Augusztus óta nem voltam gépközalben,annyi a céges munkám hogy még a motor sem készült el.(90%-os) ráadásul elkezdtük az ua28-as felújítását most ehhez keresek eredeti gyári képeket
Szia, a hatvanas évek végén nem járhattak nyerges Rábák üzemanyagos póttal, mert akkor a Rábák még erősen kísérleti gyártásban voltak. Akkoriban még a Csepel D705.13 nyergesek jártak, ikertartályos,P705N3 pótkocsikkal. Később, a hetvenes években az ÁFOR vásárolt jugoszláv,(most Szlovénia) GORICA típusú pótkocsikat, ezeket már Rábák húzták, lehet erre gondolsz. A 705N3 pótról van jellegrajzom, és alkatrészkatalógusom is.
Kérnék segítséget az alábbiakban! Előre mondom, hogy nem tévesztettem el, tudom, hogy a CSEPEL topicban vagyok, /rendszeres olvasója/ de megkísérlem hátha....
Valamikor a 60-as évek végén jártak nyerges üzemanyagszállító Rábák.
A vontatmányról szeretnék kérni jellegrajzot. Ha jól emlékszem ikertartályosak voltak. Az is jó, ha tájékoztatást adtok, hol nézhetnék még utána!