Üdv ezt a hibát sok mindenre írhatja befecskendezés ,turbóvezérlés stb stb ki kell olvasni így nem tudok rá mondani semmit , a hibát nem elég kitörölni annak meg kell szüntetni az okát.
Ma hosszabb távra kellett mennem (600km) és autópálya volt a nagy része. Kocsi C5 2.0HDI (2002 évj.). Már jó ideje mentem az autópályán mikor kiírta a fedélzeti, h Anomalie Antipollution, Service felirat és a motorlámpa is kigyulladt. Megnéztem a könyvet mit jelent, megálltam, leállítottam kulcs ki kulcs vissza indít minden O.K. Folytattam utamat, kb 20 km után megint kiírta. Célállomásomhoz érve a kocsi állt 3 órát nem csináltam vele semmit, indultam vissza semmi baja nem volt, fél úton hazafele a pályán megint kiírta és kigyulladt a lámpa, még volt dolgom városban a kocsi pihent 30 percet és minden elaludt. Azóta hazaértem vele, nem írt ki semmit sem. Mitől csinálhatta ezt, vagy mi lesz a baja? Ki kell üttetni belőle ezt a hibát? Előre is köszönöm a választ. Tiszteletem.
sziasztok, a kérdésem az lenne c5, 2000hdi 2002-es szervószivattyú felől halk csattogás mint kettő vasgolyó mikor össze csattan.előre is köszi a válaszokat.
Üdv van jeladóm de el szoktam vágni a kábelét a tükörben mert egyben van a tükör kábelkötegével össze kell forrasztani zsugor cső rá és tökéletes, de érdemes megnézni,hogy az ajtóátvezetőnél a csatlakozó nem oxidált e mert ez is okozhat rossz hőmérő jelenséget.
Nincs valakinek eladó külső hőmérséklet adója a jobb oldali tükör alól? Egy robbantott ábra is jól jönne, hogyan kell cserélni. Egyszer már levettem a tükörborítást, de nem tudom hol van toldva az érzékelő madzagja. Meg érdekelne kombi hátsó ablaknyitó kapcsoló is.
köszi.. szerintem akkor a téli felkészítésbe beleveszem ezt is! ha már a hiba ismert akkor előzzük meg címszóval:):) mintha a cégnél lenne ilyen teflonspray... talán szerencsém lesz és vennem se kell:)
Wd40 nem jó mert a bowden műanyaggal van bevonva a wd40 megoldja egy idő után és ragadni fog teflon spray az jó ha a külső rész szorul de ha a csőben van berohadva akkor sanyi neki.
Berohadt, én nem láttam szemmel... De előfordul, itt a fórumon is írták már, talán pár hónapja. A jelenség nekem az volt, hogy szabadon járt a kézifék kar, van akinek az, hogy nem lehet kiengedni.
Hogy mi az oka? Passz, talán az első kerekeknél bemegy valahogy a víz néha, és attól? WD40-et nem próbáltam, de lehet, hogy kellett volna (vagy megelőzésképpen). Ennél többet nem értek hozzá.
Nekem is be volt "rohadva" a jobb os kézifékkötelem, egy "kis" teflonspray megoldotta a problémámat, azóta teljesen jó, azért a biztonság kedvéért kapott a másik oldal is !
Szerintem itt nem az a gond,mert visszaáll a helyére..Nem tudom mi a túró de remélem nem megint motor..Bár esélyes.Egyszer cseréltem már az órát,akkor egy 60.000-et futott karambolos C5-ből lett kivéve ez az óra.Azóta tettem bele úgy 40-50.000km-t kb.Háát nem bírta sokáig..Mondjuk előző is valahol 150.000nél halt meg.
ragasztott??!! én dolgoztam egy cégnél műszerfalgyártáson, de azok miden típusnál préseltek voltak a mutatók! igaz nem Citroen termékek voltak, de meglepődnék ha a francia ragasztással oldotta volna meg!
Nekem a kilóméter óra hibájával kapcsolataban van tapasztalatom. Sokan mondják, hogy léptetőmotor hiba. De nekem nem az volt. Valószínűleg valami olyan ragasztóval van rögzítve (gyárilag) a mutató a tengelyre, amely egy idő után elenged, és nem rögzül rajta. Így egy csepp pillanatragasztóval vissza lehet ragasztani, és utána minden OK.
Ahogy közeledik a 9. születésnapja az autómnak,jönnek elő a hibák sorra..1 hete még a gyújtótrafó,ami sajnos esélyes,hogy nem 100%-os mert rángat az autó néha...Most a km óra szokott olyat,hogy megállok leállítom az autót és látom,hogy kicsit lentebb áll meg a mutató mint a 0 !Szokott ilyet,hogy kicsit lejjebb megy de gyújtáskor felugrik alap állásra.Nos most nem,ott marad.Aztán gondol egyet helyre ugrik.Most pl. jó.Tegnap meg azzal szórakozott,hogy az automata fényszórót magától bekapcsolta,és nem reagált semmit a baloldali bajuszkapcsoló végén lévő gombra.Amikor reagált is akkor csak azért mert parkolóállásban volt a lámpa,de valami relé kattogásán kívűl semmit sem csinált.Kezdek már megbolondulni tőle.Eddig semmi baj nem volt vele ,de most jön sorra... Egyik kérdésem az automata világításra vonatkozna,ez mitől lehet?A rángatás a trafó kihagyása vagy az üzemanyag "elakadása" lehet?Sík úton megyek mondjuk 70-el és meg-meg torpan az autó pillanatokra de megy tovább.. Köszi a választ!
Természetesen mindent meg lehet rajta csinálni kivéve az ülésfűtést mert az csere és nagyon drága, de ez nem egy napos mutatvány az oldalirányba rázás az egy kicsit rázós ügy mert ha nem féltengely belső csukló akkor lóg a váltóban a difi csapágya olcsóbb a váltó csere de ez persze nem biztos, a légzsák- index- lámpa az valószínű com2000 probléma ,az esp és anti-p hiba az már rutinmunka többit látni kell, telefonon egyeztessünk a számomat megtalálod az adatlapomon.
Segítségedet kérném, van egy C5 2.2HDI aut. 2002 évjáratú autóm, és van vele egy pár probléma. Én Nyíregyházán lakom de ha megtudnánk beszélni akkor felvinném hozzád az autómat hogy egy kicsit gatyába rázd. A problémák a követezőek: 1. ABS/EPS hiba és ezzel együtt szennyező agyag kibocsátási hibát jelez. (Semmi tünetet nem produkál 2-3 perc múlva, indítom és megszűnik.) 2. Légzsák hiba (eddig még pontosan senki nem tudta megmondani a hiba okát csak egy tipp volt, hogy a kormánykapcsolónál valami szalag kábel szakadt. 3. Gyorsításkor oldalirányba ráz az autó. 90 km-nél a legintenzívebb. 4. Fék nyekergése (menet közben, kanyarban, ja persze fékezéskor is.) 5. Ékszíj 2 bordát a szervóról mindig átugrik, és hülye hangja van. (ez a hiba azóta jelentkezik mióta a főtengelyen lévő tárcsa ki lett cserélve.
Ezek a fő problémák, de apróságok vannak még, féltengely gumiharang, ülésfűtés, világítás magától kanyarodás közben felkapcsol stb.
8-8,5 elég soknak tűnik. Nekem ugyanezzel a motorral 7 fölé még nem sikerült vinnem, bár én vegyesben használom. A fedélzeti computer rendre 1 literrel kevesebbet mutat átlagnak. Mielőtt felújítanád a befecskendezőket érdemes őket elvinni bevizsgálásra az lényegesen olcsóbb és nem is biztos hogy midegyik rossz. De ezt is meg kellene hogy előzze egy résolaj mérés amikor a befecskendezőktől a tankba visszafolyó mennyiséget mérik meg. Itt olvashatsz kicsit róla (le kell görgetni az aljára): link vagy itt: link