Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

egoaxa Creative Commons License 2000.08.18 0 0 423
Sziasztok!

Talalkozó tiz órakor. Kozlekedesi Muzeum elott.
Probalunk helyet foglalni.
Nehez lesz 2000 erdeklodonek.....

Előzmény: Bolas (422)
Bolas Creative Commons License 2000.08.18 0 0 422
Konkrét helyet és idot nem tudnátok mondani?
Szerintünk túl sokan lesznek ott népek..
Valaki lécci dobjon meg minket pontos adatokkal, hogy mi is kinézhessünk a volvokkal..
:-)
Előzmény: egoaxa (409)
h i r d e t é s
GreG Creative Commons License 2000.08.18 0 0 421
2001-tol csak turbómotoros Saab-okat gyártanak majd, a 9-5 2,3 Ecopower erosebb lett...

Ha valakit érdekelnek az új Saabok is, akkor megnézheti oket a honlapomon:
www.netau.to

A HÍREK-ben a 2000.08.18-at keressétek.

Üdv:
Lovei Gergely

lenkeyb Creative Commons License 2000.08.17 0 0 420
Szia eugen73!

Nos nekem 97-ben szereltek a gazt (akkor meg nem volt az enyem az auto)
A pontos cimet nem tudom most megmondani, hogy hol, de ha
nagyon erdekel utananezek, es megirom.
Ami a rendszeremet illeti, ez (allitolag) mar nem a legkorszerubb,
de annyit tudok, hogy kifejezetten turbos autohoz keszult.
Ha meg erdekel valakit gaz beszereles meg lehet erdeklodni a
KONTOR Kft-nel is (XIII. ker. Tatai ut), nem tudom mennyiert rakjak
be, de en oda hordom a gepet, ha "gaz" van (bruhaha).
Egyebkent nekem nem nagyon van erezheto teljesitmenybeli kulombseg
(na jo, egy nagyon picit)
Azert az az igazsag, hogy ezt az autot benzinhez talaltak ki,
nem csoda, hogy ugy gyorSAAB.

Na sziasztok
Balazs

ui: NINCS VALAKINEK EGY ELADO 5 SEB. VALTOJA? HA VAN MENNYIERT?

Nekem kene! Tipus: 900 Turbo (1981)

Előzmény: eugen73 (419)
eugen73 Creative Commons License 2000.08.17 0 0 419
Hello Pater!

akkor most jovok a reszletekkel!
Egy 83-as 900 GLI-m van. A fogyasztassal voltak godnok korabban is, bizonyos fek es injektor gondokbol kifololag, de most ugy latszik megoldodtak, reszint egy uj bemelegedes szabalyzo cserevel.

De ma reggel a gazt ismet beallitattam a szervizben, es sokat vissza is vettek rajta. Most mar nem porog ki a gummi, de ugysem az a gaz funkcioja, hanem hogy olcson lehessen vele nyugisan autozni. ha meg gyorsulni kell, inkabb vissza gazra es mehet mi kifer belole :-) Remelem igy mar mas lesz a fogyasztas!

A beszereles a LOVATO markaszervizben, Dunakeszin volt (Fot fele). Az ara idaig 140.000 es ebben benne van minden, az engedelyek es zoldkartya. (a vizsga nincs)

az ido.. az mar gazosabb. Igertek hogy elintezik az egeszet 2 heten belul, de ugy nez ki, kicsusztak a hataridobol. Amugy a beszereles maga 1-2 nap ha elore lefixalod az idopontot.

Lenkeyb:

Neked akkor turboba is beszereltek? ez jo hir! bar itt nem vallaltak volna, meg 1 helyen mondtak hogy abba is beszerelik, ha jol emlekszem Gyongyoson. En gondolkoztam a turbo beepitesevel is, de mar nem valoszinu hogy nmegteszem.

Amugy neked miota van benn? Mik a tapasztalataid? Hogy tetszik a dupla turbo lyuk? :-) Vagy neked nincs hasonlo 1-2000 es ford szam korul? Most nagyon erotlen az enyem, de persze en kertem igy.

tovabbi jo gurulast, sziasztok E

Előzmény: páter (417)
lenkeyb Creative Commons License 2000.08.17 0 0 418
Sziasztok!

Most irok ide eloszor, nekem is egy 900 turbom van (1981),
szinten gazosra alakitva. Szerintem jo dolog ez a gaz, de csak azert mert
olcso, azon kivul mar volt (sot van is) vele gondom. Allitolag a turbos, K-jetronikos autokhoz,
nem elonyos a gaz berakasa. (Szerintem ezt mindenki maga dontse el a tapasztalatok
alapjan magyarul: megeri, vagy nem)
A 40 literes fogyasztas 150km-re nagyon sok!!!!
Az enyem kb 18-20-at eszik. Egyszer megkerdeztem a gaz-szerelot,
hogy mennyi a normalis, azt mondta, hogy 15%-al tobb, mint benzinbol.
Na most mennem kell, ha maskor nem is 20-an talalkozunk!

Sziasztok

Előzmény: eugen73 (416)
páter Creative Commons License 2000.08.17 0 0 417
Szia Eugen!

Engem a beszerelés részletei is érdekelnek.
Hol, mennyiért, mennyi idő, stb..

Szégyellem, de nem tudom pontosan milyen SAAB-od
van. Az is írd meg légyszíves.

Köszi

eugen73 Creative Commons License 2000.08.16 0 0 416
Hello Pater!
vegre valami erdeklodes :-D

A legelso tapasztalataim alapjan mondom bar, de igy beszereles utan sem bantam meg. Sajnos a fogyasztasom eleg durva gazbol, majd 40 l-t fustoltem el masfel szaz kilometeren. Ez olyan mintha 14L-es benzin fogyasztasom lenne. Ami azert sok igy nyaron, meg ha varosi forgalomrol is van szo. Viszont semmi jele a motor erosebb gyengulesenek, leszamitva azt a bizonyos turbo lyuk szeru hatast 1-2000es fordulatszam kozott.

1 honap mulva mar biztosan tobvbet tudok mondani. Ami viszont erdekes, hogy elottem a gazkutnal egy brand uj 9-5 ost toltottek tele gazzal.. Vagyis ugy latszik nem vagyok Saabok kozul az egyetlen :)

Ami nagyon tetszik, hogy mindossze 1 gombnyomas a gaz es benzin kozott a valtas, vagyis menet kozben is barmikor oda es vissza lehet valtogatni.

Előzmény: páter (412)
egoaxa Creative Commons License 2000.08.16 0 0 415
http://totalcar.hu/tsport/saabviggen
lalcus Creative Commons License 2000.08.16 0 0 414
en ott leszek kisfiammal, sajnos autó nélkül (lasd alabb a 99L /1973)
beülhetünk-e valakihez????
Előzmény: egoaxa (409)
OPi Creative Commons License 2000.08.16 0 0 413
Es mit lehet tudni a mostani 900-as Opel DI 16V 2.2 - es motorjarol ?
páter Creative Commons License 2000.08.15 0 0 412
Sziasztok!

Eugen, engem érdekelnek az LPG-s részletek!
Meg persze a tapasztalatok is.

Üdv

BlackStar Creative Commons License 2000.08.15 0 0 411
Héló!
Hát így kell várni az embert irgumburgum?
Na.
Inkább írok valami okosat, mert a végén még kiejtenek minket az érdeklodés hiánya miatt.

Ja.
Tudjátok, mi az APC?
Ha HAPCInak levágják fülét-farkát.
Áááá.
Ilyen közegben nem lehet alkotni.
:)

eugen73 Creative Commons License 2000.08.14 0 0 410
Fiuk!
Nagyszeru hirem van! Elkeszult ma a Saabom LPG-re atalakitasa. Meg most tesztelem, igy nem nagyon tudok semmi pontosat mondani, de mukodik, es a beszereles sikeres volt. Most mar csak a fogyasztast kell lessem :-)
Ha erdekelnek valakit a reszletek majd megirom.

Udv, Eugen

egoaxa Creative Commons License 2000.08.14 0 0 409
Sziasztok!

Jon a hetvege!!!
20. an delelott varosliget.
Elso Saab 900 talalkozo!
Mindenki ott legyen!!!!

udv Axa

baas Creative Commons License 2000.08.13 0 0 408
Kapitány!!!!
Sűlyed a hajó,akarom mondani a topic.

egoaxa megpróbálom elküldeni a képeket a Saabokról.

most nem jut eszembe semmi..

zzzz...
zzzzzz....
zzzzzzzzzzz.....
.....

eugen73 Creative Commons License 2000.08.10 0 0 407
Valo igaz, kaphato idehaza is a Haynes . Meg regebben a Polus C-ben lattam. Az arat nem tudom, de eredetileg kinn 9.99 Font. Ja, es letezik kulon Saab 99-hez keszult valtozat is! Az meg reszletesebb, de nem igazan hasznalhato a 900-okhoz :-( Amugy igen hasznos, en sosem indulok el nagyobb utra nelkule.. biztos mi biztos :-)
Előzmény: Visi (406)
Visi Creative Commons License 2000.08.10 0 0 406
Hi!

Azt az informaciot kaptam, hogy a hires HAYNES barkacsolo konyveket otthon is lehet kapni. Allitolag a Maroti konyvesboltba. A Link. A sorozatban van a 90, 99 & 900 '79-'93 valamint csak 900 '93-'98 es a 9000-rol is ha jol emlekszem '85-'95. (A 6 hengereseket egyik konyv sem tartalmazza).

Előzmény: Visi (392)
nasfayzoli Creative Commons License 2000.08.08 0 0 405
Sziasztok,

tudjatok mit lattam ma? Saab 90-est. Soha a budos eletben nem
hallottam meg rola. Az eleje mint a 99-ese, az A-oszloptol hatrafele
pedig echte 900-as, csak a beltere mas. Valami hibrid joszag
lehet.

nasfayzoli

eugen73 Creative Commons License 2000.08.07 0 0 404
Hyvaa hyvaa .. orulok hogy rendbejott! Nekem is volt valami hasonlo esetem par eve odafenn, de szerencsesebben megusztam. (talan mert nincs benne ehhez hasonlo bonyolultabb elektronika :-) Egy kis vontatastol, es egy szerelo raolvasasatol megjott az indulhatneka. Hanyas evjarat a tied?

Remelem a jovoben nem lesz hasonlo afferaod vele!

A tovabbi jo gurulast,
Eugen

Előzmény: Visi (403)
Visi Creative Commons License 2000.08.07 0 0 403
Hi!

Ma megjavitottak az AUTOt. A hiba mint utobb kiderult az "electrical control unit" nevezetu gyujtasvezerlo 7 v. 8 labu elektromos ketyereben volt, ami a vezeto oldalan a kerekdobnal van a motorhazon belul. A regi megadta magat (lehet meg az eredeti volt - BOSCH tipusu). Az uj 380FIM -be kerult + munkadij, meg kiszallas stb. (1FIM meg mindig 43Ft). Most ujbol megy :) Mindenestre tok furi volt, hogy leparkolok es aztan halt meg ez a ketyere. En mindig azt gondoltam, hogy a vezetekes dolgok sokkal megbizhatobbak. Persze biztos igy is van, de hogy ez a vacak mitol halt meg?
SAABok elore!

Előzmény: Visi (402)
Visi Creative Commons License 2000.08.06 0 0 402
Hi!

Szoval voltam ma is az autonal. Vittem uj NGK gyertyakat, ahogy a nagy konyvben meg volt irva. No a kocsi meg mindig nem indult. Olvasgat kezikonyv, megnez amit tud, aztan haza. Majd holnap hivok szerelot. Sajna egyedul voltam igy tobb dolgot sem sikerult megneznem, mert eleg nehez egyszerre inditozni is, meg kozben a gyertyat nezni, hogy szikral-e, stb... Mindenesetre azt a szerelot nem hivom tobbe. (Finno. roadservice) Ha elobre jutottam majd megirom mi volt. Koszi az eddigi hozzaszolasokat.

Előzmény: BlackStar (398)
rezgrof Creative Commons License 2000.08.06 0 0 401
Jajajajajajaj,

Hali gyerekek. Az ilyen szakit egyszerűen herélés tárgyává kell tenni, nehogy szaporodjon. Cseréld ki a gyertyát, ha lehet NGKra, az a legjobb a SAABba, mert az nem árt sőt jó. De biztos lehetsz abban, hogy több gond is van. Amennyiben most elindul, akkor csak annyi történt, hogy több probléma eredőjét sikerült a "nem indulok sehova" konok egoizmusa alá csökkenteni. Amúgy szerintem nem fog használni. A ha gáz van próbáld felhívni Törőcsik Gabit- kedvenc SAAB szerelőm, Ő tényleg ért hozzá - most beszéltem vele, és hozzájárult, hogy megadjam a telefonszámát, szoval 06 209 618 814.

SAAAAAAAAB

Előzmény: BlackStar (400)
BlackStar Creative Commons License 2000.08.06 0 0 400
Csak nem.
Retek! Nekem azértsem akar összejönni egy tissztességes táblázat. Na sebaj. A legközelebbi jobb lesz.
BlackStar Creative Commons License 2000.08.06 0 0 399
Na csak sikerál összehozni itt a dógokat ugyanis minden kerek öt percben megfagy a picipuhány ekcploiterem, sájz.
Nnna.
Tartom a gyertyát, infó a gyártó', hogy mit ajánl a gyártó:
___________________________húzom a csíkot________
Motor . . . . . . . . . . . Gyertya

B201, szívómotor . . . . . . : NKG BP 6ES, Champion N9YC, Bosch W7DC

B201, turbós, APC-tlen (81-82): NKG BP 6ES, NKG BP 7ES, Champion N7YC, Bosch W6DC

B201, turbó. . . . . . . . . : Champion N7GY, NKG BP 7EV, NKG BP 7ES, Champion N7YC, Bosch W6DC

B202, B212 szívómotorok. . . : NKG BCP 5ES, Champion RC12YC, Bosch FR8DCX, '92-tol NKG BCP 5EV

B202 Turbo 16 . . . . . . . : NKG BCP 7EV, NKG BCP 7ES, Champion C7GY, Champion C7YC, Bosch F6DC

(Elektródhézag: 0.6 mm)
Nnna. Asszem sikerált.

BlackStar Creative Commons License 2000.08.06 0 0 398
Visi!
Ilyenkor le kell ütni a jobbágyot, mert milyen dolog, hogy 'csereljem ki az osszes gyertyat, majd hivjam vissza, ha megvoltam'
Tényleg, ez itt, kis Hazánkban, vagy huvös Finnországban történt?
Mingyá' jövök vissza a 900-asok gyertyáinak a hoértékeivel.
Visi Creative Commons License 2000.08.06 0 0 397
Hi!

No tegnap voltam kicsit videkre az AUTO-val. Aztan azt a dolgot csinalta most elem, hogy leparkoltam, bementunk megvacsorazni egy etteremben, majd mikor kijottunk ugy egy ora mulva mar nem akart elindulni. Szereny kepessegeim szerint probalgattam szejjelnezni, hogy mi lehet a gond, majd miutan en mar feladtam, felhivtam az oto-mentot, hogy jojjenek es ertsenek szakot. A faszikam ugy tavolrol hang alapjan azt mondta, hogy csereljem ki az osszes gyertyat, majd hivjam vissza, ha megvoltam. Persze nallam egy szal gyertya nem volt a kornyeken meg mar minden benzikut bezart (tortent ez 9 utan), ugyhogy szegenyket ott kellett hagynom, majd reggel megyek erte gyertyakkal. (mielott meg barki megkerdezne, hogy miert nem mentem vissza hamarabb, elore elmondom, hogy a dolgokba mas iranybol is beleszoltak) Szoval ez vagyon most velem. Veletek?
Ja mellesleg amiert is irtam, hogy volt mar neketek ilyesmi tapasztalat, hogy egyszerre a 4 gyertya csereje megoldana a hibat? Mert en mondtam a szakinak, hogy nem olyan a hangja, mint aki be akarna indulni. O meg mondta, hogy ebben a korban a SAAB-nal pedig ez elo szokott fordulni, hogy gyertyat kell csak cserelni. No ti mit szoltok mindehez? (Holnap irom, mi lett a vegkifejlett)

Előzmény: BlackStar (396)
BlackStar Creative Commons License 2000.08.05 0 1 396
Héló!
Pangunk, mé? Elmentünk uborkát aratni. Na szép.
(Jó, hogy én beszélek, már rég írtam)
Nna. Mingyá írok keveset.
rezgrof Creative Commons License 2000.08.05 0 0 395
Hali,

Megéri de csak akkor ha nem turbos hanem sima injektoros. Ha turbod van felejtsd el - én mindent megpróbáltam, de nem működik rendesen. Vagy turbo vagy gáz.
Egyébként akkor éri meg épeszü időn belül, ha havonta legalább 1000 km-t mész - ez rövid fejszámolás után érthető.

rezgrof

Előzmény: eugen73 (394)
eugen73 Creative Commons License 2000.08.03 0 0 394
Hali Mindenkinek!

Hallott valaki mar 900ashoz vegyes, benzin-gaz uzemmdrol? Esetleg van valakinek tapasztalata rola hogy megeri-e a jo 110.000-es atalakitast?

varom a mihamarabbi segitseget!

Eugen

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!