Akkor passz!! Lehet,hogy piros égő volt benne?Az is lehet ,hogy a kóbor apácákat tévesztették meg vele,de az is lehet,hogy az imperialista ellenséggel szembeni megtévesztés hatékony eszközeként alkalmazták oly módon,hogy meneküléskor bekapcsolták és az ellenség azt hitte,hogy szembejönnek és megtorpantak.Komolyra fordítva a szót ezt egy MN-es nyugalmazott tábornoktól kellene megtudni!!Azért kíváncsi volnák mostmár én is az okára.
Tegnap kincset leltem Debrecenben a Műszaki Főiskola földszinti folyosólyán (mikor is WC-t kerestem, meglett az is, de várnia kellett). 4 hengeres Csepel motor gyönyörű metszete 1969-ből. Sajnos csak telefonos képek a sötét folyosóról, meg a másik oldalról nem is tudtam csinálni, pedig ott is voltak részletek. Ha lenne egyszer Csepel Találkozó, ki kellene állítani (vagy Tatán, az Ikarusoknál).
Úgy ahogy leírtad hogy fehérnek látszik,-de az nem fehér volt a valóságba,hanem piros.Ez vagy kifakult,vagy a kép csal a rávetődő fény miatt./gondolom én/
Szerintem nem görbültek el,hanem bontott volt a motor és nem volt meg hozzá /gondolom én/ de nem biztos csak bele vaú-koltam,bocs!!Mielőtt csapágyat vennél azért megkellene mérni a főtengelyt:Biztos,hogy alapméretes kell?Ha nem akkor melyik jav. fokozat?Hüvely,dugattyú vásárlásnál meg kell győződni az azonos betűjelzésekről./ A,B,C,vagyD jelű-e?Tehát párba kell vásárolni a dugót a hüvellyel.
Azt nem mondom,hogy ha nem látni a betűjelzést akkor mérd meg mert gondolom nem Mikróméterrel és furat indikátor órával a hónod alatt indulsz el vásárolni. Persze ha máshogy nem megy akkor csak az a megoldás marad hátra.
Egyik ismerősömnek van egy csepel 344! Nagyjából fel van újítva már, csak a motor van hátra! Az alábbi alkatrészek kelenének: hajtókar és főtengely csapágy,8db szelep és 4db hajtókar! Ha valakinek van kérem jelezze!
Ja, csak rozsdásodik. Kicsit később előkerült a testvére is, IFA billenőplatóval megfejelve, de nagyon jó állapotban. Fénykép nem lett róla, mert mi viszont nem voltunk olyan állapotban:-DD
Hátsólámpa az FUG-ról. Sasadi útnál áll a Néphadsereg járművei kiállításon. Ilyen volt a Csepeleken is régen, új korukban nem? Ez hogy működött, fehérnek látszik, de gondolom pirosan világított hátrafelé?
A kiállításon egyébként nincs Csepel :( Az FUG-ben sics motor.
Ez nem csak a Csepelnél van így, szerinted az off Rába 832.56, és a Rába 832.58 típusú mellső futómű között mi a különbség? Megmondom: a kormány irányzó kar furatának kúpossága. Minden egyéb ugyanaz.