Még nem raktam össze rendes hirdetést, mert gyors az elhatározás, így képek nincsenek, mindenesetre itt írom meg először:
Eladó lett egy ezüst színű, 2005-ös, kiváló állapotú, 32.500 km-t futott Innova, gyári dobozzal a hátán. 500 km-t futott gyári fékbetétek vannak benne, friss Castrollal felöntve 250 km-rel ezelőtt. Tavaly vett, és úgy 8,000-t futott Sava MC51 gumikon gurul. A fogyasztás nálam csak Budapesten 1,8 l/100 km, bár, ami igaz, 70 fölé alig hajtom. Kiváló ingázó motor! Az autómhoz képest napi (45 km és 8 l-es fogyasztás) 1.000 Ft-ot spórolt!
Adok hozzá egy gyári lánckerék és lánc szettet, lábtartó gumit, sebváltó gumit. Plusz 10.000-ért mehet vele egy jó kis öltakaró "henteskötény", és egy pár prémes muff.
A motor Kispesten van, az ára 300.000.
Ha valakit érdekel, írjon ide, vagy a pusztaikalman(kukac)gmail(pont)comra.
Bár épp gondolkodom azon, hogy esetleg cseréljem-e a motort egy komolyabb védelmet (időjárás ellenit) adó másik Hondára (S-Wing)... Nehéz kérdés, de persze teljesen más a kettő.
Gratulálok! Mondjuk a lista szerencsére elég monoton :-) Olaj, szelep, olaj, szelep....
Az enyém 32200-nál jár, most cseréltem első betétet gyárira (5500 Ft), de pl. a lánc és a lánckerekek sértetlenek. Szerencsére kaptam egy gyári szettet a motorral, azóta is dobozban pihen.
Szelepet viszont illene állítanom, legalább is ellenőrizni, mert 20000 km óta, amióta nálam van, biztosan nem volt.
ZSOMBI! Lehet egy kérésem? Megmérnéd a motorodon a két tükörpálca távolságát a tövüknél? Szélvédőt keresek, és mindenhol csak 2007 utánira való van, kíváncsi vagyok, fel lehet-e szerelni egy olyat az enyémre. Nem valószínű, hogy más lenne a felfogatás. Köszönöm!
Igazad van. Az után gyártott sokkal kevesebbet bír el. Vagy az e-bay-en, vagy az aliexpressen láttam hozzá gyári szettet alig több mint 10 eFt. Ha megtalálom közzéteszem itt. A lánckurtítás gyötrődés célszerszám nélkül. Nekem is ráment egy bicajos szerszámom, mert azért csak nem motorláncra van méretezve.
Nem is a költség, nekem az élettartam fura. Két innován nekem a gyári láncot 20e-nél kellett ledobni, utána az utángyártott JT lánc mindig kb 10e km után adta meg magát annyira, hogy cserélni kellett. Most épp megint aktuális, egy DID-et fogok feltenni, mint kiderült, ebből van annyi szemes, ami pont jó, és nem kell kiszedni belőle, én meg azt a műveletet rühellem a legjobban láncbontó híján. Lánckererkeket is cseréltem mindig természetesen, nem amiatt mentek tönkre... :)
Azt tudom, hogy a gyárival nagyon sokat elmentem - az volt lecserélve az előző beírásom szerinti időpontban és km-nél.
Egy lánccserém volt tavaly vagy tavaly előtt - persze itt mindig szettről beszélek - az kimaradhatott a listából, de emlékeim szerint az is megállt hétezer Ft alatt.
Sziasztok! A kis Innovátor ma reggel megtette a 80 ezredik kilométerét. Jó egészségnek örvend. Blokkhoz nyúlva nem volt. A szokásosan kopó alkatrészeken kívül egyedüli nem kalkulált kiadás a hátsó izzó cseréje volt :). Mivel a többi izzó 10. évében is világít még :)
Itt láthatjátok a ráköltött pénzt. Szerintem a kerékpáromra is többet költöttem ennyi év alatt.
Én is próbáltam, de az én lehúzóm nem akadt bele a lendkerékbe a lendkerék domború háta és a lehúzó viszonylag rövid körmei miatt, a mögötte lévő fogaskereket meg nem akartam feszegetni.
Nade hogy nezi meg? Lekapja a hengerfejet meg hengert? Max a gazt tudja rangatni meg a fustot nezni es nehany imat elmormolni. Innovat nem kell felujitani, ha kell akkor a helyett masikat kell nezni (es remenykedni hogy azt nem kokanyolta meg senki...).