Mitől lehet az,hogy reggel próbálom nyitni az autót a távirányítóval és nem reagál csak 15-20 nyomás után...Onnantól kezdve ok a dolog egésznap.Bár ha hosszabb órákig nem nyitom az autót akkor megint jó párat rá kell nyomni.Kicsit idegesítő szakadó esőben a kocsi mellett állni és nyomkodni a gombot mint süket a csengőt...Ha meg kulccsal nyitom akkor meg a riasztót kell hallgatnom gyújtásig... :)
Hali Olyan kérdésem van h mi a véleményetek-tapasztalat a Szentendrei márkaszervizrő? Mit érdemes megnézni-leellenőrizni egy 2,2 Hdi-n? Köszönöm szépen
Bal első tompított csere: 30 perc elsőre, akkut kivettem. Másodszorra gyorsabb lesz. Jobb első csere: 40 perc után feladtam, elvittem általános szervízbe, ahol 30 perc alatt ki/beszenvedték az új izzót :-)
Most nekem a jobb hátsó normál lámpa égett ki, na, azt is méregetem még...
Köszönöm szépen! "nem szenvedek vele",ez a kulcsszó. Sokszor sokkal 1szerübb leszerelni valamit,hogy hozzáférjél valamihez,minthogy tökölődjél a szűk helyen.A 20 éves citroen felhasználói tapasztalatom is ezt támasztja alá,azért is kérdeztem rá erre.
Még annyit hozzáfűznék a cikkben leírtakhoz ,hogy az adalékos rendszerre is igaz ez de ott kisebb mértékben kerül gázolaj a motorolajba mert a korom az adaléknak köszönhetően alacsonyabb hőmérsékleten ég el ezért valamivel kevesebb gázolaj kell az után égetéshez .
Én az izzócserét a jobb oldalon úgy szoktam ,hogy a lökháritot annyira meglazitom ,hogy annyira hátra tudjam húzni ,hogy a lámpát kicsavarozzam ez max 5 perc én így csinálom, nem szenvedek vele, a bal oldalon meg akku ki
Ha "X" felszereltségű az autód (pl. nincs benne könyöklő, csak egy számomra ismeretlen funkciójú kallantyú az ülés oldalán), akkor azt ugyan ki tudod szedni, de könyöklőt oda be nem teszel a helyére....:-(((( Gyárilag máshol van a könyöklő és más a rögzítése.... próbáltam... :-(((
A rendszámtáblavilágítás cseréjét a csomagtérből érdemes kezdeni... Sedan-nál kb. 10 db kárpitbolha kiszed, kárpit le, az armatúrát megnyomod belülről és már kint is van.... :-))
Vidd el a márkaszervizbe ott megmutatják aztán menni fog ! Már a rendőr sem állít neki kicseréltetni ! Sok hülye trükk van amit csak azok tudnak akik sokat foglalkoznak ezekkel az autókkal Amikor vettem a kocsit rájuk szorultam! Sok mérget megspórolsz meg ha eltöröd akkor pláne
Az égő pedig UV mentes legyen mert megeszi a lámpát!! Most már magam cserélem !
A rendszámtábla világításnál ha kiég előre megveszem a lámpácskát kb 800 FT eddig mindig sikerült eltörni a burát!!
Szia. Köszi a választ,de félreértettél. Nem az izzócsere folyamatával van gondom,hanem azzal hogy NEM FÉR ODA A KEZEM hogy a műveleteket végigcsináljam.A "lámpán a műanyag kupakot eltekered",eddig eljutok aztán kész.Lehet a kezemmel van a baj,a lábam is 46-os. Van magyar kézikönyvem-mivel magyarországi az autó-le is írja szépen csak azt nem,hogy hogyan férek hozzá.Kép is van róla,ami akár a konyhaasztalon is készülhetett volna.ott meg már a szomszédasszony kisunokája is ki tudná cserélni. Hallkan jegyzem meg,hogy citroen fan vagyok én is,tehát semmin nem lepődök meg. 1990-től napjainkig:Cx 2,0 Cx 2,4gti Cx 2,5 diesel Xm 2,1 td. Cx-eket még szereltem is,de erre ma már nincs sem időm,sem energiám,inkább elviszem a megfelelő helyre. De az égőt azt szívesen kicserélném,csak NEM FÉR ODA A KEZEM!!:-)))) :-((((
A lámpán a műanyag kupakot eltekered belül égő stekker lehúz, rugó kiakaszt égő kivesz csak UV mentes betesz Először érdemes ezt hozzáértőt megkérni Ha nem megy kezelési utasítás letölt a netről ! Az első égő cserét
Ha aksi oldalit cseréled akkor azt sajna ki kell venni akkor jön az immob faul műsor indít aztán kulcs ki be csuk hiba törölve !!!
A nyáron hozzám került Belga98 jó kis Hdi kombija.Azóta már a téligarnitúra is idetalált. Mentem vele már 80000 km-t és nagyon meg vagyok elégedve vele! Persze azért kisebb problémák akadnak(ugye citroen!),ezekről majd később,de most szeretnék instrukciókat kapni jobboldali tompított izzó cseréje ügyben. Konkrétan:mit kell leszerelni,hogy beférjen a kezem a cseréhez.(LDS tartály,esetleg lámpa ki)nem szeretnék feleslegesen szerelni. Válaszokat előre is köszi! A többi problémát majd betq kollégához címzem.Valami azt súgja nekem lesz személyes találkozónk.:-)
Sziasztok, az igaz hogy a Citroen-nek is lesz dízel-hibrid autója? Azt tudom, hogy a Peugeot-nak tuti van, de én, de én Citroen fan vagyok!!!!!!:) Jah és éljen a környezetvédelem!!!
Nincs véletlenül leharcolt első ülésed,amiből ki lehetne venni a könyöklő perselyét?Már korábban írtam,hogy nekem eltört a műanyag persely mert rátámaszkodtam és a lepke súlyomat nem bírta....Lekonyult a könyöklő...Két patent tartja,de ez nem gond mert csavarral is oda lehet rögzíteni.Köszi a választ!Még lenne valami,milyen fékbetétet javasolsz előre?Üdv.
Nem lehet javítani a fogaskerekek szétdarálodtak de nem mindig látható van szervó motorom ha kell, könyöklöt én soha nem építettem se ki se be erre egyszerűen nincs időm, de van könyöklöm ha magadnak kiszeded .
Köszi gyors válaszod. -Az autó 2002.C5 Break, 2.0.benzin(szerintem alap modell) -A km óra szervomotorját én is tudom cserélni,csak arra voltam kíváncsi hogy,hogy lehet javítani a szervomotort(a benne lévő kis rugó,ill.fogaskerékre gondolok,mert látszólag nem sok baja van) -Könyöklő bármelyik ülésbe beépíthető?
üdv a tempomat beépítés függ az autótól ,hogy benne van e szoftver milyen motorral szerelt. A csomagtérajtó teleszkóp típushiba egyenlőre nincs hozzá utángyártott csak az üveghez, az ajtóhoz kb 30eft db-ja gyáriban. A km óra szervomotor cseréjét megcsinálom ha érdekel van hozzá motorom is.
-Könyöktámasz utólag beépíthető e? -Tempomat beépíthető e,és akkor mi kell hozzá,(elég egy kapcsoló kar csak?) -Csomagtérajtó telszkóp kombihoz mennyibe kerülhet,és milyen kicserélni? -kilométeróra szervomotorját meg lehet javítani,ha igen hogy?
Hát, attól, hogy a Mondeo nem szerette az E85-t, attól a C5 szeretheti. Etanolosból nagyobb térfogatot kell befecskendezni a sztöchiometrikus arányhoz, hidegindításkor meg még inkább. Kérdés, hogy van-e elég szabadsága hozzá a vezérlésnek, meg elég kapacitása a rendszernek, átmegy-e elég üzemanyag a fúvókán. Ezért szokták megemelni az üzemanyag nyomást, hogy több tudjon átfolyni.
Értő ember biztos előre meg tudná ezt mondani, kevésbé értőnek, mint nekem, marad a tapsztalás. A BX-ből a központi befecskendezéses 1.6 jól bírta az alkohol üzemet, még tiszta E85-vel is módosítás nélkül elment volna (padlógázon lett volna gyengébb, akkor nem módosít-növel a lambda-szonda jele alapján az előre programozott értékeken a szabályzás), a hengerenkéntis 1.9-sek meg asszem felesben sem szerették igazán.