Sziasztok tudom hogy amit most kérdezek tőletek nem kifejezetten az Mtz fórumhoz tartozik, de szerintem akár ti is tudhattok róla.
A Közgép által kifejlesztett Varitrak 4x4 K1 típussal kapcsolatban érdekelne hogy bármelyikőtök nem halott e róla vagy nem látta valahol.
A legyártása után A Bőny-Rétalapi Kossuth Tsz kapta meg tesztelésre, de ott biztos hogy nincs mert beszéltem egy még most is ott dolgozó személlyel, aki azt mondta hogy ismeri a gépet, de csak pár hónapig volt náluk és nem tudja hova került.
Én is csak olajcsordogálást hallottam. Viszont nekem is szét van menve az O gyűrű a forgórésznél. Mekkora kell bele és ha nem teszem bele gondolom az is befolyásolja a működését. Sajna ismerősnek sem volt raktáron... :D
Sziasztok! Megtudná mondani valaki , hogy a hesston 5800 körbálázóheveder hossza mekkora lehet . És még az lenne a kérdés hogy bálázáskor mikor neki állok a rendnek , amíg bennem vesz magába egy kis szénát addig a hevederek még nem forognak csak akkor ha már a kellő szénamegfesszitti a hevedereket akkor indulnak el szépen . Ez így normális?
A múltkor beszéltünk hajtóművekről és történt egy kis félreértés az árakkal kapcsolatba. Ami 15-22ezer között volt az 25-30 lóerő átvitelére alkalmas hajtóművek voltak. 28-tól kezdődött az 50-60 lóerő átvitelére alkalmas hajtóművek. Ami szárzúzónak jó az 30-35 ezerig volt.
A képen, piros vonallal jelöltem. Egyébként meg csak meg van karcolva a pohár és a forgó rész. Legalábbis a régi 80-ason amit hajtok a cégnél, annál meg van jelölve. De az új 1221-esen is meg van karcolva.
ma szét szedtem teljesen minden megvan benne... Nagyon minimális kosz volt benne. ismerősöm aki szokott segíteni a gépet bütykölgetni eljött megnézte és mondta h ha tiszta ne várjam h búgni fog neki is csak akkor búg ha sok benne a lerakódás. ha tiszta elég hamar megáll. összeraktam. Legalább tudom h megvan benne minden és újra arany tiszta :D
Úgy, hogy egy stift tartja a helyén, a stiftet pedig egy acél karika, ha ez a gyűrő eltörik és a stift kiesik akkor a fúvóka lecsúszhat vagy elfordulhat.
Mondjuk igen kicsi a valószínűsége, de lehetséges.
Én az ősszel vizsgáztattam a pótkocsimat. A legnagyobb gondunk az alvázszám volt mert az előző tulajok már annyira lecsiszolták, hogy alig volt látható.
Hiába volt az adattáblán jól látható, az nem volt elég a beütöttnek is látható kell lennie úgy, hogy le tudják fényképezni. Végül nagy nehezen sikerült lefényképezni.
Féket fékpadon mérik, lámpabúrák ne legyenek kifakulva, gumik ne legyenek sérültek,
fékcsöveken ne legyenek sérülések, a fékcsöveket szabványos bilncsel rögzíteni, a rugó illetve a vonórúd csapok, perselyek ne lógjanak, vonószem, ha kopott ki kell perselyezni.
Kézi rögzítőfék jó legyen és úgy általában a külalak rendben legyen.
Rendszámtábla olvasható legyen, ha ki van fakulva piros festékkel átfesteni.
Esetleg szükségmegoldásként piros filctoll is jó lehet, ez is a fénykép miatt.
Úgy nagy vonalakban ennyi, ha meg hibát akarnak keresni úgyis találnak.
húha én ennyire nem szedtem szét mikor kipucoltam, csak azt a részt vettem le amit a karbantartós könyv írt és kimostam gázolajban. De most h látom szétszedve meg leírva hogy hogyan is kell holnap megcsinálom. Remélem megvan benne minden és üzemelni fog. Olyan előfordulhat hogy rosszul van összerakva? nincs valakinek kép arról hogy van a helyes összerakás? Köszönöm a segítségeket!
A szűrőt szedd szét teljesen. A tengelyen van a fúvóka amin az áthaladó olaj megforgatja a forgórészt.
A forgórész alá benyúlsz egy villáskulcsal (24 vagy 27-es most pontosan nem emlékszem) és kicsavarod az egész tengelyt a házból.
A mikor kiszedted alánézel és látsz három süllyesztett csavart, azokat kicsavarod és szétjön az egész. Ott megtalálod a fúvókát amit egy stift rögzít a tengelyen.
Ha a fúvóka nincs a helyén biztosan nem fog forogni.
Üdv egy piros rendszámos pótot vinnénk műszakira, rendbetételnél tartunk mire figyeljünk fékek világitás ........ kötelező felíratok kötelező tartozékok ék stb mi kötelező válaszokat előrre is köszönöm