Kérdésem az lenne, hogy egy alap sedan modellbe, be lehet építeni valami komolyabb hangrendszert? JBL-nél láttam, hogy azt a csomagtartó jobb oldali tároló rekeszébe helyezik el, és az úgy praktikusság szempontjából tetszik - mert az ilyen csomagtartóba bent van egy fél szekrény méretű láda és pakolj oda ahova akarsz megoldástól rosszul vagyok. - Milyen alternatívák lehetnek még a jbl mellett, ami ugyanúgy elrejthető, mert az ár is számít és ez gondolom nem a legolcsóbb választás.. Nem tudom, hogy számít e valamit a kábelezésnél, a hangcucc kezelésénél, de az alap rd4-es monokróm kijelzős cd-s rádió van a kocsiba. Kb milyen árba lehetne gondolkozni, ha megoldó egyáltalán?
Illetve ami a műszerfalba van, a szélvédő előtt a 2 kicsi hangszóró, azok cserélhetőek egyszerűen, vagy a komplett műszerfalat ki kell bontani?
Én is jártam így, legalább 1 évig szívtam vele. De valószínűleg nem az ablaktörlő csappal van a baj. A problémát nálam az ajtó/ablak behúzó (vas) okozta, elég az a 1-3 mm eltérés és az ablaktörlő máris nem töröl csak szakaszosan, ahogy egy kicsit is megakad kiugrik a tárcsából. A végén van rajta egy műanyag borítás (kb 2 mm) nálam az volt sérült, hiába próbáltam pótolni bármilyen szikszalaggal, egy darabig bírta csak, ahogy melegedett az idő folyamatosan kellett pótolni vagy leszedni a szalagot, illetve volt hogy miatta be is ragadt, pluszban vagy nyitottam a hátsó ablakot vagy volt ablaktörlőm. A szerviz ahova hordtam csak egyben tudta volna rendelni 31e-ért, márkakereskedésben megvolt 3e ért (csak egy vasdarab egy műanyag borítással), de nem tudták/próbálták levenni itt az ablaktörlő tengelyét/kart (kérdezték van-e casco-m mert akkor inkább betörnék az ablakot és akkor megvan belőle). Így visszavittem a kedvenc szervizembe ahol kb. 30 perc alatt kicserélték és beállították. Innentől több gondom nem volt vele. Bontott C5-ös hátsó behúzója nem jó hozzá, túl vastag a műanyag borítás rajta.
Az ablaktörlő tengelye tartja az egészet, viszont az hajlamos a berohadásra, leszerelés előtt bő wd40-es fürdő nagyon javasolt neki (egy-egy csavar bent és kint) és csak óvatosan szabad tekerni nehogy elrepedjen az üveg.
Szeretnék segítséget kérni. 407 SW-nél a hátsó ablaktörlő darabosan működik mióta a nyitó kapcsoló javítva volt. A motor és a forgó tárcsa simán működik. Én úgy láttam, hogy az ablaktörlő kar csapja nem ér bele a forgó tárcsa nyílásába. Kérdésem, hogy a forgó tárcsa magasságát lehet e állítani? Hogy jön le? Menetes, vagy bordás tengelyen van? Még nem bontottam meg a burkolatot. Eltörni sem szeretném.
Próbálom leszedni a 407-s a váltógombját,hogy váltószoknyát cseréljek ,de nem tudom leszedni sehogyan sem.. Valaki tudna ebben segíteni,hogy pontosan mi a trükkje?
Eladó sorba került 1.8 126le Peugeot 407. 83.000Km 2006-os évjárat. Alapfelszereltség +tempomat alufelni vadi új Kumho gumik 225/45/17. Egy polirozás ráfér. Családi kocsi három gyerekkel használva. Ja persze benzin. 1 200 000?
Szia, lehet mennyiségállító szelep probléma vagy nagynyomású szivattyú bemeneti mennyiségszabályozó szelep hiba is. Ezeket nézesd meg esetleg. 15e ill. 30eFt körüli összegek, ha minden igaz. Legalábbis a DCM3.4 Delphi rendszerűnél...
Üdv nektek! Kérdés: a halogén fényszórónál a magasságon kívül csavarral lehet-e állítani a fénykévét balra-jobbra? "Automotive Lightning" a fényszóróház típusa és csak egyetlen egy csavart látok, felül.
Szia! Márkaszervizben valszeg teljes kábelkorbácsot cserélnének, m.szerviz áron.
Te is meg tudod csinálni. A csomagtér kárpitot le kell bontani, alatta a 4 eres vezetéket elvágni és lehetőleg színhelyesen pótolni a 4 huzalt a cs.tér lámpa mögötti csatlakozóig visszamenőleg.
A csatit szét lehet bontani, új szálak beforraszthatóak. B: kérdezd meg zoolan65 fórumtársunkat, hogy vállalja-e.
Picit visszaolvasva úgy tűnik, hogy kábel gond lehet, korábban volt olyan jelenség, hogy a csomagtér ajtót félig felemelve még működött a világítás, de ha tovább emeltem, akkor elaludt. Tudtok javasolni jó szerelőt, aki tudna nekem ebben segíteni? nem feltétlenül vinném ezzel márkaszervízbe, persze, ha azt mondjátok, hogy az a jó és megbízható, akkor odaviszem, de arra is adhattok javaslatot, hogy melyikbe.
Nem remélve csodát, de gondoltam egy kérdést megér, hogy találkozott-e már valaki azzal, hogy nem nyílik a csomagtér ajtó sem a kulcs nyomására se a 0-ás gomb benyomására? A kocsi többi ajtaja bezáródik, kinyílik, de a csomagtér ajtót sehogy sem tudom kinyitni.
Egy gyors kérdésem lenne így nyaralás előtt egy nappal. :)
407 SW-n van ugyebár két hosszanti rúd/sín/bigyó a tetőn. Arra tehetek tetőboxot, vagy kellene még keresztbe valami elem is pluszba, mert a hosszanti sínekre nem megy rá a tetőbox, igaz? :(
Az ABS és ESP hiba egyszerre történő jelentkezése mit jelenthet? Esetleg a fék kopásjelzője, vagy mindenképp valami komolyabb, pl.: jeladó kütyü lehet a probléma? 2007-es 1.8 benzines a jószág.
Egy szabadon választott márkaszerviz csak a garanciális javításokat (ha voltak egyáltalán) látják az online rendszerben. A tételes javításokat csak az a szerviz, amelyik csinálta.
Ezért írtam, hogy a Peugeot Hungária talán látja az összeset, de az sem biztos.
Megkérdezhetsz egy márkaszervizt is, náluk senki sem illetékesebb az ügyben. :-)
Kosz az infot de az a hejzet hogy en szlovakiaba lakom most... lenne esely esetleg valami online adatbazis lekerdezesere vagy mit en tudom az alvaz szam alapjan lekerdezni valahonnan???
Lehet hogy hulyeseget kerdeztem nem vagyok jartas az ilyesmibe,vagy erdeklodjek inkabb marka szervizbe hatha segitenek.
nem szeretnek foloslegesen penzt ki dobni csak azert kerdem.
Pl. nagyon megnő a pedálerő, nagyon fent "fog" a kuplung és egészen kis úton működik, zörög benyomott kuplungnál, ráz kuplungolásnál vagy terhelésnél megcsúszik.