Keresés

Részletes keresés

Bubi36 Creative Commons License 2008.01.19 0 0 3986

Hello!

Pakoltak ezekbe össze-vissza a gyárban, úgyhogy nem évjárat függvénye, hogy mi volt krómozott, és mi nem. Az én gépem is 57-es, nézz róla képeket a http://bikepics.com/csepel/csepel125/57/pics.asp

Előzmény: Sati 601 (3985)
Sati 601 Creative Commons License 2008.01.19 0 0 3985
De jó!
Ugyanaz a motorszám, mint a vázszám! :)

Kicsit féltem, hogy nem az lesz, mert eléggé össze van gányolva, mint írtam korábban le van festve bordóra, meg összevissza van fújkálva mindene kályhacsőezüst festékkel...

Nincs valakinek fényképe ugyanilyen évjáratú gépről? Tudni szeretném, hogy pontosan mi milyen színű volt, meg hogy nézett ki egyben. Ugyanolyanra szeretném visszaállítani, mint ahogyan kihozták a művekből (vagy legalább is minél hasonlóbbra :))
Előzmény: Bubi36 (3984)
Bubi36 Creative Commons License 2008.01.19 0 0 3984

Ez a két blokkfélteke száma, ha mind a kettőn ugyanaz a szám van, a két fél ugyanarról a motorról való.

Ahogy már mondták (szemből nézve) a jobb féltekén a felömlőnél lesz egy ugyanolyan elrendezésű szám, mint a vázszám, tehát "év/hónap gyártási szám"

Előzmény: Sati 601 (3982)
bervas Creative Commons License 2008.01.19 0 0 3983
Ez nem motorszám. Az bal oldalt, a felömlőbe van beütve.
Előzmény: Sati 601 (3982)
Sati 601 Creative Commons License 2008.01.19 0 0 3982
A motorszámom 58 260
Ez azt jelenti, hogy 58-as, tehát nem az eredeti motorja van benne?
Előzmény: bervas (3981)
bervas Creative Commons License 2008.01.18 0 0 3981
57 december. D-Csepel.
Előzmény: Sati 601 (3980)
Sati 601 Creative Commons License 2008.01.18 0 0 3980
Aham! :)
7/12 1871
Előzmény: motorkami (3979)
motorkami Creative Commons License 2008.01.18 0 0 3979
Az OY 139 meg a még régebbi rendszáma. Ezek a váznyakba vannak ütve, a vázszám meg a a hátsó váznyúlványba.
Előzmény: Sati 601 (3978)
Sati 601 Creative Commons License 2008.01.18 0 0 3978
És hogyan lehet megtudni? Alkatrészkatalógusom van, nem tudom milyen kiadás, fénymásolt, össze van tűzve, kb. 40 oldal és robbantott rajzok meg táblázat van benne nevekkel, ábraszámokkal, fogyasztói árakkal meg egy valami szakmai számmal. A szakmai számnak olyasmi felépítése van, hogy MT xx (Pl. MT 37). Ebből nem hiszem, hogy meg lehet tudni.

Viszont azt hallottam, hogy a vázszámból elég sokmindenre lehet következtetni.
Pl az enyém az OY 139 KY 57 74
Azt tudom, hogy a vége az a régi rendszáma. Viszont a többiből ki lehet olvasni valamit?
Előzmény: Nyulasmotoros (3977)
Nyulasmotoros Creative Commons License 2008.01.18 0 0 3977
Volt fekete is, meg krómozott is. Alkatrészkatalógusban meg tudod nézni, de belföldre többnyire kevesebb krómozott résszel rendelkező motorok kerültek.

A homokszórásról annyi, hogy ha leszórattad után ne sokat variálj a festéssel, napokon (!) belül kiütközik rajta a vakrozsda, legalább alapozd le, utána majd kitalálod mit akarsz. (szín, króm, horgany, stb.)
Előzmény: Sati 601 (3974)
Sati 601 Creative Commons License 2008.01.18 0 0 3976
Az a baj, hogy egyből alapozni is fogják. Azt mondta a homokfújó, hogy ha nagyobb hibák előjönnek, akkor azt ki tudják javítani, mert van ott egy lakatosműhely is, csak félek, hogy valamit elfelejtenek, vagy kimarad.
De most átnézegettem, úgy néz ki minden rendben. A pálcákat már évekkel ezelőtt megcsináltattam.

De a teleszkóp alja még mindíg kérdés...


Köszi
Előzmény: bervas (3975)
bervas Creative Commons License 2008.01.18 0 0 3975
Lakatolni mindenképpen homok után érdemes. A legkisebb hiba is jól látható lesz, ráadásul könnyebb a pucér fémet hegeszteni. Csak ne hagyja az esőben a lakatos.
Előzmény: Sati 601 (3970)
Sati 601 Creative Commons License 2008.01.18 0 0 3974
Akkor már csak egy rövid kérdés:
Az első teleszkóp alja az feketére volt fényezve?
Sati 601 Creative Commons License 2008.01.18 0 0 3973
Akkor ezeket még átnézem, köszönöm.
Szerintem én is maradok az eredeti csavaroknál, de ha esetleg meggondolom magam, akkor szólok. Addig még legalább egy-két hónap úgyis hátra van.

Üdv
Előzmény: Nyulasmotoros (3972)
Nyulasmotoros Creative Commons License 2008.01.18 0 0 3972
Lábtartók, középállványtartó konzol, kormányszorító füle a tank alatt, első sárvédő felfogató pálcák, különös tekintettel a középsőre, ami előszeretettel elreped, ki szokták még "kötni" a hátsó sárvédőt is középen egy pálcával ami valahonnan a sárvédő lenti felfogatásától indul, stb.
Csavarokra nem tudok módszert felújítani, esetleg rövidebbet tudsz belőle csinálni; ha úgy döntesz, hogy kicseréled őket újakra engem érdekelnének a régiek. Jelentősége nem sok van, de én szeretném a CSepelemet eredeti csavarokból összerakni, ezért érdekel.
Előzmény: Sati 601 (3970)
lui_3 Creative Commons License 2008.01.18 0 0 3971
dasza engem rdekelne a puch blokk irj:1974secret@vipmail.hu
Előzmény: Törölt nick (3956)
Sati 601 Creative Commons License 2008.01.18 0 0 3970
Ja, és még egy kérdés, hogy homokfújás+alapozás előtt gondolom érdemes lakatosmunkát is megcsinálni, ha van rajta...
Rohadni nem rohad sehol (legalábbis nem látom rajta), de szerintetek még mit érdemes megnézni rajta? Mik a leggyakoribb elemhibák és hogyan lehet megállapítani?
Sati 601 Creative Commons License 2008.01.18 0 0 3969
Sziasztok!

Nemsokára megy homokfújásra a kis Csepelem, szóval a felújítás innentől felgyorsul egy kicsit (remélem) :)
Viszont előregondolván a következő probléma merült fel bennem:
a régi csavarjai elég rossz állapotban vannak, némelyik rozsdás, ütött-kopottak...stb
Namost ezeket szerintetek kicserélni érdemes, vagy rakjam vissza bele őket úgy, ahogy vannak? Esetleg van valami mód a felújításukra?
bervas Creative Commons License 2008.01.17 0 0 3968
Utána mire felért Dobogókőre, korektül lealvázvédte a kuli elejét Arol 2T-vel :-)
Előzmény: kéthengeres (3966)
Bubi36 Creative Commons License 2008.01.17 0 0 3967
Szerintem maradj a Pannóniánál... Elvégre magyarok vagyunk, vagy nem??
Előzmény: Törölt nick (3956)
kéthengeres Creative Commons License 2008.01.17 0 0 3966
A Km-es kiállítás megnyitójára Feri bátyánk ment előttem T.bányától Pestig... :))
Előzmény: bervas (3963)
motorkami Creative Commons License 2008.01.17 0 0 3965
Ahány ütem, legalább annyi henger :)
Előzmény: kéthengeres (3958)
orca75 Creative Commons License 2008.01.16 0 0 3964

Az én Danuviám sem akarja venni a negyediket.

Azt hiszem én is öntök még bele olajat, hátha!

:-))))))))

Előzmény: CSEBZON 250 (3962)
bervas Creative Commons License 2008.01.16 0 0 3963
Füstölés? Feri bátyó Várpalotán, 1:10-es keverékkel. Az füst volt :-D
Előzmény: kéthengeres (3961)
CSEBZON 250 Creative Commons License 2008.01.16 0 0 3962

:-))))))

 

Volt benne egy kis + olaj, hogy be ne álljon, mert nem mindig vette a negyediket  :-((((

Előzmény: kéthengeres (3961)
kéthengeres Creative Commons License 2008.01.16 0 0 3961
És olyan füstöket eregettél az emelkedőkön, hogy nem lehetett kibírni mögötted... :)))))
Előzmény: CSEBZON 250 (3959)
ITYU07 Creative Commons License 2008.01.16 0 0 3960
Talán először döntsd el,hogy magyar motort akarsz-e vagy nem!
Előzmény: Törölt nick (3956)
CSEBZON 250 Creative Commons License 2008.01.16 0 0 3959
Igen én meg  tavaly túráztam Makkoshetyén 250 Csepellel, és szuper is volt de igen elültem a hátsómat a lábam begörcsölt rajta

Én nem a blokkot írtam, hogy túrázni nem jó nekem túrázni inkább a Pannónia.

De alig várom már, hogy mehessek 20 km a Csepel 250-el :-))

Előzmény: túra100 (3941)
kéthengeres Creative Commons License 2008.01.16 0 0 3958

Ha a kéthengeres blokkok jönnek be neked, van Pannoniában is....

De ahhoz kösd fel a gatyádat! :)))

Előzmény: Törölt nick (3956)
CSEBZON 250 Creative Commons License 2008.01.16 0 0 3957
Ha összejön, akkor lesz

Előzmény: Nyulasmotoros (3939)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!