Kék lehet a búra, a lényeg, hogy fehér fénnyel világítson. E-jel rajta van, tehát teljesen legális. De ott is van a leírásban, amit linkeltél: "ECE jóváhagyással rendelkezik, így közúton egész Európában legálisan használható"
Most őszintén, mire akarod használni a helyzetjelzőt? 😊 Elöl nem tökmindegy, hogy milyen izzó van benne? Közlekedni nem lehet vele, álló helyzetben meg úgyse hagyod égve, feltételezem.
Osram Night Breaker, vagy Phillips hasonló emeltfényű izzóját vedd, amelyek teljesen legálisak. Ezek jól világítanak, de az élettartamuk rövidebb, mint a normál izzó. Ha érdekel, nekem van eladó H7-es, mert az utóbbi 3 évben csak ész nélkül rendeltem őket emag Black fridayon, miközben nem néztem meg, hogy tényleg kell-e. És a DRL miatt sem fogy már annyi, mint annak előtte. Ha kell, szólj. Nem fogsz benne csalódni éjszakai viszonyok közt.
Azért mutattam mert nem tudom, hogy lehet ezt használni. Olvastam, hogy nem lehetne kéket tenni be. Ennek is kadmium a helyzet, de jobb lenne erősebb fényű mert gyengének tűnik így ahogy látom.
Ha most kiégne ami van benne, akkor lehet, hoyg kipróbálnám ezt, nem egy nagy összeg. Most egy xenon töltetű w5w van a helyzetjelzőben. Szépen megy a xenon főfényszóróhoz, nem üt el töle.
Előtte az Osramnak a linkelthez hasonló izzóját használtam. Ugyan itt vettem. De az 1 év után kiégett és kicsit sárgásabb is volt mint a xenon. Annak ellenére, hogy úgy hirdetik, hogy xenon hatású izzó.
A hideg szelepfedélen lecsapódik a pára, keveredik az olajgőzzel, abból lesz ilyen capuchino. Hosszabb út után, amikor jól felmelegszik a motor, ennek el kell tűnnie.
Nekem egy 1,2-es Corsán volt ilyen, egyszer leszedtem a szelepfedelet, alaposan kitakarítottam, azóta nem jelentkezett. Még rövid távon használva se.
35 km-t jár vele de heti 1-2x, viszont sokszor volt elindìtva leállitva mert a garázsban kellett a hely és többször kijártunk-bejártunk. Neten több helyen olvastam hogy Opeleknél hidegben rövidtávon elöfordul ilyen kicsapòdás. Belenyulva a fedél alá ott is vastagon olyan. Az autòban nincs 100 ezer km.
Nem lehet, hogy rövid távokra jár vele, és fel sem melegszik a motor? Akkor szokott ilyen lenni. Ez önmagában nem hengerfej hibára utaló dolog. (Szándékosan nem azt írtam, hogy hiba.)
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy 1,4 Ecotech Astra H -nál most a hidegekben mennyire normális az hogy az olajbetöltő sapkánál vastagon olajhabos? Másnál is ilyen? Hugom Astrája nemrég vettük a család másik két márkájú autójánál ilyet nem tapasztaltam eddig. Ez ugye hengerfejességre is utalhat, most néznem kell fogy-e a víz.
Köszi! Az enyémben lassan 400 000 lesz de hibátlanul indul 9 évesen a verda. Nem szívesen cserélném csak gondoltam van rá valami de ezek után hagyom a francba.Üzemanyagszivattyúra van valami ajánlás mert az egyik korábbi autómmal nagy szívás volt mikor a pumpa megadta magát és nem indult.Kellemetlen volt.
A klímakompresszor elég hangosa működik az 1.3-asban.Ez vajon normális?Kell vele foglalkozni vagy semmit sem lehet vele megelőzni és addig kell használni amíg működik?Köszi.
Ha indul hidegben is normálisa, nem dob rá hibakódot, akkor én feltétlenül nem piszkálnám.
Én is második tulaj vagyok, de nem cseréltem vételkor, sőt az első tulaj se. 11 évesen még a gyári van benne. De amíg két hét -12 fokban történő állás után is azonnal indul mint egy benzines, addig nem piszkálom.
Hallottam már olyan rémtörténeteket, hogy úgy bele volt gyógyulva a gyertya, hogy beletörték és hengerfej levétel lett a vége.
Ha cseréled, gyárit érdemes bele venni, mert hallottam már olyat is, hogy az utángyártott gyertyával hibát dobott az izzításvezérlő, mert más volt az ellenállása. 4db gyári gyertya pedig nem filléres tétel, kb 20-25eFt. Ezért is csak akkor cserélném, ha észrevehető problémát tapasztalok vele.
Persze ha nagyon szeretnéd nem tilos, de én feleslegesnek érzem. A szervizkönyv se ír erre külön ajánlást.
Sziasztok! Mi lehet a probléma? Apám napi 1 alkalommal a következőt tapasztalja az Astra H-n
Parkolásnál,alacsony sebességnél elmegy a kormányszervó,akadozik a motor járása(dízel),lefullad majd indításnál furán kerreg vagy semmit sem csinál.Mintha le lenne csontra merülve az aksi.
Holnapután megy a szerelőhöz a kocsi csak kíváncsi vagyok,hogy mik lehetnek a problémák.
Nálam egész jól hozzáférhető. A motor alján elöl a hűtő mögött van a generátor.
Gatya (motor alsó burkolat) le! És csak két nagy csavar tartja. Persze olaj itt is van. Márkaszervizben legutóbb azt hiszem 0,4 óra az az 24 perc volt a számlán a normaideje a ki- és beszerelésnek együtt.
Én is tartalék generátorral vagyok felszerelkezve. Mondjuk a csere nálam nem fél óra, hanem annál jóval tovább tartó szívás az autó alatt fekve. A jobb oldali dobetétnél lévő generátor védő takaróelem helyén lehet kiszenvedni nagy nehezen, miközben a vákuumpumpa orrán száján ömlik a fáradt olaj a nyakam köré.
Sőt már tartalék önindító is van. :) Lassan két hónap állás után talán holnap készül el a kocsim.