Keresés

Részletes keresés

mzsombi Creative Commons License 2016.05.09 0 0 1600

Nem is a költség, nekem az élettartam fura. Két innován nekem a gyári láncot 20e-nél kellett ledobni, utána az utángyártott JT lánc mindig kb 10e km után adta meg magát annyira, hogy cserélni kellett. Most épp megint aktuális, egy DID-et fogok feltenni, mint kiderült, ebből van annyi szemes, ami pont jó, és nem kell kiszedni belőle, én meg azt a műveletet rühellem a legjobban láncbontó híján. Lánckererkeket is cseréltem mindig természetesen, nem amiatt mentek tönkre... :)

Előzmény: Petrányi Jen (1599)
Petrányi Jen Creative Commons License 2016.05.09 0 0 1599

Értem a viccet :)

 

Azt tudom, hogy a gyárival nagyon sokat elmentem - az volt lecserélve az előző beírásom szerinti időpontban és km-nél. 

 

Egy lánccserém volt tavaly vagy tavaly előtt - persze itt mindig szettről beszélek - az kimaradhatott a listából, de emlékeim szerint az is megállt hétezer Ft alatt.

Előzmény: mzsombi (1597)
Petrányi Jen Creative Commons License 2016.05.09 0 0 1598

2013.07.21 54 500 olajcsere, szelepállítás, szűrőtisztítás, lánccsere 9 000

Előzmény: mzsombi (1597)
mzsombi Creative Commons License 2016.05.09 0 0 1597
Hol vetted rá az örök életű láncod, amit sose kell cserélni? :)
Előzmény: Petrányi Jen (1595)
Petrányi Jen Creative Commons License 2016.05.09 0 0 1596

Az előbb a bizonyíték lemaradt :)

Petrányi Jen Creative Commons License 2016.05.09 0 0 1595

Sziasztok! A kis Innovátor ma reggel megtette a 80 ezredik kilométerét. Jó egészségnek örvend. Blokkhoz nyúlva nem volt. A szokásosan kopó alkatrészeken kívül egyedüli nem kalkulált kiadás a hátsó izzó cseréje volt :). Mivel a többi izzó 10. évében is világít még :)

Itt láthatjátok a ráköltött pénzt. Szerintem a kerékpáromra is többet költöttem ennyi év alatt.

 

2008.07.25 7 800 olajcsere 2 300
2008.09.14 9 500 gyertyacsere 2 800
2009.03.30 11 600 szelepállítás 0
2009.05.03 12 500 levegőszűrőcsere 1 500
2009.05.10 13 200 olajcsere 2 200
2009.07.12 16 300 olajcsere, szelepállítás, szűrőtisztítás, gyertyacsere 5 400
2010.03.20 20 400 szelepállítás 0
2010.04.30 21 500 olajcsere 2 000
2010.08.12 24 500 szelepállítás, gyertyacsere 2 000
2010.11.21 28 450 olajcsere, szelepállítás, szűrőcsere 3 700
2011.07.03 32 600 olajcsere, szelepállítás 1 900
2011.09.27 36 650 gyertyacsere 2 200
2011.11.14 37 400 olajcsere, szelepállítás 2 000
2012.03.25 38 000 levegőszűrőcsere 2 000
2012.05.30 41 200 szelepállítás 0
2012.07.22 44 000 olajcsere 1 400
2012.08.03 45 200 két gumi cseréje külső, belső munkadíj 17 800
2012.08.25 45 600 szelepállítás 0
2012.08.30 46 200 aksi 4 790
2012.09.29 47 890 gyertyacsere 2 100
2013.05.01 50 400 szelepállítás, olajcsere 1 400
2013.06.09 52 500 levegőszűrőcsere, gyertyacsere 3 000
2013.07.21 54 500 olajcsere, szelepállítás, szűrőtisztítás, lánccsere 9 000
2014.01.03 58 800 szelepállítás 0
2014.03.15 58 900 olajcsere 1 500
2014.04.20 60 100 gyertyacsere 2 000
2014.07.02 64 000 levegőszűrőcsere 2 000
2014.07.05 64 000 olajcsere 1 500
2014.07.05 64 000 fékbetét csere 4 000
2015.05.02 70 000 olajcsere, gyertyacsere, szűrő tisztítás 2 500
2015.06.07 72 000 Hátsó gumi + belső 5 780
2015.06.26 73 000 fékolaj csere 300
2015.09.10 76 000 olajcsere 1 070
2016.02.14 78 000 szelepállítás 0
2016.04.25 79 200 gyertyacsere 1 600
2016.05.05 79 900 fékbetét csere 1 600
2016.05.09 79 900 levegőszűrő csere 2 000
Összesen 95 340 Ft

anonímus Creative Commons License 2016.05.05 0 0 1594

Összekavartam a Hyosunggal, azt gyártják Kóreában.

De a Hísungnak is az a lényeg,hogy megkímélt legyen.

Van róla képed?

Valami ehhez hasonló?

 

Előzmény: anonímus (1593)
anonímus Creative Commons License 2016.04.29 0 0 1593

Ha jó állapotú akkor igen. Dél Kóreában gyártják.

Előzmény: Harcsa_75 (1592)
Harcsa_75 Creative Commons License 2016.04.28 0 0 1592

Sziasztok! Hisun KMS 125 körváltós kínai típust ismeri valaki? Mit lehet róla tudni? Érdemes megvenni egy 30-40.000-ért? Köszi előre is!

Isti70 Creative Commons License 2016.04.22 0 0 1591

Tudja valaki, hogy Innovánál az előgyújtás időzítését lehet valahogy állítani?

A Haynes könyvben azt írja hogy csak ellenőrizni lehet, de azt sem szükséges, állítani nem lehet.

Igaz ez?

Ezek szerint elektronika szabályozza fordulatszám függvényében?

Isti70 Creative Commons License 2016.04.21 0 0 1590

Én is próbáltam, de az én lehúzóm nem akadt bele a lendkerékbe a lendkerék domború háta és a lehúzó viszonylag rövid körmei miatt, a mögötte lévő fogaskereket meg nem akartam feszegetni.

Előzmény: foveon (1589)
foveon Creative Commons License 2016.04.20 0 0 1589

en kormos lehuzoval csinaltam (cub-on).

 

 

Előzmény: Isti70 (1588)
Isti70 Creative Commons License 2016.04.20 0 0 1588

Sziasztok!

 

Közben kiderült, hátha valakit érdekel:

Az Innova lendkerekének lehúzására M30x1,5 menetű lendkerék lehúzó kell.

Már lent van a lendkerék :-)

 

Isti

Isti70 Creative Commons License 2016.04.07 0 0 1587

Sziasztok!

 

Nem tudja valaki, hogy az Innova lendkerekének 1-es vagy 1,5-es menetemelkedése van, tehát M30x1 vagy M30x1,5 menetű lendkerék lehúzó kell?

 

Előre is köszönöm

 

Isti

anonímus Creative Commons License 2016.03.17 0 0 1586

Igazad van, nem lehet mindent kizárni, viszont  amit tud:meghallgatja, kipróbálja, össze tudja hasonlítani a sajátjával ami jó.

Felújításról számla (utángyártott vagy eredeti alkatrészek), esetleg képek.

Ha volt festve lehet látni,hogy házi fújás vagy szakember műve.

Ha csúnya a festés valószínű a motor is ezen a szinten lett felújítva.

Azt viszont nem mondanám, hogy ha egy Innovát fel kell újítani akkor nem lehet jó.

Zsombi is  ezt tette valószínűleg hibátlanul működik a motorja.

Nekem jó pár évvel ezelőtt volt egy besülésem .Elfogyott az olaj-megtanultam a leckét.

Henger fúrás, gyári alkatrészekkel felújítva, azóta is tökéletesen üzemel.

Előzmény: foveon (1585)
foveon Creative Commons License 2016.03.16 0 0 1585

Nade hogy nezi meg? Lekapja a hengerfejet meg hengert? Max a gazt tudja rangatni meg a fustot nezni es nehany imat elmormolni. Innovat nem kell felujitani, ha kell akkor a helyett masikat kell nezni (es remenykedni hogy azt nem kokanyolta meg senki...). 

 

 

Előzmény: anonímus (1581)
akosbitto Creative Commons License 2016.03.11 0 0 1584

Amíg még megvan a Maja, addig venni nem tudok, legfeljebb cserélni. Nem tudom, a szélvédősnél számításba jöhet-e csere...

Előzmény: pke1977 (1583)
pke1977 Creative Commons License 2016.03.10 0 0 1583

Miért nem nézed meg azt a szélvédőset a hahuról? Bár kicsit azért drága...

Előzmény: akosbitto (1582)
akosbitto Creative Commons License 2016.03.10 0 0 1582

Amit mailben megkérdeztem az eladótól - és egyébként nem kaptam rá választ - hogy ha felújította, akkor miért adja el. Ez a legnagyobb aggályom, hiszen ha silány minőség került bele olcsón, arra már csak akkor lehet rájönni, amikor majd ezer km múlva beadja a kulcsot, mert elolvadt a dugattyú.

Előzmény: anonímus (1581)
anonímus Creative Commons License 2016.03.10 0 0 1581

Képes motoron még mindig fenn van egy korábbi hirdetés 2014-ből.

Nem elrémiszteni akarlak,csak a tényeket írtam.

Ha rendesen lett felújítva még lehet jó a vétel, ezért kell egy hozzáértő innovás vagy szerelő aki veled megy és megnézi.

Előzmény: akosbitto (1580)
akosbitto Creative Commons License 2016.03.09 0 0 1580

Több éve? Biztos ez? Hiszen az borzaszto sok ido, ha ennyi ido alatt senkinek nem kellett, akkor tenyleg nem stimmelhet valami.

Előzmény: anonímus (1579)
anonímus Creative Commons License 2016.03.09 0 0 1579

Ezt a motort már több éve hirdetik.

Flottás motor volt azért kapott henger-dugót és új festést. A váltó is fel lett újítva???

Nézd meg a váltót milyen állapotban van mert a futár motoron nagyobb az igénybevétel.

Lehet még jó a vétel de ha van  innovás barátod vidd el őt is..

 

Előzmény: akosbitto (1575)
pke1977 Creative Commons License 2016.03.08 0 0 1578

Én a Homasitában vettem egy bakancsra/csizmára húzható esőálló kamáslit, meg van egy munkavédelmis esőruha (kabát és nadrág), ezek együtt mind beférnek az EÜ csomaggal az ülés alá. De persze a motoros kabát és nadrágra csak akkor kell a ruha, ha nagyon esik.

Előzmény: akosbitto (1576)
mzsombi Creative Commons License 2016.03.08 0 0 1577
Egy jó csizma nem árt. ;)
Előzmény: akosbitto (1576)
akosbitto Creative Commons License 2016.03.08 0 0 1576

Amúgy tényleg, az időjárás ellen nem sokat véd a kis motor, ugye? Gondolom az igen komoly térdidom sem túl hasznos. :)

akosbitto Creative Commons License 2016.03.08 0 0 1575

Akkor ezek szerint nem zsombi motorját néztem ki. :) Egy hajdú-bihari kolléga hirdeti, láttam, hogy egy ideje már fent van a hirdetés, gondolom a viszonylag sok kilométer és a tél miatt nem nagyon akadt vevő. Úgyhogy dobtam rá egy üzenetet, hogy érdekelné-e a Maja csereként, mert én mindig is Innovát akartam, csak amikor kerestem, pont nem találtam jót, úgyhogy megvettem a Majestyt. Ő azt mondta hogy érdekli, megvárjuk a szép időt, félúton találkozunk és meglátjuk. :)

Az mindenesetre reményteljes, hogy simán nekivágna a motorral a 120 kilométeres útnak. :)

pke1977 Creative Commons License 2016.03.08 0 0 1574

Jó döntés! :-)

Előzmény: mzsombi (1573)
mzsombi Creative Commons License 2016.03.08 0 0 1573

Én levettem közben a hirdetést, úgy döntöttem megtartom, sokat enni nem kér álltában, és városban szívesebben veszem elő, mint a nagyot. Úgyhogy marad. :)

Előzmény: pke1977 (1572)
pke1977 Creative Commons License 2016.03.08 0 0 1572

Még egy gondolat: Amikor az első tulaj, akitől vettem, újonnan átvette az Innovát, vett hozzá tartalék láncot és két lánckereket, egy lábtartó gumit, meg a váltóra a kis gumit. Azóta is a dobozban van minden, megkaptam a motorral, de semmira nem volt még szükség.

Előzmény: akosbitto (1569)
pke1977 Creative Commons License 2016.03.08 0 0 1571

Szia!

 

Én épp napi 2x23 km-en használom Budapesten a motort, és eddig hibamentes. Bár ebben épp most fordult át az óra a 30.000-en (20.000-el vettem). Bátran megveheted, a fenntartási költségek alacsonyak, bár én még csak két új gumit vettem rá 1,5 év alatt. 9 évesen még a gyáriakon gurult... De pl. a gyári fékbetét előre valami 5.000 körül van, a menesztőgumi 2-3000. Egyedül olaj legyen benne mindig, akkor nincs gond.

 

A fogyasztás verhetetlen, 1,8-1,9 l/100 km. Viszont három naponta tankolni fogsz :-)

 

Adó 1600 egy évre, biztosítás 5-6000 körül.

 

Csak a Majesty után puritán lesz (bár az itt erény), és venned kell eső-kamáslit, mert lábvédelem nincs.

 

Hajrá!!!

 

Ui: Zsombi motorját nézted ki?

Előzmény: akosbitto (1569)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!