Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.02 0 0 16658

Ha lépcsőshátú, akkor nézd meg, hogy nem ég-e folyamatosan a csomagtérvilágítás! Az A Vectrámmal jártam így, hogy elkoszolódott a kapcsoló, vagy kilazult, nem tudom és csak napok múltán vettem észre sötétben, hogy fény szűrődik ki a hangszórórácson.:-/

Előzmény: Barrichellofan (16650)
AAAAAAAAAAAAAAA
BoFe24 Creative Commons License 2012.04.02 0 0 16657

Hali! Egy 96-os klímás 1.7TDS isuzu-ban a 40-es biztosíték hiányzott. Meg tudná nézni valaki, hogy az kell-e egyáltalán oda, vagy direkt nincs ott semmi? Hiányzik amúgy is sok biztosíték, amiknek helye sincs, csak az üres lyuk. Lefotóztam az ábrát is, ez lenne:

http://kepfeltoltes.hu/view/120402/DSC_0035_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

Köszi előre is!

isuzuvectra Creative Commons License 2012.04.02 0 0 16656

okés, megpróbáljuk. Köszi

Előzmény: MBman (16651)
Riko24 Creative Commons License 2012.04.02 0 0 16655

Köszönöm a gyórs segítséget!!! Megnézem mihamarabb

MBman Creative Commons License 2012.04.02 0 0 16654

Látatlanban csak a szokásos módszert lehet javasolni. Ampermérőt az aegyik akku kábel és az akku közé, majd egyenként kiszedni a biztosítékokat a helyükről (előtte lefényképezni, memorizálni, felírni, hogy hol melyik volt). Amelyiknél jelentősen lecsökken az áramfogyasztás abban az ágban van a hiba.

Előzmény: Barrichellofan (16650)
MBman Creative Commons License 2012.04.02 0 0 16653

Meg lehet javítani a kapcsolót.

Elég szar konstrukció, mert felülről belehullik mindenféle kosz, por, és idővel bemegy az érintkező felületek közé. Szét kell szedni óvatosan, és alaposan kitisztítani.

Előzmény: Riko24 (16637)
MBman Creative Commons License 2012.04.02 0 0 16652

Fűtés, vagy a fűtőventilátor? Nem mindegy...

Előzmény: Tamás001 (16638)
MBman Creative Commons License 2012.04.02 0 0 16651

Másik távirányítót csak Tech2-vel vagy OP COM-nal lehet rátanítani a központi zárra.

De szerintem csak típusazonosat. Meg kell próbálni, lehet, hogy jó lesz.

Előzmény: isuzuvectra (16641)
Barrichellofan Creative Commons License 2012.04.02 0 0 16650

Sziasztok! Nekem csak 1 kérdésem lenne. Röviden annyi az egész, hogy a kocsiba (opel vectra b 1997 es kiadás 2.0 l benzin) az akut valami leszívja...nem marad rajta semmi,a riasztó ki lett véve, központi zár sem működik mert elcsesződött magától. Néha az is megesik, hogy kikapcsolom a magnót, leállítom a kocsit és reggel mire megyek ki a kocsiba szól a rádió... nem tom mitől lehet, de nem a rádió szívja le mert akkor is lemerül szabálytalan időközönként ha a rádió nem kapcsol be magától... Szerintetek ? van valami ötlet? eléggé bonyolult a helyzet. Én gondoltam már a indítómotorra, generátorra... Köszi a válaszokat ! Üdv 

Rolika88 Creative Commons License 2012.04.02 0 0 16649

Azt gondoltam, hogy nincs benne izzó, mivel nekem utólagos a tempomatom.. de azért azt nem gondoltam volna, hogy még bekötve sincs.. akkor nem értem én sem, hogy minek ott az ikon... m1 jelentősége nincs sok. Legalább megkíméltem magam egy fölösleges bontástól :) Köszönöm az infót!

Előzmény: VauxhallVectra (16645)
djtoci Creative Commons License 2012.04.02 0 0 16648

Helló Fiuk!

 

Az lenne a kérdésem, hogy tapasztaltatok-e már olyat, amit újabban kezd produkálni a kocsim (X20XEV): megyek vele mondjuk 3.ban. Elkezdem tolni neki, és irgalmatlan szürke füst van mögöttem, érzek valami "elégetlen benzin" szagot, és olyan, mintha csak 3 hengerezne a kocsi. Aztán egyszer csak eltűnik a füst, szépen lassan visszajön a 4. henger is, és mintha misem történt volna simán megy a kocsi. Sárga lámpa nem világit, gyertyák és a gyújtó kábelek nemrég voltak cserélve, olajat nem eszi, viz teljesen tiszta és nem fogy. Kezdek tanácstalan lenni vele kapcsolatban. Pedig milyen büszke voltam rá, hogy nekem semmi komolyabb gondja nincs a kocsinak! Szerintetek mi lehet a baja?

 

Nekem sincs Tempomat visszajelzőm a műszerfalon.

AAAAAAAAAAAAAAA
mumtaz Creative Commons License 2012.04.02 0 1 16647

Ha digit klímás, akkor nézd meg, hogy 9-es fokozaton megy-e a ventilátor, és a többin nem. Ha kilencesen megy, akkor a két tranzisztor halódott meg, ami felelősek a sebességszabályozásért. Pontosabban a vezérlő ezeken keresztül szabályozza a sebességet. 9-es fokozatvan direktbe kapja a 12V-ot. Ha ez áll fent, és ugye a két tranzisztor meghalt, azt nem ok nélkül teszi, hanem a fűtőventi motorja kezdi megadni magát és túl sok áramot vesz fel.

 

Tranzisztorokat cserélni és a motort kicserélni, vagy felújíttatni.

 

Manuális fűtésnél előtétellenállás van. Az is meg tud halni.

Előzmény: Tamás001 (16638)
Sankaka Creative Commons License 2012.04.02 0 0 16646

Nekem sincs semmilyen visszajelző lámpa a tempomatra a műszerfalon...

Előzmény: Rolika88 (16640)
VauxhallVectra Creative Commons License 2012.04.02 0 0 16645

Hello,

Az oka rendkívül egyszerű , hogy nem világít ugyanis nincs benne izzó gyárilag de még bekötve sincs. Nem értettem én sem , hogy mit gondoltak a németek.

Előzmény: Rolika88 (16640)
mumtaz Creative Commons License 2012.04.02 0 0 16644

A kiszedést írták korábban. Valamint valóban egy "huppogós temez" érintjezik benne. Ha ez szétrepedt, akkor azt lehet érezni megnyomáskor, hogy nem úgy megy be a gomb, mint mondjuk egy mikrokapcsolónál, hanem szinte beesik. Ha nem ez áll fenn és a nyomása a gombnak olyan, mint a többié, akkor lehet, hogy a lemez, vagy alatta az érintkező koszolódott el. Ezeknek a gomboknak a csatija nem ott van közvetlenül, hanem a kézifék kar markolata alatti homorú műanyag fedél alatt.

Előzmény: Riko24 (16637)
Nick_X14XE Creative Commons License 2012.04.02 0 0 16643

Nem mikrokapcsoló van benne, hanem egy kis négyszög alakú domború lemezke. Azt pattan egyenesbe és zár rövidre egy vezetősávot.

Lehet hogy az a lemezke fáradt el benne. Azt újonnan nem nagyon lehet kapni, bontottan viszont biztosan.

Előzmény: Riko24 (16637)
Nick_X14XE Creative Commons License 2012.04.02 0 0 16642

Nekem gyári (még bovdenes) tempomattal nem volt semmi visszajelzőfény.

Előzmény: Rolika88 (16640)
isuzuvectra Creative Commons License 2012.04.02 0 0 16641

sziasztok! nem tudom valaki foglalkozott e már a témával. arról lenne szó van egy 1997es isuzu b vectrám. még az a tipus ahol külön távirányitó vezérli a központi zárat. kaptam egy üres távirányitós kulcsot, belemarattam az én kulcsom mintáját. neten látom hogy lehet kapni bele való elektronikát. na most az a kérdés hogy vajon rá lehetne e tanitani az autóra.

az én távirányitomon 433,92 Mhz van, a kulcsbaépitettén pedig 433 mhz. Vajon rá lehetne tanitani?   Köszi a segitséget előre is .

 

Rolika88 Creative Commons License 2012.04.02 0 0 16640

Egy olyan kérdésem lenne azokhoz akiknek gyárilag van tempomatjuk, hogy amikor aktív a tempomat akkor van-e valami visszajelző lámpája a müszerfalon?? Mert nekem van egy ikon a műszerfalon ami szerintem a tempomat visszajelzője lenne (de nem is működik) egy kis KM/H óra inkon és oldalról egy nyílal, kb ilyen gondolom az a visszajelző csak az lehet, és mivel utólagos tempomat van a gépemben ezért nincs is benne izzó, tehát ha raknék bele akkor elvileg működne.

Rolika88 Creative Commons License 2012.04.02 0 0 16639

Szia!

 

Ha a váltószoknyát felpattintod akkor be bírsz nyúlni és ki bírod pattintani a kapcsolót konzolostól. Megpróbálhatod megtakarítani, vagy egy kis WD-40et adni neki hátha jó lesz.

Előzmény: Riko24 (16637)
Tamás001 Creative Commons License 2012.04.02 0 0 16638

Sziasztok Tamás vagyok. Mostanában vettem egy 1997-es Vectra-át és az a gondom hogy azt csinálja a fűtésem hogy egyszer van egyszer nincs volt olyan is hogy menet közben egyszer elindult  es utánna ment. mi lehet a baj??  Előre is köszönöm.

 

AAAAAAAAAAAAAAA
Riko24 Creative Commons License 2012.04.02 0 0 16637

Üdv mindenkinek!

 

A 96 os vecimben a sofőrfelőli elektromos ablak mikrókapcsolója valszleg behányt.

Észre vettem hogy nehezebben húzza fel az ablakot mikor nyomom. Tövig nyomva eddig sikerült felhúzni, de tegnap du tán faterom leengedte az ablakot és 10 km - errel odébb tudta csak felhúzni. Addig meg majd lefagyott a füle 8 fokban :S (XD)

 

Hogyan lehet kiszerelni ? Kikell pattintani egyszerűen? 

Amennyiben ez a rosz akkor ezt nem lehet felújjítani ? Másikat kell vennem ?

Esetleg lehetséges h eloxidálódott a csatlakozó és ha kitisztogatom megkaparászom jó lesz?

 

Tud valaki ilyen kapcsolót?

 

Előre is köszönöm a segítséget!

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.01 0 0 16636

Szia,

Engem is a topik tanított meg a távirányító tanítására.

Beülsz, bedugod a gyújtáskapcsolóba, ráadod a gyújtást és 30mp-en belül megnyomod valamelyik gombot. Ekkor reagálnia kell a záraknak. Bezárni nem fogod tudni, mert automatikusan visszanyit, ha gyújtáson van a kulcs.

Ezután kiszállsz, és be tudod zárni az autót.

Ha ekkor is visszanyit, akkor az már a bal első zárelektronika hibája, lásd lentebb, a mikrokapcsolós problémát.

Előzmény: gabura (16619)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.01 0 0 16635

Nekem kiskaldi cartárs és az ő apukája segített a zár mikrokapcsolójának cseréjében. Az ElectroKontha-nál pontosan 125 ft-egy ilyen kapcsoló. Érdemes kapásból kettőt venni, hogy mindkét, azonos oldalit cserélni lehessen.

Csere után tökéletesen működik a távirányítóval a zár, még reteszel is, bát szerintem a hátsó zárak hibája, onnan nyitható a reteszelés belülről. Mindegy, a cucc használható és mindig működik.

Csak viszonyítási alapnak: bontóban egy komplett baloldali zárelektronika 10 ezer ft. És még a gyári kódnak is egyezni kell.

Előzmény: Papi45 (16610)
mumtaz Creative Commons License 2012.04.01 0 0 16634

Elhiheted, hogy nem az volt a fő szempont. Majd megmondom, ha megnéztem. :-)

Előzmény: kiskaldi! (16633)
kiskaldi! Creative Commons License 2012.04.01 0 0 16633

Amúgy milyen felszereltségű a szekér?

Előzmény: mumtaz (16629)
kiskaldi! Creative Commons License 2012.04.01 0 0 16632

Melyik hétvégén akarsz motort cserélni? Segítség kell? Ha úgy van esetleg zsiráfot tudok szerválni, csak nem fér be egy vekibe. Össze csukható, navara platóján faszán elfért. Motort váltót egybe ki lehet vele emelni, de felfelé a 2ő együtt nem hiszem, hogy kifér...

Előzmény: mumtaz (16629)
Roli7906 Creative Commons License 2012.04.01 0 0 16631

Köszönöm a segítséget a zárral kapcsolatban mindenkinek! Nagyon jó és hasznos ez a fórum, sok embert kihúz a pácból, arról nem is beszélve mennyi pénz marad a zsebekben!

 

isuzuvectra Creative Commons License 2012.04.01 0 0 16630

sziasztok! nem tudom valaki foglalkozott e már a témával. arról lenne szó van egy 1997es isuzu b vectrám. még az a tipus ahol külön távirányitó vezérli a központi zárat. kaptam egy üres távirányitós kulcsot, belemarattam az én kulcsom mintáját. neten látom hogy lehet kapni bele való elektronikát. na most az a kérdés hogy vajon rá lehetne e tanitani az autóra.

az én távirányitomon 433,92 Mhz van, a kulcsbaépitettén pedig 433 mhz. Vajon rá lehetne tanitani?   Köszi a segitséget előre is .

mumtaz Creative Commons License 2012.04.01 0 0 16629

köszi. de ez mindennel együtt van? (- a váltó)

125 kg + 36kg (ahogy mbman írta) nem olyan vészes. azt 2 ember egy vascsővel meg lánccal, vagy erős kötéllel simán kiemeli. Már, ha magamat veszem alapul, akkor simán.

Más lehetőség ott nincs. Vagy összehegesztek zártszelvényből egy bakot.

Előzmény: ahegedus (16628)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!