"elsőre amikor kicsit jobban indultam 0-100ra talán nyertem is"
Sztem a jobb indulásod a 2. fokozat végéig mindenképp kitartott, emlékeim szerint addig mindenképp előttem voltál egy fél méterrel. Mondjuk, jól nézett ki a start helyszínén, h kb. 10-15 m-es csíkot hagytál, nálam meg volt vagy 2 m... ;)
"itt nem is erre figyeltem,hanem ahogy szívtak a turbók,én egy kicsit késöbb váltottam,ezt onnan tudom,hogy Mci lefujoszelepe olyat tüsszentett,hogy öröm volt hallani,utána meg az enyém.(Észrevettem,hogyha hajtom akkor egész hangos tud lenni,mintha szép lassan hangosabb és hangosabb lenne.)"
:D Visszhangos utcákban szoktam játszani nagy gáz + elvétel, én úgy hallom a leginkább. ;) Nagy gyorsulásoknál váltás közben értelemszerűen nem hallom, van elég zaj a kocsiban, de jó tudni, h akkor is szól. :) S igen, mikor taposom neki egy ideig, akkor utána sokkal jobban hallatszódik.
Dob hangja: kívülről kicsit meglepő volt, azért nem gondoltam volna, h ekkorát szól, belülről diszkrétnek tűnik, de ezek szerint teligázas gyorsításoknál ömlik belőle a hang, kétségkívül egyedi formában... :D
Akkor ezért nyomod soká éjszakába a netet, én meg máskor fent maradtam szolidarításból csevegni ( na meg meggyőzni a bravo előnyeiről), reggel meg holt fáradtan mentem dolgozni. Hát milyen munka az ilyen? :-)