Keresés

Részletes keresés

Peti817172M Creative Commons License 2006.06.29 0 0 751
A tábla fordítása azért nem meogldható, mert a hátulján ott vannak a megállók.
Előzmény: Törölt nick (750)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.29 0 0 750
Mátrix alá érthető a BUSE is, ami viszont megbízható. A táblával az a baj, hogy konzerválja azt a marhaságot, hogy mindkét végállomás ki van írva, mert Magyarországon nem megoldható a tábla fordítása vagy a kurblizás. (T5) Igaz máshol ez működik, nálunk nem.
Előzmény: csmg2 (746)
paca664 Creative Commons License 2006.06.28 0 0 749

Nem láttam még olyan viszonylatjelzőt Budapesten - különösen a mátrix - , ami megbízható lenne.

 

Ha normálisat keresel, akkor nem is Pesten kell körbenézned. Menjél Debrecenbe, nincs olyan messze.

Előzmény: csmg2 (746)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2006.06.28 0 0 748
Én örülnék, ha az ICS-k kapnának egy KCSV-hez hasonló felújítást; azzal a különbséggel, hogy lenne alacsonypadlós középrész, LED-es utastájékoztató ill. kijelzők, valamint Ganz-Transelektro gyártmányú szaggató.
Az egy jó dolog, hogy a csehek felújítják a régi Tátrákat; személy szerint örülök, mert a
Tátrákat tartom a legjobb külföldi villamosoknak.
A két kedvenc villamosom az ICS és a T5C5.

A Banánok vásárlását akkor támogatnám, ha az 1-es villamosra kerülnének; persze a
meglévő kocsikat is oda kéne tenni, ill. kiépíteni az infrastruktúrát hozzájuk (magasperon, 70 km/h sebesség, lassújelek felszámolása stb.)
Fzolee Creative Commons License 2006.06.28 0 0 747
Hát nem tudom, egyik-másik ICS/KCSV helyett inkább a banánt választom, holott nem a kedvencem a típus. (Vonatkozik pár friss felújítású kocsira is.)
Előzmény: csmg2 (746)
csmg2 Creative Commons License 2006.06.28 0 0 746
Nem láttam még olyan viszonylatjelzőt Budapesten - különösen a mátrix - , ami megbízható lenne. Akkor még mindig a hagyományos festett, vagy nyomtatott tábla a legjobb. Én a banánok vásárlását nem támogatnám, mert éppen Te írtad, hogy a csehek és a lengyelek korszerűsítik a régi járműveiket. Nem levetett banánokat vesznek!!!!
Előzmény: Törölt nick (745)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.28 0 0 745
Ja, és a KCSV homlokfali viszonylatjelzője botrányos. Igazán megérdemelt volna egy mátrixot.
Előzmény: Törölt nick (744)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.28 0 0 744

Természetes, hogy az újak sem 100 százalékosak. Én is eléggé megdöbbentem pár hete egy ULF nyöszörgésein. Ijesztő volt. A karbantartásban is igazad van. Ettől függetlenül vagy normálisan újítsák fel az ICS-ket, vagy vegyenek TW-ket, (ez utóbbit támogatnám csendessége és olcsóbbsága miatt), vagy hagyják a fenébe.

 

A KCSV sem az igazi, mert a futóművét, motorjait érintetlenül hagyták, hangos maradt.   

Előzmény: csmg2 (742)
bgabor86 Creative Commons License 2006.06.28 0 0 743
Jól emlékszel a 1360-1363 szép páros.
Most kaptak felújítást.
Előzmény: csmg2 (739)
csmg2 Creative Commons License 2006.06.28 0 0 742

KCSV7 akkor a megoldás, új szaggatóval. Ha jól tudom, az is rendelkezik a kívánt tulajdonságokkal. A korszerű villamosok sem 100%-osak; utaztam Bécsben ULF-fal...hát mit mondjak? Recseg ropog a kasztni, nyikorognak a csuklók, vagy a kerekek, vagy mindkettő. Átszeléseken nagyot zöttyen.... mint egy ICS, vagy UV. És a TW is nyikorog fékezésnél, sőt a csuklója is tud recsegni. KARBANTARTÁS!!!

Előzmény: Törölt nick (741)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.28 0 0 741

Én még nem találkoztam olyan kocsival, ami ne rezonált volna. Egyébként egy korszerűsítő felújítás kéne (hajtáslánc, elektronika, áramvisszatáplálás, stb.) ami valóban használhatóbbá teszi a villamost, és nagyságrendekkel olcsóbb mint egy új. Nem véletlenül foglalkoznak ezzel a dologgal a cseheknél, lengyeleknél, németeknél.

 

Az szól az ICS-k felújítása ellen, hogy - mint hallottam - egy a VJSZ-ben (vagy VSZJ?) történő ilyen jellegű felújítás többe kerülne mint egy TW, és mint tudjuk, a TW már eleve tudja ezeket a dolgokat, és még csendes is.

Előzmény: csmg2 (737)
Peti817172M Creative Commons License 2006.06.28 0 0 740
Na jó, de eredetileg így voltak:

1349-1365
1361-1402
1369-1404
1400-1401

1341
1342
1357
Előzmény: csmg2 (739)
csmg2 Creative Commons License 2006.06.28 0 0 739
Bizony, keverik őket, igaz mindkettő ajtónyitós (1400, 1361). Az 1360-as van az 1363-assal, ha jól emlékszem.
Előzmény: Peti817172M (738)
Peti817172M Creative Commons License 2006.06.28 0 0 738
1400-1361? Már megint keverik őket?
Előzmény: csmg2 (734)
csmg2 Creative Commons License 2006.06.28 0 0 737

Természetesen már nem a 70-es években járunk, de akkor hol van az a sokat emlegetett korszerű, és jó megoldás? (tudom a Combino erre a kérdésre a válasz, de még nem utazott vele senki) Mellesleg nem mindegyik kocsi zörög, sőt... Szerintem csak jól kell összerakni, és karban kéne tartani. A fékek meg nyikorognak még egy BMW fékei is tudnak nyikorogni. Ilyen a tárcsafék. A viszonylatjelzőket meg valóban ki kéne már az összeset cserélni, és egységesíteni a betűtípusokat, mert már a számokból is min. 3 féle létezik. Ja meg arra sem ártanana figyelni, hogy ne fejjel lefele legyen berakva a tábla. De ez nem műszaki kérdés, hanem egyszerűen csak trehányság.

Előzmény: Törölt nick (736)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.27 0 0 736
Én nem tagadom, hogy szépek, de a jótól azért messze vannak. Bizonyos motorfordulat felett minden kocsi rezonál a motoros vázak környékén, a motorok hangosak, a fékek csikorognak, a homlokfali viszonylatjelzők (nem a szám) olvashatatlanok, ráadásul az egyik lenn, a másik fenn, stb. Legyünk őszinték, ezek technikája felett is eljárt az idő. Ezekkel a kozmetikai "felújításokkal" a 70-es évek technikáját konzerválják.
Előzmény: csmg2 (734)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.27 0 0 735
Pontosan erre! :-)
Előzmény: bgabor86 (733)
csmg2 Creative Commons License 2006.06.27 0 0 734

Van most egy csomó felújított kocsi a Körúton. Szerintem így, mindenféle sokat igérő korszerűsítés nélkül is nagyon jók és szépek!!! Pályaszámok: 1400-1361, 1320-1314, 1363-? 1316-os meg visszament a Hungáriába. 1450-es meg átment a Fradiba? (a 30-ason utaztam vele a minap)

bgabor86 Creative Commons License 2006.06.27 0 0 733
erre gondoltál:
Előzmény: Törölt nick (732)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.27 0 0 732
Kár. Ha még hosszabb ideig akarják használni őket, egy kicsit komplexebb felújítás kéne, ami be is hoz az árából valamit. Azt ne mondja senki, hogy nem éri meg. Akkor miért éri meg a cseheknek, szlovákoknak az öregebb T3 felújítása? Valódi felújításról beszélek. Tudom, pénz. Szerintem inkább akarat. Hiánya.
Előzmény: Fzolee (730)
Humarci Creative Commons License 2006.06.27 0 0 731

Ha már mindenki nyaral, meg pihen akkor egy kis házifeladat:

 

Hogy is állunk a küllemszépítésekkel? fűtés, elhúzható ablak, neon. 

 

Fzolee Creative Commons License 2006.06.26 0 0 730
De, azt raknak. Arra gondoltam, h. a vezérlést nem korszerűsítik.
Előzmény: Törölt nick (729)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.26 0 0 729
Fűtés se?
Előzmény: Fzolee (728)
Fzolee Creative Commons License 2006.06.26 0 0 728
Csak kozmetika.
Előzmény: Törölt nick (725)
bgabor86 Creative Commons License 2006.06.26 0 0 727
Én még nem mentem nyaralni, csak ez ügyben nem tudok infoval szolgálni.
Előzmény: Törölt nick (725)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.26 0 0 726

Kedves Topiclakók!

Elmentetek nyaralni? Én is tervezem, uticélom a Járdaszigetek. Teljes komfort, esőbeállókkal, popótámassz, stb. :-)

Előzmény: Törölt nick (725)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.23 0 0 725
A jelenlegi felújítási sorozatban csak kozmetika meg fűtés van, vagy esetleg valami szerkezeti/meghajtási modernizálás is?
paca664 Creative Commons License 2006.06.22 0 0 724

Persze, több példa is van/volt rá. De ez itt off.

Előzmény: bgabor86 (720)
Humarci Creative Commons License 2006.06.22 0 0 723
1433, 1443 is 17 -es volt délután.
Humarci Creative Commons License 2006.06.22 0 0 722
ja persze csatolt ICS is volt a 2 -en mi, utastszállítva.
Előzmény: pötyike (719)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!