We want to help you continue to sell with PayPal and to avoid any interruption to your account. It's easy here's how:
1. Log in to your PayPal account. 2. A message will appear asking you to update your information. 3. Click Provide Now.
If you have multiple PayPal accounts, repeat these steps for each account.
We appreciate your help in complying with these IRS rules. For more information, see our FAQs on the IRS reporting requirements: www.paypal.com/irs
Szerintem kicsit erőteljesebben hívd fel a figyelmüket, hogy ott van a dátum. Az ügyfélszolgálat hihetetlen inkompetens néha, nekem is gyűlt meg a bajom már velük. (konkrétan nem olvasták el, amit írtam, csak reflexből küldtek mindig választ)
Ha jól emlékszem 2005-óta használom a paypal-t. Az idén kicsit jobban összejöttek a dolgok és külföldről érkezik bevételem. A paypal felhívta a figyelmemet, hogy nemsokára elérem a 2500 dollár limit-et ezért információkra van szükségük, igazoljam magam. Pl: A valid photo ID for account holder such as: National ID card" "proof of address, such as a postal bank statement*, a postal credit card statement"
Ezért szkenneltem és elküldtem az új típusú személy igazolvány és lakcimkártyát + elmentem a bankomhoz és ők adtak számlaigazolást amin minden adat rajta van és azt is elküldtem.
A paypal viszont ezt nem fogadja el és ez a válasz jött:
"I regret to advise you that the proof of address you have supplied cannot be accepted, as it does not show a date of issue. Please provide us with a document that shows a date of issue."
Esetleg ha valaki tudja mi az pontosan amit küldenem kell és segítene azt megköszönném.
Ügyfélszolgálattal legyél kitartó, nekem is volt már, mikor csak minden 10. levelemre kegyeskedtek válaszolni (és el se olvasták, amit írtam, csak reflexből válaszolták a faszságot, de az már más kérdés).
Segítséget szeretnék kérni. Érkezett a Paypal számlámra 5X5000 forint, különböző helyekről. Én tévesen nem Money Requestként kértem be a pénzt, hanem megadtam azt az Unicredit bankszámla számot és hivatkozási számot, amit a Paypal megadott. A pénzt azóta sem láttam, és visszautalásra sem került a feladókhoz, ergo hetek óta lóg egy virtuális térben. Hívtam az Unicredit Bankot, aki nem ad tájékoztatást az Ügyfeleik számláiról, ami érthető, de sajnos abban sem tudtak segíteni, hogy hogyan vegyem fel a kapcsolatot telefonon a Paypallal. Levelet is írtunk már Nekik angolul, közvetlenül is a témában, de semmi válasz.
Kérdésem lenne, hogy valaki járt-e már hasonlóképpen, és hogyan oldotta meg a helyzetet?
Sok mindent vettem már ebből a webshop- ból. Korrektek, és - még track nélkül is - max 3 hét volt a szállítás. Nagyon jó akciók szoktak lenni náluk. Tapasztalataim szerint csak a megrendelés történik kínában. A csomagokat már egy EU tagállam beli raktárból küldték, az adott ország trackszámával, ami természetesen nyomon követhető. Sosem fizettem sarcot :) A garival - szerencsére - nincs tapasztalatom.
akkor nezd meg a webbankban a szamlatortenetnel. van valami olyan hogy reszletes lekerdezes. ott latni lehet majd a zarolasokat is. a penzed meg ott van csak zar alatt. ezzel erdemes lehet megkeresni a bnkot hogy mi a feneert van ketto, meg amugy is az egyiket utasitsak el. eleve ha nem tudjak bizonyitani hogy hiteles a tranzakcio akkor ok fogjak megteriteni szoval kozos az erdek.
egyebkent meg sztem ilyen sufni kinai boltokbol ne vegy semmit, barmilyen csabito az ajanlat, az 51e ftra amugy is rakurjak majd a vamot es 27% afat, es a garid is csak igeret.
ja azt is neztem hogy magyarorszagra 50 nap szallitas, track nelkul? hát bátor... igy meg a pp reklamaciobol is siman kicsuszol.
Az előző hozzászólásomnál elfelejtettem leírni, hogy szeptember 28-án vették le először az 51500 Ft-ot, és október 7-én ismét. A számla azonosító mindkét esetben ugyanaz.
Sziasztok! Segítséget kérnék, a következőben: A Gearbest oldalon előrendelésben vásároltam egy telefont, az előrendeléssel egyidejűleg nyitottam egy PayPal számlát, a vételárat, 51500 Ft-ot levették a hitelkártyámról. A fizetés állapotánál eddig azt írta, hogy fizetésre jogosult. Ma teljesítették a kifizetést, ezt meg is jeleníti. Utána a tranzakciós történetben ki van írva, hogy töltsem fel a számlát hitelkártyáról, és egyúttal le is vett újabb 51 500 ft-ot, és ez a szöveg látható legalul: Ez a tranzakció jelenik meg a számlán, mint "PAYPAL * GEARBEST". Szóval kétszer vették le a hitelkártyámról az 51500 ft-ot. A számla azonosító mindkét esetben ugyanaz, tehát kétszer teljesítették a megbízást. Hová lett az első összeg? Az egyenleg 0. Hogy fordulhat elő, hogy kétszer vonják le az összeget?
Néha tragikus a paypal ügyfélszolgálata, nekem pl. zárolták a számlám (mert állítólag illetéktelen-gyanús belépés történt), és hetekbe telt, mire sikerült feloldani, napi szintű levelezés mellett. (Lassan reagáltak, ha reagáltak is, mintha el se olvasták volna, amit leírtam, stb.)
Légy türelemmel.
(Mikor konstatáltam, hogy korlátozták, le volt írva, hogy aktiváljam újra a bankkártyám, új jelszó és biztonsági kérdések-válaszok kellenek, ezt meg is csináltam, semmi nem történt. Írtam kis idő elteltével ügyfélszolgálatnak, mi volt a válasz? Változtassak jelszót, aktiváljam újra a kártyám, csináljak új jelszót és biztonsági kérdéseket-válaszokat, aztán írjak nekik, és aktiválják a fiókom... Következőben leírtam, hogy köszönöm szépen, ezeket már megcsináltam, legyenek szívesek aktiválni a fiókom. Válasz: aktiváljam újra a kártyám, stb.... Konkrétan write only módban ugyanazt nyávogták vissza nekem sorozatosan. Végül egy elég ingerült hangvételű üzenetben, amikor már megkérdőjeleztem konkrétan az épelméjűségét a munkatársaknak, kegyeskedtek megoldani a problémát, kb. 20-30 elküldött üzenet után.)
Mért van az, hogy már két hete írogatok a paypalnak az oldalamon belül , de nem igazán akarnak válaszolni? Holott azt írja ki minden elküldött üzenet után, hogy 24 órán belül válaszolnak!
Többször is elküldtem emailban nekik a problémámat, hogy nem érkezett meg az összeg amit szeptember 11-ikén utaltak át nekem. Talán annyi a dolguk, hogy nem tudnak időn belül válaszolni?
van egy olyan problémám, hogy a paypal nem írja ki a pending és az available balance-omat csak az össz balance jelenik meg kb 1 hete jelentkezett ez a probléma, továbbá nem kapok e-mailt azokról az utalásokról amik elérhetőek. Eddig jöttek, de egy ideje semmi pedig kéne kapjak. Nem kaptam negatív kritikát ebayon.
bocs rosszul irtam, most nezegettem a reszleteket es azt latom hogy a refundot vissa is kuldte a kartyamra. magyaran 0-as az egyenlegem most is, visznt jovairasom nem tortent a bankszamlan (otp). van ennek valami atfutasa? terheles azonnal megjelenik ugye...
szakik! kaptam egy refundot, de ez automatan nem jott vissza a bszamlamra. mit kell ehhez tenni? eleve miert nem jon vissza? nekem olyan regem van hogy a kartya ossze van kotve a pp-vel es igy csak akkor terhel kozvetlenul ha fuzetek valamit (mindig is 0-as volt a pp egyenlegem). viszont visszafele meg sosem mozgott rajta a penz, azt gondoltam ugyanugy visszajon de nem, most ott van egyenlegben.
Privátban válaszoltam a yahoos címedre... Amúgy ezek a százalékok még mindig jobbak, mint a rózsaszín csekkes 11-12%-s lenyúlás, (az én esetemben,) vagy 2 havonta 6%, az is többre jön ki. De lehet, hogy elszámoltam.