Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.10.03 0 0 65357

Uhhh! Látom jó helyre keveredtem.:)

 

Kérdezni szeretnék: van egy 2005-ös 1,4-es Corollám. Ezen komolyabb szerelői képességek hiányában tudok itthon a garázsba meghajtó bordásszíjat cserélni. Műszerekkel nem rendelkezek, de viszonylag szerszámokkal fel vagyok szerelkezve.

Van valami trükk, amire figyelmeztetni tudnátok.

Magam, olyan műkedvelő szinten barkácsolgatom az autóim. Ha valami fontos segítség szükséges, akkor azt megköszönném.

- egy amatőr -

Aleko Viva Creative Commons License 2009.10.03 0 0 65356
Látom témánál vagytok XDDDDDDDDD
Előzmény: Quattroman (65351)
Quattroman Creative Commons License 2009.10.03 0 0 65355
"(kell vennem valmi hasonlo uvegipari termeket. :)"

Előzmény: cam aro (65352)
BMWKRAFT Creative Commons License 2009.10.03 0 0 65354

Megértő vagyok a helyzeteddel.
Előzmény: cam aro (65352)
Quattroman Creative Commons License 2009.10.03 0 0 65353
vodka? játszik?
Előzmény: cam aro (65352)
cam aro Creative Commons License 2009.10.03 0 0 65352

Asszem, nalam ez a kep a favorit. 

(kell vennem valmi hasonlo uvegipari termeket. :) 

 

bocsesz Bmwkraft..a penzes buxa nem nyero, igy szombat este. ;) 

Előzmény: Quattroman (65351)
Quattroman Creative Commons License 2009.10.03 0 0 65351
Egészségedre!

Előzmény: BMWKRAFT (65350)
BMWKRAFT Creative Commons License 2009.10.03 0 0 65350

No meg persze kp. fizetünk!
Előzmény: Quattroman (65349)
Quattroman Creative Commons License 2009.10.03 0 0 65349
"Csak sör van? :S :DD "

NEM!
van hozzá nyitó is;)

Előzmény: cam aro (65347)
BMWKRAFT Creative Commons License 2009.10.03 0 0 65348

Whiskey kivételével széleskörű kompromisszum készségem van. Röviden, minden ami "a"-val kezdődik.
Pl.:A'ZANNYA!
Előzmény: cam aro (65347)
cam aro Creative Commons License 2009.10.03 0 0 65347
Csak sör van? :S  :DD
Előzmény: BMWKRAFT (65345)
cam aro Creative Commons License 2009.10.03 0 0 65346

t-boy-ra kuldtem. de valszinu az en szolgaltatom xaraxik.

Na mindegy... fehivlak most.

 

 

Előzmény: Quattroman (65344)
BMWKRAFT Creative Commons License 2009.10.03 0 0 65345

Tudtam én!
Köszönni nem kell, az nem látszik meg az emberen.
Majd ha itthon tartózkodol, vagy praktizálsz, majd kölcsönösen megköszönjük egymás segítségét úgy, hogy annak látszatja is legyen. :-)

Előzmény: cam aro (65341)
Quattroman Creative Commons License 2009.10.03 0 0 65344
a csopper.com címre küldöd?
azt kilőtték:((
van itt publikus.
meddig vagy?
Előzmény: cam aro (65341)
cam aro Creative Commons License 2009.10.03 0 0 65343

""hátsófékből tipikus rugónyikorgás jön,""

 

Szaraz a lelkem... izgasd meg a pofak, s a az fekalaplap kozt valami sikositoval. :) 

elso fek pattog..

Sztem vállas a tarcsad, vagy szorul valami.. valszinu a csuszkak.

 

Srac.. ezekre nem fogsz innen jo valaszt kapni.. ha pl kereket nem vagy kepes levenni. > s akkor inkabb vidd is szervizbe.

Fek nem jatek.

Előzmény: gyuree1985 (65339)
cam aro Creative Commons License 2009.10.03 0 0 65342

Kopogas.

megkoll nezni... igy online ki tudja?

 

Lepteto motor.

Amennyiben a 4 labas verzio, akkor felesleges barmiben is kimosni.

(tekercseket minek.. a m.tengely vegen ugyan van egy pici golyoscsapagy.. de ketlem odaig hatolna a kence, s hogy az nyoszorog.

 

Kupot megtakaritod, mast nem tudsz vele.

Előzmény: gyuree1985 (65337)
cam aro Creative Commons License 2009.10.03 0 0 65341

nna.

Ilyet kerestem mar regota.

koszi. :)

==================

OFF

Quattroman... hat nem birok neked e-mailt kuldeni...a reccer mindig vissza dobja. :/

 

Hivlak ha otthon leszek.. de - ha tudsz- konzultalj csipi31 kollegaval..

O tudja mirol van szo. Ott hagynam nala a te cuccod is, ha nem problem.

Előzmény: BMWKRAFT (65332)
409 Creative Commons License 2009.10.03 0 0 65340

Háááát, a CAN-BUS bármire képes. :-/ Maguk a tervezők sem tudják, mi minden fordulhat elő, a szerviz tapasztalatok alapján foltozzák a bugokat. Előfordult már hibás gyújtótrafó miatti ablaktörlő bekapcsolás, és jártunk már úgy, hogy telefon kihangosító bekötése után villogni kezdtek a lámpák.
Előzmény: BMWKRAFT (65331)
gyuree1985 Creative Commons License 2009.10.03 0 0 65339
Mégvalami:

Az előbb meg akartam nézni, hogy a műszerfal hol rezeg. Nem ez a lényeg, véletlenül melléléptem, és beletapostam a fékbe járó motornál. Fura hangot hallottam :D A hátsófékből tipikus rugónyikorgás jön, az elsőktől meg duplaklappogás szerű. 2 klappogás, ha vészfékszerűen tövig nyomom a pedált, kettő, ha hirtelen elengedem. Lassú kiengedésnél is csinálja valamikor... A fékcsövek a vészfékezés hatására megrezdülnek, ez gondolom a hirtelen nagy nyomás kivezérlése miatt rendben is van... Meg leállításnál, ha elér egy bizonyos fordulatot, akkor valami alul eléggé beremeg, és zörög :p Franc a szerencsémbe :/
BMWKRAFT Creative Commons License 2009.10.03 0 0 65338

Jó lenne (már volt nem egyszer felvetve), ha visszajelzések jönnének esetekről/talányokról. Minden hónapra meglehetne választani a hónap hibáját.
Előzmény: Törölt nick (65334)
gyuree1985 Creative Commons License 2009.10.03 0 0 65337
"Ez most, hogy????? Centinként 1év a lyuk növekedés idejének szabványa? "

Nem, nem tudom. Kérdeztem, a jel a mondta végén van. Kíváncsi voltam, hogy ekkora lyukak maguktól kb. mennyi idő alatt nőnek a dobra.

Viszont ha nem bánjátok, kérdeznék még valamit. Sajnos sorra derülnek ki kisebb hibák...

Macskakővel volt dolgom, sötét volt, nem lehetett látni. Sima aszfaltról 60-nal rászaladtam. A rosszabb minőségű, ritkásan rakott macskakőről van szó. Ezelőtt nem jött semmilyen hang a jobb első keréktől (féktől), most ha a gumit megütöm, fura csörgő hangot lehet hallani. Mint amikor fém felületek összekoccannak. 2 dologra gondolok, nem tudom, hogy jó-e valamelyik, vagy hogy más lehet-e a hiba.

1: Vagy nagyon kikopott a tárcsán a pofa, és a munkahengerrel nem érintkezik, vagy
2: az a zaj elleni rugó a macskakő miatt kirázódott, vagy elpattant.

A fékpofát onnan veszem, hogy ha a kerék mögé nyúlok, a pofát megfogom, és úgy ütöm meg a kereket, akkor nem csörög annyira. Mért nem szedem le a kereket? Nem tudom, Majd inkább valakivel leszedetem, az elöregedett, hengerfejbe tört csavarok után nem próbálkozom.


Másik: Valaki ismeri a Magneti Marelli alapjárati léptetőmotorját (93-as twingo)? Furcsa nyekergés jött a motortérből, a kaniszter szelepét kifújkáltam, majd indítás előtt lehúztam, de nem szűnt meg a hang. Utána gondoltam a léptetőre, kiszedtem azt is, tiszta fekete koromszerű akármi volt azon a kúp alakú végén, lepucoltam, kapott wd-40-et, vissza. Stabilabb lett az alapjárat, az tuti, gázadás nélkül is kevés csúsztatással enyhe lejtőn felfelé is begurítja a kocsit, a nyekergés is kevesebb lett, de még mindig van. A motor nem szétszedhető :( Olvastam valahol olyat, hogy ezt a motort petróleummal mosták át, meg hogy áztatták is benne. Ezt lehet?
Előzmény: 409 (65213)
Paco155 Creative Commons License 2009.10.03 0 0 65336
Sértődés előtt (helyett) azért nézd meg kinek válaszolt a hozzászóló.
Előzmény: sariamadeakos (65335)
sariamadeakos Creative Commons License 2009.10.03 0 0 65335
Hát ha szaki vagy és úgy gondolod. Biztos. Nekem az.
sariamadeakos Creative Commons License 2009.10.03 0 0 65333
Sziasztok!
95-ös swift magas alapjárattal 1200 körül, melegen is, van-e tipp esetleg valami javaslat, ha a kartergázvisszavezetőcsövet összenyomom(csökkentem az átmérőt), akkor lejjeb esik a fordulatszám...beszéltek valami szelepről, mint esetleges hibáról.
Üdv.:
amatőr swiftes motortérrégész
BMWKRAFT Creative Commons License 2009.10.03 0 0 65332

Jó reggelt!

Csak úgy.
BMWKRAFT Creative Commons License 2009.10.02 0 0 65331

Mikor a hibát felvázolták én is csak lestem. Megnyilatkozni, csak ezt tudtam: értem én, hogy franszia, nade ennyire?
A hibát is csak akkor hittem el, amikor kipróbáltam.
Előzmény: cam aro (65330)
cam aro Creative Commons License 2009.10.02 0 0 65330

Hmm.

 

Ha nem Fransziarol lenne szo... akkor ketelkednek.

..igy viszont nem merek. :) 

Előzmény: BMWKRAFT (65329)
BMWKRAFT Creative Commons License 2009.10.02 0 0 65329

Igen.
Nincs új a nap alatt.
"Minden test nyugalomban marad vagy egyenes vonalú egyenletes mozgást végez mindaddig, míg ezt az állapotot egy másik test vagy mező meg nem változtatja."
A képen látszik a vezeték, mögötte a klímakompresszor ékszíjtárcsája. Amikor az autó állt, a vezeték nem ért hozzá az ékszíjárcsához, okés volt a motor.
Amikor hátra ment az autó a vezeték eltávolodott az ékszítárcsától, ment, mint a szél.
Nade mikor előre mozdult az autó, a vezeték éppen a szítárcsa irányába mozdult el, ezzel előidézve a zárlatot.
Előzmény: Quattroman (65328)
Quattroman Creative Commons License 2009.10.02 0 0 65328
ettől nem akart előre menni?
:O
Előzmény: BMWKRAFT (65326)
BMWKRAFT Creative Commons License 2009.10.02 0 0 65327

Bocs, nem hőgomba. Hűtőközegnyomás szenzor.
Előzmény: BMWKRAFT (65326)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!