Nem tudja valaki véletlenül, hogy előfordulhat-e olyan a Kiskörúti villamosok között, hogy a szerelvénybe sorolt egyik motorkocsi UV1 v. UV2 v. UV3 és a másik egy UV5?
Szorosan egymás mögé felsorakozott villamosok vették körbe George Bush amerikai elnök látogatásának idején az Országház előtti Kossuth teret.
A villamosok nem szolgáltak kordonként - közölte a Budapesti Rendőr-főkapitányság szóvivője.
Pont a Kossuth térnél torlódtak a villamosok (képgaléria)
"Itt, a Kossuth térnél előfordulhat, hogy a program ideje alatt a villamos-közlekedés is szünetel, a villamosok feltorlódtak. A rendőrség nem a BKV járműveit használja kordonnak" - mondta Schőn Péter.
Az MTI tudósítójának ugyanakkor a helyszínen több rendőr is úgy nyilatkozott, hogy a rendőrségi kordonon belül álló járművek "a védelmet szolgálják".
A fővárosi Fidesz-frakció nevében Wintermantel Zsolt kifogásolta, hogy nem sikerült más kordont találnia a rendőrségnek.
Az 1. kiemelt mondat nyilvánvaló hülyeség: a feltorlódó villamosok természetesen mindig így, egymáshoz érö ütközökkel és jármüvezetök nélkül szoktak torlódni... :-DDD
Schön Úr, nem vagyunk hülyék (teljesen)!
A 2. igaz: valóban nem a rendörség, hanem az amerikaiak ötlete volt és ök kérték. Viszont tényleg a védelmet szolgálták!!!
Szegény járművezetőket is sajnálom... Többet is ismerek, de ma egyik sem volt rózsás kedvében.
Hogy is van ez? Télen fagyoskodjanak az ICS-ben, nyáron meg kapjanak hőgutát a KCSV-ben?? (az ICS igen jól szellőzik, mert a homlokfali légbeömlő és a nagyfelületű nyitható ablakok szellőztetik a veztőállást) Nem értem. Miért nem a 24-esre teszik a KCSV-ket? Legalább nyárra...
Azért én ennke örülök valamennyire. No nem a 1307 és felújított társai miatt. De Egyes ICS -ken olyan por volt néha mintha sivatagba jártam volna(kéne takarítani a pályát). És nagyon zörögnek is(karbantartás hiánya), és jobb a rugózása a villamosnak.
Ezt én is tudom, de valaki egyszer valamelyik fórumon azt írta, hogy nem biztos, hogy elfér az 1328-as hagyományos szedővel a Lánchíd alatt, mert magasabban van (a szedő), mint az ICS-ken. És ez igaz is, mert mindenki láthatja, hogy nem nyílik ki olyan karcsúra az áramszedő, mint egy ICS-n.
Mennyibe kerülne egy ilyen felújítás? Azért kérdem, mert különböző lapokban láttam már igen koros Tatra K2-ket hasonló módon felújítva, és így meg van hosszabbítva a tuja élettartama 10-15 évvel. Valamint nagyságrendekkel olcsóbb mint egy új vili.
Van esetleg tervbe véve, hogy a Körútról lekerülő kocsik legalább egy részét alacsonypadlós középpel újítsák föl? Akkor már lehetne a közép kicsit hosszabb, nagyobb befogadó képesség, és - talán - szólóban elég lenne a 47/49-esen.