Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Arris Creative Commons License 2017.01.27 0 0 7900

Igen passzolnak, és szép is. Am azt hittem először, hogy csak káprázik a szemem a fénytől, de tényleg látom a rácson az OPC feliratot :D

Előzmény: Törölt nick (7897)
Arris Creative Commons License 2017.01.27 0 0 7899

Akkor teljesen frankó, megnyugodtam. Mondjuk ideges sem voltam tőle :) Lényeg a jóváhagyás rendben.

Előzmény: Törölt nick (7896)
Arris Creative Commons License 2017.01.27 0 0 7898

Pedig én már közlekedtem vele. De mivel semmit nem láttam így muszáj voltam tovább forgatni a kapcsolót...

:D

Előzmény: MBman (7895)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.27 0 0 7897

Most ilyenem van. Szerintem jó, mert nem üt el a xenontól. A sima normál izzó nagyon sárgás volt mellette.

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2017.01.27 0 0 7896

Lehet használni.

Kék lehet a búra, a lényeg, hogy fehér fénnyel világítson. E-jel rajta van, tehát teljesen legális. De ott is van a leírásban, amit linkeltél: "ECE jóváhagyással rendelkezik, így közúton egész Európában legálisan használható"

Nekem ilyenem volt: https://lumenet.hu/osram-2825hcbi-w5w-cool-blue-jelzoizzo-bl2a?gclid=CLig-5H34tECFYM4Gwod8C4DNw

Ennek is kék a búrája, de fehéren világít. Senki nem kötött bele, műszakin se szóltak rá semmit.

Előzmény: Arris (7893)
MBman Creative Commons License 2017.01.27 0 0 7895

Most őszintén, mire akarod használni a helyzetjelzőt? 😊 Elöl nem tökmindegy, hogy milyen izzó van benne? Közlekedni nem lehet vele, álló helyzetben meg úgyse hagyod égve, feltételezem.

Előzmény: Arris (7893)
MBman Creative Commons License 2017.01.27 0 0 7894

Osram Night Breaker, vagy Phillips hasonló emeltfényű izzóját vedd, amelyek teljesen legálisak. Ezek jól világítanak, de az élettartamuk rövidebb, mint a normál izzó. Ha érdekel, nekem van eladó H7-es, mert az utóbbi 3 évben csak ész nélkül rendeltem őket emag Black fridayon, miközben nem néztem meg, hogy tényleg kell-e. És a DRL miatt sem fogy már annyi, mint annak előtte. Ha kell, szólj. Nem fogsz benne csalódni éjszakai viszonyok közt.

Előzmény: Arris (7893)
Arris Creative Commons License 2017.01.27 0 0 7893

Azért mutattam mert nem tudom, hogy lehet ezt használni. Olvastam, hogy nem lehetne kéket tenni be. Ennek is kadmium a helyzet, de jobb lenne erősebb fényű mert gyengének tűnik így ahogy látom.

Előzmény: Törölt nick (7892)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.27 0 0 7892

Kapok én is hírlevelet tőlük, köszi. ;) :)

Ha most kiégne ami van benne, akkor lehet, hoyg kipróbálnám ezt, nem egy nagy összeg. Most egy xenon töltetű w5w van a helyzetjelzőben. Szépen megy a xenon főfényszóróhoz, nem üt el töle.

Előtte az Osramnak a linkelthez hasonló izzóját használtam. Ugyan itt vettem. De az 1 év után kiégett és kicsit sárgásabb is volt mint a xenon. Annak ellenére, hogy úgy hirdetik, hogy xenon hatású izzó.

Előzmény: Arris (7891)
Arris Creative Commons License 2017.01.26 0 0 7891
MBman Creative Commons License 2017.01.25 0 0 7890

A hideg szelepfedélen lecsapódik a pára, keveredik az olajgőzzel, abból lesz ilyen capuchino.  Hosszabb út után, amikor jól felmelegszik a motor, ennek el kell tűnnie.

Nekem egy 1,2-es Corsán volt ilyen, egyszer leszedtem a szelepfedelet, alaposan kitakarítottam, azóta nem jelentkezett. Még rövid távon használva se.

Előzmény: TomiRio (7888)
B.GY Creative Commons License 2017.01.25 0 0 7889

Attól lehet.Meg kell néha hajtani.

Előzmény: TomiRio (7888)
TomiRio Creative Commons License 2017.01.25 0 0 7888

35 km-t jár vele de heti 1-2x, viszont sokszor volt elindìtva leállitva mert a garázsban kellett a hely és többször kijártunk-bejártunk. Neten több helyen olvastam hogy Opeleknél hidegben rövidtávon elöfordul ilyen kicsapòdás. Belenyulva a fedél alá ott is vastagon olyan. Az autòban nincs 100 ezer km.

Előzmény: MBman (7887)
MBman Creative Commons License 2017.01.24 0 0 7887

Nem lehet, hogy rövid távokra jár vele, és fel sem melegszik a motor? Akkor szokott ilyen lenni. Ez önmagában nem hengerfej hibára utaló dolog. (Szándékosan nem azt írtam, hogy hiba.)

Előzmény: TomiRio (7886)
TomiRio Creative Commons License 2017.01.24 0 0 7886

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy 1,4 Ecotech Astra H -nál most a hidegekben mennyire normális az hogy az olajbetöltő sapkánál vastagon olajhabos? Másnál is ilyen? Hugom Astrája nemrég vettük a család másik két márkájú autójánál ilyet nem tapasztaltam eddig. Ez ugye hengerfejességre is utalhat, most néznem kell fogy-e a víz.

MBman Creative Commons License 2017.01.21 0 1 7885

9-10 éve, több 100 ezer km óta nem lett kivéve, de nincs vele probléma akkor nem szabad hozzányúlni. Szinte biztos, hogy bele fog szakadni valamelyik.

Lasko Metro Creative Commons License 2017.01.21 0 0 7884

Köszi! Az enyémben lassan 400 000 lesz de hibátlanul indul 9 évesen a verda. Nem szívesen cserélném csak gondoltam van rá valami de ezek után hagyom a francba.Üzemanyagszivattyúra van valami ajánlás mert az egyik korábbi autómmal nagy szívás volt mikor a pumpa megadta magát és nem indult.Kellemetlen volt.

A klímakompresszor elég hangosa működik az 1.3-asban.Ez vajon normális?Kell vele foglalkozni vagy semmit sem lehet vele megelőzni és addig kell használni amíg működik?Köszi.

Előzmény: Törölt nick (7883)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.21 0 1 7883

Ha indul hidegben is normálisa, nem dob rá hibakódot, akkor én feltétlenül nem piszkálnám.

Én is második tulaj vagyok, de nem cseréltem vételkor, sőt az első tulaj se. 11 évesen még a gyári van benne. De amíg két hét -12 fokban történő állás után is azonnal indul mint egy benzines, addig nem piszkálom.

Hallottam már olyan rémtörténeteket, hogy úgy bele volt gyógyulva a gyertya, hogy beletörték és hengerfej levétel lett a vége.

Ha cseréled, gyárit érdemes bele venni, mert hallottam már olyat is, hogy az utángyártott gyertyával hibát dobott az izzításvezérlő, mert más volt az ellenállása. 4db gyári gyertya pedig nem filléres tétel, kb 20-25eFt. Ezért is csak akkor cserélném, ha észrevehető problémát tapasztalok vele.

Persze ha nagyon szeretnéd nem tilos, de én feleslegesnek érzem. A szervizkönyv se ír erre külön ajánlást.

Előzmény: Lasko Metro (7882)
Lasko Metro Creative Commons License 2017.01.21 0 0 7882

Köszi! Csak úgy mondjuk autóvásárláskor (használt:-) nem szoktak?

Csak ha nehezen indul télen vagy sokáig tart az izzítás?

Milyen tünetek esetén kell cserélni?

Köszi!

Előzmény: Törölt nick (7881)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.21 0 0 7881

Szerintem ha probléma van vele.

Előzmény: Lasko Metro (7880)
Lasko Metro Creative Commons License 2017.01.21 0 0 7880

Üdv.nektek!

 

Izzítógyertyát mennyi időközönként kell cserélni?Köszi!

Énekes 8 Creative Commons License 2017.01.19 0 0 7879

Sziasztok!

 

Már ki is derült és meg is oldódott a probléma:-)

A generátor összes alkatrésze elkopott!

Az egész ki lett cserélve egy felújítottra.

56 000 Ft áfástól,munkadíjjal fél év garanciával.

Előzmény: Énekes 8 (7878)
Énekes 8 Creative Commons License 2017.01.18 0 0 7878

Sziasztok! Mi lehet a probléma? Apám napi 1 alkalommal a következőt tapasztalja az Astra H-n

Parkolásnál,alacsony sebességnél elmegy a kormányszervó,akadozik a motor járása(dízel),lefullad majd indításnál furán kerreg vagy semmit sem csinál.Mintha le lenne csontra merülve az aksi.

Holnapután megy a szerelőhöz a kocsi csak kíváncsi vagyok,hogy mik lehetnek a problémák.

Köszönöm!

Törölt nick Creative Commons License 2017.01.18 0 0 7877

Pont tegnap emlegettük, született egy cikk itt is a H Astra Quickheatről. Ebben minden infó benne van róla jól összafoglalva.

http://opelmuhely.com/leiras-reszletei/236/quickheat__ehs_

Törölt nick Creative Commons License 2017.01.17 0 0 7876

Igen, ez gyakorlatilag egy 1kW-os "hajszárító". Hamar befűt. :)

Előzmény: MBman (7873)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.17 0 0 7875

Nálam egész jól hozzáférhető. A motor alján elöl a hűtő mögött van a generátor.

Gatya (motor alsó burkolat) le! És csak két nagy csavar tartja. Persze olaj itt is van. Márkaszervizben legutóbb azt hiszem 0,4 óra az az 24 perc volt a számlán a normaideje a ki- és beszerelésnek együtt.

Előzmény: MBman (7874)
MBman Creative Commons License 2017.01.17 0 0 7874

Én is tartalék generátorral vagyok felszerelkezve. Mondjuk a csere nálam nem fél óra, hanem annál jóval tovább tartó szívás az autó alatt fekve. A jobb oldali dobetétnél lévő generátor védő takaróelem helyén lehet kiszenvedni nagy nehezen, miközben a vákuumpumpa orrán száján ömlik a fáradt olaj a nyakam köré.

Sőt már tartalék önindító is van. :) Lassan két hónap állás után talán holnap készül el a kocsim.

Előzmény: Törölt nick (7861)
MBman Creative Commons License 2017.01.17 0 0 7873

Így könnyű hamar fűteni. De ez azért masszívan kinyírja a generátort :) 

Előzmény: Törölt nick (7872)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.17 0 0 7872

Levegőt.

Előzmény: MBman (7870)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.17 0 0 7871

Hát azért gyújtót, fényforrást se kell évente cserélni benne!

Előzmény: MBman (7869)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!