Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

citroen_ds Creative Commons License 2010.10.12 0 0 2772
Üdv betg!

Érdeklődni szeretnék, hogy C5 kombihoz van-e ilyen ablakmosó motorod? Ha igen mennyiért?
Válaszodat előre is köszönöm.
Előzmény: betg (2771)
betg Creative Commons License 2010.10.12 0 0 2771
üdv az 1 c5 nél nincs semmi bonyodalom a bekötésnél, a 2 c5 csak illesztő elektronikával működik, horgot találsz a vaterán, kombi limuzin nem egyforma!
Előzmény: önindítópersely (2769)
km-textil Creative Commons License 2010.10.11 0 0 2770

Sziasztok!

Eddig csendes nézelődőként olvasgattam soraitokat, mert 4 éves benzines Bálnámmal semmi különösebb problémám nem volt. Na ez most közeledve a 80 ezredik kilóméterhez megváltozott. A termosztát mondta fel a szolgálatot, és adta fel a leckét a szerelőmnek. Amit (gyártási év, motorszám stb. alapján) megrendelt hozzá, az annyiban különbözik a gyáritól, hogy nincs rajta egy elektromos csatlakozó. Ezt be is építette, hátha jó lesz, de a műtét nem teljesen sikeres. A víz (főleg alacsony fordulaton) melegszik, majd magasabb fordulaton visszaáll. Tudja valaki, hogy a termosztáton mi a szerepe egy elektromos csatinak?

önindítópersely Creative Commons License 2010.10.10 0 0 2769
Sziasztok!

Szeretnék C5-re vonóhorgot. Van valakinek eladó? Meg állítólag az elektromos bekötéssel is van valami bonyodalom. Tudnátok segíteni?

Köszi
htp12 Creative Commons License 2010.10.09 0 0 2768
Sziasztok!

Lenne egy eladó C5 , amit lehet megvennék. 2002-es 2000cm3 SX.
A tulajt ismerem kb. 20 éve és 14 évig együtt dolgoztunk és újonnan vásárolta. 140000 km van benne. Amíg használta márkaszervizbe hordta.
Apró esztétikai hibák vannak rajta.
pl. a vezető oldali ajtót csak belülről lehet kinyitni, egy-két karc a festésen stb. A műszaki lejárt 1 éve és ennek következtében nem is ment vele. Biztosítást se fizeti rá azóta.
Milyen típushibák vannak ennél az autónál és milyenek a szerelési költségei? (persze nem szervizre gondolok)
Nagyon baráti áron adná. ( azt nem részletezem miért ilyen "olcsó" 600000Ft)
Szerintetek megérné vagy nem?

Válaszotokat előre is köszönöm!
Birdiee Creative Commons License 2010.10.08 0 0 2767

Tegnap én is jártam végre Betq mesternél! :)

 

Nagyon rendes volt,kicserélte az 1-es injektort a 4-esre,így kizárva az injektor hiba lehetőségét.Mint kiderült valóban gyújtótrafó a probléma,de sajna neki nem ilyen fajta volt.Ezúton közlöm veled is betq,hogy már nem tudtam várni mert nagyon kellett az autó hétvégén is illetve ma is sok felé mennem kéne.Szóval vettem egyet tudod Olb.-tól..El is hozta mert pont erre járt.Éjfélkor találkoztunk,bedobtuk a trafót és az autó repül mint a szél! :) Egyébként régebb óta kezdhette a trafó a problémáját,mert kicsit rángatott is alacsonyabb fordulaton és most ez is megszünt.Sokkal jobban hasít mint előtte.Röviden ennyi,a problémám végre megoldódott.Köszönöm a segítséged!!!

 

Mindenkinek szép napot!

zzoollee Creative Commons License 2010.10.07 0 0 2766
Sziasztok kollégák!!

Lenne 1 pár kérdésem az ablak mosómmal lenne egy kis gond szinte csak csöpörög belőle a víz lehet ezt javítani? a másik van lámpa mosom is mióta megvettem nem működik és kiveri a biztosítékot .A harmadik elégé fent fog a kuplungom és kicsit nehézkes vele menni nem csúszik lehet ezen állítani?

Válaszaitokat előre is köszönöm

Üdv:Zoli

Üi: Betq !! ha ezekkel gond van és nem javítható akkor adhatnál nekem árajánlatot az alkatrészekre. Köszönöm!!

Birdiee Creative Commons License 2010.10.06 0 0 2765

Betq!

 

El kellett indulnom az autóval,jó pár óra akusarú levétel után is ugyanúgy rángat... A hibaüzenet ugyanaz: catalityc converter fault, és villog a sárga ikon. Újabb találgatások szerint gyujtótrafó probléma lehet,nem megy az egyik henger. De én még mindig lambda szondára gyanakszom. Most már kénytelen leszek elmenni hozzád,kérdés,mennyibe mennek ezek az alkatrészek,ha bármelyik is rossz?

Birdiee Creative Commons License 2010.10.06 0 0 2764

Több mint 4 óra állás után beindítottam az autót és ugyanaz a hiba... Mostmár kétségbe vagyok esve...Levettem az akku sarut és majd reggel felrakom,remélem ez segít mert más ötletem nincs.Sőt már tankoltam bele másik kúton is.Valaki azt mondtam lambda szonda lesz..Az nem tudom mennyibe fog fájni de biztos nem olcsó...... :s

önindítópersely Creative Commons License 2010.10.06 0 0 2763

Sziasztok!

Csak egy tipp. Jó ideje kínlódtam elektromos hibákkal, először inmobilizer probléma /inaktiválásra került/, aztán központi zár, ablakok újra tanítása szinte minden indítás után, ESP hiba stb. Egyik reggel nem indult a gép, akksi. Feltölt-indul hibákkal, de megy. Egyre gyakrabban nem indul, már melegen sem. Akksi csere, varázsütésre megszűnt minden baj. Már kétségeim vannak az ügyben is, hogy ki kellett-e kötni az inmót.
Tehát nagyon meghatározó az akksi állapota, még ha indít is. Megmértem, az indítófeszültség meg volt, de amíg önindítózott / nem kellett sok egy két ford/, addig teleküldte hibákkal. Most egy negyed fordulatra indul.
Ennyi, hátha tanulság másnak is.
üdv
Birdiee Creative Commons License 2010.10.06 0 0 2762
Ma reggel elindultam a sárkánnyal és pár perc után kiírja,hogy antipollution fault majd catalyst converter valami....Azóta úgy is maradt.Minden télen ha rájön a hiszti ezt csinálja,de most nem akar elmúlni ..Mentem vele 120km távot és nem múlt el.Levettem az akku sarukat 20 percre kétszer is és akkor is maradt a hiba,rángatózás teljesítmény kb. mint egy zsigulinak.. :( Most értem haza,pihentetem 3-4 órát és megnézem "meggyógyult-e"..Volt,hogy csak ezt segített.Ha ez sem akkor lesz érdekes a dolog....Egyébkénz a kútig csak kiírta a hibát de nem rángatott,majd tankoltam és el is kezdte.A kútas szerint most hoztak üzemanyagot és lehet felkeverte a tároló alját talán attól lehet.Nem értek hozzá nem tudom de most "kicsit" ideges vagyok....
betg Creative Commons License 2010.10.06 0 0 2761
Van hővédő lemezem meg mindenféle.
Előzmény: Attila00011 (2760)
Attila00011 Creative Commons License 2010.10.06 0 0 2760

A hang elölről jön. A szerelő azt mondta, hogy a 9 év és a megtett km elég indok lehet rá, hogy a hő miatt a rögzítése már ne legyen 100-as és ezért tud lemozdulni a helyéről. Valahol a motortér kellős közepénél nyúlt fel a klíma hőcserélője körül. Az emelés után ugyan úgy csattogott, mert csak a 3. felemelés után nyúlt fel a motortérbe, hogy mi a fene lehet az, ha minden rendben van és akkor érezte, hogy ott valami nincs a helyén, de aztán visszatette a helyére.

Alapvetően nem "csattog" rendszeresen az autó, csak ritkán, de nagyon bántja a fülem, ezért szeretném kicserélni. Lehet a héten, vagy a jövőhét elején elvinném hozzád. Ezt a hővédő lemezt megnéznéd nekem, hogy lehet-e kapni és hogy mennyire fájna az nekem?

Köszönöm.

Előzmény: betg (2758)
Birdiee Creative Commons License 2010.10.06 0 0 2759

Megjavult a kulcsom!Új elemet kért..Csak ebben az a fura,hogy 1 hónapos elem volt benne..Ezért nem is gondoltam arra...Mostmár tökéletes! :)

 

betg Creative Commons License 2010.10.06 0 0 2758
Hát ez érdekes a hővédő lemez nem csattog először is meg kéne állapítani ,hogy elölről vagy hátulról jön a hang ,de nekem van egy tippem mégpedig a hátsó lengőkarcsapágy miután meg lett emelve a tűgörgök másképp helyezkedtek és ezért nem csattogott egy darabig aztán ahogy egyre jobban megy szét a csapágy úgy egyre gyakrabban és egyre nagyobbakat fog csattani utána nyikorogni de ezt nem érdemes megvárni de ha gondolod szívesen ránézek, mivel ,hogy még nem lóg nagyon a csapágy ezért emelőn csak úgy lehet érezni ,hogy le kell szerelni a stabilizátor rudat a nyomást elengedni a hidraulikából .
Előzmény: Attila00011 (2756)
szergi87 Creative Commons License 2010.10.05 0 0 2757
köszi, ez jó hír!!:) csak abból jött fel nekem a gondolat, mert nagyapámnak egy ID19p-je volt (igaz- régi technika) de ott igen sűrűn kellett (néhány havonta) töltetni a gömböket, sőt neki volt membrán szakadás is! ugyan 15éve nincs már meg az ID, de esetleg lehet házasítani a régi és az új technológiát? régire felcsavarni az új gömböt?
Előzmény: betg (2755)
Attila00011 Creative Commons License 2010.10.05 0 0 2756

Sziasztok!

 

Néhány hónapja csattogott az autóból (C5 kombi, 1. generáció) valami, így elvittem egy Peugeot szakszervízbe (ismerős miatt ide). Többször felemelte, végignézte, de semmi jele nem volt, hogy mi zöröghetne. Mentünk néhány kört, hol csattant, hol nem. Sokadik próbálkozás után alulról felnyúlt a motortérbe, megigazított valami kormány összekötő hővédő lemezt, és elmúlt a jelenség. Kb 1,5 hónap telt el azóta, és szerintem megint elmozdult ez a lemez, mert néha ugyan úgy csattog az autó, mint korábban. Esetleg valaki cserélt/cseréltetett már ilyet? Hol, hogyan? Honnan szerezte be hozzá az alkatrészt?

 

Előre is köszönöm a segítséget!

betg Creative Commons License 2010.10.04 0 0 2755
A c5 ben nem kell szinte soha gömböt cserélni ezekben gumi-fém membrán van és zárt nem tölthető de sokkal többet bírnak mint a régi zöld tölthető gömbök de ugyan úgy le lehet tekerni és lehet a nyomást ellenőrizni mint a régiekben, én most vittem a méhbe vagy 20db mert annyi van már,hogy nem tudom hova rakni eddig 2 db adtam el ,de mint kiderült semmi baja nem volt annak sem ami helyett vitték ,persze ez nem azt jelenti,hogy nem mehet tönkre de nem jellemző,le kell ellenőrizni ,és ha valamelyikben min10%-al kevesebb a nyomás mint a ráírt akkor esetleg érdemes cserélni de érezni ezt nem lehet ,ha a nyomás fele már hiányzik azt már lehet érezni. A bsi ben módosítani a rugózást nem lehet, a hasmagasságot lehet szabályozni de én nem javaslom,inkább a szintszabályzónál .
Előzmény: szergi87 (2754)
szergi87 Creative Commons License 2010.10.04 0 0 2754
Tisztelt Kollegák!!!

egy olyan kérdésem volna, hogy honnan fogom tudni, hogy mikor kell gömböt cserélni mert teszem azt kilyukad a membrán?? illetve hogyan jelentkezik ha nem a gólyalábi gömbök mennek tönkre hanem a középgömbök?! a másik kérdésem pedig, hogy mekkora tűrése van a rendszernek mikor elkezdem súlyozni? tehát mi az a határ amikor már beavatkozik és utánaemel? esetleg a BSI-ben lehet ezzel mahinálni valamicskét??

tisztelettel: gergő
m-tom4 Creative Commons License 2010.10.04 0 0 2753

"Mint írtam, tegnap készültünk kis kirándulásra Párizsba. Elindultunk-s láss csodát, nem tiltotta le és engedett csak fél gőzzel, hanem vissza kaptam újra a régi autómat. Teljesen úgy viselkedett egész úton, mint vasárnap délben a katolikus pap."

 

...vagy végre hazaért, és itt már jól érzi magát.....;-))))

Előzmény: gaz.69 (2752)
gaz.69 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 2752

Szia, betq és mindenki, jóreggelt!

 

Persze, teljes mértékben igazad van. Nemis azért mondom, csak, hogy mindannyian esetleg -"több információ-nagyobb tudás" alapon...

Na.

Mint írtam, tegnap készültünk kis kirándulásra Párizsba. Elindultunk-s láss csodát, nem tiltotta le és engedett csak fél gőzzel, hanem vissza kaptam újra a régi autómat. Teljesen úgy viselkedett egész úton, mint vasárnap délben a katolikus pap.

-Mintha mise történt volna.

Apró légy azért volt a levesben. A motordiag sárga lámpája ugyanúgy világít, de a kocsi szépen húzza az igát.

Egy szó, mint száz, nagyon jó volt az egész, úgy, ahogy volt.

Ma a tengerhez készülünk, kissé izgatott vagyok, mert hát, azért én gondolom, hogy mindenek valami oka kell, hogy legyen. Ha más nem, akkor az, hogy hiányzott neki a tisztuláshoz a nagyobb, tartósabb terhelés, fordulat,stb.

Na, minden jót, kollégák, jó hétvégét.

Előzmény: betg (2751)
betg Creative Commons License 2010.10.02 0 0 2751
Na ja a hiba törlés nem egyenlő a hiba javítással meg kell nézni,hogy milyen hibát írt ki megint és kinyomozni,hogy azt mi okozza ez nem öt perc .
Előzmény: gaz.69 (2750)
gaz.69 Creative Commons License 2010.10.02 0 0 2750

bertq!

Hajnal 1-re szerencsésen megérkeztünk Gentbe.

Mondanom sem kell, hogy alig mentünk 3-400 métert, újra letiltott és 120-szal ugyan, de végig tudtunk menni. Igaz, hogy megállni nemigen akaródzott, így gyakorlatice egy seggel nyomtuk végig.

Amúgy, kedves kollégák, nekem volt már legalább 20 autóm és ültem legalább 50- ben, sokukkal hoszzú távú élettársi kapcsolatban hosszú távú utazásban is vot részünk, de ezzel a C5-tel megítélésem szerint az egyik legkevésbé megterhelő a hoszzú utazás. Kiszálltam 1700 km után és tuladonképpen csak félórával az út vége előtt kezdtem fészkelődni úgy, mint akármelyikben 3-400 után. Szóval, C5 forever!

És szurkoljatok, hogy ma símán megjárjuk vele Párizst.

gaz.69

Előzmény: betg (2747)
bferi56 Creative Commons License 2010.10.01 0 0 2749
Köszi, sz.tem a jövő héten úgy intézem, céges ügyben én menjek Bp-re, akkor megkereslek. Előtte telefonálok, vagy-e?
Előzmény: betg (2745)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.01 0 0 2748

Igen C4.

Nincs régen meg kb 3hónapja, még tapasztalatokat gyüjtök, és minden apró hanga figyelek. Szokatlan a benzines után.

 

Kérdeznék pár dolgot, remélem nem kavarom meg nagyon a forumot, elöre is elnézést a C5 tulajoktól. :)

 

Tankolás után pár 100 méter után furcsa zakatoló hang jött hátulról kb 2mp-ig. Ez lehetett az eolys adagolás? Normális hogy elég hangos a pumpa?

 

Másik:

Hidegen alapjáraton néha a szokásosnál jobban elkezd rázkódni, (mindha benzinesnél kihagyna a gyujtás) ez lehet regenáció vagy annak hiánya, mert lényegében városban használjuk, rövid utakon.

 

Hibaüzenet semmi nincs.

 

Előzmény: betg (2747)
betg Creative Commons License 2010.10.01 0 0 2747
Üdv Budapesten de ha jól láttam neked c4 -ed van én főleg c4+1=c5-el foglalkozom de természetesen jöhet a c4-is.
Előzmény: Törölt nick (2746)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.30 0 0 2746

Sziasztok!

 

betq! te az ország melyik részén vagy megtalálható?

 

Ha esetleg szükségem lenne egy jó szerelőre, szeretnélek meglátogatni.

 

Előzmény: betg (2745)
betg Creative Commons License 2010.09.30 0 0 2745
üdv van ! Tel számomat megtalálod az adatlapomon.
Előzmény: bferi56 (2744)
bferi56 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 2744
Sziasztok !
Valaki aki bontott: nincs véletlen bal első küszöbre való polírozott fényes fémlap, Citroen felirattal eladó ?
Köszi a válaszokat.
ezustgolyo Creative Commons License 2010.09.29 0 0 2743

Van hátsó is? :)

Csak gonoszkodtam!

Előzmény: bordóc5 (2742)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!