Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gyoer Creative Commons License 2016.11.18 0 0 74511

Szia,

 

én például ezzel szemezek már egy ideje:

 

https://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/accord/honda_accord_tourer_2.2_ctdi_executive_leather_my._06_1_tulaj-10752752

 

Csak annyi a baj vele,hogy igazából semmivel sem tud többet,mint a mostani járgány,és 3x annyi pénzem állna a garázsban.....de utazó autónak szerintem ideális.

Előzmény: vizes10 (74488)
DonPrego Creative Commons License 2016.11.18 0 0 74510

Volt gimis osztálytársam árulja a 2003as Accordját, 2.0 benzin.

Előzmény: vizes10 (74498)
BmS1 Creative Commons License 2016.11.18 0 0 74509

Nekem a Prius (Prius II) baromira nem bejövő autó. Ha pl. emelkedőre megszólal (pontosabban: üvölt, velőt rázóan) a belső égésű motor, ennyire kulturálatlan járástól kiráz a hideg. 

Ebben 50 km is túl sok, nem hogy Németországba járni vele, szvsz.

Előzmény: Törölt nick (74507)
BmS1 Creative Commons License 2016.11.18 0 0 74508

A ti helyzetetek nem általános, itt nem működik a "majd a sufniban megszögeljük".

Drága a tréler, drága a javítás, a legdrágább mégis az lenne, ha így szólnának a fiadhoz :Köszönjük az eddigieket, holnap már nem kell bejönnie, többször is váratlanul nem jött be.

 

Én nem szeretem a dízeleket, de ebben a helyzetben nem a szimpátia írja a játékszabályokat. Pl. egy 30-35e km-es Dacia Dustert vennék, 2,3.....2,4 Mft-ért, dízelt. Nagyon valószínű, hogy sokkal kevesebb hibája lesz, mint a leharcolt 300e km-es romoknak, amit esetleg rátok ragasztanak 2 misiért.

Teljesen mindegy, mi a felirat rajta, ez Renault, nem rosszabb, mint a kategória társai. Kényelmetlenek az ülések? Ki lehet cserélni. Nem megy 190-et? Na és. Nem lehet virítani vele? Ez a történet nem erről szól. Vezettem párat, nekem eszembe nem jutna ilyen autót venni, mert mások a szempontjaim.

Persze, ha nem bírjátok a francia látványát sem, akkor ez az ötlet stornó.

 

üdv.

Előzmény: vizes10 (74488)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.18 0 0 74507

Igen - csak azt vedd figyelembe, hogy a dízelek úgy fogyasztanak 5-6 litert pályán, hogy minden más körülmény esetén többet esznek (na jó, konstans 90km-nél papásan nem), a hibridek pedig úgy fogyasztanak pályán 5-6 litert, hogy minden más körülmény között kevesebbet esznek :).

Például

De ez és ez a cikk is elég beszédes.

Másrészt pont a dízelekre a legjellemzőbb a tekerés. Persze tény, hogy a Priusra is, de utóbbira a taxizás miatt. Az Insight-ból viszont kevés taxi szaladgál, mert picit kisebb, mint a Prius és sok városi taxis rendeletnek meg sem felel a mérete alapján. Többek között vélhetően a budapestinek sem - ezért nem láttam egyetlen taxi insight-ot sem jómagam idehaza. Az olasz tréleres ismerősöm szerint Milanoban, Torinoban azért akad pár darab. Emiatt a legtöbb Insight-ot városban, elővárosban használták vélhetően - ahol nem pörögnek annyira a km-ek és jóval esélyesebb valós km-est kifogni.

Ha megnézzük az autoscouton - van az EU-ban 317db eladó Insight, ebből csupán 5db futott 200e Km felett. Egy holland a rekorder csupán 275e km-el.  Persze ebben az is benne van, hogy a legidősebb Insightok is csupán 7 évesek, a legfiatalabbak pedig kettő. A laikus kb simán új autónak nézheti a ritkasága miatt N-es rendszámmal.


Ha a 2003 és 2009 közti Priusokat nézzük, akkor 616db autóból van 69 db 200e km feletti és ebből akad jó pár 300e feletti.  
A 2010-2015 köztiből 1132 db-ból már most 49db van 200e km fölött és ezekből is akad bőven 300e feletti. Nyilván azok mind taxik.

De persze én csupán példának hoztam fel ezt a típust másfél havi autókeresgélés után - ha már többen példálóztak japánnal. Az autóválasztás egyéni ízlés kérdése. Olyant kell venni, ami Neked vagy a fiadnak tetszik és megfelel az igényeknek ;) !





Előzmény: vizes10 (74506)
vizes10 Creative Commons License 2016.11.18 0 0 74506

A hibrid nekem is megfordult a fejemben. Saját szaladgálós autónak, ha majd elmegy a Kappa...

Amit írsz (6l) azért elgondolkodtató. Dízleből is 5-6 l között esznek a kocsik, amivel hazajárnak.

Tomi is azt mesélte hogy a Lexus 8-körül fogyasztott az európai túrán(ha jók az emlékeim), pedig az nem kicsi autó.

Kérdés, hogy a piacon mennyi a lezuhant repülő, volt taxi stb.

Előzmény: Törölt nick (74505)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.17 0 0 74505

Csak példaképpen :) - én most vettem egy Honda Insight-ot  a hét elején (ha a klasszikus hibrid csótány dizájnt meg tudja emészteni) - tudom ajánlani a feltételeid elolvasva:)..

Valós 97e Km, 2009 évjárat, EURO5, kb full-extra, 5200EUR - szerintem ár-értékben nagyon jó. 192 centisen meglepően jól elférek benne elől, elég jól összerakott tartós konstrukciónak tűnik - sok idő után egyre inkább azt látom, hogy talán meg tudok végre állapodni az autó mellett hosszabb távon is.. Öcsém pl Priussal ingázik két hetente Mo.-ra Salzburg környékéről - többet eszik neki pályán, mint városban - de még így is 6l alatt. Az akksik ára pedig jócskán esett az elmúlt években és akár cellánként is lehet cserélni őket. Az Insighthoz pl 300e körül van a komplett akksi, 9eFt körül egy cella és állítólag 15 év körül kéne kibírniuk. Nem drágább, mint egy átlagos kettős tömegű..

https://goo.gl/photos/U7gFbxdpk26WKDG86

Előzmény: vizes10 (74498)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.17 0 0 74504

Az említett ismerősöm inkább a lazioi, nápolyi stb délebbi dialektusokra panaszkodott - persze én nem tudom, mert nekem mindegyik kinai :) ..

Amúgy mi is pont a környéketekre mentünk, mert Feltre mellé vittünk egy uno turbo-t kifelé menet. A mi cégünknek pedig Pederobbában van az egyik legfontosabb kinti partnere.

Előzmény: Lönci (74472)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.17 0 0 74503

Az a helyzet, hogy az említett lanciás cartársunk tapasztalait én 100%-osra veszem, mert az elmúlt években átlag heti kétszer fordul(t) meg a két ország között trélerezett autóval. Rendszeresen állítják meg a rendőrök, fináncok is út közben és idáig ez mindig így volt jó. Vámhatóságról egy szót nem említett a cmr-nél. 

Előzmény: downer (74467)
Kappa 5.10 Creative Commons License 2016.11.17 0 0 74502

Üdv!

Ismerösi körből tudnék mondani egy diesel/benzint.

Az egyik egy olaszból 150ezerel behozott 2010es 2.0Mjet Sw 159es.!1.5 év/100ezer km alatt egy lengókar cserén kivül nem volt gond vele.Persze mindent megkapott időben.Belseje/külseje csodaszép.Céges autoként használva igaz nagyon vigyázz rá a tulaj aki egyben a legjobb barátomAmorén nem is hirdeti  h mennyit megy hátha nemtudja eladni egyszer. ☺

A másik 3as Laguna.Igen francia ,de Nissan 2.0 motorral.

Nemtudom mennyit ment vele eddig de mindenap sokat használja és neki se volt Vele problémája.Meg nekem tetszik.

A vágyam amúgy egy 2.0ás Turbos Giulia vagy egy új IF Lexus.Ezek szigoruan olvasott sajtó és és kinézett alapján.

Szép estét!

Előzmény: vizes10 (74499)
tintacska Creative Commons License 2016.11.17 0 0 74501

Vegyetek neg a Thesist tole..Az most rendbe  van.Angliat is megjarta birja a strapat :)))

Előzmény: vizes10 (74499)
JAMIE222 Creative Commons License 2016.11.17 0 0 74500

Szerintem a kevés futott km legyen a lényeg, és ennyiért már lehet találni...

Előzmény: vizes10 (74499)
vizes10 Creative Commons License 2016.11.17 0 0 74499

Realistán szeretne venni :-)

Nem kiköltekezve magát.

Éppen ezért tájékozódunk. 

Ha szerelem lenne, akkor már megvette volna nyíregyházi cupét :-)

Kicsi kor óta imádja őket. Azóta, amióta klátta Gt cupéját a találkozón 13 évesen 2007-ben.

Csak azóta felőtt...

Persze minden autóban bele lehet nyúlni olyanba, ami pénznyelő, és olyanba is ami évekig gond nélkül szolgál. Egy biztos pdti Golf nem lesz. Lahet, hogy istenítik, de kollégájának olyan van, az az igazi pénznyelő... Most éppen kuplung hiba miatt nem tudtak visszamenni szerdán (nyár óta, generátor, szervoszivattyú, kerékagycsapágy, féktárcsa (most is ráz)és sorolhatnám... van, amit nem először acserélnek rövid idő alatt. Minden alkalommal ki kell valamit cserélni.

 

Előzmény: JAMIE222 (74492)
vizes10 Creative Commons License 2016.11.17 0 0 74498

Valahol 1-2 milla között. Lehetne több is, de tartalékolni akar.

Előzmény: DonPrego (74489)
TiszaG Creative Commons License 2016.11.17 0 0 74497

 

Ha új, akkor kifizetek érte 45-50-et is, csak jó legyen

Előzmény: downer (74468)
Kappa 5.10 Creative Commons License 2016.11.17 0 0 74496

Üdv!

Ma hoztam haza 1 hónap után.Hát nem volt egyszerű.Sajnos 2 szelepüléket is kellett cserélni a hegesztés mellett.3hetet volt a Szakálnál... Összerakva 4hengerezett melegen.Kompresszió mérés kezdetén kiderült h a szivószelep nem zár.Ma reggel lapkázta még a hengerfejes a helyén.Ma mentem egy nagy kört  finoman a Káli-medencébe egyenlőre jó ez a része.

Néha befigyel az Engine Control System Failure de majd holnap kiolvasom.Ezt mondta is a szerelőbarátom.Ami változott h turbonyomás alatt nyomatékosabb meg nincs annyira turbohangja.

Amikor beültem megcsapott a Kappa illat meg a magasabb üléspozció(meg sok minden más).Isteni volt .Elötte úgye egy 1.2 16v Brava hajtottam ami a maga valójába meglepően jó autó.

 

A végösszeg 132 volt.Hogy megérte e?Majd kiderül.Nem tervezem eladni soha bár egy diesel nem jó oldtimer.Már csak kivülről kéne kezdeni vele valamit h egyenértékű legyen a belsejével.

DonPrego Creative Commons License 2016.11.17 0 0 74495

Klubtársnak van egy LS400-asa ('99). Szép szép, kényelmes, nem is iszik olyan vészesen sokat, csak a 4 légrugó egy jobb használt autó ára :D

Egy komolyabb baja volt: valami gázpedál vezérlő halt le benne, itthon szintén egy jobb használt autó ára lett volna, mire kacskaringós úton beérkezett egy baráti áron Amerikából a megfelelő, hónapok teltek el. Persze erről a Toyota legenda nem szól.

Meg már csipásodik a szélvédő felett, na ott még lehetnek meglepetések, de legalább az se lenne két fillér.

Szóval az már más pénztárca :)

Előzmény: JAMIE222 (74494)
JAMIE222 Creative Commons License 2016.11.17 0 0 74494

Arra ott a Honda Legend és társai:)))

Előzmény: DonPrego (74493)
DonPrego Creative Commons License 2016.11.17 0 0 74493

Addig japán bérenc az ember, amíg nem nő meg 197 centire :D

Hajlamosak mélyre tenni a kormányoszlopot, aztán jön a meglepetés kanyarban, ha nem adja ki a kívánt ívet. Galant, Accord, Camry Hybridet nézegettem, minddel ez volt a bajom. T25 Avensis már rendben volt.

Előzmény: JAMIE222 (74492)
JAMIE222 Creative Commons License 2016.11.17 0 0 74492

Én is japán bérenc vagyok. 2002-2008 közötti közötti benzines Hondák, ha nem akar nagyot szívni. Civic 1,6 110 paci, tökéletes igásló.Mitsu carisma, Avensisek, Auris-Corolla, Mazdák  szintén.

Árat nem írtál.Itt osztrákban nézegettem egy Carismát, 1,9 TD 67e km-rel, 2004. évi, 2500 euróért ajándék volt, nem tudtam érte elmenni, el is kelt hamar.Végül egy Cromát vettem, kissé többért, 7 éves 66 ezret futott dízel, makulátlan, első gazdás.Kissé nagy, de remek autó. Stilo is okés, bármelyik nagyobb motorral.

 

Mondjuk szerintem alap tézis, hogy kevés km legyen benne(, max 70-80 e km), azért pedig zsebbe kell nyúlni, kortól függetlenül is, viszont majdnem bármi lehet.Ez a szervizelés miatt fontos, egyszerűbb benyásoknál kevesebb , olcsóbb probléma tud keletkezni ugye.

Szerintem a dízel vagy benzines inkább elvi vita, akarsz-e olcsón de szemetelve közlekedni, vagy kissé többért tisztább üzemben. Az tény az esetemben, hogy legkevesebbet autóra mindig akkor költöttem, mikor dízelekben utaztam, (talán mindig időben ki tudtam szállni), de benyásból csak sokat futottak voltak-vannak.Vesz az ember egy 200 ezret futott autót és nyomja bele a további évi 40 ezreket, ott ugye mindig van valami javítani való.

Arról lebeszélném, hogy szerelemből vegyen utazós autót.:))

 

 

Előzmény: vizes10 (74488)
tintacska Creative Commons License 2016.11.17 0 0 74491

Le kell szoknom a forum latogatasrol plane a Kappa oldalrol.

Miota elkezdtetek beszelni az uzemanyag ellatasrol azota a Lybram megmakacsolta magat.Kohog pruszkol zakatol rangat:))) Leallitom beinditom megy mint felorult:))

1.8as benzines.

Telere ad egy kis melodiat ne unatkozzak:))

probody Creative Commons License 2016.11.17 0 0 74490

Senki nem gazdagodott meg azon, hogy dízel autóval jár.

Gondolom normálisan keres odakint, nem lehet gond a fogyasztás többlet, és nem szennyezi a környezetet a sok korommal. Mindenképp benzin, vagy benzin-gázos.

Előzmény: vizes10 (74488)
DonPrego Creative Commons License 2016.11.17 0 0 74489

Mennyi lenne rá a keret?

Ha Avensisre esne a választás (Szerintem csak a T25-ben talál tempomatosat, T22-ben nem volt):

D-Cat motorokat inkább ne, D4D-kből a 2.2 is kerülendő, legjobb a 2.0D4D. 1.4D4D csak Corollában és Yarisban volt.

VVTi motorokat (1.4, 1.6, 1.8) 2005-ig olajevés miatt gariban cserélték, ha ez szerepel a hírdetésben nem kell megijedni tőle, még jó vétel is lehet. Egyéb esetben gyűrűzéssel javitható, 150-200e magyar pénzért.

A 2.0 benzinesekben a hengerfej csavar szokott eltörni, illetve hengerenként van valami (légtömegmérő vagy lambdaszonda), ami szeret megkotlani 60e/db áron.

 

Nekem most még egy B5 vagy B5.5 Passat is eszembe jutott, gondolom ahhoz a németek is értenek. Esetleg egy régebbi Merci? (W124-eseknek mondjuk horror áruk van).

Előzmény: vizes10 (74488)
vizes10 Creative Commons License 2016.11.17 0 0 74488

Kicsit Off leszek, de a véleményetekre lennék kíváncsi.

A fiam autót szeretne venni. Tavaly óta Néemetországban dolgozik, és összegyűlt egy kis pénze, amiből szeretné megvenni élete első autóját.

Hetek óta böngészi a hirdetéseket, bevallom, nem tudok tanácsot adni neki.

Olyan autó kell, ami megbízható, hiszen havonta egyszer jön haza, azaz kb. havi min. 3000 km-t fog futni.

Kérdések:

  • Itthoni autót vegyen, vagy kint keressen egyet, és azt honosítsa?
  • Dízel, esetleg benzines gázzal?

Elvárások: legyen kényelmes, biztonságos hiszen le kell zavarni 1100-1200 km-t. Tempomat, legyen benne. 

Mi a véleményetek? Hosszan sorolhatnám pro és kontra az érveket, amiket én is feltennék magamnak, ha most akarnék venni. 

  • Valami fiatalabb crd? Amiket lehet találni ki tudja mennyit futottak, ha bele kell nyúlni horror. 4-5 éves autókban is nem egyszer 2-300 000 km van. Mennyi lehet egy 8-10 évesben?
  • Valami olcsóbb, még adagolós dízel, mennyi talpra állítani? Aztán úgy jár, mint én a Kappával. Nincs szível megváli tőle, mert a használati értéke, komfortja sokkal több, mint amit kapnék érte. Fentartani  kevésből fenn tudom (akkor minek adjam el), de nem arra való, hogy havonta megjárja németet. 
  • Benzinesből valami nagyobb motoros (2.0-2.5) autót gázzal, vagy gáz nélkül és begázasítani.

Vélemény???

vizes10 Creative Commons License 2016.11.17 0 0 74487

Szia olvass vissza egy pár évet :-) Én is cseréltem anno fűtőmotort. Szerintem képet is tettem fel róla.

Ha mindkettőt cserélni akarod, akkor egyszerre egyszerűbb, csak találj jó bontott fűtőmotort. Mivel fogyóeszköz, akinek van tartalék, nem szívesen válik meg tőle.  (én sem :-)Egyébként, ha cserélned kell a radiátort (nekem is volt ilyen problémám, Tomsojer rendelt bele egyet, akkor egyszerűbb, mert az egész eleéjét le kell bontani (motor mögött a tűzfal előtti lemezt, relétartó bakot stb). Ha jók az emlékeim, a radiátor cseréhez a klímát szét kell szedni, mert a klíma elpárologtatója mögött van a fűtőradiátor. Így már egyszerűbb. Befelé nem folyik a fagyálló, mert a radiátor tartója kifelé lejt. Csak szivárog, és azért érzed a szagot, mert ahogy fűt elpárolog. Szép kocsonyás maradékot fogsz találni, ha kiszeded :-).Én azt csináltam, hogy elballagtam egy klímáshoz, és megbeszéltem vele, hogy szívja le a gázt, aztán ha kész jutányos áron töltse fel a rendszert. Így nem a levegőbe engedtem el a gázt, és nem is volt olyan drága. 

Előzmény: hangacsi (74481)
DonPrego Creative Commons License 2016.11.17 0 0 74486

Mondom én hogy már olvastunk valakiről, aki ismer valakit, aki csinált már ilyet :D

Előzmény: probody (74484)
probody Creative Commons License 2016.11.17 0 0 74485

68797-as hozzászólásomban írok a cseréről, van három kép is.

Előzmény: probody (74484)
probody Creative Commons License 2016.11.17 0 0 74484

Én már kétszer cseréltem fűtőmotort klímacső megbontása nélkül. Nem lehet javíttatni a motort, profi tekercselők sem vállalták el. A 2. ventilátor fokozat bőven elég mindenre, ne kapcsold feljebb, itt még nem olyan nagy az áramfelvétele.

Előzmény: hangacsi (74481)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.11.17 0 0 74483

Lehet nem járt nála olyan. Amúgy is motorozik mostanában :D

 

Előzmény: probody (74438)
DonPrego Creative Commons License 2016.11.17 0 0 74482

Valszeg már zárlatos a motorja. Még nem szereltem szét a kibontott darabot.

Előzmény: hangacsi (74481)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!