Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Berkenye8 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 74290

Tárcsa még mindig érdekel /Főtengely ékszíjtárcsa/ Kappa 2,4 TDS, 1995-ös autó. A mostani is üt kissé,és a több apró hiba összeadódik.

 

Előzmény: Pepi 517 (74278)
Berkenye8 Creative Commons License 2016.11.02 0 1 74289

Igen,stimmel,köszönöm.Pénteken megyek a nagycenki bontóba,közben Siófok,és Tata is sorra kerül.Hajtom az alkatrészeket.Most a generátor is cserére szorul,mert nyáron egy másik ember nem belevaló generátorra cserélte a Marellit, "nem fut spurban" - ahogy Tamás mondja.

Nem adom fel,kösz a segítséget!

 

Előzmény: Marklar T ie (74283)
DonPrego Creative Commons License 2016.11.02 0 0 74288

Egyszer sikerült csutkára merítenem (mélykisülésnek nevezik azt hiszem). Lehet már nem az igazi. Vagy csak összezavarodtak elektronok valahol (van ilyen az én szakmámban sok, kikapcs-bekapcs). Annyira nem tűnik vészesnek a sztori, lehet hagyott valami hibakódot, majd szólok szakibácsinak :)

Előzmény: BmS1 (74287)
BmS1 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 74287

 Holnap lehet felteszem a Forse márkájú akksit a töltőre.

 

Felteheted, de miért nem a hiba okát keresed?

 

Csak tekert az önindító,........      Az önindító magas áramfelvétele a legnagyobb terhelés az akkunak, ha ezt jól bírja, akkor valószínűtlen, hogy ez a bajod oka.

 

Előzmény: DonPrego (74286)
DonPrego Creative Commons License 2016.11.01 0 0 74286

Ma megtörtént az első nem beindulás: Csak tekert az önindító, de nem röffent be a motor. Gyújtás le, vissza, másodszorra már sikerült, utána is pöcc röff ment. Megint van 3 oszkáros utasom, akik maximális kényelemben aludtak 2 órát. Holnap lehet felteszem a Forse márkájú akksit a töltőre.

Marklar T ie Creative Commons License 2016.11.01 0 0 74285

Olyat tudok aki versenyzett ilyennel. Még 2,v 3 éve megverte az Európa bajnokot is Kiskunlacházán. ;) A kategóriában persze. Aki amúgy olasz volt, s R5 turbóval ment.  Épített autók az 1,5 ösök. Minden 1,6 8V Fiat/ Lancia motoromat is a szerelő srác vette meg. ;)  UNO Turbó cuccokkal össze építve. Lesz kb 1,5 több ilyen is van ;) Crybaby néven írt itt régebben. 

Előzmény: Kappa 5.10 (74284)
Kappa 5.10 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 74284

Nagyon off.

Szia!Te mint ős Uno Turbos nemtudod ki volt az akinek Uno 1.5 ie Turboja volt(van)? Segitségedet köszönöm.

Előzmény: Marklar T ie (74283)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.10.31 0 0 74283

Tétényben. Azt hiszem Templom utca. Tamás. Ő vitt már csütörtökön ilyen tárcsát. Ha a Te autódat Ő csinálja... ;)

Előzmény: Berkenye8 (74269)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.10.31 0 0 74282

Tárcsát adtam neki...

Előzmény: Berkenye8 (74251)
Pepi 517 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 74281

41-évnyi házasság után lassan kezdi meg szokni,de nagyon lassan.

Előzmény: downer (74280)
downer Creative Commons License 2016.10.31 0 0 74280

És az asszony mit szól az alkatrészeidhez? :)

Előzmény: Pepi 517 (74278)
sooty Creative Commons License 2016.10.31 0 0 74279

Én kb egy éve vettem a jtd-hez szivattyút nagyfaluban. Innen ismerte valaki a boltot, talán ducatoba használták. Nekem is hibátlan. Megegyezik a gyárival asszem 13-ért vettem.

Ha jól emlékszem valahol pest déli részén volt, a megaparktól nem messze.

Pepi 517 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 74278

Hát ez az a panel lakok sorsa,nincs hely most már csak a Berkenye kellene,esetleg valaki tudná  számát,mit lehet kérni ezért a tárcsáért,nem akarok senkit átverni.

Előzmény: downer (74277)
downer Creative Commons License 2016.10.31 0 0 74277

Szép fogás! :)

Előzmény: Pepi 517 (74276)
Pepi 517 Creative Commons License 2016.10.31 0 1 74276

meg találtam 1 napi keresés után 6 pk,170 mm átmérő, 6 csavarral szerelhető,a gumi nincs meg repedezve ez kell neked.

Előzmény: Berkenye8 (74269)
Harcsa_R. Creative Commons License 2016.10.31 0 0 74275

Na majd meglátjuk, elsősorban mindenképpen szereznem kell egy eredeti szivattyúházat+szivattyút. Addigra szerintem az injektorok is visszaérnek majd.

Előzmény: downer (74265)
Harcsa_R. Creative Commons License 2016.10.31 0 0 74274

A feszültséget is néztem már járó motornál amit ott 13,2V. Igaz az aksinál 13,9V van de 7 tized veszteséggel is jobban kéne teljesítenie szerintem. Most már a végére kell járnom, ilyet már nem szívesen raknék bele még újba se.

Előzmény: BmS1 (74264)
Harcsa_R. Creative Commons License 2016.10.31 0 0 74273

Elsősorban a szivattyú pontos száma érdekelne, de segíteni a komplett szivattyúház segítene ha megválnál tőle :)

Előzmény: GL-SW (74262)
downer Creative Commons License 2016.10.30 0 1 74272

Próbáltam keresni valami jót, de újban ez még nehezebb ügy, mint a LMM!

 

7787890

7719482

46458331

 

Az idők során ezeken a gyári cikkszámokon szerepelt a Kappa TDS-ben, semmi másban. És a TDS-en is változtattak a szíjtárcsán, a feszítőn és a generátoron. A legutolsóként használt szíjtárcsa már megegyezik a JTD-vel, az összes webáruházban és mindenhol csak az a 185 mm átmérőjű tárcsa elérhető sajnos...

Mindössze két holland oldalon találtam a fenti cikkszámokból, pedig végigkerestem mindet:

http://www.martinwillems-webshop.nl/shop/krukaspoelie-2-4-tds

És ebben a pdf-ben még itt:

http://www.stocklocator.nl/

Előzmény: Berkenye8 (74269)
downer Creative Commons License 2016.10.30 0 0 74271

Jó az írás, mindent értek! :)

Előzmény: BmS1 (74270)
BmS1 Creative Commons License 2016.10.30 0 0 74270

az ebay-es pumpához oda is írták, hogy max. 8 bar-t tud.

 

Ez megint csak becsapós játék. A max. 8 bar-t úgy értelmezik, hogy a szivattyú kimeneti oldalát befogják, Lehet, hogy a sziv. tényleg tud x bart, csak éppen baromi gyorsan tönkremegy/tönkremehet  a túlnyomás szelepe, és a szivattyú már mehet is a kukába.

 

A korrekt vizsgálat szabályozott fojtással történik, soha nem szabad lezárni teljesen a kiömlő véget.

 

 

 

 

Bővebben:     http://injektor.hu/technikai-info/13-alapok/29-az-uzemanyag-szivattyu

Előzmény: downer (74267)
Berkenye8 Creative Commons License 2016.10.30 0 0 74269

Ami kellene:170-172 mm átmérőjű a főtengely ékszíjtárcsa a Kappa 2,4 TDS-hez, 6 bordás ékszíjhoz, 6 lyukkal

Előzmény: Berkenye8 (74238)
downer Creative Commons License 2016.10.30 0 0 74268

Gondolom, szakmai szemmel mit lehet egy ilyen kijelentéssel kezdeni... :D

Előzmény: BmS1 (74266)
downer Creative Commons License 2016.10.30 0 0 74267

Aha, az ebay-es pumpához oda is írták, hogy max. 8 bar-t tud.

Még az is lehet, hogy az enyémben is ilyen alulméretezett darab volt, most már kíváncsiságból előveszem azt a tankot és megnézem...

Előzmény: BmS1 (74264)
BmS1 Creative Commons License 2016.10.30 0 0 74266

....fennáll valami hihetetlen egyensúly a tökéletlenségben, és működőképes.

 

Na, ez már filozófia vagy ezoterika, ebben gyenge vagyok :-D

 

üdv.

Előzmény: downer (74263)
downer Creative Commons License 2016.10.30 0 0 74265

Ha ezen múlt volna, akkor előszedettem volna a faterommal, de látom GL-SW tud helyettünk segíteni majd. :)

Amúgy keresgéltem is, a Meat&Doria egy olyan utángyártó, aminek a katalógusában érdemes nézelődni és a Hegyaljánál forgalmazzák is, szóval hozzáférhető.

Ott ez a pumpa van 16Vt-hez:

http://www.meat-doria.com/en/product_meat/76179/4761

Igaz, a Hegyaljánál jelenleg az akciós ára 39990 Ft. :)

Az ebay-en van 10 ezer körül amúgy noname gyártmány, az a tipikus próba-szerencse kategória.

http://www.ebay.com/itm/FOR-LANCIA-KAPPA-COUPE-2-0-16V-TURBO-12V-IN-TANK-ELECTRIC-FUEL-PUMP-UPGRADE-/201380205401?hash=item2ee3321359:g:05oAAOSwT6pVkmzG&vxp=mtr

Ha már kikerestem, belinkeltem. :)

Előzmény: Harcsa_R. (74257)
BmS1 Creative Commons License 2016.10.30 0 0 74264

350 ml / 30 mp: kevés, nagy terhelésnél rángat.

Először is: nézd meg, hogy a szivattyú csatiknál ott van-e minimum 12 Volt? (Akku kapocsfeszültség mínusz fesz.esés) Ha a fesz. stabilan rendben van, és a szivattyúra a hozzáfolyás biztosított, akkor szivattyú csere.

 

(elméletileg ez 3,5bar újonnan)

Ez egy dolog, de mekkora a teljesítménye a szivattyúnak?

Egy kis teljesítményű szivattyú tudhat 3,5 bar-t, ki is szolgálhat egy 1,2-as szívómotort gond nélkül, de egy -mondjuk- 2,3-as turbónál összeomlik a rendszernyomás nagyobb terhelésnél.

 

A pontosan illeszkedő ház meg a következő kérdés.

 

üdv

Előzmény: Harcsa_R. (74261)
downer Creative Commons License 2016.10.30 0 0 74263

Persze, hogy volt bibi. :)

Szerintem rég nem tudott már a szivattyú olyan nyomást előállítani, amit különösebben le kellett a nyomásszabályzónak szorítani. Legalábbis a 70 ekm használat alatt tapasztalt 10 literes átlagfogyasztás, az nem egy turbós, hanem egy szívó Kappa korrekt fogyasztása. Viszont azért mégis ment az autó, elég jól. :)

Az én Kappám szerintem érdekes esettanulmány lehetett volna nektek, úgy éreztem hogy a sok gányolás ellenére (pl. ledugózott wastegate szabályozó cső) fennáll valami hihetetlen egyensúly a tökéletlenségben, és működőképes.

A legutolsó hónapokban viszont már éreztem a mérséklődést az erőnlétben és odalépve fura hangok is jöttek a motorból. Akkor gondoltam, hogy biztos szegényedik a keverék és kicseréltem az üa. szivattyú egységet. Aztán próbaúton durva volt a változás.

Ezután már nem is használtam annyit, hogy kihozzak egy egzakt fogyasztásmérést, de úgy nagyvonalakban + 2-3 literre becsültem. 

Szóval, miután volt benne egy normális szivattyú, addigra hozta a normális fogyasztást. Előtte pedig alulfogyasztott, amit az üa. szivattyú számlájára írtam utólag.

Előzmény: BmS1 (74259)
GL-SW Creative Commons License 2016.10.30 0 1 74262

Van egy megmaradt üza.sziv. egységem a 2.0 T-16V-ből. Írj milyen adat vagy mi segítene és megnézem.

Előzmény: Harcsa_R. (74247)
Harcsa_R. Creative Commons License 2016.10.30 0 0 74261

Én ezzel a vizsgálattal kezdtem. A motortérben lehúztam a visszafolyó ágat és alapjáraton stopperrel mérve 30 másodpercig járattam. Az eredmény felfelé kerekítéssel is csak 350ml. A szűrő új, ezért gondoltam az ac cseréjére. Csak most nem tudom hogy vegyek e bele ilyet (elméletileg ez 3,5bar újonnan) vagy vegyek gyárival megegyezőt és szerezzek valahonnan ahhoz való házat.

Előzmény: BmS1 (74259)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!