előbb elfelejtettem: ha belépsz az ebay.com -on és bemásolod a keresőablakba az ebay.de -n talált termék számát (jobb felső sarok " Artikelnummer") akkor az angol nyelvű (amcsi) oldalon is ugyanúgy licitálhatsz. közben leberhart1 válaszolt: posta 8,60€
ha az angollal jobban boldogulsz, regisztrálhatod magad a ebay.com - on is. az a felhasználónév/jelszó működik az ebay.de -n is. én inkább németül szoktam kérdezni, de az angol sem szokott a németeknek gond lenni.
Találtam az ebay-on egy megfelelő üa szivattyút, viszont nem tudom hogyan tovább???? Nem tudok németül :( . Azt sem tudom , hogy egyeltalán hajlandóak-e átküldeni Mo-ra a megpályázott terméket. Itt találáltam a zsivattyút, de tovább ??? :
Nem néztem még meg a részlezeket, de az alkatrészek cikkszámánál külön hozza melyik tartozik benzines vagy dizeleshez. Nem egyszerű dolog, egyszerűbb hozzá venni akár egy hibásat és azt összerakni. A benzines én sem "szeretem". ;o)
hali! nem felejtettelek el, csak amiket eddig találtam, azok vagy tp4i, vagy tp41-esek voltak, vagy nem volt hozzájuk vevő egység. egyébként az ebay-en, most kérdeztem meg az eladótól, hogy mennyi lenne a postaköltség. remélem még a hétvégén válaszol. jövő vasárnap este 9-kor ér véget az aukcio
Tekintve, hogy én Webasto-ban utazom, nem tudok érdemben hozzászólni, csak általános tanácsokkal tudok szolgálni.
Szerintem először is hívd fel Eberspächeréket, kérdezz rá, hogy a te kályhádhoz melyik szivattyú való. Ha esetleg nem akarnak cikkszámot, ilyesmit adni, mondd azt, hogy nem akarod még megvenni, de szeretnéd tudni, hogy majd mit keress. Vagy ilyesmi.
Kieg fűtéssel kapcsolatban szintén kérdezd meg őket.
Bár lehet, hogy itt a topikon is tud valaki segíteni.
Aztán keress rá az e-bayen.
Vagy, ha találtál valakit az E-bayen, aki Eber kályhát árul, küldj neki üzenetet, hogy alkatrésze van-e hozzá. Stb.
Ami a keresést illeti. Az Eberspächer ugye német, szóval szerintem ebay.de és Wasserpumpe. Hátha úgy többet/mást hoz ki a kereső.
Korábban, segítséget kértem egy BBW 46-os kályhával kapcsolatban.
Sikerült bekötni, viszont egy olyan probléma lépett fel a próba során, hogy begyújt a kályha, de nem kapcsol át a 2. fokozatra, hanem szellöztet és leáll. Kicsit körülnéztem, hogy mi is lehet a pb., de konkrét választ nem kaptam. A sok hibajelzések között talán az volt a leg elfogadhatobb, hogy az üzemanyag szivattyú nem szállit elegendő üa-ot, mert nem a sajátja. Egy másik válasz, az volt,hogy azért nem kapcsol át, mert nincs kpuffogó dob, csak kb 50 cm cső. Ha vki találkozott már hasonló jelenettel, megköszönném a segítségét.
Ha beesik hozzátok egy propelleres, azt ki sem tudjátok olvasni? Gondolom ha nem a kocsi OBD-n akkor lekötve a kályhát direktbe sem? Ezek után amíg a vezérlő nem agyhalott a rátöltött sw-t kikopizva szerintem bármikor tudtok ti is vezérlőt cserélni. Nem akarok senki ellen beszélni, de engem szakmailag ezen problémák igen erőssen foglalkoztratnak, természetesen az ügyfél megelégedésére való tekintettel, elsősorban. Bár amíg vannak "Vajnai" félék... ;oD