Üdv ! Pár hete egy b Vectra boldog tulajdonosa lettem és valóban BOLDOG ! :) Nagyon meg vagyok elégedve a kocsival, állapotban sikerült hozzá jutnom, mégis van egyetlen egy apró kis "bajom", mégpedig az hogy nincs középső kartámasz az autóban, láttam hogy árulnak neten bontott gyári könyöklőt (mindenféle képpen gyárit akarok). Az lenne a kérdésem hogy egy olyan vectrába be lehet építeni a könyöklőt amibe gyárilag nem volt ? És ha igen milyen módszerrrel ? A válaszokat előre is köszönöm !
1az egyben ugyan ezeket a kereket keresem én is :$ igaz a mostanit is sokan dicséri h megy hozzá.. de full ezek a felnik az álmaim ^^, szólj ha le szeretnéd dobni őket.. vagy cserélnél velem :)
Előző tulaj ha jólemlékszem 3,2 litert mondott. Ennyit bele is tettem, és a nívó tetején van. (a felső vágat).
Most legalább aknából is szemrevételeztem jobban a kocsit. Elég jó állapotban van az alja. Csak a baloldali, hosszában végigfutó szelvényen van a kelleténél több rozsdásodás, de majd ha lesz időm kijavítom.
Erre nem tudom a választ. Én csak pár napja vagyok Vectra tulajdonos. De szerintem lényegi különbségek nincsenek. Csak a két modellkiadás között is munkát kell adni a mérnököknek, na mega vásárlókat is folyamatosan bombázni kell az "újításokkal".
igen ezeket figyeltem meg én is.. de nem tudtam h mi volt az okuk.. Azt nem tudom mit csinál az ott elöl a régebbin.. Viszont nem tudom jó e vagy rossz hogy hogy nincs külön kábeles gyújtás,mert ha most elszaródik egy trafó ( ami sanszos,mert ha lepadlózom bedurrog ) akkor egybe kell cserélnem trafóhidat :@
Motorkódilag ugyanaz amúgy. Nekem is az a fajta van mint neked. Ezt valamikor az 1998as modellévtől vezették be. Motor maga természetesen (mint a motorkód is sugallja) ugyanaz, csak apró változtatásokat csináltak rajta, pl nálunk már a gyertyák fölött van a trafóhíd, és emiatt nincsenek gyertyakábelek sem, míg a régebbinél vannak. Szívótorok is más, ez elég látványos különbség. Azt nem tudom csak, hogy mi az a szűrő szerű valami a régebbinél a kipufogó hővédő lemeze fölött. Mert annak már az enyémnél nyoma sincs.
Szia! Ezen a motoron nem vagyok biztos,de a világos színű burkolatot biztos el kell távolítani,talán csavar és gumis patent is tartja. Olaj legyen a felső nívónál.
Ha neked is 2000 16 szelepes a motorod,akkor a felül lévő müanyag csíkot kell eltávolítanod,Asszem Torx fejű csavarok vannak. Az alatt vannak a gyertyák.Nekem NGK gyertyákat ajánlottak és azt is raktam bele.
Helló!Sajnos az izzókat tényleg nehézkes kicserélni.Bal oldalon fel kell huzni azt a dobozt a fényszóró mögött,amiben asszem a relék vannak.Így könnyebb hozzáférni.Kis tükörrel szoktam megnézni,hogy mi tartja az égőt.Utánna tapogatni kell sajna.És ráadásul nem ajánlatos az izzó üveg felületéhez érni.Én kasznis vagyok,mégis kimozítottam inkább a lámpákat.Azt meg úgy,hogy kivettem a az első irányjelzőt.Onnan valamennyire(könnyebben mint az izzóhoz) hozzáférni a lámpa alsó csavarjához.Azon kívül már csak felül tartja kettő.Természetesen a lökhárítótól nem igazán fér ki,de lehet rajta előre mozdítani.
Az ablaktörlővel kapcsolatben nekem 4-5 hibalehetőséget is mondtak.Én bemegyek majd az Opel szervízbe.Talán ott láttak már ilyet.