A facen is szerveződünk / nem tudom azt is látjátok-e / egyenlőre párról nem tudok de leszünk már néhányan. Az idő sajnos kezd nekikeseredni de majd meglátjuk.
Kiváló ötlet! Élnék is a lehetőséggel, ha ezen a hétvégén lesz. Igaz, előreláthatólag csak szombat délután érnénk oda. Ketten lennénk a bezintyúkommal. Jön még valakinek a párja? Nehogy egyedül legyen csajként...
Ez nagyon jól hangzik! Azt hiszem mindenki nevében írhatom hogy köszönjük szépen a felajánlást. Remélem lesznek páran akik élnek vele. Ez a hétvége nekem akár jó is lenne. :)
Úgy tűnik optimális időben /legalább is nekem / szabaddá tudtam tenni magam egy hétvégére melyen alkalmat tudok adni egy balatoni guzzis hétvégére. Akik voltak már Nálam tudják miről van szó akik még nem azoknak röviden leírom. Szóval Balatonfenyvesen van egy nyaralónk ahol egy komplett hétvégét lehetne eltölteni. A nyaralóban három különálló és kettő kétszemélyes kihúzhatós ágy van és egy elég nagy udvar / helyhiány esetében sátorhely megoldható / Időpont lehetne a 16.-18. vagy a 23.-25. Szándékom szerint az előbbi jobb lenne mert még nagyon jó időt jósolnak és mivel ma is teljesen szuper volt a víz / 23 fok / szerintem strandolás is beleférne. amennyiben rosszabbra fordulna az idő még mindig el tudjuk tenni egy héttel későbbre. Grill és bogrács van. Ne legyetek szégyenlősek, akiket kevésbé ismerek egyenlőre bátran jöjjenek akár az ország másik feléről vagy Somogy belsejéből is :)
Programról, túraútvonalakról később ha már biztosan leszünk néhányan.
Aki ismerte az eladót megnyugtatott, hogy valós a kilométer. Lehet, hogy csak nekem tűnik hangosnak. Ezért is szeretnék más tapasztalt nevadással talàlkozni. Ma megvolt az olaj+ szűrő csere a motorban, meg a szöghajtás is friss kenőanyagot kapott. A váltóban tisztának találtam az olajat. Vettem metabond gt plust. Tettem bele egy keveset és pár száz kilométer mulva cserélem le és adalékolom újra. Kárt biztos nem tesz benne. Ha meg csendesedik akkor már megérte. Esetleg vasárnap valaki Tihany környékére? Mi családilag tervezünk menést 4 motorral, de abbol csak egy guzzi.
...ha valóban annyi van benne elvileg nem sivíthatna, de sajnos volt már rá példa...
A molibdén-biszulfid(diszulfid) adalék használata erősen ajánlott a váltóolajhoz, de létezik ilyen speciálisan gyárilag adalékolt váltóolaj is, pl. a MOTUL-tól. Ha ilyet használsz bele akkor bár vissza nem fogod tudni fordítani ezt a jelénséget már, de csendesebb lesz valamivel és a további esetleges romlást is megakadályozod. Régebbi Guzziknál(ahol a váltófelépítés pont ilyen)még a gyári gépkönyv is javasolta.
Én is ezt használom pedig a nagy Breváknál már módosult kicsit a váltó.
Nekem egy 2002-es Nevadám van. Egyszer otthagyott az út szélén, nagy puffogva. Alapjárat ment, de ahogy gázt húztam fulladt, megállt. Miután lehült, be lehetett bikázni. Lemerült az akksi, ment elment a töltés. Azt gyanítom van kapcsolat. Az előző tulaj gányolt valami forrasztást a feszszab körül, de szerencsére a Bázismotornál megtalálták és helyrerakták az elcseszett részt. Most 14,3 - 14,4 körül van a feszültség. Azóta kb 150 km-t mentem és nem jelentkezett a probléma. Kezd egyre faszább lenni a gép. Ha esetleg szept 17- hétvégén gurulna velem valki, az jó lenne! ;)
Nekem egy 2002-es Nevadám van. Egyszer otthagyott az út szélén, nagy puffogva. Alapjárat ment, de ahogy gázt húztam fulladt, megállt. Miután lehült, be lehetett bikázni. Lemerült az akksi, ment elment a töltés. Azt gyanítom van kapcsolat. Az előző tulaj gányolt valami forrasztást a feszszab körül, de szerencsére a Bázismotornál megtalálták és helyrerakták az elcseszett részt. Most 14,3 - 14,4 körül van a feszültség. Azóta kb 150 km-t mentem és nem jelentkezett a probléma. Kezd egyre faszább lenni a gép. Ha esetleg szept 17- hétvégén gurulna velem valki, az jó lenne! ;)
A próféta szóljon belőled. Olasz oldalakon is visszatérő ez a téma,de hiányos nyelvtudásom miatt nem tudtam rendesen belemerülni.
Egyébként a váltó olaj patyolat tiszta. De ettől függetlenül a többivel együtt lecserélem, mivel az eladó elmondása alapján az elmúlt másfél évben alig volt használva a masina.
A kis Guzzikban a váltó 5. fogaskerekének sivítása alapvetően a nem megfelelő olaj használata miatt következik be. Ha már megtörtént a baj, két dolgot tehetsz: 1. együtt élsz vele, mert még nagyon sokáig működik így is probléma nélkül, 2. kicseréled a fogaskerékpárt sok pénzért és vigyázol rá.
ötödikben, 90- 110 ig jellemzö a vältozaj. ( sivit ) A nagyobb gepeknel sokkal hangosabb mint a nevadänäl, szerintem nem annyira zavaro. Mondjuk hallottam mär Calit, ami ugy süvitett mint egy regi Ikarusz busz :D
Nem tudsz vele mit kezdeni, ez amennyire en tudom, tipikusan jellemzö a guzzikra. Huzd 110 föle :D vagy tartsd 80 alatt :D. mondjuk en az elsöt javaslom ;)
Végre újra Guzzi tulajdonos lettem. Röpke 30 évet kellett várnom rá. 2001-es. Nevada Club névre hallgat.. 15000 km-van benne. Most még az ismerkedési fázisban tartunk. Már az első égésnyomok megvannak a kezemen, lábamon. :) Szeretnék megismerkedni Várpalota környéki Nevadásokkal, akik szívesen megosztják tapasztalataikat erről a típusról.
Az első komoly kérdésem, a váltó zaj, ami negyedik ötödik fokozatban már rendesen szól, valakinek sikerült-e már csökkenteni. Sajnos nincs viszonyítási alapom, hogy honnan számít rendellenesnek.
Srácok! Holnap gurulnánk egyet asszonypajtival, kihasználva a jó időt. Dél-Dunántúlt vennénk célba. Nem tudtok egy jó útvonalat, vagy úti célt? Ceglédről indulnánk.
Valmikor régen, 1990-ben kint dolgoztam Olasz honban, akkor volt egy alap 650-es custom-om. Akkor szerettem bele a márkába. Ez az érzelem most annyira elő tört, hogy motor vásárláson töröm a fejem. Akkor a forida volt ami megnövelte a pulzusomat. Sajnos anyagi lehetőségeim elég korlátozottak de próba cseresznye. Ha valaki megválna megbízható járgányától, jelezze. 600 körül tudok adni érte. Florida vagy nevada érdekelne.
mondhatnám egyszerű: mindenre. tanulva abból, amit én vettem (horpadt tank, letört kormány ütköző, lekarmolt bukócső, görbe oldalsztender, elfuserált alsó, széttört mikrokapcsoló, vascsőre cserélt kipufogó kompenzátor, törött olajnyomás szabályzó, elbarmolt porlasztók, lyukas úszó, sima csavarra cserélt szuszogó a kereszthajtáson, és még sorolhatnám, de sokat már szerencsére el is felejtettem), bármi gyanús lehet, és kell hogy legyen, ha nem teljesen okés. épp tegnap nézegettem a Nevadámat, és azon töprengtem, hogy a kórságba tudták ennyi mindent elbarmolni rajta 32 ezer km alatt, mikor én már ennél többet tettem bele, és azóta csak javult az állapota, nem hogy elhasználódott volna.
ha látszólag rendben is a gép, azért mindenképp meg kell vizsgálni nincs-e gyanús olajszivárgás, olajtól koszos alkatrészek, ellenőrizni a telók, fékek működését, féktárcsák, betétek, gumik, akkumulátor állapotát, kipróbálni, hogyan indul hidegen, milyen az alapjárat melegen, és persze kipróbálni a vasat, milyen a viselkedése, motor, fékek, kuplung, váltó működése menet közben. és persze lesni kell a nyomokat, hátha eltitkolt km-ek ezrei öregbítik a masinát.