Hátsólámpa az FUG-ról. Sasadi útnál áll a Néphadsereg járművei kiállításon. Ilyen volt a Csepeleken is régen, új korukban nem? Ez hogy működött, fehérnek látszik, de gondolom pirosan világított hátrafelé?
A kiállításon egyébként nincs Csepel :( Az FUG-ben sics motor.
Ez nem csak a Csepelnél van így, szerinted az off Rába 832.56, és a Rába 832.58 típusú mellső futómű között mi a különbség? Megmondom: a kormány irányzó kar furatának kúpossága. Minden egyéb ugyanaz.
Tegnap este láttam a BKV nagyoncitromsárga 750-es Csepel műszaki mentőjét, vagy micsodáját, amin kék megkülönböztető jelzés is van és balesetekkor rohan...
Annak mi van abban a legalább 40cm-re kiálló batár első lökhárítójában, csörlő miatt ekkora?
Az ifjúságból maradt pannóniák T-5, P-20, P-21, oldalas 250 csepel, ami egy darabos MC-69 krossz pannónia. Sajnos ezek érdemtelenül még váratnak a rendbe tételre.
Pillanatnyilag a munkám része 3 db UE-28 kisdutra, ezekből 1-2 ált. jó, mert keményen sokat mennek. Van egy Dutra ezres 98%-ban eredeti üzemképes. Legutúbbi szerzeményem Dutra ezer, 230 LE MAN motorral, ez nagyon lepukkant. A félszínben gubbaszt hozzá 6 hengeres Csepel motor eredeti turbós, állítólag 170 LE.
Remélem nem kérkedős a felsorolás, nem vagyok különösebb gyűjtő, csak túrom a földet és minden életszakaszomban a magyar gép maximálisan megfelelt. Volt egy Csepel-344-esem, csak a sóderbányába jártunk vele, arrol ugráltunk fejeseket. Néha szerelmespárokat húztam haza kora tavasszal a Duna partról autóstul a 1,5 m-es sárban.
Egyszer a kis-dutra is nagyot alakított elsülyedt IFA betongerendákkal, de nem vetítek tovább még teljesen elzsibbadtok.
Honvédségtől vette egy ember aki rögtön tovább is adta.Tipusáról semmit nem tudok,behozták a motorokat a műhelybe,megjavítottam amit nem jónak ítéltem aztán viszaszereltük fiammal a motorokat,bekötözgettük ,kipróbáltuk kannáról lekötött csigatengelyekkel,aztán azóta is várja a további gyógyítást. A gazdája vikkendház helyett vette,de most egyébb elfoglaltságai miatt nem tud vele foglalkozni.Vett még 2db traktort ,amivel /főjavításával/ engem boldogít.
Nekem nincs csak egy ismerősömnek van ,a motorjait most ráztam gatyába és a vllamossági szerelőnek akarok segíteni,hogy ne keljen annyit tapogatózni-keresgélni.Kívülről már rendbe van csak a belseje borzasztó.Ha valami bővebbet megtudsz értesíts.Köszi előre is.
Tán van egy naszádod??? Valahol, valamelyik padláson szvsz megvan- nekem most szóltak, hogy egy KH-nak megvannak a arajzai, épp olyannak, ami most ott áll Újpesten, pirosra lealapozva.
Apropó -hajó-! Nem tudjátok hogyan-honnan lehetne szert tenni naszád elektromos kapcsolási rajzára?/ Amibe a két hathengeres Cs.-motor van./Ezenkívül szükségem lenne 1db Porsche Super Export 329-es traktorhoz kuplung csőtengelyre.