Az alapozóba /füllerbe / lehet rugalmasítót tenni -új elemek esetében-,javított esetében pedig a színtelen lakkba tehetsz rugalmasítót,bár szerintem nincs sok gyakorlati haszna,mert a túlzott rétegvastagság eleve kérdésessé teszi az adalékok szükségességét.
Üzemanyagtartályt senki ne hefteljen , melegítsen senki olyan akinek olyan alapvető problémái vannak, hogyan kellene egy horpadást eltüntetni.!!! Eddig válasszal sem méltattam, mert félek hogy egy hiányos tanáccsal inkább a bajhoz vezető kulcsot adom a barkácsoló kezébe. Nem értem miért akar mindenki mindenhez értőnek látszani? Nincs kimosott tank, éppúgy mint töltetlen fegyver. A hegesztős topicban 3 fázisú bekötési segédletet kér valaki villanymotorhoz. Nemár!! - Éles horpadást nem lehet kihúzni. Belülről kell kikalapálni (Ha van mivel :-))), ezután fel lehet tölteni cinnel. Festeni mindenképpen szükséges, de sufniban biztos megfolyik és buboros lesz, mert nem tudja hogyan mivel kell zsírtalanítani. Egy új tank pedig lehet vagy14000ft.
Elméletben igen,viszont megfelelő gyakorlat nélkül nem érdemes hozzáfogni,mert kikoptathatod,vagy ha nem megfelelően van megszáradva a bevonat akkor felszakíthatod a rétegeket. Bízd szakemberre,és ő eldönti,hogy orvosolható polírozással,vagy csak az újrafényezés segít!
Nem értem mit kínlódsz azzal a tankkal, szemét áron kapsz hozzá bontottat, bárhol az országban!!! Megéri fújogatni, kalapálni?? Festened így is úgy is kell- akkor meg minek??
Hello. Segitségeteket szeretném kérni. Sportmotorom pályaidomjait saját magunk akarjuk fényezni. Az oldalidomom eléggé feszül csavarodik(még próbálok rajta alakitani de nem lesz akkor sem 100as szerintem), szóval ha lefestem a festék-lakk nemfog lereped(-ezni)?? Milyen festéket tudnék használni ami rugalmasabb? Vagy jó a sima kocsifesték enged egy kicsit??
Üdv! Lenne egy szakmai jellegű kérdésem. Drága, két komponensű festéket vettem egy Simson restauráláshoz, én nem mertem festeni, ezért egy festő ismerősre bíztam a munkát, aki csúnyán elbaltázta, megfolyt a festék több helyen és egy kis por is került az utolsó rétegre. Nagyon mérges lettem rá.... Az a kérdésem hogy helyrehozhatom-e vizes csiszolópapírral és polírral a megfolyásokat?
Kompresszorom van, de attól félek, ha megnyomom, először azokat az éleket löki ki, amiket nem kellene...:S Viszont ha csinálnék egy "kalodát", elvileg azzal tudnám kordába tartani.
a hegesztős módszer jónak tünik, én is gondoltam rá, hogy ráhegesztetek egy-két fület, aztán meghúzom, na de mi van, ha átlyukad a tank, vagy nem sikerül úgy feltenni a fület, hogy sikerülne kihúzni...vagyis leszakad húzás közben.
centi mély horpadást meg ugye nem lehet "kikenni", legalábbis jól biztosan nem...:)
Üdv! Próbáltad már a kompresszoros tankegyengetést?Horpadt motorkerékpár tanknál ,főleg élesebb törés esetén semmire sem mégy vele.Ez csak elméletben működik!
Kompresszorral meg kell nyomatni!De óvatosan vele mert ha nagy nyomással csinálod akkor könnyen lufi kinézetűvé vállik a tank!(volt rá példa) Vagy létezik ilyen rángatós egyengető amelynek a végén van egy kis betét lemez amit egy gombnyomással a lemezhez heggeszt a gép majd egy súlyt rángatva ki lehet húzni !A nevét nem tudom a gépnek de régen volt vele dolgom!