Ha lépcsőshátú, akkor nézd meg, hogy nem ég-e folyamatosan a csomagtérvilágítás! Az A Vectrámmal jártam így, hogy elkoszolódott a kapcsoló, vagy kilazult, nem tudom és csak napok múltán vettem észre sötétben, hogy fény szűrődik ki a hangszórórácson.:-/
Hali! Egy 96-os klímás 1.7TDS isuzu-ban a 40-es biztosíték hiányzott. Meg tudná nézni valaki, hogy az kell-e egyáltalán oda, vagy direkt nincs ott semmi? Hiányzik amúgy is sok biztosíték, amiknek helye sincs, csak az üres lyuk. Lefotóztam az ábrát is, ez lenne:
Látatlanban csak a szokásos módszert lehet javasolni. Ampermérőt az aegyik akku kábel és az akku közé, majd egyenként kiszedni a biztosítékokat a helyükről (előtte lefényképezni, memorizálni, felírni, hogy hol melyik volt). Amelyiknél jelentősen lecsökken az áramfogyasztás abban az ágban van a hiba.
Elég szar konstrukció, mert felülről belehullik mindenféle kosz, por, és idővel bemegy az érintkező felületek közé. Szét kell szedni óvatosan, és alaposan kitisztítani.
Sziasztok! Nekem csak 1 kérdésem lenne. Röviden annyi az egész, hogy a kocsiba (opel vectra b 1997 es kiadás 2.0 l benzin) az akut valami leszívja...nem marad rajta semmi,a riasztó ki lett véve, központi zár sem működik mert elcsesződött magától. Néha az is megesik, hogy kikapcsolom a magnót, leállítom a kocsit és reggel mire megyek ki a kocsiba szól a rádió... nem tom mitől lehet, de nem a rádió szívja le mert akkor is lemerül szabálytalan időközönként ha a rádió nem kapcsol be magától... Szerintetek ? van valami ötlet? eléggé bonyolult a helyzet. Én gondoltam már a indítómotorra, generátorra... Köszi a válaszokat ! Üdv
Azt gondoltam, hogy nincs benne izzó, mivel nekem utólagos a tempomatom.. de azért azt nem gondoltam volna, hogy még bekötve sincs.. akkor nem értem én sem, hogy minek ott az ikon... m1 jelentősége nincs sok. Legalább megkíméltem magam egy fölösleges bontástól :) Köszönöm az infót!
Az lenne a kérdésem, hogy tapasztaltatok-e már olyat, amit újabban kezd produkálni a kocsim (X20XEV): megyek vele mondjuk 3.ban. Elkezdem tolni neki, és irgalmatlan szürke füst van mögöttem, érzek valami "elégetlen benzin" szagot, és olyan, mintha csak 3 hengerezne a kocsi. Aztán egyszer csak eltűnik a füst, szépen lassan visszajön a 4. henger is, és mintha misem történt volna simán megy a kocsi. Sárga lámpa nem világit, gyertyák és a gyújtó kábelek nemrég voltak cserélve, olajat nem eszi, viz teljesen tiszta és nem fogy. Kezdek tanácstalan lenni vele kapcsolatban. Pedig milyen büszke voltam rá, hogy nekem semmi komolyabb gondja nincs a kocsinak! Szerintetek mi lehet a baja?
Ha digit klímás, akkor nézd meg, hogy 9-es fokozaton megy-e a ventilátor, és a többin nem. Ha kilencesen megy, akkor a két tranzisztor halódott meg, ami felelősek a sebességszabályozásért. Pontosabban a vezérlő ezeken keresztül szabályozza a sebességet. 9-es fokozatvan direktbe kapja a 12V-ot. Ha ez áll fent, és ugye a két tranzisztor meghalt, azt nem ok nélkül teszi, hanem a fűtőventi motorja kezdi megadni magát és túl sok áramot vesz fel.
Tranzisztorokat cserélni és a motort kicserélni, vagy felújíttatni.
Manuális fűtésnél előtétellenállás van. Az is meg tud halni.
Az oka rendkívül egyszerű , hogy nem világít ugyanis nincs benne izzó gyárilag de még bekötve sincs. Nem értettem én sem , hogy mit gondoltak a németek.
A kiszedést írták korábban. Valamint valóban egy "huppogós temez" érintjezik benne. Ha ez szétrepedt, akkor azt lehet érezni megnyomáskor, hogy nem úgy megy be a gomb, mint mondjuk egy mikrokapcsolónál, hanem szinte beesik. Ha nem ez áll fenn és a nyomása a gombnak olyan, mint a többié, akkor lehet, hogy a lemez, vagy alatta az érintkező koszolódott el. Ezeknek a gomboknak a csatija nem ott van közvetlenül, hanem a kézifék kar markolata alatti homorú műanyag fedél alatt.
sziasztok! nem tudom valaki foglalkozott e már a témával. arról lenne szó van egy 1997es isuzu b vectrám. még az a tipus ahol külön távirányitó vezérli a központi zárat. kaptam egy üres távirányitós kulcsot, belemarattam az én kulcsom mintáját. neten látom hogy lehet kapni bele való elektronikát. na most az a kérdés hogy vajon rá lehetne e tanitani az autóra.
az én távirányitomon 433,92 Mhz van, a kulcsbaépitettén pedig 433 mhz. Vajon rá lehetne tanitani? Köszi a segitséget előre is .
Egy olyan kérdésem lenne azokhoz akiknek gyárilag van tempomatjuk, hogy amikor aktív a tempomat akkor van-e valami visszajelző lámpája a müszerfalon?? Mert nekem van egy ikon a műszerfalon ami szerintem a tempomat visszajelzője lenne (de nem is működik) egy kis KM/H óra inkon és oldalról egy nyílal, kb ilyen gondolom az a visszajelző csak az lehet, és mivel utólagos tempomat van a gépemben ezért nincs is benne izzó, tehát ha raknék bele akkor elvileg működne.
Ha a váltószoknyát felpattintod akkor be bírsz nyúlni és ki bírod pattintani a kapcsolót konzolostól. Megpróbálhatod megtakarítani, vagy egy kis WD-40et adni neki hátha jó lesz.
Sziasztok Tamás vagyok. Mostanában vettem egy 1997-es Vectra-át és az a gondom hogy azt csinálja a fűtésem hogy egyszer van egyszer nincs volt olyan is hogy menet közben egyszer elindult es utánna ment. mi lehet a baj?? Előre is köszönöm.
A 96 os vecimben a sofőrfelőli elektromos ablak mikrókapcsolója valszleg behányt.
Észre vettem hogy nehezebben húzza fel az ablakot mikor nyomom. Tövig nyomva eddig sikerült felhúzni, de tegnap du tán faterom leengedte az ablakot és 10 km - errel odébb tudta csak felhúzni. Addig meg majd lefagyott a füle 8 fokban :S (XD)
Hogyan lehet kiszerelni ? Kikell pattintani egyszerűen?
Amennyiben ez a rosz akkor ezt nem lehet felújjítani ? Másikat kell vennem ?
Esetleg lehetséges h eloxidálódott a csatlakozó és ha kitisztogatom megkaparászom jó lesz?
Engem is a topik tanított meg a távirányító tanítására.
Beülsz, bedugod a gyújtáskapcsolóba, ráadod a gyújtást és 30mp-en belül megnyomod valamelyik gombot. Ekkor reagálnia kell a záraknak. Bezárni nem fogod tudni, mert automatikusan visszanyit, ha gyújtáson van a kulcs.
Ezután kiszállsz, és be tudod zárni az autót.
Ha ekkor is visszanyit, akkor az már a bal első zárelektronika hibája, lásd lentebb, a mikrokapcsolós problémát.
Nekem kiskaldi cartárs és az ő apukája segített a zár mikrokapcsolójának cseréjében. Az ElectroKontha-nál pontosan 125 ft-egy ilyen kapcsoló. Érdemes kapásból kettőt venni, hogy mindkét, azonos oldalit cserélni lehessen.
Csere után tökéletesen működik a távirányítóval a zár, még reteszel is, bát szerintem a hátsó zárak hibája, onnan nyitható a reteszelés belülről. Mindegy, a cucc használható és mindig működik.
Csak viszonyítási alapnak: bontóban egy komplett baloldali zárelektronika 10 ezer ft. És még a gyári kódnak is egyezni kell.
Melyik hétvégén akarsz motort cserélni? Segítség kell? Ha úgy van esetleg zsiráfot tudok szerválni, csak nem fér be egy vekibe. Össze csukható, navara platóján faszán elfért. Motort váltót egybe ki lehet vele emelni, de felfelé a 2ő együtt nem hiszem, hogy kifér...
Köszönöm a segítséget a zárral kapcsolatban mindenkinek! Nagyon jó és hasznos ez a fórum, sok embert kihúz a pácból, arról nem is beszélve mennyi pénz marad a zsebekben!
sziasztok! nem tudom valaki foglalkozott e már a témával. arról lenne szó van egy 1997es isuzu b vectrám. még az a tipus ahol külön távirányitó vezérli a központi zárat. kaptam egy üres távirányitós kulcsot, belemarattam az én kulcsom mintáját. neten látom hogy lehet kapni bele való elektronikát. na most az a kérdés hogy vajon rá lehetne e tanitani az autóra.
az én távirányitomon 433,92 Mhz van, a kulcsbaépitettén pedig 433 mhz. Vajon rá lehetne tanitani? Köszi a segitséget előre is .
125 kg + 36kg (ahogy mbman írta) nem olyan vészes. azt 2 ember egy vascsővel meg lánccal, vagy erős kötéllel simán kiemeli. Már, ha magamat veszem alapul, akkor simán.
Más lehetőség ott nincs. Vagy összehegesztek zártszelvényből egy bakot.