Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28365
"Köszönöm, itt pirulok a gép mellett..."

:-)))))))))) Csak aztán nehogy túlpiruljál. :-P ;-)

"Sajnos sokan úgy gondolják, hogy mindegy hogyan, csak teljen el a nap..."

Egyet kell, hogy értsek. Na meg amikor áll a bejárton a vonat ugye feleslegesen... Brrr.
Előzmény: JabyGabi (28360)
JabyGabi Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28364

Úgy tűnik, hogy csak ír, nem olvas...

Amúgy kösz!

Előzmény: ajm (28363)
ajm Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28363
Mint olvastad 20.-án reggel végzett, azt én is tanúsíthatom akkor még nem volt az a lassújel.
Előzmény: mcg (28361)
JabyGabi Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28362

Az szép, ha a toronyban nem tudják, hol milyen lassújel van az állomáson...:((

 

 

Kis kollega!

Lassan írom, hogy te is értsd: 20-án reggel jöttem haza, akkor még nem volt.

Gondolom azt nem várod el, hogy itthonról tisztában legyek vele, hogy közben milyen lassújelek kerültek bevezetésre...

Előzmény: mcg (28361)
mcg Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28361
Az szép, ha a toronyban nem tudják, hol milyen lassújel van az állomáson...:((
Előzmény: JabyGabi (28355)
JabyGabi Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28360

Tessék azt is figyelembe venni...

 

Köszönöm, itt pirulok a gép mellett...

Igyekszik az ember, én azt vallom, hogy ha valamit csinálok, azt csináljam a lehető legjobban, bármilyen munka is legyen az, különben kár belekezdeni. Sajnos sokan úgy gondolják, hogy mindegy hogyan, csak teljen el a nap...

Előzmény: D55 (28346)
JabyGabi Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28359

15-ről megyünk ki T2-n, a T1 végig üres, a V3-6a-k vörösek, meg Érd felől az összes bejárat is az...
Akkor miért is nem lehet a T1-en át menni, ill miért nem lehetett anno így menni???

 

 

Azt is láttad, hogy Fradi felől nem volt bejárat a 12-13-14-re?

Mert ha igen, már ki is esik a T1.

Azt is láttad, hogy nem volt váltóállítási gond, vagy foglaltság?

Tény az is, ezt elismerem, hogy fordult elő nemtörődömségből olyan, hogy mehetett volna simán a T1-en, de nem ott ment - de azért nézz a dolgok mögé, mert lehettek ezek az okok is.

 

 


 

 

Péntek délután az V-ön mentünk, első kijárati jelzőn 10-es lassú kitűzve, majd a két angol után újból 40-es lassújel kitűzve...
A VI-on nem volt semmi, s üres is volt mindvégig...:(((
Lehet nem csak én nem vagyok kint eleget???...:))))

 

 

Péntek délután lehetett így már, nem tudom, nem lakom ott, tehát azt látom, akkor mi van, amikor ott vagyok... (20-án, szerdán reggel végeztem)

Mondtam már, a vágány szabad. Ami üres az a kocsi vagy a fej...   :)))

Nem hiszem, hogy ehhez nekem kint kell lennem a vágányok között, rendelkezőként nem is ott az ember helye, csak tisztában lenni a helyzettel.

Nyugodj bele, ha akkor is 10-es lesz, mikor megyek dolgozni, akkor ki fogom kerülni lehetőség szerint, és ugatni fogok érte, hogy mielőbb történjen a javításával valami.

Egyébiránt úgy írtad ezt a 10-et, mintha évek óta így lenne...

 

Előzmény: mcg (28356)
ajm Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28358
20.-án még nem volt én 21.-én este kaptam róla és tényleg ki is volt tűzve.
Előzmény: JabyGabi (28355)
ajm Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28357
Rájöttem hülyeséget írtam, annak páratlannak kell lenni:-(( Megnéztem egy rajzot, azt hiszem a 79-es az.
Előzmény: ajm (28354)
mcg Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28356
"Érdeklődve várom a T1/T2 problémára adott válaszomra a reakciót, illetve azt, hogy hol van 10-es lassújel az 5-5a vágányok között..."

15-ről megyünk ki T2-n, a T1 végig üres, a V3-6a-k vörösek, meg Érd felől az összes bejárat is az...
Akkor miért is nem lehet a T1-en át menni, ill miért nem lehetett anno így menni???

Péntek délután az V-ön mentünk, első kijárati jelzőn 10-es lassú kitűzve, majd a két angol után újból 40-es lassújel kitűzve...
A VI-on nem volt semmi, s üres is volt mindvégig...:(((

Lehet nem csak én nem vagyok kint eleget???...:))))
Előzmény: JabyGabi (28353)
JabyGabi Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28355

Tegnap hajnalban még adták Déliben és tegnapelőtt este Fehérváron is! Lehet nem jól emlékszem talán a 78-as.

 

Aha. A 78-as a 7. vágány kezdőponti végén van. Ami az 5-5a között van, az a 79. váltó. Azon lenne 10-es lassújel? Nem tudom, mikor vezethették be. Az nem hiszem, hogy sokáig maradna, nagyon szar helyen van...

Előzmény: ajm (28354)
ajm Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28354
Tegnap hajnalban még adták Déliben és tegnapelőtt este Fehérváron is! Lehet nem jól emlékszem talán a 78-as.
Előzmény: JabyGabi (28353)
JabyGabi Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28353
Érdeklődve várom a T1/T2 problémára adott válaszomra a reakciót, illetve azt, hogy hol van 10-es lassújel az 5-5a vágányok között...
Előzmény: mcg (28334)
JabyGabi Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28352

Van másodlagos kijárati is, több helyen is.

 

Ismétlőjelzőre gondolsz? Lehetne, igen, de nincs. Mint ahogy lehetne a 2-es vonal is végig kétvágányú és villamosított, mert van ilyen vonal több is.

Előzmény: v_peti (28351)
v_peti Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28351
Van másodlagos kijárati is, több helyen is. (Szentgál vagy Herend környékről is rémlik egy.) Azaz ez megoldható probléma.

Átépítés: Ebben igazad van. Na ez csak átmeneti állapot, remélem utána már nem kell a külsősnek "csak ezért" szambáznia a vágányok között.

Előzmény: JabyGabi (28350)
JabyGabi Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28350

ad 1. Ez egy átépítés alatt lévő állomás

ad 2. Tekintsd már meg, hogy a páros vonatoknál mit lehet látni a kijárati jelző jelzéseiből!

Előzmény: v_peti (28349)
v_peti Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28349
Miért nem? Mi szükség van rá??? (A külsős maradhat, de minek menesztenie???) Miért nem lehet más módon meneszteni??? És a külsősnek csak az írásbelik átadása lenne feladata, meg szóban tájékoztatni a vonatszemélyzetet, ha van valami hirtelen probléma. (pl. Siklás miatt csak egy vágány használlató, emiatt 15 percet kell várni, így a jv közölje az utasokkal, hogy akinek sürgős dolga van, az válassza a piros 7-est!)

Ha más állomáson nincs szükség rá a menesztéshez, akkor itt miért van???
Előzmény: M62-156 (28348)
M62-156 Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28348
Van ahol nem.
Előzmény: v_peti (28347)
v_peti Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28347
Igen, ez lenne az ideális számára is, de írtad, hogy akkor ugrálni kéne a külsősnek a peronok között...így lemondok róla..:)

??? Nem szűnt meg a külsős menesztés a magasperonos-aluljárós állomásokon?
Előzmény: mcg (28344)
D55 Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28346

OFF
Tessék azt is figyelembe venni, hogy az olvtárs nem azon típusú emberek közé tartozik, akiket Te (talán jogosan) szidni szoktál, mert lusták és nem is értenek a munkájukhoz. Más is mondta már nekem, hogy ha az adott állomáson nagyon jól megy a forgalom és az utastájékoztatás is korrekt, akkor valószínűleg ő van szolgálatban. Számtalanszor volt már, hogy adott forgalmi helyzetben választhatta volna a számára kényelmesebb megoldást is, mégsem azt tette...

ON

Előzmény: mcg (28344)
JabyGabi Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28345

Ha Kelenföld kezdőponton nincs vacakolás 40nel, akkor át lehet érni mindkét irányban 6 perc alatt...

Nekifutok még egyszer, de alighanem utoljára.

A páros is átér 6 perc alatt akkor is, ha kitérőben jár be.

A páratlannak azért van több idő, mert bejárni lassabban szabad a csarnokba, mint ki.

 

 

 


Az a régen rossz, hogy ezek szerint a forgalomnál dolgozók többsége nem a váltókörzetet tartja a szűk keresztmetszetnek, s nem törekszik arra, hogy minél rövidebb idő alatt érjen át egy vonat a kritikus részeken foglalva azt...:(((

Ha a menetidőbe belefér, akkor 80/40 ellentét nem akkora.

Nem 160 helyetti 40-ről beszélünk, ugyebár.

Nem csak és kizárólag ezt az egy szempontot kell figyelembe venni egy vonat közlekedése során, hanem ennél lényegesen többet. Ezekre próbáltam rávilágítani, de ezek szerint hiába.

 

 


Van amelyik kitérőzést nem lehet kivédeni, van amit meg igen...
S amit ki lehet, azt javasolt is...

 

Nem mindenáron, főleg ha nem 120-140-ről kell lassítani 40-re.

És ismétlem, sokkal több szempontot is figyelembe kéne venni, ehhez kéne jobban ismerned a körülményeket - csak hát úgy tűnik, hogy teljesen hiába beszélek én, csak a kitérőzés elleni véleményedet hajtogatod.



Igen, ez lenne az ideális számára is, de írtad, hogy akkor ugrálni kéne a külsősnek a peronok között...így lemondok róla..:)

 

Az egyik része csak az "ugrálás" (ugráljon azon a szaron, akinek hat anyja van!), a másik az időveszteség, amiért úgy odavagy. Arról már nem is beszélek, hogy a kitűzött távolságjelzők és megállás helye jelzők ellenére sokszor úgy állnak meg a vonatok, hogy el is zárják az átjárót. Ez az sk+55 peronnál azt eredményezi, hogy a külsős elmegy szépen az aluljárón keresztül. (jogosan!!)

 

 


De ha jelenleg a páros az V-re, páratlan a VI-ra megy, akkor mindkettő kitérőzik kezdőponton, míg jobbjárat esetén csak a páratlan tenné ezt...
...ja, szerinted ez nem jobb...???..biztos azok is így gondolják, akik minden nap ennyivel is többet töltenek utazással...:)))

 

Ha jobbjárat van, és a páratlan a kezdőponton kitérőzne (tehát megvárva a 6-on, míg a páros a jobbról bejr az 5-re), akkor borítékolva lenne a késés, mert a Déliből nem jellemző, hogy rendesen indulna a vonat, és így +1-2 perc biztosan lesz az amúgy rendes páratlannak is. Ezt is leírtam már az előbb, nem tudom, ez mennyire bonyolult?

Az, hogy a vonaton töltött +1 percet (ami nem is igaz) hozod itt föl az ott utazók bosszúságára ellenem, azért az elég khm... mondjuk, hogy nevetséges.

 


Előzmény: mcg (28344)
mcg Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28344
"Azért az érdekes, hogy eddig párosban is kevés volt a 6 perc, most meg páratlanban sem baj. Ugye ezt nem kell értenem?"
Ha Kelenföld kezdőponton nincs vacakolás 40nel, akkor át lehet érni mindkét irányban 6 perc alatt...

"Hú, és a páros tatabányai kitérőzésének elmaradása fogja megváltani a világot és a menetrendszerűséget? Régen rossz, ha így van."
Az a régen rossz, hogy ezek szerint a forgalomnál dolgozók többsége nem a váltókörzetet tartja a szűk keresztmetszetnek, s nem törekszik arra, hogy minél rövidebb idő alatt érjen át egy vonat a kritikus részeken foglalva azt...:(((

"Mivel annyi a vonat, amennyi, úgysem lehet kivédeni a keresztmeneteket és a kitérőzést. Akkor meg nem mindegy?"
Van amelyik kitérőzést nem lehet kivédeni, van amit meg igen...
S amit ki lehet, azt javasolt is...


"Nem feltétlenül így van, ez függ a bejárati jelző és a megállás helyének távolságától."
Hát, sajnos ilyen pozitívum Kelenföldön sehol sincs...:(

"Egyébként a páratlan tatabányai 4-en való közlekedtetése és a jobbjárat megszűnése esetén épp a kijárati egyenes előnyeit vázoltad..."
Igen, ez lenne az ideális számára is, de írtad, hogy akkor ugrálni kéne a külsősnek a peronok között...így lemondok róla..:)
De ha jelenleg a páros az V-re, páratlan a VI-ra megy, akkor mindkettő kitérőzik kezdőponton, míg jobbjárat esetén csak a páratlan tenné ezt...
...ja, szerinted ez nem jobb...???..biztos azok is így gondolják, akik minden nap ennyivel is többet töltenek utazással...:)))

Előzmény: JabyGabi (28341)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28343
"Tudtommal a 6a folytatása lesz."

A táblában benne is van helye. ;-)
Előzmény: JabyGabi (28340)
v_peti Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28342
A baj az hogy Déli és Fehérvár közül az utóbbit akarják jobban bezárni, így a Déliben maradnának járművek, tök feleslegesen...:(

Bezárnák Fehérvárt? Na ne!

Mi szolgálná akkor ki a 44 és a 29 helyi vonatait? Na meg az 5-öst, ha remélhetőleg egyetlen vagy 2-3 másik vonallal újraindítanák? A Bzmot mit keresne a Déliben? Celldömölk meg messze van!

Előzmény: mcg (28316)
JabyGabi Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28341

Ilyet hol is írtam???
Ha 58-kor megy ki, s 05-re van a Déliben, akkor az miért 5 perc????

 

Azt írtad, hogy nem baj, ha 58 helyett 59-kor jár ki, mert csak úgy tudott bejárni az általad javasolt esetben. Hogy ennek mi előnye lenne, nem tudom. Egyébként az valóban nem 5, hanem 6 perc lenne, ebben igazad van, csak nem figyeltem föl rá, hogy a páratlanoknak 7 perc van alapban adva. Azért az érdekes, hogy eddig párosban is kevés volt a 6 perc, most meg páratlanban sem baj. Ugye ezt nem kell értenem?

 



A lényeg jobbjárat esetén, hogy a páros tatabányai bejáraton nem kitérőzik.
A páratlannak bejáraton mindegy hova jön, eleve kitérőzik, kijáratban is, mert jobbjárat esetén mind a V-vről, mind az V-ről 40nel megy ki...

 

Hú, és a páros tatabányai kitérőzésének elmaradása fogja megváltani a világot és a menetrendszerűséget? Régen rossz, ha így van.

Mivel annyi a vonat, amennyi, úgysem lehet kivédeni a keresztmeneteket és a kitérőzést. Akkor meg nem mindegy?


 


rosszabb a bejáraton történő kitérőztetés a kijáratinál.

 

Nem feltétlenül így van, ez függ a bejárati jelző és a megállás helyének távolságától.

Egyébként a páratlan tatabányai 4-en való közlekedtetése és a jobbjárat megszűnése esetén épp a kijárati egyenes előnyeit vázoltad...

Előzmény: mcg (28339)
JabyGabi Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28340

Én egyelőre letettem a jobbjáratról, de csak addig, amíg meg nem szűnik a baljárat oka (Déli technológia) :)

 

Mitől szűnne meg? Odébb viszik a hegyet?

 

 

 

Amúgy, a 30a kétvágányúsítása esetén hova tervezik becsatlakoztatni a második vágányt? Ezt lehet már tudni?

 

Tudtommal a 6a folytatása lesz.

Előzmény: D55 (28338)
mcg Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28339
"Amúgy a páros délisnek kevés a 6 perc szerinted, de a páratlannak elégnek találod az 5 percet is. Nem vélsz itt némi ellentmondást felfedezni???"
Ilyet hol is írtam???
Ha 58-kor megy ki, s 05-re van a Déliben, akkor az miért 5 perc????

A lényeg jobbjárat esetén, hogy a páros tatabányai bejáraton nem kitérőzik.
A páratlannak bejáraton mindegy hova jön, eleve kitérőzik, kijáratban is, mert jobbjárat esetén mind a V-vről, mind az V-ről 40nel megy ki...

Azt hiszem nem neked kellene elmagyarázni, miért is rosszabb a bejáraton történő kitérőztetés a kijáratinál...:)))
Előzmény: JabyGabi (28337)
D55 Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28338

JabyGabi: A KÉRDÉSEM TOVÁBBRA IS AZ, NAGY SZAKÉRTŐ URAK, HOGY UGYAN MIT OLDANA MEG, HA NEM LENNE BALJÁRATÚ A PÁLYA??

Én egyelőre letettem a jobbjáratról, de csak addig, amíg meg nem szűnik a baljárat oka (Déli technológia) :)

 

Amúgy, a 30a kétvágányúsítása esetén hova tervezik becsatlakoztatni a második vágányt? Ezt lehet már tudni?

Előzmény: JabyGabi (28337)
JabyGabi Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28337

a fehérvári jön V-re, ahonnan kimegy 53-kor. 55-re van bejárat a páratlan tatabányainak, aki így 57-re be tud cammogni FLIRT lévén a IV-re, ahonnan 58-kor lehet küldeni, de ha véletlenül 59 lesz belőle, akkor is be tudja hozni, hisz a perontól gyorsíthat...

A fehérvári így is az 5-re jön.

A páratlan tatabányainak így van időben bejárat a 6-ra, és a kijáratát sem zavarja semmi. 58-kor a 4-ről nem biztos, hogy tudod küldeni a páratlant, mert a páros is ugyanekkor indul, egy külsős meg egyszerre csak egy helyen tud lenni, míg ha 5-6 a két tatabányai, akkor legalább nem kell azon a szar lépcsőn átmásznia.

Amúgy a páros délisnek kevés a 6 perc szerinted, de a páratlannak elégnek találod az 5 percet is. Nem vélsz itt némi ellentmondást felfedezni???

 

 

 

De jöhet a VI-ra is, mert a fentiek miatt a páros tatabányai meg tud állni az V-ön 58-ig biztosan. Itt meg ugye a 0 perc megy...:))

A páros tatabányainak nem megállni kéne 58-ig, hanem akkor kéne indulnia.

Egyébként meg a páros így is az 5-re jön, a páratlan meg a 6-ra. Ha a páros késik 1-2 percet (márpedig szokott, mert így indul a Déliből), akkor mindjárt jó lesz a páratlan a 6-on, mert legalább meg kell várnia, hogy bejárjon a páros. Az általad vázolt esetben a párosnak lenne célszerű a 6-ra jönni, a páratlannak meg az 5-re, ez viszont most is így van.

 



Ha nincs baljárat,s Kelenföld kp.-n minden egyenesbe jár be, akkor át lehet érni 6 perc alatt...

 

Elárulom neked, hogy így is.

Ráadásul ha minden egyenesbe jár(na), akkor minden vonat ugyanonnan indulna, és hát ez finoman fogalmazva sem túl utasbarát megoldás.

 

 

A KÉRDÉSEM TOVÁBBRA IS AZ, NAGY SZAKÉRTŐ URAK, HOGY UGYAN MIT OLDANA MEG, HA NEM LENNE BALJÁRATÚ A PÁLYA?? MÉG MINDIG NEM LÁTOM...

Előzmény: mcg (28336)
mcg Creative Commons License 2010.01.23 0 0 28336
a fehérvári jön V-re, ahonnan kimegy 53-kor. 55-re van bejárat a páratlan tatabányainak, aki így 57-re be tud cammogni FLIRT lévén a IV-re, ahonnan 58-kor lehet küldeni, de ha véletlenül 59 lesz belőle, akkor is be tudja hozni, hisz a perontól gyorsíthat...
De jöhet a VI-ra is, mert a fentiek miatt a páros tatabányai meg tud állni az V-ön 58-ig biztosan. Itt meg ugye a 0 perc megy...:))

Ha nincs baljárat,s Kelenföld kp.-n minden egyenesbe jár be, akkor át lehet érni 6 perc alatt...
Előzmény: JabyGabi (28332)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!