Enyém 2006-os, láncos a motor, nem kell hozzányúlni, a lánc jó 500 ezer km-ig. Enyémbe 186ezer km van jelenleg, még gyári gyertyák vannak benne, kicsit egyeletlen az alapjárat, néha ha hirtelen lepadlózom, nem reagál, befullad, meg városba 9 liter eszik, vegyesen olyan 7-et. Szóval most vállt esedékessé a gyertyacsere...
Az autót végig magamnak szervizelem új kora óta, mikor kihoztam a szalonból. Először nem tudtam h váltóolajat is cserélni kell, ezért csak 90e km-nél cseréltem benne először, akkor már kicsit sírt a váltó, de ez Suzuki betegség, olajat folyamatosan 45 ezer km-ente cseréltem, levegőszűrővel együtt. Egyszer Németországba 160e km-nél majdnem megfőztem a motort egy hosszabb autópályás szakaszon, valami nem volt okés a hűtéssel, azóta a ventirirátor bekapcsol hideg motornál is. Más baja nincs. Hamar összejött ez a kis futásteljesítmény.. :)
Most adom el, beadtam egy kereskedőnek, jelenleg kozmetikásnál van, olyan 1,1 környékén fogja hirdetni, de ha nagyon úgy van, odaadom 1.050.000-ért is ha lealkudják. Ebből majd 50 megy a kereskedőnek, és mindenki jól járt. Az új tulaj meg kap egy fasza kis autót, amivel 400ezer km-ig nem lesz problémája. Én már meguntam, új Swiftet veszek, ha sikerül kialkudni a dieselt úgy, hogy a benzines GLX áránál csak 200 ezerrel legyen drágább, akkor azt.
DE !Én amikor 525i-t kergettem találtunk egy nagyon meggyőzö 535-it.Makulátlannak látszott,aztán élőben... egy ép elem nem volt rajta.
uriember modjára körbemustráltuk,pedig mikor befordult a parkolóba láttam hogy ez nem az amit keresek.(szegény ember ott várna 2006 óta a mc donálds parkolóban.Amióta van photoshop...
De Hajninak szerintem ez eddig a legjobb találata.
Csomagtérre viszont nagyon figyelni kell,mert ez még a rohadós volt.
Az én elsőm is ilyen volt.
Csak már látnám,hogy valami sikerált a fórumtársHölgynek.:)))))
csak ne rönó
Békési rönoékhoz jártam pár/5/ éve alkatrésszel,nem tüntek átbaszós fickóknak....
Na ja, elég kalandvágyó lehet az illető, a nyugodt Suzukis évek után valszeg izgalomra vágyik. Eddig ez a legbiztatóbb, amit Hajni0417 felkutatott, én is megnézném közelebbről adott esetben.
Minden autót viszonylag könnyű feltörni és mindegyiket lopják. A gyakori típusokat azért, mert gyakoriak, a ritkákat meg azért, mert ritkák.
Ez nem igazán típusspecifikus dolog. Sok Suzukit lopnak, de ez relatív, hiszen sok is van belőle. De pár hónapja volt egy cikk a totalcaron arról, hogy valami ősrégi, ránézésre piacképtelen autót loptak el.
Árpád csak egy jó hobbiautót akart. Volt is egy kivételesen szép állapotú, majdnem veteránkorú, 1982-es Toyota Carina Coupéja, egészen múlt csütörtökig. Akkor lopták el az autót Budapestről, a XI. kerületből, a Mohai útról. Mivel testületileg tagadjuk, hogy a szerelem[...] Bővebben!Tovább »
- a lakóhelyed (az autók 85-90 százalékát Budapestről és Pest megyéből lopják)
- a védelem (ha megnézed az autólopásokkal foglalkozó weboldalakat, vagy a Totalcar autólopásos aloldalát, akkor látni, hogy az ellopottt autók döntő többségében semmilyen védelem nem volt).
Megoldási lehetőségek: elköltözni egy nyugat-magyarországi, jómódú faluba, ahol aktívak a helyi rambók polgárőrök. Valami védelem az autóba. Casco. :)
A téma amit feldobnék: A swiftet mennyire könnyű/nehéz feltörni?
Lehet hülye a kérdés, de most totál elbizonytalanodtan. A bnőm pasijának ellopták a sport swiftjét ill. ma egy taxis mondta (ismerős), hogy neki is ellopták.. :( Jó lenne, ha megvenném, akkor nem felesleges pénzkidobás lenne :(
Pedig nem véletlenül vezette az eladási statisztikákat a Suzuki. Én is a környezetemben nem egy olyanról halottam, aki bőven erőn felül vett hitelre Suzukit. Persze más meg más márkát, de a nagy számok törvénye alapján a nagyobb értékesítési számokban nagyobb darabszámot ad ki ugyanakkora százalékos előfordulási arány.
Amúgy a cikkben sehol nincsen ilyen értelmű utalás. Ahol a Suzuki szerepel, ott két másik márkával együtt, máshol egy példában az, hogy olcsó modellként szerepelt egy Golf ellenében, az sem rejt semmi pejoratív felhangot, mert ha olcsóbb, akkor az.
Egyedül a Suzuki szalon képe sugallhat valamit, dehát az előbb írtam a nagy számokról, és a legnagyobb értékesítési darabszámokhoz a Suzuki volt jelen a legtöbb kereskedéssel, amiknek a hitel bumm végén jó része bezárt.
Így a Suzuki amolyan állatorvosi lóként példázza a jelenséget. Megértem, ha egy kövér nem szereti, ha lekövérezi, de akkor sem tudjuk soványnak nevezni. Csak ne gúnyoljuk, és ne tituláljuk hájas disznónak. Az egyik tény, a másik már sértés.
Ez a cikk még semmi lenézőt nem rejt. A trollok, meg a sznobok hozzászólásai más tészta, arról nem a cikk tehet. Csak azok után, meg a korlátoltak agyatlan Suzukikra való tekintése után úgy tűnik, már ugrasz minden kiejtett Suzuki szóra, mert mögöttes hátsó tartalmat sejtesz a sok érdemtelen "sértés" után.
Köszönöm a válaszod! az 1.5 -öm 76. hónál jár ugyanannyi ezer km-el... olyan simán jár, hogy hagyom még, hadd' rohadjon...százezernél jelentkezem...(vagy amikor furcsán kezd izélni)
Sajnos, Suzukit adtak el legtöbbet 0 indulóval, és ez most visszaüt. Azt én is már túlzásnak találom, hogy a Totalcar-ban mindig a Suzukival példálóznak, már unalmas.
(amikor vettük a kocsit, akkor minket is próbált a kereskedő rábeszlélni a hitelre, dejó hogy akkor nem ugrottunk bele.)
Gondolom a dobozban nem romlik meg, de használat közben azért a gyertya is valamelyest kopik. Szerintem nem éri meg a 100 e km-t megvárni, én lecseréltettem, 6 év az mégiscsak 6 év, belerohadhat, nekem nem éri meg hengerfejjel együtt a csere...