Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2006.07.04 0 0 781

Íme a forrás, Peti meg egy csomó szám, nem tudom megjegyezni. :-)

 

válasz | megnéz | könyvjelző 2006.07.03 16:22:50 (770)

KCSV5,KCSV7: Korszerűsített CSuklós Villamos

KCSV6: 6 tengelyes Közúti CSuklós Villamos

Előzmény: V63-057 (777)
V63-057 Creative Commons License 2006.07.04 0 0 780

Bocs a villamos.hu-t nem ismerem, ellenben ha gondolod bemutatlak annak a valamikori Ganzos mérnöknek aki elnevezte őket... Egyébként meg csak egy kérdés volt, nem köll rája azonnal vérigsértődni!!! Érdeklődtem csak, és mint kiderült ezt a Villamos Ponthu urat nem is ismertem... De ha már témává vált, én is utánakeresek!

De mint lentebb írtad -ugyan nem nekem- tényleg nem számít!

 

És mivel már a 1328-assal tegnap melléfogtam, engesztelésül itt egy kép róla, nemhogy félollós szedővel, de még szedő nélkül a gyárban!

 

Előzmény: vrobee (779)
vrobee Creative Commons License 2006.07.04 0 0 779
V63-057
Ezt ki mondta nektek, hogy a KCSV7 KORSZERŰSÍTETT csv-t jelent???
Mondjuk a villamosok.hu. (KCSV5, KCSV7 esetén "Korszerűsített Csuklós Villamos" feloldást ad.)
Mivel elég alapos utánajárást és analízist szoktak végezni, mielőtt valami kikerül a honlapra, én hiszek nekik mindaddig, amíg nagyon erős ellenérvet nem látok.

sbán
Szerintem a csuklósok sorszámát jelenti a szám, és nem a KCSV-k sorszámát. Valahol olvastam, hogy visszamenőlegesen tartották fenn a számokat a korábbi tipusoknak. Most sajnos nem találom. De őszintén - nem mindegy? :)
Előzmény: V63-057 (777)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2006.07.04 0 0 778
Az általad említett villamosok még egy jó ideig köztünk lesznek.
A 19/41/42/47/49/52-es vonalon lesznek majd a Nagykörútról lekerülő ICS-k.
A két kedvenc kocsid is ott lehet, vagy pedig valamelyik Ferencváros ksz-es járaton.

ICS/KCSV forever!
Előzmény: kenyér. (776)
V63-057 Creative Commons License 2006.07.04 0 0 777
Ezt ki mondta nektek, hogy a KCSV7 KORSZERŰSÍTETT csv-t jelent??? Ezért nem értitek!!!
Előzmény: Törölt nick (775)
kenyér. Creative Commons License 2006.07.03 0 0 776

Sziasztok.

Csak annyit irnák hogy nagyon sajnálom ezeket a ganz ics villamosokat akik a 4-6-on járnak. Lassan eltünnek a 4-6-os vonalról évtizedeken át övék volt a pálya. A kedvenc villamosom akkor az 1443-as,1320-as pályaszámú kocsik  voltak. Hiányozni fognak. Én 6 évig tanultam pesten és mindig őket választotam mert szeretem ahogy elindultak meg gyorsitottak és megálltak. Sajnos már a szakaszolokat is kivették a felsővezetékekből igy elvesztette a 4-6-os vonal a hangulatátt. De sajnos fejlődni kell.

Üdv kenyér. egykori utas.

Törölt nick Creative Commons License 2006.07.03 0 0 775

Tudom, hogy nem a tengelyszám, hanem sorszám. Ettől viszont teljesen agyament az egész. Először is hogy adhatnak két különböző dolognak azonosan növekvő sorszámot? (Korszerűsített CSV5, majd Közúti CSV6, utána újra Korszerűsített CSV7) Másodszor, hol van a 2, 3, 4? Tudomásom szerint az első KCSV az az 5-ös volt. A KCSV5-öst nem itt szülték.

 

Szóval az egész egy logikátlan massza. 

Előzmény: V63-057 (773)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.03 0 0 774

Piros az a Dezsőke a MÁV-tól. Akkor legyen narancsos piros.

Előzmény: V63-057 (772)
V63-057 Creative Commons License 2006.07.03 0 0 773

Az 5-6-7 annyit tesz, hogy hányadik sorozat, nem a tengelyek száma...

Ha Miskolcnak kellett volna a 8 tengelyes KCSV6, KCSV8 lett volna, ellenben ha Szegednek kellett volna az oda tervezett 4 tengelyes, az is 8-as lett volna. A rendszernek egyetlen hibája van, nem tudom mi volt a 4-es. (ahogy eddig az 5-öst sem, és csak remélem, hogy ezt az 5-öt nem itt szülte meg valaki!) 

Előzmény: Törölt nick (771)
V63-057 Creative Commons License 2006.07.03 0 0 772

KCSV5-nek hívták az Ansaldót? Most újat mondtatok...

 

Az pompázott egy ideig valami narancsos színben.

 

Na az igazából inkább piros volt...

 

 

Előzmény: Törölt nick (768)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.03 0 0 771

Kösz, akkor rosszul tudtam, de így aztán abszolút kusza és logikátlan. Akkor legalább a korszerűsített lehetett volna MCSV, (Modernizált), hogy véletlenül se keverjék új gyártmánnyal. Az 5 és 7 mire szolgál? Ebben az egészben így a KCSV6 még a legértelmesebb. 

Előzmény: Peti817172M (770)
Peti817172M Creative Commons License 2006.07.03 0 0 770
KCSV5,KCSV7: Korszerűsített CSuklós Villamos

KCSV6: 6 tengelyes Közúti CSuklós Villamos
Előzmény: Törölt nick (768)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2006.07.03 0 0 769
Egyebként a 1363 miért kapott narancssárga KCSV-s indításjelzőt?
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.03 0 0 768
A KCSV7 kísérleti elődje. Az pompázott egy ideig valami narancsos színben. Egyébként ezek a típus megnevezések "kissé" követhetetlenek. Pl. mi a fene köze van a debreceni KCSV6-osnak a felújítgatott ICS-khez? Azon kívül, hogy Közúti CSuklós Villamos, semmitmondó a megnevezés.
Előzmény: V63-057 (766)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2006.07.03 0 0 767
1303 a KCSV5!
Előzmény: V63-057 (766)
V63-057 Creative Commons License 2006.07.03 0 0 766
Egyébként mi az a KCSV5?
Előzmény: V63-057 (765)
V63-057 Creative Commons License 2006.07.03 0 0 765
Bocsánat a pongyolaságért!!!
Előzmény: Peti817172M (764)
Peti817172M Creative Commons License 2006.07.03 0 0 764
Csak nem ICS-ről volt szó, hanem a 1328-as ollós szedős KCSV7-ről, de az is ment már át a Lánchíd alatt.
Előzmény: V63-057 (763)
V63-057 Creative Commons License 2006.07.03 0 0 763

Átfér!

 

Előzmény: NoZoli (708)
belevau Creative Commons License 2006.07.03 0 0 762

Nem akarok különféle +munkát a villamosvezetőknek kitalálni, de (véleményem szerint) azt a táblafordítást már a Lukács Fürdő megállóban várakozás közben is meg lehet oldani.

 

Annyi előnye a táblának mindenképpen van, hogy olcsó és kábelezést sem igényel. Bár normális megoldást egyértelműen egy kijelző és az sem árt, ha az minden napszakban jól látható. (no meg az se írjon hülyeségeket)

 

 

Előzmény: tősín (761)
tősín Creative Commons License 2006.07.02 0 0 761

Nem tudom, de nem úgy vettem észre, hogy pl.: a 17-esen van idejük a vezéreknek egy -5 perces Margit hídi tartózkodás után bármire is... Sokszor még a fülke is nyitvamrad...  Ezenkívül elég galibát okoz a hülyeséget kiíró FOK-GyEM is. Sztem ez nemhasználható ötlet. Olyasmi kijelző kéne beléjük, mint amilyen az arculatos 415-ösökön oldalt van (8, 11, 29, 53). Az befér oda előre és mégis olvasható, amit ír.

Előzmény: belevau (760)
belevau Creative Commons License 2006.07.01 0 0 760

szerintem 2 léc elég (legtöbbször most is ennyi van)

 

1.: A - B végállomás

2.: X kocsiszínbe - Utast nem szállít.

 

Az ICS-k általában hurok nélküli végállomásokra járnak (hirtelen végiggondolva 30-as kivétel, de a 19-41-47-49-esen sincs hurok, a 18-as vonalon van)

 

Ahová több léc kell a 17-es és a 37-es vonal az átszerelések miatt (van még átszerelős?)

 

 

Előzmény: paca664 (759)
paca664 Creative Commons License 2006.07.01 0 0 759

Igazad van, de a plusz léc továbbra is szükséges. Meggondolandó lehet még az, hogy nálunk a szerelvény mindkét végén egyidőben kell ezeket megforgatni (bár ez a hurokvégállomások felszámolásával tényleg nem jelent nagy gondot).

Alapvetően jó az ötleted, én is gondolkodtam már rajta.

Előzmény: Törölt nick (756)
Peti817172M Creative Commons License 2006.06.30 0 0 758
legallább a 1400-1401-et visszaállították.
Előzmény: csmg2 (757)
csmg2 Creative Commons License 2006.06.30 0 0 757

Ismét keveredés, illetve átrendeződés: 1400-1401, 1361-1365, 1314-1316.

Törölt nick Creative Commons License 2006.06.30 0 0 756
Sajnos ez a pluszmunka és időhiány dolog lerágott csont. Ez a dolog működik Prágában, Bécsben, máshol is, itthon nem működik és kész. Ez van.
Előzmény: paca664 (753)
Peti817172M Creative Commons License 2006.06.29 0 0 755
Hát, végülis ha a bengába rakott LCD normális, akkor egyetértünk :))
Előzmény: paca664 (749)
paca664 Creative Commons License 2006.06.29 0 0 754
Amúgy eldobom az agyam, hogy Ogyesszában (Dél-Ukrajna gyk.) a felújított T3-asokon már ledes kijelző van (kívül-belül, a megállókat is írja) és beszédszintetizátor. Tényleg csak pár napot voltam ott, de egyszer nem vettem észre hogy hibás lenne.
Előzmény: paca664 (749)
paca664 Creative Commons License 2006.06.29 0 0 753

Igazad lehet. Már ha az ICS-k viszonylatjelző léceire gondolsz.

 

Probléma viszont, hogy a jelenlegi lécek másik oldalán a kocsiszínes felirat van, és ahhoz kétszer annyi léc kéne. Emellett a lécek forgatása a járművezetőknek plusz munka, ezáltal hibalehetőség.

Előzmény: Törölt nick (752)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.29 0 0 752
Nem az oldali, hanem a homlokfali táblára gondoltam. Nem hiszem, hogy gond olyan táblákat készíteni, aminek egyik oldalán A, másik oldalán B van.
Előzmény: Peti817172M (751)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!