Persze, hogy nincs teljesen rendben a dolog. A lámpatest nem tartalmazza a RL feliratot, hisz nem úgy készült, hogy alkalmas legyen menetfényre. Bizonyos "Das Auto" típusok pontosan így világítanak (csökkentett fényerejű fényszóró izzóval), csak ott a foncsor egy kicsit más, DRL hez alkalmasabb a felső része. Ettől függetlenül ez az autó (mármint az enyém) úgy néz ki amikor jön, mintha gyári megoldású lenne a lámpa. Még azt is gondolhatják, hogy a tompított világít. A hatóság részéról szinte fel sem merül a buherálás gondolata. A ködlámpánál világítóknál mindig ott a kérdés, hogy akkor most mi is van felkapcsolva?
Sajnos azt is látnunk kell, hogy ami teljesen szabályos, az attól még nem biztos hogy jó. Számtalan olyan autót lehet látni jönni-menni az utakon, aminek biztosan szép RL minősítésű led-sora van, de annyira szarul világít, hogy szinte semmit sem ér. A ködlámpába szerelt menetfények nálam szóba sem jöhetnek, engem nagyon irritál az a megoldás, pedig jó pár gyár szavazott erre, még e led-ek előtt (pl Skoda). Szóval tudatában vagyok annak, hogy nem teljesen szabályos a dolog, de biztos vagyok abban is, hogy ennek ellenére a legjobb utólagos megoldás (pont)
Az Osram az. A KoAn félével az a baj, hogy maga a lámptest nem szabványos, pedig tök jó megoldás.
Jogszabály szerint csak olyan izzó lehet a foglalatban ami színben és típusban megengedett. Tehát se nem kék/zöld/piros stb színű nem lehet és ha gyárilag hagyományos izzóval szerelt akkor LED sem.
Anno a GSII-ben egyebként én is kisérleteztem LED-el a helyzetjelzőben mert a xenon mellett hülyén nézett ki a sárgás helyzetjelző. A GSIII-ban 21W-os "féklámpaizzó" van gyárilag, így az sem cserélhető ki LED-re jogszabály szerint. Persze ha kapnék bele normális LED-et kicserélném. :)
Ezt azért magyarázd el a rendőrnek is. Ugyanis azon kívül, hogy praktikus és a 2010-es xenonos GSIII-ban gyárilag ott kapott helyett a DRL, attól ez még nem szabályos törvény szerint. Ahogyán sajnos a LED sem ha nem gyárilag LED-es az autó adott lámpája...
Igen, pont a tompított "sárgasága" miatt gondoltam, hogy picit elüthet. 2007-es A6-nál volt a "nappali menetfény" sárga, a xenon mellett. Igaz hogy lekapcsolt ha égett a tompított, de nagyon nem tetszett.
Bár mai nap után az izzó kérdés háttérbe szorult. Esett a hó, ilyenkor van akinek a piros is zöldnek tűnik...
November elején szedtem szét az egész orrát vezérlés csere miatt, akkor lemostam a dolgokat, az intercoolerből pedig kb max 3cl olaj folyt ki. Sztem ez minimális. De 2 hónap alatt ennyire lemocskoldna? Furcsállom. Lehet kicsit vastagabb olaj kellene bele?
a turbótól jön, ha megtelik az intercooler és felkapja a motor hiába veszed le a gyújtást nem fog leállni amíg van olaj pörög.......
szét kellene szedni és kimosni belőlle első körben, már ha belülről jön kifelé az olaj, bár az érdekes mert akkor ott a levegő is szökik mivel az a rész nyomás alatt van
Automatikusan kapcsol fel amikor a motor indul, este átvált a tompítottra, amikor sötét van, villantáskor reflektorozik Ezzel lett teljes a világítás AUTO funkciója. Ráadásul semmi barkács megoldás kinézete sincs, tejesen gyári hatású.
Lehet következő nekem is LED lesz, 1 hete talán hogy kicseréltem minden izzót, még az ablakemelő-kapcsolókat is megcsináltam. Helyzetjelző darabja is 650 Ft.
Beépíthető és tálan az eddigi legértelmesebb utólagos DRL. Csak majdnem annyi mint a 4 új nyárigumi, főleg hogy a /60 miatt még drágább is lesz a garnitúra.
Valamelyik nap néztem hogy a projektoros lámpás esetén a helyzetjelzőbe is be lehetne építeni a LED fényt, egész mutatós lenne.
amikor 3 éve az SI-be berakattam az LPG-t 130-150 volt a különbség majd ez elolvadt 100-110-re, most a benzin 330 az LPG 320 mifelénk
nincs benne nagy varázslat :(
ugye +20% a túlfogyasztás
benzin 2.0motor 9liter 2970Huf
gáz 11L 2365
600Huf különbség
20eKm akkor lesz a megtakarítás 120eHuf
és 200e a beszerelés, amikor az SI-be belerakattam 1 év alatt visszahozta az árát most ehez kellene 1,5 év
persze egy dieselre is bármikor rá lehet költeni nem 200 hanem 400e-t
diesel
1,5dCi 6l 340Huf/l 2040Huf/100KM
szóval ez még -300Huf/100Km az LPG-hez
és nem kell azt nézegetni hol van olcsó LPG kút mondjuk egy országot átszelő úton és nem kell 3x tankolni
ja és azt hiszem a benzinesnél óvatos számokkal gazdaságos óvatos vezetéssel számoltam a dieselnél meg a saját haladós/dinamikus vegyes fogyasztásommal