Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mwin Creative Commons License 2007.10.15 0 0 1436
Hengerpersely nálam (112-es) 4000Ft-
Dugattyú 112-es 5500, csapszeggel, gyűrű nélkül.
Gyűrűgarnitúra egy dugóra max. 2000ft
számolj.
Előzmény: bobekTLF (1435)
bobekTLF Creative Commons License 2007.10.15 0 0 1435
Lehetőségem lenne 2 db hüvely+dugó+gyürü+cs.szeg-re. 35.000 re tartják. Szerintetek érdemes lenne ennyiért megvenni?
M61021 Creative Commons License 2007.10.15 0 0 1434

Hátsólámpa az FUG-ról. Sasadi útnál áll a Néphadsereg járművei kiállításon. Ilyen volt a Csepeleken is régen, új korukban nem? Ez hogy működött, fehérnek látszik, de gondolom pirosan világított hátrafelé?fug lámpa

 

A kiállításon egyébként nincs Csepel :( Az FUG-ben sics motor.

Mwin Creative Commons License 2007.10.15 0 0 1433
Ez nem csak a Csepelnél van így, szerinted az off Rába 832.56, és a Rába 832.58 típusú mellső futómű között mi a különbség? Megmondom: a kormány irányzó kar furatának kúpossága.
Minden egyéb ugyanaz.
Előzmény: dutrancs (1431)
pléhúsz Creative Commons License 2007.10.13 0 0 1432
Kössz, még szabadidőt kellene nyernem, abból igen híjában állok.
Előzmény: Mwin (1430)
dutrancs Creative Commons License 2007.10.13 0 0 1431
 Nagyon igazad van mert Csepeléknél ha valahova 5mm-rel hosszabb vagy rövidebb csavart tettek be már rögtön más tipusjelet kapott ,csak győzd követni.
Előzmény: Mwin (1425)
Mwin Creative Commons License 2007.10.12 0 0 1430
Oké, értem, sok sikert hozzá.
Előzmény: pléhúsz (1429)
pléhúsz Creative Commons License 2007.10.12 0 0 1429
Az igen lett volna a válasz, de akkor érthetőbben, a MAN motoros dutrába szánom.
Előzmény: Mwin (1427)
Mwin Creative Commons License 2007.10.12 0 0 1428
Némi hirdetés:
rövidesen felteszek némi képeket, cikklistát egy halom Csepel alkatrészről, ami eladó.
Mwin Creative Commons License 2007.10.12 0 0 1427
Nem válaszoltál, kell-e a moci neked.
Előzmény: pléhúsz (1424)
208D Creative Commons License 2007.10.11 0 0 1426

Toló lap szerintem.  ( off - október 23-án. - on)

Előzmény: M61021 (1423)
Mwin Creative Commons License 2007.10.11 0 0 1425
Ja, hát a D613.10 példul 125Le, de másik adagolóval 95 Le, igaz, akkor már D613.9-nek híják. Meg hasonlók.


Előzmény: pléhúsz (1424)
pléhúsz Creative Commons License 2007.10.11 0 0 1424
Igen, csak traktorban más adagolóval 130LE-nek mondják a tudorok. Az enyém felső turbós, egy darus zilből mentettem, előzőleg tűzoltó autóban volt.
Előzmény: Mwin (1421)
M61021 Creative Commons License 2007.10.11 0 0 1423

Tegnap este láttam a BKV nagyoncitromsárga 750-es Csepel műszaki mentőjét, vagy micsodáját, amin kék megkülönböztető jelzés is van és balesetekkor rohan...

Annak mi van abban a legalább 40cm-re kiálló batár első lökhárítójában, csörlő miatt ekkora?

Mwin Creative Commons License 2007.10.07 0 0 1422
Vagy, ha nem, akkor turbós leömlőt, de olyat, ami a kuplungharang felől van, nem a moci tetején, nameg hozzávaló szívócsövet, és olajozó rendszert.


Ha már olajozó: 3 db gyári új motorolajszivattyúm van, ki mennyit ad érte?


Előzmény: Mwin (1421)
Mwin Creative Commons License 2007.10.07 0 0 1421
Az a motor nem állítólag, hanem tényleg 170LE.
Kell az neked? Egy farosba keresek pont ilyet.
Előzmény: pléhúsz (1416)
M61021 Creative Commons License 2007.10.06 0 0 1420
Igen, úgy tudom Mátrafüreden volt. A diákok gyakorolgattak rajta. Előtte meg üzemi tűzoltó volt Petőfibányán.
Előzmény: Pikta (1404)
rali Creative Commons License 2007.10.06 0 0 1419
Köszi szépen.
Aki közelebb van Kecskeméthez, ahhoz mennék.

Nekem nincs tapasztalatom benne, csak ezt az egyet csináltam idáig.
Előzmény: pléhúsz (1418)
pléhúsz Creative Commons License 2007.10.06 0 0 1418
Persze, hogy lehet. 30 éve nyomon a kis-dutrában. Ha igazi szakembert szeretnél, Dutrancsot javasolnám.
Előzmény: rali (1417)
rali Creative Commons License 2007.10.06 0 0 1417
Lehet, hogy UE28 ügyben kérek tőled segítséget, ha lehet.
Előzmény: pléhúsz (1416)
pléhúsz Creative Commons License 2007.10.06 0 0 1416

Hali!

 

Az ifjúságból maradt pannóniák T-5, P-20, P-21, oldalas 250 csepel, ami egy darabos MC-69 krossz pannónia. Sajnos ezek érdemtelenül még váratnak a rendbe tételre.

Pillanatnyilag a munkám része 3 db UE-28 kisdutra, ezekből 1-2 ált. jó, mert keményen sokat mennek. Van egy Dutra ezres 98%-ban eredeti üzemképes. Legutúbbi szerzeményem Dutra ezer, 230 LE MAN motorral, ez nagyon lepukkant. A félszínben gubbaszt hozzá 6 hengeres Csepel motor eredeti turbós, állítólag 170 LE.

Remélem nem kérkedős a felsorolás, nem vagyok különösebb gyűjtő, csak túrom a földet és minden életszakaszomban a magyar gép maximálisan megfelelt. Volt egy Csepel-344-esem, csak a sóderbányába jártunk vele, arrol ugráltunk fejeseket. Néha szerelmespárokat húztam haza kora tavasszal a Duna partról autóstul a 1,5 m-es sárban.

Egyszer a kis-dutra is nagyot alakított elsülyedt IFA betongerendákkal, de nem vetítek tovább még teljesen elzsibbadtok.

Előzmény: Mwin (1414)
dutrancs Creative Commons License 2007.10.06 0 0 1415
Honvédségtől vette egy ember aki rögtön tovább is adta.Tipusáról semmit nem tudok,behozták a motorokat a műhelybe,megjavítottam amit nem jónak ítéltem aztán viszaszereltük fiammal a motorokat,bekötözgettük ,kipróbáltuk kannáról lekötött csigatengelyekkel,aztán azóta is várja a további gyógyítást. A gazdája vikkendház helyett vette,de most egyébb elfoglaltságai miatt nem tud vele foglalkozni.Vett még 2db traktort ,amivel /főjavításával/ engem boldogít.
Előzmény: Mwin (1413)
Mwin Creative Commons License 2007.10.06 0 0 1414
Üdv neked itt, milyen gépeid vannak?
Előzmény: pléhúsz (1409)
Mwin Creative Commons License 2007.10.06 0 0 1413
542-??? (Érdekelne, kié-mié volt?)
Előzmény: dutrancs (1412)
dutrancs Creative Commons License 2007.10.06 0 0 1412
Nekem nincs csak egy ismerősömnek van ,a motorjait most ráztam gatyába és a vllamossági szerelőnek akarok segíteni,hogy ne keljen annyit tapogatózni-keresgélni.Kívülről már rendbe van csak a belseje borzasztó.Ha valami bővebbet megtudsz értesíts.Köszi előre is.
Előzmény: Mwin (1411)
Mwin Creative Commons License 2007.10.06 0 0 1411
Tán van egy naszádod???
Valahol, valamelyik padláson szvsz megvan- nekem most szóltak, hogy egy KH-nak megvannak a arajzai, épp olyannak, ami most ott áll Újpesten, pirosra lealapozva.
Előzmény: dutrancs (1407)
Mwin Creative Commons License 2007.10.06 0 0 1410
Ez marhaság, én vettem ott Csepel motort, semmiféle engedélyem nem volt-viszont pénz, az igen..
Előzmény: Pikta (1408)
pléhúsz Creative Commons License 2007.10.06 0 0 1409

Szervusztok!

 

Köszöntök minden csepelest, ez az első jelentkezésem itt. Van pár magyar gépem és meg is maradnak.

 

A németeknél a porschéhez és minden náluk gyártott és forgalmazott géphez kapsz akármit, lehet 100 éves is.

Előzmény: dutrancs (1407)
Pikta Creative Commons License 2007.10.05 0 0 1408

A honvédség összes Csepeljét levitték Kalocsára onnan pedig csak ÁPV Rt-s engedéllyel lehet kihozni (megvenni) valamit :(

Inkább elviszik beolvasztani nehogy valami megmaradjon a gyüjtőknek, autófelújítóknak!

Én ezt az infót kaptam a honvédségtől.

Előzmény: dutrancs (1405)
dutrancs Creative Commons License 2007.10.05 0 0 1407
Apropó -hajó-! Nem tudjátok hogyan-honnan lehetne szert tenni naszád elektromos kapcsolási rajzára?/ Amibe a két hathengeres Cs.-motor van./Ezenkívül szükségem lenne  1db Porsche Super Export 329-es traktorhoz kuplung csőtengelyre.
Előzmény: vadász2 (1406)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!