Melyik hétvégén akarsz motort cserélni? Segítség kell? Ha úgy van esetleg zsiráfot tudok szerválni, csak nem fér be egy vekibe. Össze csukható, navara platóján faszán elfért. Motort váltót egybe ki lehet vele emelni, de felfelé a 2ő együtt nem hiszem, hogy kifér...
Köszönöm a segítséget a zárral kapcsolatban mindenkinek! Nagyon jó és hasznos ez a fórum, sok embert kihúz a pácból, arról nem is beszélve mennyi pénz marad a zsebekben!
sziasztok! nem tudom valaki foglalkozott e már a témával. arról lenne szó van egy 1997es isuzu b vectrám. még az a tipus ahol külön távirányitó vezérli a központi zárat. kaptam egy üres távirányitós kulcsot, belemarattam az én kulcsom mintáját. neten látom hogy lehet kapni bele való elektronikát. na most az a kérdés hogy vajon rá lehetne e tanitani az autóra.
az én távirányitomon 433,92 Mhz van, a kulcsbaépitettén pedig 433 mhz. Vajon rá lehetne tanitani? Köszi a segitséget előre is .
125 kg + 36kg (ahogy mbman írta) nem olyan vészes. azt 2 ember egy vascsővel meg lánccal, vagy erős kötéllel simán kiemeli. Már, ha magamat veszem alapul, akkor simán.
Más lehetőség ott nincs. Vagy összehegesztek zártszelvényből egy bakot.
97-es, 1.6, 16v Vectráról van szó. A kulcson lévő központi zár távirányító jól működött, de egyik nap megmakacsolta magát és nem csinál semmit csak villan a zöld vagy piros led, attól függ, melyiket nyomom. Van egy másik is, azzal sem működik. Elemet is cseréltem mind a kettőben, de semmi...
Arra gondolok, hogy valahol lecsúszhatott egy szál, kimehetett egy biztosíték, stb..., de nem tudom, hová kell nyúlni.
Na azért nyomjátok az ötleteket a motorcsere technikai részével kapcsolatban. Utoljára a toyotámban cseréltem motort, de az egyszerű volt, mint egy facsipesz. Meg jó beszélni róla (végre).
Ott nem az a baj, hogy mondjuk nem férnek el teljesen egymás mellett, hanem az, hogy most az autó melletti helyre a másikat betolva nem lesz hely mocorogni. A cég egy kétlakásos társasház némi udvarral. Ahol most áll az autóm, oda elvileg bontási anyagokat szoktunk pakolni. Bár nincs útban. Viszont a társasház másik lakásában laknak, akik szintén erre az udvarra parkolnak be és ott van még a mi céges autónk és a 4.5 m hosszú utánfutónk.
Ok. A két veki elfér egymás mellett, de a szomszéd pont az autóm előtt parkol (ott van hely). Ha ott van, akkor már nincs elég hely a beavatkozásokra. Ráadásul Ő busszal járkál, szóval az autója van, hogy hetekig meg sem mozdul.
Mindegy. Egyelőre úgy is az a lényeg, hogy legyen meg a donor, aztán majd meglátjuk.
Egyébként a B vekiből lefelé (bölcsővel együtt), vagy felfelé jobb kivenni a mocit? Mondjuk ott lefelé esélytelen kivenni.
Most agyalok, hogy a cégünknél nem lesz elég hely az akcióhoz. A két autó elfér egymás mellet, amíg csak ott állnak, de a szétszedési/öszerakási műveletekhez már nem lesz elég hely. Basszus.
Nincs valaki Budapesten, vagy vonzáskörzetében, ahol elférne a két autó pár hétig, illetve az egyik (az enyém) csak rövidebb ideig, míg átkerül bele a motor, aztán az már saját lábán el fog mocorogni, a másik viszont teljesen szét fog bontódni
Ezt így behatárolni eléggé lehetetlen. Ki kéne olvasni a hibakódot, feltéve ha még el van tárolva (nemtudom pontosan hány indításig raktározza el a hibát, ha már nincs jelen)
Kormányzár továbbra sem zár be, de inkább nem piszkálom.
Tegnap viszont nekem is égett rövid ideig a sárga kis lámpa. (benzines 16V) Balról a 6. lámpa. Pontosan ez mit jelez? Tegnap a fényképen mutatott cső problémát megoldottam. Lehet hogy ezzel van kapcsolatban a hibafény?
Így néz ki a zárszerkezet kiszerelve (ez a bal első). A 3 csavart kell kicsavarni, plusz jelölve a lefúrandó szegecs.
Miután lejött a fedele, így néz ki. Ott van a panel is, amin a mikrokapcsolók vannak. A képen látható mikrokapcsoló csak a bal első ajtóban van, ez vezérli az ajtók nyitását-zárását, ha a kulccsal zársz, és nem távirányítóval. Ezzel nem szokott gond lenni.
Itt van a panel leszerelve. Ezeket a mikrokapcsolókat kell cserélni (a többi zárban csak 1 db van)
Papi45-nek teljesen igaza van, minden zárat előbb utóbb utolér ez a hiba. Nekem már csak a jobb hátsó ajtóban van a gyári mikrokapcsoló.
Sajnos nem érhető el a mikrokapcsoló csere linkje, én a régi fórumról letöltöttem a csere leírását, remélem hil nem veszi rossz néven ha most ide bemásolom, (elnöki módszerrel, de szigorúan forrásmegjelöléssel):
"Központi zár 2.: Jelenség: valamelyik ajtózár időnként nem záródik be, vagy nem nyílik ki. Oka: a zárban lévő mikrokapcsoló nem kapcsol. Javítás a hibás mikrokapcsolókat ki kell cserélni. A zárszerkezetet szét kell szerelni: 3 db Philips csavart ki kell csavarni, a fület ki kell hajlítani, a szegecset nagyon pontosan le kell fúrni. Itt vigyázni kell, mert a tengely, amibe a szegecs be van téve, tartja a működtető egység lemez idomát. Ezután a két felet óvatosan szét lehet húzni, megfigyelve gondosan, hogy mi hol volt a későbbi összerakás megkönnyítése érdekében. Ez a vezető oldali ajtó zárszerkezete. Ezután a nyákot óvatosan le lehet emelni a műanyag tüskékről, vigyázva, nem letörve azokat! A nyák hát oldalán láthatóvá a kapcsoló. A képen még a gyári kapcsolók vannak, de ilyet nem tudtam venni. A régi kapcsolókat ki kell forrasztani, javasolt mindkettő cseréje, mivel darabja kb 100Ft. Az új kapcsolót a rajznak megfelelően kell kialakítani lapos tűreszelő segítségével. A nyomógomb lelapolása azért fontos, mert a működtető csúszka a nyíl irányában mozog előtte és ezáltal könnyedén tudja kapcsolni azt. Az összerakás már nem okozhat gondot! Sajnos, minden zárat előbb-utóbb utóléri ez a hiba. Az új zár kb.23-26.000Ft-ba kerül attól függően, hogy melyik ajtóra való, bontottat nem érdemes vásárolni. A hátsó zárak a legolcsóbbak, de egyik sem csereszabatos, mindegyik ajtóba más kell!!! Sok sikert! hil "
A leírás elég egyértelmű, de ha mégsem, akkor előkeresem a képeket is hozzá és valahova fölrakom.
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy van e valakinek eladó rendezett magyar forgalmi, rendszám B Vectrához? Ha igen megvásárolnám. Nem számit az évjárat, se a köbcenti csak ne diesel legyen. Köszönöm!
Jolvan, orulok neki, hogy ugy nez ki osszejon. Mennyi lesz a kocsi ara?
Ezek a bontók is nagy zsivanyok, tudjak jol, hogy az uj alkatreszek dragak, es sokszor beszerezhetetlenek, ezert azt sem tudjak, mennyit kerjenek egy-egy lampaert, lokosert, motorert pl.
Hát én nem tudom. pedig több emailt is küldtem nekik.
Most egyelőre rajta vagyok azon az autón, amit Sankaka átküldött nekem linkben. Már fel is vettem a kapcsolatot a sráccal. Közel is van és komplett autó.
A sümegi bontóval van valamennyi tapasztalatom, de nehezen tudom elhinni, hogy ott ne lenne. Nemrég jártam ott, és a telep aljában ott áll vagy 15-20 félig szétbontott B Veki, balkormányos, és jobbkormányos vegyesen. Ezek között tuti, hogy volt 2.0. A motorjaikat meg kiszerelik, és a csarnokban tárolják. Lehet, hogy nagyon kapós, többször kell próbálkozni.
Sajnos sokszor nagyvonalúan rámondják, hogy nincs arra amit kérsz. Ez tapasztalat. Főleg a nő, aki fel szokta venni a telefont. Kér évjáratot, motortípust, mindent, azt már nem nézi, hogy és ha teszem azt éppen nincs 96-os, X20XEV motor, akkor elküld. Pedig neked jó lenne a 97-es, 98-as is.