Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

B68 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65189
ne rontsd el az illuziomat:))
adj 1 eselyt.........
Előzmény: alteás x (65185)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65188
Sziasztok!
Astra 1992, 1.6i. Folyamatosan ég a hátsóködlámpám. Mi lehet a probléma?
alteás x Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65187
Megtakarítod mindenhol oszt annyi.
Előzmény: Dust (65183)
B68 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65186
merj ugy saru rajta van :kábelen és agyanott polus közt .nem kéne ,hogy legyen merhetö érték inditozas közben!
Előzmény: Dust (65183)
alteás x Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65185
Buktad :))
Előzmény: B68 (65178)
B68 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65184
nezd meg a rotort nem e 928-é mert az maskepp all ha tengelyel egyűtt cserelték
ha beindul jol jar egy darabig?es utana szar?
ha igien:akkor szelep rugo kukucs mert a dupla rogo/szelp-ből 1 törött
jeladok: egyik felsö holtpont,masik gyujtas jel
Előzmény: cam aro (65180)
Dust Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65183
És hogy tudom ezt a k.h-t esetleg kiszűrni? Mire mérjek? önindító áramfelvételt, vagy az akksinál vmit??
Előzmény: alteás x (65182)
alteás x Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65182
vagy "közhely" v. "kontakt hiba" :))
Én az utóbbira tippelnék ;)
Előzmény: Dust (65179)
cam aro Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65181
Bocsi.. a trafo is uj.
Előzmény: cam aro (65180)
cam aro Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65180

Udv.

 

Urak, kis help kellene.

85". 944 porsce. 2.5. nem turbos, nem K/KE jetronicos.. hanem mar a szekvencialis befecsi. (amirol nem tudok semmit, erre a kerdes )  

6 evet allt, ossz ~ 40e km kornyeke benne. Tehat jo allapot.

 

Indul, de 2-3 hengerek akadoznak.

Kompresszio ok, benyat kap.

tulaj cserelt uj rotor, uj elosztofedel, uj kabelek, gyertyak.

 

De szikra hol van, hol nincs ez ketto hengeren. (trafo utan, eloszto elott is akadozik a szikra. )

Ennyi idom volt, mast nem tudtam csekkolni, Data nem ir rola semmit.

Elosztofedelet nem vettem le, de sztem nincs mogotte semmi Hall formatumu dolog.

 

kerdes 1. 

ket szenzort lattam a kuplungharangon.. melyik mire?

(gyujtasnak egy, s befecsinek egy ? )

2.

kodot lehet valahogy csalogatni belole?

3.

Befecsi ecuban van az gyujtas vezerles, vagy valhol kulon? 

Ha igen, ezek merre lehetnek?

 

szoval.. barmi infot ha tud valki, az Koszonettel vennem.

 

 

Dust Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65179
Újak a saruk..


ilyenek

"-ahol melegszik ott k.h-s is lehet" -> mi az a k.h ??
Előzmény: B68 (65174)
B68 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65178
hat 1x nem kell megcopni és 1x lesz a jav
ja tartom es emelem féllel:)
Előzmény: alteás x (65176)
B68 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65177
hatha 1x nem kell becopni és 1x-rü lesz a jav
Előzmény: alteás x (65176)
alteás x Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65176
Van 1 fél sportszeletem rá, hogy nem az lesz a baj :)
Előzmény: B68 (65174)
Zotya0512 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65175
Golf IV 1.4 benzin, motorkódot még nem tudok. Sokat fogyaszt, 10L körül.
Sárga lámpa nem világít, holnap hozzák.
Van valami ötletetek mit nézzek? Lambda szonda, légtömegmérő ilyesmi?
B68 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65174
-takaritsd meg saruidat vagy
-cserelj sarut(kat)
-ahol melegszik ott k.h-s is lehet
Előzmény: Dust (65171)
B68 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65173
-nem sertodom
-bocs az ösökért....
-1x volt hasonloért rendorsegi ugyem mas miatt azota erzekeny vagy a takolasra
-ha nem gyari a fek nem vizsga kepes meg ha mukszik akkor se ,mert ha kesobb hiba v. ellenorezkor kibukik megrangatjak a vizsgaztatokat is
-sajnos mekk-elekek mindig volta-vannak-lesznek-----
Előzmény: gyuree1985 (65159)
alteás x Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65172
Ha rossz az önindítód, vagy gyenge az akkumulátorod, akkor melegednek a csatlakozásaid.
Persze rossz érintkezés is okozhatja.
Előzmény: Dust (65171)
Dust Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65171
Jónagyot, sziasztok!

Az alábbi problémára ha tudna valaki bármilyen okosságot mondani, nagyon jól jönne!
A hiba a következő:
Üzemmeleg motornál az önindító nagyon lassan forgat, gyak. már be sem indul, csak nagy szerencsével, vagy tolásra. De csak ha meleg a motor, ha hideg, akkor semmi baja!
Eddig egyértelműen önindítóra tippeltem, mivel sokáig nem volt a leömlő és az önindító közé felszerelve a hőterelő lemez, gondoltam szétégett ezért szarakszik..
Egyébként mostmár fent van..
Természetesen továbbra sem indul melegen, viszont pont most 2 órával ezelőtt a következőt vettem észre, tehát próbáltam indítgatni egy jó darabig sikertelenül alig gyak. semmit nem forgatott, aztán észrevettem hogy az akksin a + sarut nem állta a kezem, olyan meleg volt. Hátulra van szerelve az akksim a csomagtartóba. Sőt mikor indítóztam mintha csattogás jött volna hátulról..
Persze az indítózást úgy kell elképzelni hogy 5mp alatt fordít kb1,5-et.. :)

Szóval ez a saru melegedés elbizonytalanított, hogy nem biztos hogy csak az önindító lehet rossz!

Valami jó ötlete valakinek, hogy mit nézzek/mérjek át hogy kiderüljön mi az igazság?

Előre is köszönöm!
Quattroman Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65170
ne szedd szét! vagy inkább: szét ne szedd!!!
töltsd fel gázolajjal, felbakolt kerékkel járasd pár percet sebességben, engedd le belőle és ha akarod csinálj még egy öblítést.
utána pedig tegyél bele hozzávaló hajtóműolajat.
Előzmény: fjuhasz (65163)
alteás x Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65169
Én tui szét nem szedném!
Inkább öblítsd ki 66x valami óccó motorolajjal, aztán rakj belem tiszta h.mű olajat!
Előzmény: fjuhasz (65163)
alteás x Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65168
Műszakin, csak a gyári megoldással mehet át.
Amúgy is valószínűleg közcsavart kéne csináltatnod hozzá.
Előzmény: gyuree1985 (65159)
m0r3 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65167
Köszi. Beszéltem vele nagyon képben van. Az egészre mondott 35e Ft szerelés, javítás, fényezés. Ez most bele fér! De ez szerintetek sok? Ja és 2 nap alatt megcsinálja, úgy hogy az egész vészhárítót fényezik. A kavicsok legalább eltűnnek az elejéről:)
Előzmény: zoty789 (65158)
fistic Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65166
köszi mindkettőtöknek.
wastegate Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65165

Természetesen kell ... van G12 fagyi -(32) és -(72) töménységű.

Az OCTINAK 5 liter a hűtőrendszer feltöltési mennyisége ... a kívánt értékben higítandó.

 

w

Előzmény: fistic (65161)
TraguAre Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65164
A dobozán szereplő tájékoztató szerint ioncserélt, vagy jó minőségű csapvízzel higítható. Arányok, és a hozzá tartózó fagytűrés szintén a dobozon. Ha jól emlékszem, az 1:1 még simán jó.
Előzmény: fistic (65161)
fjuhasz Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65163
Van a páromnak egy Maruti csodája.

A váltót szét akarom szedni és ki akarom tisztítani. Ezt mind azért, mert legutóbb mikor a szerelő megmutatta az olajat amit leengedett a váltóbol olyan szép ocsmány izé jött ki. Na azt akarom kitakarítani. (Annó a szerelőnek én mutattam meg, hogy a féltengelyt hogyan kell szétszedni. Ezért úgy döntöttem oda vissza többet nem viszem.) Generál miatt rendesen szét fogom borítani a jószágot de a váltóhoz eddigi leírásokban feljegyzésekben, memoárokban nem láttam külön tömítést.

Kérdésem az, hogy a váltóház két felét összeszereléskor mivel kell, lehet tömíteni?
Würth Silikon special 180-ra gondoltam. Kell egyáltalán?
gessztenye1 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65162
Ha benzines, akkor azt mondanám, hogy ki kéne cserélni a gyujtótrafókat beru trafókra.
Előzmény: renata8284 (65120)
fistic Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65161
Mesterek !
A G12-t illik vagy kell vagy nem szabad higitani ? Ha igen mivel és milyen arányban ?
viti2 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 65160

de igen :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

szorri

Előzmény: 409 (65154)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!