Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

somi1955 Creative Commons License 2017.10.14 0 0 12220

Ismét feladtam!-:)))

Előzmény: captainb (12219)
captainb Creative Commons License 2017.10.13 0 0 12219

Még nem kaptam meg....

Előzmény: somi1955 (12218)
somi1955 Creative Commons License 2017.10.13 0 0 12218

Küldtem emailt,nem olvastad?

Előzmény: captainb (12217)
captainb Creative Commons License 2017.10.11 0 0 12217

Ez durva.

 

Főleg azért, mert a Lacettiben nincs légtömegmérő. Budapesti vagy? 

Előzmény: Szucs benji (12215)
sebike05 Creative Commons License 2017.10.09 0 0 12216

sürgőssen keress szerelőt mert kóklerhoz jársz!

alapvető problémák vannak a tudásával mert a Lacettiben NINCS légtömegmérő az adatlistában sincs beszívott levegő mennyiség adat...

Előzmény: Szucs benji (12215)
Szucs benji Creative Commons License 2017.10.09 0 0 12215

Hello nagyon köszonom a segítséget de még lenne egy , ma voltam szerelőnél radugta a gépet es egy olyan furcsa sagot vett eszre hogy a levegő negyedet kapja a motor vagyis kapkod a levegőjert nem cserelte ki meg semmi mondta hogy tiszttitsam  meg a a légtömeg méröt de van egy problema en egyatalan nem találtam valaki egy képpel  vagy ha elmondja pontosoan hogy hol van azt nagyon megkoszonom 

vtmgq8 Creative Commons License 2017.10.09 0 0 12214

Hi!

 

Nézd meg a katalizátor, ha összeolvadt az ilyen jellegű tüneteket produkál.

 

Udv

Előzmény: Szucs benji (12210)
sebike05 Creative Commons License 2017.10.09 0 1 12213

ezzel a használattal megölöd az autót!

miért kell egy 1.4es autóval 60km/h nál 5-ik sebességfokozatban közlekedni???

csak azt ne mond mert sokat eszik mert így még többet mintha normálisan használnád,ez a motor magas fordulaton adja mind a nyomaték mind a teljesítmény maximumát kis fordulaton aho, te is használod döglött!

milyen márkájú lambdaszondát tettetek bele?ugye nem univerzális és nem is mobiletron ,facet kategória?

Előzmény: Szucs benji (12204)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.09 0 0 12212

2000-as fordulat alatt nem tesz jót ennek a kocsinak, ez nem dízel. 60 km/h 5. sebesség biztosan nem 2000 fordulat felett forog a motor. 

Előzmény: Szucs benji (12210)
ATóthG Creative Commons License 2017.10.09 0 0 12211

Nézd meg a kipufogódobot hátul, ha még nem volt cserélve.

Elképzelhető, hogy összedőlt a belseje, és dugó van.

Ez egy lehetőség, amit olcsón tudsz ellenőrizni, nem feltétlenül a megoldás.

Előzmény: Szucs benji (12204)
Szucs benji Creative Commons License 2017.10.09 0 0 12210

Hello 

oké hozzá értő szerelőnél kezdek de mégis nem sejttitek mi lehet a baja es miért felejtsem el az 5. sebességet 60 km/h ?

tibike99 Creative Commons License 2017.10.09 0 0 12209

Oksa, köszi. Ez tette fel az i-re a pontot nálam, hogy az esedékes gumi cserénél a gyári méretet vegyem rá és ne ezt a nagyobbat.

Előzmény: sebike05 (12208)
sebike05 Creative Commons License 2017.10.09 0 0 12208

igen természetes mivel sokkal nagyobb a kerék

Előzmény: tibike99 (12207)
tibike99 Creative Commons License 2017.10.09 0 0 12207

Sziasztok! Megint lenne egy laikus kérdésem. Korábban már beszéltük itt, hogy a gyári 195/55R15 méretű gumik helyett 195/65R15 gumikkal vettem a kocsim. (Korábban ezt már itt kitárgyaltuk pro és kontra). A hétvégén először mentünk 5-en a kocsival és eléggé vacak út szakaszok is voltak. A kérdésem, hogy ennyivel nagyobb kerék mértnél már természetes, hogy rosszabb utaknál bele-bele ér a gumi a rázkódáskor a kaszniba? Elég hülye hangja van ekkor és 40-50km/h-val tudtunk csak menni ilyen szakaszon óvatosan. Vagy lengéscsillapító csere is érik nálam. 3-4 emberrel terhelve nem szokott gond lenni.

Törölt nick Creative Commons License 2017.10.09 0 0 12206

Egy hozzá értő szerelőnél kezdjél.

Ezekkel a kocsikkal 60 km/h sebességnél el kell felejteni az 5. fokozatban közlekedést.

Előzmény: Szucs benji (12204)
takker76 Creative Commons License 2017.10.09 0 0 12205

A BRC magyarországi hivatalos partnerénél voltam. Ki lett olvasva az autó komputer és menet közben is léett olvasás az aktuális adatokkal.

A szervizes srác mondta el, amit én is. Az érdekelne, ha elvonatkoztatunk a gáztóll, akkor benzines indítását mi okozhat egy ilyen hibát, hogy nem indul elsőre.

Nem volt sok időm a szervíz én, de azért két dolog. A srác kereste egy érzékeny műszerrel a gáz eltünésének helyét, és nem talált semmit. A másik, hogy kerül a reduktorból a szívócsőbe a gáz? Sztem át kellene mennie a gáz injektoron, és akkor az egyik injektor a bűnös.

Előzmény: captainb (12190)
Szucs benji Creative Commons License 2017.10.08 0 0 12204

Hello.  

Néhány napja mászkálgattam egy chevrolet lacetti vel 1.4 es ,. Es olyat csinál a kocsi hogy rendesen mentem 60 nal meleg motoral éreztem hogy kivanj a sebességet a kocsi váltottam 5 be utana egyenletes tempóval mentem es ereztem hogy nyomom a gazt es lasul a kocsi utana félre altam kivettem sebességbol es elkeztem túrátattni a motort akar medig nyomtam a gaz pedalt padloig vagy csak ép egy picit 2000 res fordulat főle nem ment es egy idő utan vissza is esett a mutató leállítottam a motort es 5 per mulva elindultam haza utana mar nem csinalta ezt de ereztem hogy nem ugy megy ahogy kene . elotte 2 nappal is csinálta ezt kb 1 szer haza kellet huzni masnap tudtam menni vele egy csomot es semmi utana valo nap kise fordulok a kapubol es nem is gyorsult 5 km /h sebesség fölé ott ki is gyuladt a chek lampa akkor rá lett dugva egy nem profi gep ott a p0132 kodot irta vagyis lamnda szinda csere az megtörtént utana masfel napig tökéletes ment az autó es utana kezdte megint azt amit az elejen leirtam. mi  lehet a problem fogalmam sincs hogy hol kezdjem ?? :( 

sebike05 Creative Commons License 2017.10.08 0 0 12203

az ,hogy valaki ügyes volt korábban 21/5 izzó helyett 21w tett be

Előzmény: Nándor Vajóczki (12202)
Nándor Vajóczki Creative Commons License 2017.10.08 0 0 12202

Update 1. Most veszem észre, révén hogy sötét van. Beszállok a kocsiba, kocsikulcs nincs bedugva, benyomom a fékpedált és felkapcsolja a benti műszerfal világítást és a helyzetjelző első lámpákat is :O :O ez mi már? :D

Előzmény: Nándor Vajóczki (12201)
Nándor Vajóczki Creative Commons License 2017.10.08 0 0 12201

Szevasztok! Kiégett a jobb féklámpa, semmi gáz, kicseréltem. Azóta folyamatosan világít a fék lámpa ha felkapcsolom a világítást. Mind1 hogy távolsági vagy tompított. A fék akkor is világít (a felső is). Miközben kicseréltem a kiégett izzót azt hozzá kell tennem hogy raktam azt autóba led világítást, de az szivargyújtóról megy. Ha kihúzom természetesen akkor is ég a fék lámpa. Szerintetek mitől lehet ez? 

saba0915 Creative Commons License 2017.10.08 0 0 12200

Nézesd meg a kinyomó csapágyat. Az enyém is zavaró hanggal kezdte , kuplung cserélve kinyomó csapággyal együtt. A csapágy teljesen szétesett, a forgó része kézzel mozgatva is rágó hangot adott. Persze magas fordulaton tutult meg zörgött. Azóta rendben van a hangja.

Előzmény: Lennon1213 (12194)
sebike05 Creative Commons License 2017.10.07 0 0 12199

rossz helyen keresel!

amúgy a 2 kocsi egy és ugyanaz!(daewoo/chevrolet)

kombi lengéscsillapítójával vigyázz az összes katalógus a TECDOC-ra épül és el van cseszve mind mert összereferenciázza a 4/5 ajtóséval az SW-t pedig az SW gátlója szárban 2 házban 4mm el vastagabb 

Előzmény: kinsky77 (12197)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.07 0 0 12198

wikipedia

KLANF.. alvázszám

Előzmény: kinsky77 (12197)
kinsky77 Creative Commons License 2017.10.07 0 0 12197

Sziasztok!

 

Mi a különbség a Lacetti 1.6 SW (J200) 2005 és egy Nubira 1.6 SW (KLAN) 2005 között alkatrészileg? Cserélnem kell a hátsó lengés csillapítókat lassan, továbbá nem találok kipufogót sehol hozzá.

 

Köszi előre is!

Lennon1213 Creative Commons License 2017.10.07 0 0 12196

Köszönöm, és a váltó tényleg adhat ki ilyen elviselhetetlen, morgó hangot?

Előzmény: sebike05 (12195)
sebike05 Creative Commons License 2017.10.07 0 0 12195

A váltóhiba nem általános de előfordult már bontott váltót 50.000ft környékén lehet venni

Előzmény: Lennon1213 (12194)
Lennon1213 Creative Commons License 2017.10.07 0 0 12194

Sziasztok!

Egy 2006-ban vásárolt lacetti sedan  1.4 benzin első tulajdonosa vagyok, és az elmúlt két héten megjelenő problémára kérnek tanácsokat. 

Először menet közben érkező halk, furcsa, morgó hangra lettem figyelmes. Mivel tudtam, hogy a nyári gumik már a végét járják, ezért a tervezett új gumi vásárlásokat mind a tèlit, mind a nyárit előrehoztam, mivel első gondolatom a rosz gumi volt. 

Lecserélték a gumit, három-négy napig minden rendben is volt, legalábbis így éreztem viszont utána a hang újra előjött, illetve erősödött. Jó, vittem szervizbe. Ott megállapították, hogy jobb első kerékcsapágy csere szükséges, illetve a bal oldalinak is van egy nagyon halk morgása, de azt még nem kell cserélni. Miután kész lett, munkába menet éreztem, hogy sokkal jobb, de halk morgás még mindig hallható, így vissza a szervizbe, ahol kicserélték a bal oldalit is. Két napig mentem, mikor sebbessègtől függően egyre erősödő hangot, morgást észleltem az utastérben. 90-100 környékén már nagyon zavaró, idegesítő volt. Vissza a szervizbe, ahol megnézték a hátsó kerèkcsapágyakat is, de azokkal nincs gond, mondják elmennek egy próbaútra. Visszaèrve közlik velem, hogy nagyon valószínű váltót kell cserélni, mert az búg, morog, de előtte csináljunk egy olajcserèt egy adalèkkal kiegèszítve, mert az javíthat a helyzeten. Kicserèltèk, próba, és nem hogy jobb lenne, de egyre rosszabbodik. (mondjuk azt el kell ismerni, hogy ezèrt a próbálkozásèrt nem is kértek pénzt). Most nem igazán lehet a kocsival közlekedni, mert már szinte elviselhetetlen a zaj benne. Főleg 90-100 környékén. Persze lassabb sebességnél is hallható, csak ott még elviselhető. 

Eddig a kocsival soha nem volt baj, csak a kötelezőket kellett időnként cserélni, így meg is tartottam második autónak, és most is szeretném megjavíttatni. 

Tudtok ebben segíteni, hogy mi lehet a baj, esetleg volt már valakinek ilyen tapasztalata? Esetleg megéri venni váltót bontóban? Ha igen mennyi km-t futott autóból?

 

ákidobos Creative Commons License 2017.10.05 0 0 12193

Nekem ez az ajtókeret izé a légterelő miatt tört el.. 

_________________

 

Juggler 19, nekem is így kezdődött anno. 2004-es a gép, szelepcsere lett a vége. Igaz még sikerült gariban megoldani, bár addig húzták az időt, hogy kifussak a gariból, de az asztalra csaptam, felhívattam velük a GM-et és engedélyezték a garis cserét. 
Persze nem törvényszerű, hogy Nálad is ez a probléma. Ha a hibakódot megjegyzed, rá lehet kereresni a Google-n.

Előzmény: Nándor Vajóczki (12183)
Juggler 19 Creative Commons License 2017.10.05 0 0 12192

Hibakód ki lett olvasva. Azt most ne kérdezzétek, milyen hibakódot írt ki. Egy eddig megbízható "sufni" szervízbe hordtam. Először gyújtáskábelt cserltünk, de az nem oldotta meg a problémát. A szerelő srác azt mondta, hogy 99%-ra a szelepeket kellene kitakarítani, mert valószínű a lerakódás miatt nem nyit rendesen. De ez kb 80-100 ezres mutatvány lenne. Szóval nekifussak ennek a nagyobb költségnek? Sorry, de fölöslegeen nem dobnék ki ennyi pènzt az ablakon...

captainb Creative Commons License 2017.10.05 0 0 12191

Még valami: olyan nincs, hogy "letilt" egy hengert. Maximum gyújtás- vagy égéskimaradás van egy hengerben. Ennek ezer és egy oka lehet. 

 

Szóval kezdetnek egy kis diagnosztikát....

Előzmény: Juggler 19 (12181)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!