Kb. 3 cm-t szeretném lejjebb tenni az autóm. Sok féle megoldás szóba jött, legutóbb a gyári VTS rugók jöttek szóba. Ezzel az a baj, hogy nem ültetne annyit amennyit a VTS-en mivel más a súly... Na mindegy, a VTS telók maradnának, de szeretém 3 cm-el lejjebb tenni az autót. Mit javasoltok, ültető rugó vagy pedig van valami PSA modell aminek a rugója pont ezt tudja? :)
Van-e valakinek ötlete,hogy a gyári philips rádiós magnó olyat csinál,hogy a gyújtáskulcsot egy fordulatot elfordítom,akkor beírom a kódot elfogadja,bekapcsol.Két fordításra már viszont nem csinál semmit meg járó motornál sem lehet bekapcsolni.Minden egyes alkalommal kódot kér egy fordulat a gyújtáskulcson,gyári bekötés ,nincs machinálva.
Megelőzés képpen - akinek még megvan - érdemes a hűtőmaszk belső felén a felfogató füleket be ragasztózni, vagy megműanyagozni pákával. Így tartósabb lehet sokkal.
Szia! Sajnos a hűtőrács egy nagyon elcseszett megoldás a II-es Xsarán. Hajlamos a leesésre, és mire észreveszed, már át is mentél rajta. Ha körbenézel az utakon, többről hiányzik, mint amennyin rajta van... :/
Folyamatosan nézd a vaterát, az apródot, bontók honlapjait, stb. Sajnos mást nem tehetsz. Ha sikerült beszerezned, akkor pedig valami spéci módszerrel tákold a helyére.
Időnként itt a fórumon keresik, pont ezért mert lehetne horror a bontós hozzáállás. De az az igazság, hogy nem nagyon kapható (szerintem), ha meg valakinek gépháztető kell, akkor a hűtőmaszk is törött, így gondolom azért ragaszkodnak, az egybe eladáshoz.
Nem tudom aktuális-e még a kérdés, de nekem a levegőszűrő alja vizes volt anno, és mák, hogy pont olajcserekor mentem pár száz km-t, így gondolom nem volt ideje kiszáradni. A BXtwelve (55965 hozzászólás) által felrakott kép ötös alkatrészén nekem van egy fekete burkolat, ilyen nylonos szutyi, az elöregedett és megvolt szakadva elég sok helyen.
Na ezt se tudnám szebben megfogalmazni, így este. :-)
Szerintem a nyugalomra itt neked van a legnagyobb szükséged. Bár nem vagyok moderátor, de vegyél vissza ebből a stílusból és arcból. Itt be is fejeztem a témát.
köszönöm....mondjuk segítséget kértem, nem arrogáns oktatást....Ám így is köszönöm!! :-) De ha indulatba hoz a kérdés....miért pazarlod az idődet rám????
Minek ezen ennyit görcsölni, ki kell cserélni és kész. Az 1.4es vezérlése amúgy is egy fakocka bonyolultságával vetekszik, gondolom az ára is ennek megfelelő. Kicseréled és nem lesz vele gond, jó esetben..
Kérem az írjon aki egészen BIZTOSAN tudja a frankót!!! :-)
1,4-es benzines '99-es xsara....Vezérműszíj+hozzávalók csereperiódusa érdekelne...Pontosan!!Kilomáter, s év szempontjából egyaránt....Kérek mindenkit, ki segíteni akar....Akkor tegye, ha totális biztosan tudja a megfelelő, gyári előírást!!!!