Picivel lesz csak alatta a mellékkocsi ára a Roco-énak. A M&H-ban a CSD mellékkocsit 29779 Ft-ért vettem. E mellett a 26000 Ft nem említése méltó árelőny. Meg aztán ki tudja, első körben mennyi jön, az újabb szállításoknak meg mennyi lesz az ára. Azért tegyük hozzá, hogy a Roco kidolgozottságára nem igazán lehet panasz. Ezen az MTB-s motorkán azért akad több apró hiba, de én együtt fogok tudni vele élni. (Így is megnézem minden nap, mint a gyerekek.) Kellemes meglepetést okozott, mikor megláttam, mert rosszabbra számítottam a felvezetők után.
Én nem vagyok szegecsszámláló, végül is örülök, hogy lett nem kisszériás Bz motorunk. (Az M&H-ban láttam egyik korábbi vásárlásom alkalmával, mikor a Laminátka megjelent, hogy egy fickó nagyítós, lápás fejtükörrel nézegette, majd egyre másra kérte az újabb példányokat belőle a raktárból. Látszólag már az eladó is unta a banánt.)
Nekünk a modellt megvásárolni akaróknak ez jó hír, az ár is jónak mondható, de nyilván lesz olyan komment is, hogy ennyi pénzért kettőt is adhatna az MTB, minden nézőpont kérdése....
A Mediker webshopjában pillanatnyilag elérhető. (Azt nem értem, hogy mitől változik az elérhetőség állapota, -hétvégente is- mikor elvileg minden elkelt. Netán esetleg a visszaküldött példányokat adják újból el, vagy valami csoda folytán 2-3 óránként beesik a bolt kéményén?)
mert maga a kürt már anyagárban egy filléres semmi. Bizonyára készül csillió darab egységcsomag a kiegészítőkkel mindenféle studenkához, és nagyságrendekkel drágább lenne azt külön menedzselni, hogy a magyar Bz-khez +1 különféle csomagot állítsanak össze, amiben ez nincs benne...
A Digitools honlapján már árral együtt ott vannak az infók a mellékkocsiról.
"MTB MÁV Bzx mellékkocsi.
Modell jellemzői:
részletgazdag kidolgozás,
hossza: 166 mm,
LED világítás (zárfény, utastér világítás),
legkisebb ívsugár 360 mm,
motorkocsi súlya 130 g,
NEM651-es dekóderfoglalattal.
Várható megjelenés: 2021. május.
Várható ára: 26000 Ft."
Szerintem sokan várjuk. Viszont azt nem értem, hogy kürtöt miért tettek a csomagolásba, hiszen a IV. korszakban nem a tetőn voltak ezek, hanem a pályakotró mögött, aminek nem volt látható nyoma. Annak kifejezetten örülök, hogy a mellékkocsi homlokoldalain lesz fehér és vörös láma is.
Nem mondanék igazat, ha azt állítanám, hogy minket nem lepett meg vele. Szerintem ez egyértelműen annak köszönhető, hogy szűk egy hét alatt elfogyott itthon minden, amit legyártott. Szerencsére a fórumokon megjelenő reakciók csak erősen megszűrve/tompítva jutnak el hozzá, de azért eljutnak, így várhatóan lesz némi javulás a termékben, főleg olyan dolgokra gondolok itt, amelyek kis költséggel orvosolhatók.
Bzx honállomás biztosan Szombathely lesz, így létrehozható egy kisebb szerelvény belőlük.
Pedig sikerült meglepni, nem gondoltam, hogy ilyen hamar előállnak vele. Sőt, látva egyesek reakcióját a Bz-re, kételkedtem is benne, hogy egyáltalán lesz-e mellékkocsi valaha is.
Igen, ez is egy hasznos video volt. Reméljük, hogy a gyártó javítani fogja a hibát, de nem hiszem, hogy ez nagyon sűrűn előfordult volna. Én pl. beleraktam egy ESU dekódert és pikk-pakk szaladt is. Persze erről nem érdemes videót készíteni és hosszan taglalni mennyire nem volt vele probléma....