Az integrált középcsapágyas megoldás sokkal jobb mint a négyszögtengely vagy az Octalink, és ez a hajtómű középcsapággyal együtt 18.000Ft! Kiszállítással 19.000. Szerintem ez elég kellemes ár és ha valamilyen hasonló színvonalat akarsz, mint az eredeti LX, akkor újonnan nem is nagyon van olyan termék, ami ezzel az árral versenyezhetne. Remélhetőleg a 175mm-es hajtókarhossz is megfelel, ehhez nézd meg, mekkora a mostani.
Lyuk-ügyben nem vagyok szakértő, de nem biztos, hogy a lyuk miatt aggódni kell. Lehet, hogy a homokfúvó csak azt glettanyagot szedte ki a csőből, amivel annak egy kis hibáját korrigálták. Nekem is volt olyan Reynolds cro-mo csöves bringám, amiből a romokfúvó szedte ki az agyagot pár helyen, apró lyukakat eredményezve. Szakértőbb ember mondta, hogy bizony régen ilyen volt a gyártási eljárás, és ettől a váz még nem lesz sokkal törékenyebb (pláne, ha nem vagy egy Gólem-ber).
Tegnapelőtt végleg felmondta a szolgálatot a kb. 15 éves, 8 sebességes STX-RC váltókarom. Nem nagy tragédia ez, úgyis el van kopva már a hátsó sor, a lánc és az első fogaskerekek közül az alsó és a középső is. MOst viszont masszív bicikli-elvonási tüneteim vannak, meg egy cr-mo vázas 3 sebességes parasztbiciklim:)
Elől egy régi, öt ágú LX van fent, meg egy szintén veterán XT, négyszögtengelyes középcsapágy. A középcsapágy még egész acélos, viszont a hajtókarnak az a része, ami a középcsapágyra ráfekszik, szintén nem az igazi. Azaz nem négyszög, inkább olyan nyolcszög alakja van. A hátsó váltóm STX-RC és szolidan el van görbülve.
Szóval van baja a rendszernek. A bicajt viszont nagyon szeretem, nem akarok újat venni, a kerekei, a váza, a féke tök jó. (fékbetétet kell majd cserélni, de az aprópénz). A hátsó agy régebbi LX, de már jó a kilences sorhoz, és nincs elkopva sem.
Kérdés a következő: vettem egy régi Deore váltókart (9-es), egy régebbi, 2006-os Deore hátsó váltót, meg egy HG50-es sort. Elől mi legyen? Octalink? Négyszög tengelyes? Integrált? Mi az előnye az egyiknek és mi a másiknak?
Köszi előre is! Ha van valakinek alig használt cucca, az is érdekel:)
hi-ten acél, és gőzöm nincs hogy fogja megoldani. egy kb. fél centis lyukat ütött a homok a cső alján, ahol a festék alatt nagyon rozsdás volt már a váz.
hát, ha garantálta volna az autófényező, hogy ilyen színű lesz, akkor bevállaltam volna, de nem ígérte meg. ez a porfestő jó fej, elnézegette velem a színeket egy fél órát, de szerintem sokra nem fogok menni vele, már látom magam előtt, hogy úgy fog kinézni a bicaj, mintha tortabevonóval leöntötték volna.
nem tudja valaki, a porfestéssel felvitt és ráégetett lakk nem megy tönkre UV hatására? a múltkor írta valaki, hogy az epoxypolyesteres anyagok nem ajánlottak bicajra, a porfestő ember meg nem tudta megmondani, hogy a lakk, amit használnak epoxys-e vagy sem (festetés után még lakkoztatni is akarok). még mindig nem tudom, hogy fogok ilyen eredményt elérni, de most már erős a gyanúm, hogy sehogy. :/
Nagymaros Város Önkormányzata 2014. decemberben a tulajdonában lévő kerékpárúton a Visegrádi utcától Zebegényig tartó szakaszon végzett építési munkát nem vette át és jelentős minőségi kifogásokkal élt. Az útszakaszt a beruházó ELMŰ Hálózati Kft. megbízásából dolgozó cég nem a tulajdonosi nyilatkozatnak megfelelően állította helyre, ezért az önkormányzat a beruházón keresztül is követelte a teljeskörű javítást. A viták elkerülése végett az ELMŰ független szakértőt bízott meg a tennivalók tisztázása végett, ennek az eredménye a napokban megszületett. A szakvélemény hosszasan taglalja a laikusok által is látható hibákat, és összegzésében rögzíti az önkormányzat által is elvárt tennivalókat: az aszfaltburkolat javítását új réteg készítésével a teljes területre kell elvégezni A kivitelezési javítási határidőkre vonatkozó tájékoztatás a napokban várható.
Nekem SolarStormom van, akkuval együtt, de ha összeállnánk, egy ilyen tartót négy normális akkuval vennék.
Van itthon pár ilyen lámpám, akkukkal együtt, de van akku, mi 3órát világít, és van, mi egyet. Egy pakk meg tök rossz volt, negyed óra után kikapcsolt, de küldtek is Kínából újat azonnal.
Oké nem állandóan éjjel megyek a bringával, de az a megnyugtató, ha a felszerelten kívül egy fullra töltöt ott lapul a hátizsákban.
Jó lenne tudni, hogy egy minőségi van az ember kezében(lámpájában).
Nekem vannak ilyen akku celláim. Védelem nélküliből, illetve védettből egyaránt van 4-4db. Nagyon ütős cellák. A tartó is jó, de sajna nem mindenben teljesíti a gyári specifikációt. Olvasd el a róla készült teszteket.
Amikor a Megyeri híd felé vezető kerékpárút-szakaszt átadták azújpesti laktanya előtt, az is hasonlóan szörnyű volt: már frissen is hepehupás, hát még most. És azóta se történt vele semmi.
Az én szettem 4 natúr cella és 2 soros-2 párhuzamos bekötéssel mennek egy védőáramkörre. Tiéd milyen?
De ha veszel két csúcs cellát, akkor talán nem is kell párhuzamosítani, simán sorba kötöd őket. Lehet, hogy így is hozza a régi négycellás kapacitását.