nezd meg a rotort nem e 928-é mert az maskepp all ha tengelyel egyűtt cserelték ha beindul jol jar egy darabig?es utana szar? ha igien:akkor szelep rugo kukucs mert a dupla rogo/szelp-ből 1 törött jeladok: egyik felsö holtpont,masik gyujtas jel
Golf IV 1.4 benzin, motorkódot még nem tudok. Sokat fogyaszt, 10L körül. Sárga lámpa nem világít, holnap hozzák. Van valami ötletetek mit nézzek? Lambda szonda, légtömegmérő ilyesmi?
-nem sertodom -bocs az ösökért.... -1x volt hasonloért rendorsegi ugyem mas miatt azota erzekeny vagy a takolasra -ha nem gyari a fek nem vizsga kepes meg ha mukszik akkor se ,mert ha kesobb hiba v. ellenorezkor kibukik megrangatjak a vizsgaztatokat is -sajnos mekk-elekek mindig volta-vannak-lesznek-----
Az alábbi problémára ha tudna valaki bármilyen okosságot mondani, nagyon jól jönne! A hiba a következő: Üzemmeleg motornál az önindító nagyon lassan forgat, gyak. már be sem indul, csak nagy szerencsével, vagy tolásra. De csak ha meleg a motor, ha hideg, akkor semmi baja! Eddig egyértelműen önindítóra tippeltem, mivel sokáig nem volt a leömlő és az önindító közé felszerelve a hőterelő lemez, gondoltam szétégett ezért szarakszik.. Egyébként mostmár fent van.. Természetesen továbbra sem indul melegen, viszont pont most 2 órával ezelőtt a következőt vettem észre, tehát próbáltam indítgatni egy jó darabig sikertelenül alig gyak. semmit nem forgatott, aztán észrevettem hogy az akksin a + sarut nem állta a kezem, olyan meleg volt. Hátulra van szerelve az akksim a csomagtartóba. Sőt mikor indítóztam mintha csattogás jött volna hátulról.. Persze az indítózást úgy kell elképzelni hogy 5mp alatt fordít kb1,5-et.. :)
Szóval ez a saru melegedés elbizonytalanított, hogy nem biztos hogy csak az önindító lehet rossz!
Valami jó ötlete valakinek, hogy mit nézzek/mérjek át hogy kiderüljön mi az igazság?
ne szedd szét! vagy inkább: szét ne szedd!!! töltsd fel gázolajjal, felbakolt kerékkel járasd pár percet sebességben, engedd le belőle és ha akarod csinálj még egy öblítést. utána pedig tegyél bele hozzávaló hajtóműolajat.
Köszi. Beszéltem vele nagyon képben van. Az egészre mondott 35e Ft szerelés, javítás, fényezés. Ez most bele fér! De ez szerintetek sok? Ja és 2 nap alatt megcsinálja, úgy hogy az egész vészhárítót fényezik. A kavicsok legalább eltűnnek az elejéről:)
A dobozán szereplő tájékoztató szerint ioncserélt, vagy jó minőségű csapvízzel higítható. Arányok, és a hozzá tartózó fagytűrés szintén a dobozon. Ha jól emlékszem, az 1:1 még simán jó.
A váltót szét akarom szedni és ki akarom tisztítani. Ezt mind azért, mert legutóbb mikor a szerelő megmutatta az olajat amit leengedett a váltóbol olyan szép ocsmány izé jött ki. Na azt akarom kitakarítani. (Annó a szerelőnek én mutattam meg, hogy a féltengelyt hogyan kell szétszedni. Ezért úgy döntöttem oda vissza többet nem viszem.) Generál miatt rendesen szét fogom borítani a jószágot de a váltóhoz eddigi leírásokban feljegyzésekben, memoárokban nem láttam külön tömítést.
Kérdésem az, hogy a váltóház két felét összeszereléskor mivel kell, lehet tömíteni? Würth Silikon special 180-ra gondoltam. Kell egyáltalán?