Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Hajni0417 Creative Commons License 2012.02.24 0 0 64044
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.23 0 0 64043

Nem ö az első akinek sikerült.

Előzmény: Regoske (64041)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.23 0 0 64042

nem szíjas....

Előzmény: Törölt nick (64040)
Regoske Creative Commons License 2012.02.23 0 0 64041

Nem is tudtam, hogy 2 es után menetközben 1est lehet rakni!Ahhoz álló helyzetben kellene lennie-legalábbis csak úgy szabadna beváltást engednie.De ez így szívás!Mondjuk nem tudom ettől miért ment el az alapjárat.Viszont esetleg egy aksi levétellel megpróbálkozhatsz, hátha csak valami elektronika keveredett meg- min fél óra- ha után sem lesz jó, akkor szervíz.

Előzmény: Törölt nick (64038)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.23 0 0 64040

Lánc? Nem szíjas?

Előzmény: Törölt nick (64039)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.23 0 0 64039

Sok jóra ne számíts!

Sem amit csináltál, sem amit okozott nem tűnik biztatónak :-)

Egy ilyen esetet hallottam, ott 12 szelep görbült, szakadt a lánc. Nálad ugyan valószínűleg nem szakadt, de tuti csere érett...

Előzmény: Törölt nick (64038)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.23 0 0 64038

Sziasztok!

 

Véletlenül úgy jártam ma, hogy siettem, kettesben kihuzattam, majd hármas helyett egyesbe raktam. Keegyetlenül felpörgött a motor, de csak egy pillanatra. Sajna  alapjárat azóta nincs. Mi történhetett? Vezérműszíj ugorhatott el? Vagy roszabb?

Pityorka Creative Commons License 2012.02.23 0 0 64037

5W-40 bevált, nekem is csere minden folyadék, kivétel a fékfolyadék, azt tavaly cseréltettem, műszaki idén nem lesz. 2005 szeptemberi 1.5 85e km.

Előzmény: chip foose (64032)
Pityorka Creative Commons License 2012.02.23 0 0 64036

5W-40 bevált, nekem is csere minden folyadék, kivétel a fékfolyadék, azt tavaly cseréltettem, műszaki idén nem lesz. 2005 szeptemberi 1.5 85e km.

Előzmény: chip foose (64032)
Pityorka Creative Commons License 2012.02.23 0 0 64035

kicsit off:

http://www.haon.hu/artand-lassu-a-kamionok-atjutasa-romaniaba/1914150

 

ezért is szoktam segíteni a kamionosokat. Nincs egyszerű dolguk.

t.lantos Creative Commons License 2012.02.23 0 0 64034

persze. emliti. meg az autogyarak 99%-a mindenbe ezt tolti. jo szar. (regi Swiftbe mondjuk en is ilyet hasznalok, de a tobbi szigoruan 5w-t kap).

 

Előzmény: chip foose (64029)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.22 0 0 64033

42000km. Hmmm. Az első éven megvolt nekem :-)

Előzmény: chip foose (64032)
chip foose Creative Commons License 2012.02.22 0 0 64032

Keveset indítok hidegben, de 1 próbát mindenképp megér a váltás, ráadásul nagy szervíz lesz: fagyálló, váltóolaj, az összes szűrő és műszaki is! 4 év/42000km  :((

Előzmény: Törölt nick (64030)
tutis Creative Commons License 2012.02.22 0 0 64031

Enyémben 5w50-es mobil-1 volt.Szerintem a legjobb választás.Most 10w40-es castrol van bent,de nagyon nem tetszik.Ha minuszok vannak,élég nagy hangja van az autonak.Az 5w50 -essel nemcsinálta.

 

Előzmény: chip foose (64029)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.22 0 0 64030

Írtam is hogy említi, de mint alternatívát, Az 5w-30 hoz képest rosszabbul ken hidegben, a motorok viszont a kopásuk 70%-át a hidegindítások során szenvedik el. Ezért jobb az 5w-30 vagy 5w-40 a nyári melegek miatt.

Előzmény: chip foose (64029)
chip foose Creative Commons License 2012.02.22 0 0 64029

A márkaszervízben nekem 10w-40-et raktak bele. Jövő hónapban esedékes lesz a csere lehet, hogy most 5w-30 kerül bele. 

A könyv is említi a 10w-40-et ugyanúgy.

Előzmény: Törölt nick (64027)
AFUTO Creative Commons License 2012.02.22 0 0 64028

Eladó a képeken látható garnitúra 15-ös Suzuki gyári dísztárcsa. Egyik sincs eltörve/elrepedve, a használatból eredő minimális karcok azonban akadnak..

6500 HUF.

Bp-Szentendre.

06205296502

 


Törölt nick Creative Commons License 2012.02.21 0 0 64027

Nem az való bele igazán, de bele lehet rakni, mint alternatívát.

Ha jól emlékszem, akkor 5w-30 lenne a nekivaló.

Előzmény: chip foose (64026)
chip foose Creative Commons License 2012.02.21 0 0 64026

A 10w40 miért nem belevaló??? 

Előzmény: arpeen2 (64020)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.21 0 0 64025

Van aki ilyet nem tud elképzelni és simán megveszi :-)

Megtörtént eset.

Még akkor sem akarta elhinni amikor az 5. futómüállítás után is csak 5000-et bírt ki a gumi :-)

Előzmény: ivódzsima (64024)
ivódzsima Creative Commons License 2012.02.21 0 0 64024

.."négy nyomon fut."...

 

ez jóóó.... el tudom képzelni az milyen lehet....   :-)

Előzmény: Törölt nick (64019)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.21 0 0 64023

Dehogy forgatom, olvass vissza!

 

Írtam hogy minden szerviz alkalmával cseréltettem a levevgöszüröt, erre írod hogy az nem éppen elöny?

Mert?

Utána meg jössz az árával.

Mert?

Azzal ártasz a motornak? rossz neki?

Ne viccelj már!

Az olajban részben igazad van, de csak részben, ugyanis az is megfel a gyári elírásoknak, mégha nem is az a preferált.

Én speciel rakattam bele párszor 5w-40-et jó drágán.....

Előzmény: arpeen2 (64022)
arpeen2 Creative Commons License 2012.02.21 0 0 64022

Kiforgatod a szavaim. Ne légy demagóg. :)

Előzmény: Törölt nick (64021)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.21 0 0 64021

Értelek, szóval ha az a szürö 1000-be kerül akkor jobban szür mint 3500-ért?

Előzmény: arpeen2 (64018)
arpeen2 Creative Commons License 2012.02.21 0 0 64020

Továbbá duplán átverve érezném magam, ha a 10w40-es (nem belevaló) olajat, melynek kb 1k/ liter a reális ára, 3-4k/literért töltik bele.

Előzmény: arpeen2 (64018)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.21 0 0 64019

Mert a magyar ember hülye az autóvásárláshoz. Kilóméteróra állásért és szervizkönyvért fizet, az sem érdekli ha egy henger nem jár, vagy négy nyomon fut.

 

Az értelmesebbje viszont állapotot vesz és a többit leszarja....

Előzmény: ivódzsima (64017)
arpeen2 Creative Commons License 2012.02.21 0 0 64018

Nem írtam olyat hogy gond, bármelyik kötelező fogyóeszköz cseréje. Annyit írtam, nem feltétlenül előny, hogy "szak"szervízben lettek beletéve dolgok. Értelemszerűen nem előny, ha ugyanazt a szűrőt mondjuk 1000Ft helyett 3500-ért teszik bele.

Előzmény: Törölt nick (64016)
ivódzsima Creative Commons License 2012.02.21 0 0 64017

amikor eladtam a régi swiftemet, megjegyezetm, hogy nincs szervízkönyv...fel sem nézett  az ügyintéző az írkálásból, csak megjegyezte: nem baj, majd írunk egyet.  

Törölt nick Creative Commons License 2012.02.21 0 0 64016

Miért nem pozitívum a gyakori levegöszürö csere?

Figyelek, mesélj!

 

Meg lehet magyarázni, hogy a Föld lapos, az biztos. Én minden szerviz közben ott álltam az autóm mellett és 135.000km-t ment el bagatel kis hibákkal. Gyári féktárcsákkal, kuplunggal, akkuval, féltengelycsuklókkal adtam el, tipp-topp állapotban. Soha nem volt fordulatszám ingadozásom, indítási nehézségeim, olajat minimálisan sem ette, sem a gumikat.

Minden megkapott még kicsivel elöbb mint az elöirásos, mindenböl jót kapott, olajbol is, szürökböl is.

Előzmény: arpeen2 (64015)
arpeen2 Creative Commons License 2012.02.21 0 0 64015

", minden szervizben cseréltettem levegőszűrőt is, stb."

 

Mondjuk ez nem feltétlenül pozitívum. Főleg az olaj esetében, már ha a szervíz olaja lett beletéve. Az alkatrészek esetében, pedig ha gyári is kerül bele, azzal sem vagy előrébb, mert bármit meg lehet venni boltban/neten, töredék áron. Én így tapasztaltam. Nyilván eladásnál előny, ha látja a vevőjelölt a kitöltött szervízkönyvet, de az autó élettartama nem a papírtól nő meg ezt tudjuk. Az csak hab a tortán, hogy ebben az országban köztudottan bármilyen szervízkönyv beszerezhető bármilyen pecséttel, gyak. bármilyen autóhoz.

Előzmény: Törölt nick (64014)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!