Igen, de ennyire nem akartam belemenni, ez azért magától nem szokott csak úgy elállítódni, ami lehet vele nagyjavításkor kosz ott ragad meg, meg ugye itt nem is lehet nyomást ellenőrizni ezáltal óvatosan kell azt alátétezni.
A fronthidraulikával kapcsolatban azt tudom neked mondani hogy a gép hídja simán bírja erre több éves tapasztalat van. Akár egy 2000kg-s fronthidraulikát is fel lehet rakni.
A ládán van a hárompontú függesztés,vagy a láda van rátéve egy targoncavilla szerűségre ? Mert ha villán van,csinálhatnál róla pár képet ! Az én ládám is majdnem kész,de egy emelővilla szerűséget is gyártani akarok majd.
Az 50-es jól néz ki ! de ha ő a vezérgép,a többi az milyen ?
Jövő hét végén szétkapjuk a gépet beletesszük az 1000 tlt-t.Úgy lessz megcsinálva ahogy írtad Józsi.Keresek alá egy olyan deknit amiben benne van a kapcsolója.
A cégnél meg elküldted egy 80 órás vegyszeres tanfolyamra jövő héten kezdődik szerencsére mindent áll a cég.
Ha valakinek van egy ilyen deknije és eladná az szóljon vagy írjon.
Üdv. Az a szelep az igen, de addig ne piszkáld míg ki nem cserélted az O gyűrűt, és úgy ki nem próbáltad, ha nagyon kíváncsi vagy kicsavarhatod a zárócsavart és ha mögötte ott a rugó akkor az mögött már csak a szelep van amit kiscsavarhúzóval vagy vékony dróttal ki húzhatsz, de lehet hogy állítható , ahogy a képeden látom a tiéd még az akkor van a zárócsavar mögött egy hernyócsavar amivel lehet feszíteni a rugót na ha szétszeded ezt meg kell mérni hogy hány mm-re volt behajtva.
A legegyszerűbben úgy tudod megnézni, hogy forog-e a szűrőd, hogy leveszed a külső házat (és a helyére teszel egy pvc cső darabot). Beindítod a motort, és ránézel a szűrő forgórészre.
De nem kell ebből nagy ügyet csinálni. A tsz-es traktorokon egyszer sem hallottam forogni a szűrőt, mégis mindig volt benne 1-1,5cm vastag olajsár
1221-re szeretnék front hidraulikát. Simán felrakható vagy kell hozzá speckó elő híd? Mekkora tömeggel terhelhető még az eleje? Tudnádok segíteni ebben?
Ha rákattintassz a képre, akkor előjön nagyobban, a dupla kockával teljes képernyőt állíthatsz, majd alul jobbról a 100% melletti +-rs kattintgatva nagyobbíthatod a metszetet és az ábra számozása is olvashatóvá válik.
ha jól vettem ki a szavaidból akkor a képen jelölt szeleppel kellene valamit csinálnom. Ha leveszem a vakdugót onnantól hogyan tovább mit kellene csinálnom vele?
takarítás egyértelmű ha koszos esetleg. Azonkívül mit tudok még vele csinálni hogy jól működjön? mert a könyv nem ír róla semmit :/
Erről a képről meg nem nagyon látom át a teljes működést...
Szia . Az O gyűrű fontos anélkül sem működik normálisan, ha kicseréled és akkor sem hallani akkor már csak a bizti szelep marad, a szűrőt nem a leeresztő szelep 2,5-3 baros nyomása hajtja hanem a bizti szelep 6,5-7,5 baros nyomása ez az amelyik ha szembe álsz a traktor oldalán a szűrővel a jobboldali kettő közül a fölső, ez a fiatalabbaknál fix nem állítható tehát kicsavarod a vakdugót és kijön a rugó és a szelep, régen állítható volt, a tiéd nem tudom milyen.
jól raktuk össze ki lett pucolva teljesen egyedül az a nagy O gyűrű kuka :s. olajnyomás is van hidegen 3, melegen 2,5 alapjáraton
mikor szétszedtem mindenhol olajos volt a forgórész szóval az olaj is jár benne némi lerakódás is volt a pohár alsó részén egyenletesen körben nem csak 1 helyen.
Ha tiszta a centrifugálszűrő és működik is, akkor a motor leállítása után egy darabig hallani ahogy tehetetlenségénél fogva még pörög.
Lehet hogy nem jól raktátok össze-belül a szűrőt, vagy a ház alján levő 2 db fúvóka el van tömődve és nem jön át rajta az olaj-tangenciálisan-, azért nem forog?
Kap egyáltalán olajat? A szürőház alján levő biztonsági szelep-amivel a nyomást beállítod jól működik? Ezt megállapíthatod a motorolajnyomásmérőn-van-e nyomás?
Az is lehet hogy a motorolaj szivattyű szívócsövén levő drótszita elpiszkolódott és nem kap elég olajat? Ezt látod, mert az olajnyomásmérőn a nyomásérték napok alatt jelentősen csökken. stb.