Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

D705 Creative Commons License 2007.12.02 0 0 1647

Szia!

Ezek szerint megkaptad a képeket???

Augusztus óta nem voltam gépközalben,annyi a céges munkám hogy még a motor sem készült el.(90%-os) ráadásul elkezdtük az ua28-as felújítását most ehhez keresek eredeti gyári képeket

Előzmény: Mwin (1646)
Mwin Creative Commons License 2007.12.02 0 0 1646
Szeva, csakhogy előkerültél!
Már azt hittem, beköltöztél a röntgenbe:-DDDD
Előzmény: D705 (1643)
JumboJet Creative Commons License 2007.12.02 0 0 1645
De jó látni ezt!!!! Melyik városban csináljátok a Kázmért??
Előzmény: D705 (1643)
karesz500 Creative Commons License 2007.12.02 0 0 1644

Ez azért sokat elárul, kiindulásnak nagyon jó!

Köszönöm!

Előzmény: a_motor (1641)
D705 Creative Commons License 2007.12.02 0 0 1643

A Képek lemaradtak, nekifutok mégegyszer!

Előzmény: D705 (1642)
D705 Creative Commons License 2007.12.02 0 0 1642

SZIASZTOK!

Talán1x majd autózhatunkis vele!

Előzmény: karesz500 (1631)
a_motor Creative Commons License 2007.12.02 0 0 1641

a szineket meg lehet fordítani pl. a paint-ben is (invert)

 

 

 

 

Előzmény: karesz500 (1636)
rali Creative Commons License 2007.12.02 0 0 1640
Úgybiza.
Előzmény: 504LACI (1639)
504LACI Creative Commons License 2007.12.01 0 0 1639

Mindkettőtöknek igaza van.

Az ok egyszerű, ez még nem Csepel, hanem Steyr.

Itt van nem messze:

 

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=320188951281&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=011

208D Creative Commons License 2007.12.01 0 0 1638
A légszűrő, oldal sátor rései, kompresszor csöve, gépháztető kitámasztó...
Előzmény: 504LACI (1634)
rali Creative Commons License 2007.12.01 0 0 1637
Ejtőtartályos?
Előzmény: 504LACI (1634)
karesz500 Creative Commons License 2007.12.01 0 0 1636

Hasonlóra gondoltam, csak ennek kinyomtatása a fekete háttér miatt elég körülményes, és egy hátulnézet is jó lenne!

Nagyon köszönöm!

Előzmény: a_motor (1633)
karesz500 Creative Commons License 2007.12.01 0 0 1635

Nem gond, ha valamikor sikerül, küldd el létszives! Úgy is jó, ha fényképet készítesz róla, ha van lehetőséged és azt töltöd fel.

Köszönöm!

Előzmény: Mwin (1632)
504LACI Creative Commons License 2007.12.01 0 0 1634
Mi a furcsa a képen?
a_motor Creative Commons License 2007.12.01 0 0 1633

ilyen jó?

 

 

Előzmény: karesz500 (1631)
Mwin Creative Commons License 2007.12.01 0 0 1632
Szkenner hiányában ez most elé bajos, de majd valahogy megoldjuk.
Előzmény: karesz500 (1631)
karesz500 Creative Commons License 2007.12.01 0 0 1631

Szia!

Nagyon köszönöm, jó lenne, ha a 705N3-as jellegrajzát el tudnád küldeni!

Emil címem publikus.

Még egyszer köszi!

Előzmény: Mwin (1629)
rali Creative Commons License 2007.12.01 0 0 1630
jahh, gorica
Előzmény: Mwin (1629)
Mwin Creative Commons License 2007.12.01 0 0 1629
Szia,
a hatvanas évek végén nem járhattak nyerges Rábák üzemanyagos póttal, mert akkor a Rábák még erősen kísérleti gyártásban voltak.
Akkoriban még a Csepel D705.13 nyergesek jártak, ikertartályos,P705N3 pótkocsikkal.
Később, a hetvenes években az ÁFOR vásárolt jugoszláv,(most Szlovénia) GORICA típusú pótkocsikat, ezeket már Rábák húzták, lehet erre gondolsz.
A 705N3 pótról van jellegrajzom, és alkatrészkatalógusom is.
Előzmény: karesz500 (1625)
rali Creative Commons License 2007.11.30 0 0 1628
Igen.

Ez egy UTVA 66-os.


Előzmény: karesz500 (1627)
karesz500 Creative Commons License 2007.11.30 0 0 1627

Szia!

Megnéztem a gugliban, de valami repülőgépgyárat adott ki. Lehet, hogy korábban a profiljában az is benne volt?

Előzmény: rali (1626)
rali Creative Commons License 2007.11.30 0 0 1626
Jugó UTVA pótok voltak.
Előzmény: karesz500 (1625)
karesz500 Creative Commons License 2007.11.30 0 0 1625

Üdvözletem az Uraknak!

Kérnék segítséget az alábbiakban! Előre mondom, hogy nem tévesztettem el, tudom, hogy a CSEPEL topicban vagyok, /rendszeres olvasója/ de megkísérlem hátha....

Valamikor a 60-as évek végén jártak nyerges üzemanyagszállító Rábák.

A vontatmányról szeretnék kérni jellegrajzot. Ha jól emlékszem ikertartályosak voltak. Az is jó, ha tájékoztatást adtok, hol nézhetnék még utána!

Tisztelettel!

Mwin Creative Commons License 2007.11.29 0 0 1624
Off
Bobek TLF, sürgős leveled van a postaládádban, mielőbb várom a válaszod
On
M61021 Creative Commons License 2007.11.29 0 0 1623
Aha én voltam, vagyis mi voltunk ott. És most már magad írsz?
Előzmény: Törölt nick (1622)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.29 0 0 1622
Ha jól emlékszem Te ültél mellettem a Csepelben Csobánkán. Hát Én a sofőr vagyok, és az unokaöcsémen keresztül írtam ide
Előzmény: M61021 (1621)
M61021 Creative Commons License 2007.11.28 0 0 1621
Nem UPI az, ő itt járt valahol a napokban.
Előzmény: 208D (1620)
208D Creative Commons License 2007.11.28 0 0 1620
Csepel és Szolnok, én is Rá gondoltam.
Előzmény: M61021 (1619)
M61021 Creative Commons License 2007.11.28 0 0 1619
Én valami szolnoki kötődést vélek felfedezni benne...
Előzmény: 208D (1617)
208D Creative Commons License 2007.11.28 0 0 1618

Miért kellett megvilágítani a diffit?

Éjszakai alcafényes megvilágítás oszlopban haladáshoz?

Ha infra lámpa, miért kellett elrejteni?

Előzmény: M61021 (1615)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!