Nem is tudtam, hogy 2 es után menetközben 1est lehet rakni!Ahhoz álló helyzetben kellene lennie-legalábbis csak úgy szabadna beváltást engednie.De ez így szívás!Mondjuk nem tudom ettől miért ment el az alapjárat.Viszont esetleg egy aksi levétellel megpróbálkozhatsz, hátha csak valami elektronika keveredett meg- min fél óra- ha után sem lesz jó, akkor szervíz.
Véletlenül úgy jártam ma, hogy siettem, kettesben kihuzattam, majd hármas helyett egyesbe raktam. Keegyetlenül felpörgött a motor, de csak egy pillanatra. Sajna alapjárat azóta nincs. Mi történhetett? Vezérműszíj ugorhatott el? Vagy roszabb?
Keveset indítok hidegben, de 1 próbát mindenképp megér a váltás, ráadásul nagy szervíz lesz: fagyálló, váltóolaj, az összes szűrő és műszaki is! 4 év/42000km :((
Enyémben 5w50-es mobil-1 volt.Szerintem a legjobb választás.Most 10w40-es castrol van bent,de nagyon nem tetszik.Ha minuszok vannak,élég nagy hangja van az autonak.Az 5w50 -essel nemcsinálta.
Írtam is hogy említi, de mint alternatívát, Az 5w-30 hoz képest rosszabbul ken hidegben, a motorok viszont a kopásuk 70%-át a hidegindítások során szenvedik el. Ezért jobb az 5w-30 vagy 5w-40 a nyári melegek miatt.
Eladó a képeken látható garnitúra 15-ös Suzuki gyári dísztárcsa. Egyik sincs eltörve/elrepedve, a használatból eredő minimális karcok azonban akadnak..
Mert a magyar ember hülye az autóvásárláshoz. Kilóméteróra állásért és szervizkönyvért fizet, az sem érdekli ha egy henger nem jár, vagy négy nyomon fut.
Az értelmesebbje viszont állapotot vesz és a többit leszarja....
Nem írtam olyat hogy gond, bármelyik kötelező fogyóeszköz cseréje. Annyit írtam, nem feltétlenül előny, hogy "szak"szervízben lettek beletéve dolgok. Értelemszerűen nem előny, ha ugyanazt a szűrőt mondjuk 1000Ft helyett 3500-ért teszik bele.
amikor eladtam a régi swiftemet, megjegyezetm, hogy nincs szervízkönyv...fel sem nézett az ügyintéző az írkálásból, csak megjegyezte: nem baj, majd írunk egyet.
Meg lehet magyarázni, hogy a Föld lapos, az biztos. Én minden szerviz közben ott álltam az autóm mellett és 135.000km-t ment el bagatel kis hibákkal. Gyári féktárcsákkal, kuplunggal, akkuval, féltengelycsuklókkal adtam el, tipp-topp állapotban. Soha nem volt fordulatszám ingadozásom, indítási nehézségeim, olajat minimálisan sem ette, sem a gumikat.
Minden megkapott még kicsivel elöbb mint az elöirásos, mindenböl jót kapott, olajbol is, szürökböl is.
", minden szervizben cseréltettem levegőszűrőt is, stb."
Mondjuk ez nem feltétlenül pozitívum. Főleg az olaj esetében, már ha a szervíz olaja lett beletéve. Az alkatrészek esetében, pedig ha gyári is kerül bele, azzal sem vagy előrébb, mert bármit meg lehet venni boltban/neten, töredék áron. Én így tapasztaltam. Nyilván eladásnál előny, ha látja a vevőjelölt a kitöltött szervízkönyvet, de az autó élettartama nem a papírtól nő meg ezt tudjuk. Az csak hab a tortán, hogy ebben az országban köztudottan bármilyen szervízkönyv beszerezhető bármilyen pecséttel, gyak. bármilyen autóhoz.