sziasztok! nem tudom valaki foglalkozott e már a témával. arról lenne szó van egy 1997es isuzu b vectrám. még az a tipus ahol külön távirányitó vezérli a központi zárat. kaptam egy üres távirányitós kulcsot, belemarattam az én kulcsom mintáját. neten látom hogy lehet kapni bele való elektronikát. na most az a kérdés hogy vajon rá lehetne e tanitani az autóra.
az én távirányitomon 433,92 Mhz van, a kulcsbaépitettén pedig 433 mhz. Vajon rá lehetne tanitani? Köszi a segitséget előre is .
Egy olyan kérdésem lenne azokhoz akiknek gyárilag van tempomatjuk, hogy amikor aktív a tempomat akkor van-e valami visszajelző lámpája a müszerfalon?? Mert nekem van egy ikon a műszerfalon ami szerintem a tempomat visszajelzője lenne (de nem is működik) egy kis KM/H óra inkon és oldalról egy nyílal, kb ilyen gondolom az a visszajelző csak az lehet, és mivel utólagos tempomat van a gépemben ezért nincs is benne izzó, tehát ha raknék bele akkor elvileg működne.
Ha a váltószoknyát felpattintod akkor be bírsz nyúlni és ki bírod pattintani a kapcsolót konzolostól. Megpróbálhatod megtakarítani, vagy egy kis WD-40et adni neki hátha jó lesz.
Sziasztok Tamás vagyok. Mostanában vettem egy 1997-es Vectra-át és az a gondom hogy azt csinálja a fűtésem hogy egyszer van egyszer nincs volt olyan is hogy menet közben egyszer elindult es utánna ment. mi lehet a baj?? Előre is köszönöm.
A 96 os vecimben a sofőrfelőli elektromos ablak mikrókapcsolója valszleg behányt.
Észre vettem hogy nehezebben húzza fel az ablakot mikor nyomom. Tövig nyomva eddig sikerült felhúzni, de tegnap du tán faterom leengedte az ablakot és 10 km - errel odébb tudta csak felhúzni. Addig meg majd lefagyott a füle 8 fokban :S (XD)
Hogyan lehet kiszerelni ? Kikell pattintani egyszerűen?
Amennyiben ez a rosz akkor ezt nem lehet felújjítani ? Másikat kell vennem ?
Esetleg lehetséges h eloxidálódott a csatlakozó és ha kitisztogatom megkaparászom jó lesz?
Engem is a topik tanított meg a távirányító tanítására.
Beülsz, bedugod a gyújtáskapcsolóba, ráadod a gyújtást és 30mp-en belül megnyomod valamelyik gombot. Ekkor reagálnia kell a záraknak. Bezárni nem fogod tudni, mert automatikusan visszanyit, ha gyújtáson van a kulcs.
Ezután kiszállsz, és be tudod zárni az autót.
Ha ekkor is visszanyit, akkor az már a bal első zárelektronika hibája, lásd lentebb, a mikrokapcsolós problémát.
Nekem kiskaldi cartárs és az ő apukája segített a zár mikrokapcsolójának cseréjében. Az ElectroKontha-nál pontosan 125 ft-egy ilyen kapcsoló. Érdemes kapásból kettőt venni, hogy mindkét, azonos oldalit cserélni lehessen.
Csere után tökéletesen működik a távirányítóval a zár, még reteszel is, bát szerintem a hátsó zárak hibája, onnan nyitható a reteszelés belülről. Mindegy, a cucc használható és mindig működik.
Csak viszonyítási alapnak: bontóban egy komplett baloldali zárelektronika 10 ezer ft. És még a gyári kódnak is egyezni kell.
Melyik hétvégén akarsz motort cserélni? Segítség kell? Ha úgy van esetleg zsiráfot tudok szerválni, csak nem fér be egy vekibe. Össze csukható, navara platóján faszán elfért. Motort váltót egybe ki lehet vele emelni, de felfelé a 2ő együtt nem hiszem, hogy kifér...
Köszönöm a segítséget a zárral kapcsolatban mindenkinek! Nagyon jó és hasznos ez a fórum, sok embert kihúz a pácból, arról nem is beszélve mennyi pénz marad a zsebekben!
sziasztok! nem tudom valaki foglalkozott e már a témával. arról lenne szó van egy 1997es isuzu b vectrám. még az a tipus ahol külön távirányitó vezérli a központi zárat. kaptam egy üres távirányitós kulcsot, belemarattam az én kulcsom mintáját. neten látom hogy lehet kapni bele való elektronikát. na most az a kérdés hogy vajon rá lehetne e tanitani az autóra.
az én távirányitomon 433,92 Mhz van, a kulcsbaépitettén pedig 433 mhz. Vajon rá lehetne tanitani? Köszi a segitséget előre is .
125 kg + 36kg (ahogy mbman írta) nem olyan vészes. azt 2 ember egy vascsővel meg lánccal, vagy erős kötéllel simán kiemeli. Már, ha magamat veszem alapul, akkor simán.
Más lehetőség ott nincs. Vagy összehegesztek zártszelvényből egy bakot.
97-es, 1.6, 16v Vectráról van szó. A kulcson lévő központi zár távirányító jól működött, de egyik nap megmakacsolta magát és nem csinál semmit csak villan a zöld vagy piros led, attól függ, melyiket nyomom. Van egy másik is, azzal sem működik. Elemet is cseréltem mind a kettőben, de semmi...
Arra gondolok, hogy valahol lecsúszhatott egy szál, kimehetett egy biztosíték, stb..., de nem tudom, hová kell nyúlni.
Na azért nyomjátok az ötleteket a motorcsere technikai részével kapcsolatban. Utoljára a toyotámban cseréltem motort, de az egyszerű volt, mint egy facsipesz. Meg jó beszélni róla (végre).
Ott nem az a baj, hogy mondjuk nem férnek el teljesen egymás mellett, hanem az, hogy most az autó melletti helyre a másikat betolva nem lesz hely mocorogni. A cég egy kétlakásos társasház némi udvarral. Ahol most áll az autóm, oda elvileg bontási anyagokat szoktunk pakolni. Bár nincs útban. Viszont a társasház másik lakásában laknak, akik szintén erre az udvarra parkolnak be és ott van még a mi céges autónk és a 4.5 m hosszú utánfutónk.
Ok. A két veki elfér egymás mellett, de a szomszéd pont az autóm előtt parkol (ott van hely). Ha ott van, akkor már nincs elég hely a beavatkozásokra. Ráadásul Ő busszal járkál, szóval az autója van, hogy hetekig meg sem mozdul.
Mindegy. Egyelőre úgy is az a lényeg, hogy legyen meg a donor, aztán majd meglátjuk.
Egyébként a B vekiből lefelé (bölcsővel együtt), vagy felfelé jobb kivenni a mocit? Mondjuk ott lefelé esélytelen kivenni.
Most agyalok, hogy a cégünknél nem lesz elég hely az akcióhoz. A két autó elfér egymás mellet, amíg csak ott állnak, de a szétszedési/öszerakási műveletekhez már nem lesz elég hely. Basszus.
Nincs valaki Budapesten, vagy vonzáskörzetében, ahol elférne a két autó pár hétig, illetve az egyik (az enyém) csak rövidebb ideig, míg átkerül bele a motor, aztán az már saját lábán el fog mocorogni, a másik viszont teljesen szét fog bontódni
Ezt így behatárolni eléggé lehetetlen. Ki kéne olvasni a hibakódot, feltéve ha még el van tárolva (nemtudom pontosan hány indításig raktározza el a hibát, ha már nincs jelen)