Ne rakj bele univerzálisat, az például nem tud reteszelni... Sokkal olcsóbb megoldás ha kiveszed a motort és kicseréled benn azt a kb 100 ft-os mikrokapcsolót.
Kérdésem az lenne 97-es 1.6 16v vectra hásó ajtó központizárra hány vezeték megy? nem működik és univerzálist ajánltak bele, de nem tudtam megmondani hány vezetékes? Előre is köszi!
Ennek a gyereknek létezik még egyáltalán az email címe? legkésőbb holnapig kell az infó, mert hétfőn akkor lebeszélném főnökeimmel, hogy odavinném a céghez ezt is.
Kormányzár nem játék. Saját bőrömön tapasztaltam a héten. Az udvaron leállítottam a kocsit utánna se kép se hang. Önindító gyujtáskapcsoló meg a gyujtáskapcsoló elektromos része. Ami cserélve lett. Ill az önindító az csere szerencsére volt itthon egy felújítva az elektronika az sajna új de a gyújtáskapcsoló az csak meg lett csináltatva. Így lett 8000 ezer huf a vége de az önindító az egy 10-es lesz.
A kormányzár nekem se zárt be. Amikor kicseréltem az elektronikát rajta akkor beugrott és utánna a kulcsot se lehetett elfordítani. El lett víve egy zár specialistához és megcsinálta valami rugót kelett benne cserélni de a többit nem mondta el. De legalább újra megy a kocsi meg működik mostmár az is.
Amikor kihúzod a kulcsot, elvileg a gyújtáskapcsoló zárbetétének egy picit kijjebb kellene ugornia. Ha az kiugrik, csak akkor tud beakadni a kormányzár. Valószínüleg csak ez a zárbetét van beszorulva, és emiatt nem működik.
Ne szarj be. Az nem gázérzékeló, hanem a szekunderlevegő befúvójához tartozó vákumos szelep. Mikor hideg a motor, akkor egy befúvó kompresszor (inkább ventilátor) tiszta levegőt nyom a kipufogógázhoz elvileg azért, hogy már hidegen is jó legyen az emisszió. Gyakorlatban annyit tenne a dolog, hogy a hidegen benyában dúsabb keverékkel is normálisan működjön a katalizátor. Gyakorlatban aztán rájöttek, hogy annyival nem jobb, meg annyi ideig nem is kell, ezért az újabb motorokon már nincs is ilyen szerkezet. Pl. már Vlad kolléga elvileg még B1-es autójában sincs.
Tegnap szétkaptam az ülést, már amennyire lehetett. Az egyik torx csavar nem engedett, ami a kocsi közepe felé van vízszintes irányban. De így is ki tudtam bányászni az övmechanikát. Meg kellett állapítanom, nem volt berohadva és beszorulva semmi! Hanem egyszerűen szarul volt legyártva a golyós racsnis kütyü. Kb 1,5 mm-el hosszabb volt a kelleténél a golyó feletti kis műanyag ék, ezért állandóan akasztotta a racsnit, vagyis ez az öv a büdös életben soha nem volt működőképes. Lerszeltem a kis műanyagból egy kicsit, és jó lett. Aztán persze csavarodottan tettem vissza az övet, ezért az alsó rögzítést is meg kellett bontanom, mert az ülést már nem akartam szétszedni. Na a lényeg, most jó.
Szomszéddal nézegettük a motort, és ő vette észre, a piros nyílnál el van törve a cső. Valami gázérzékelő az amibe belemegy, de szerencsére nem ment rosszabbul ez miatt az autó.
A kormányzár hogyan működik a Vectrán? Kihúzom a kulcsot, de hiába tekergetem a kormányt, nem akad be.
Bontogat a gyerek autókat, meg van egy brutális gsi astrája. Rendes, normális gyerek! Legalábbis nekem soha nem volt problémám vele :) Teljesen magán oldalról is szoktam vele dumálni, nem csak autókról :) Csak azt tudom mondani, hogy beszéljetek majd meg egy talit! Lehet tegnap este kirúgás volt a hámból, azért nem válaszolt még. :)
Hogy megnézzem? El is hozom persze, ha olyan. Motor, váltó, kormánymű jó legyen, az a lényeg. A többi a ráadás. Csepel meg még jó is, mert az enyém közelébe könnyebben lehetne vinni. Az bent áll a cégünknél a XI. kerületben.
Ne hidd. Tavaly, amikor rárepültem nagyon a témára, akkor legalább 20 bontóba telefonáltam, vagy küldtem e-mailt. Se a sümegiben, se monorierdőn nem volt. A Danieliszben sem. Egyetlen bontó volt, ahol lett volna. Az, amelyik Pestről kifelé menet van Pécel felé. 150 000-ért lett volna, beépítési garanciával, csupaszon, és "garantált 100 000 km-el". Na az édes anyukájának.
Használtautó meg nincs tele donorokkal. Tavaly mikor kimondottan csak motort kerestem, lett volna donor 150 és 200 között több is. Most meg már, ha megnézzük, akkor mindegyikhez oda van írva: "Motorhibás" meg "hajtókarcsapágyas", vagy "motor, váltó hiányzik" és hasonlók. Tehát, ha megnézed, akkor 250 000-ig csak olyat találni, ami motorhibás, vagy nincs is benne motor. Felette meg nem nagyon éri meg.
Valóban kintről lenne jó behozni, de nincs tapasztalatom az ilyenben. Mármint az autó behozásban.
Ne hidd, hogy csak donor autót kerestem, Azért figyelgettem én itt-ott, hogy motort tudjak venni. Tehát a donor lett volna az ideális, viszont ha csak motort találok, az is jó. Csak épp nem találtam.
Meg kell komplett kábelköteg is, mert az már úgy elöregedett, hogy szétrepedezik. Meg kell egy kormánymű is. Meg most így fejből hirtelen a rák tudja, mi kell még. Tavaly csináltam egy listát, csak nem tudom, hová raktam.