Fűtőradiátor csere megoldva. 9ó-12-ig.Volt segítség.Nem volt piskóta.Hogy a pi.. tudom anyós ülés alól a szivacsból felitatni a fagyállót,próbálkozom nem sok sikerrel,nem szereléskor folyt ki,a radiátor jobb alsó sarka volt lyukas,mennyiségéből ítélve jó ideje.Köszönöm a hozászolásokat,sokat segített.Kell normális szerszám a cseréhez, barkács minőségűvel ne álljon neki senki.
Szia! Szerintem csak csati nélkül tudod összerakni mert annak a beszerelése kb lehetetlen esetleg ha bontóban találsz. Én úgy csináltam, hogy a gumicső amiben a kábelek mennek az ajtóba az alatt egy vékony kábellel a gumi alatt áthúztam és egy kicsit ráhagytam, hogy tudjon kicsit mozogni az ajtóval. Kb 1,5 éve eddig nem volt vele probléma nem dörzsölődött ki és nem is szakadt el. Nekem be volt húzva az ajtótól a kijelzőig én összeforrasztottam a két vezetéket. Szerintem a kijelzőnél is rá lehet forrasztani a megfelelő tüskékre.
Adott egy Thalia, már a fehér indexes verzió, hőmérőt akarok bekötni, de első blikkre láttam hogy nincs kihúzva az ajtóig, tehát a kijelzőtől kell kábelezni. Valaki rakta össze csati nélkül? Esetleg a benne lévő tüske ellenpárjának a sorszámát tudjátok??
Üdvözletem mindenkinek. Hosszú hallgatás és normális működés után újra segítséget szeretnék kérni 2001-es 16 V-s Talicskámmal kapcsolatban. Egyik pillanatról a másikra elkezdett zúgni a jobb első futómű. Nem állandóan, amikor nyomom a gázt, akkor hallgat, ha leveszem a lábam a pedálról, zúg. Jól sejtem, hogy csapágy lesz? Mozgattam, nem kotyog, felemelt helyzetben a kerék forgatásakor nagyon nem lehetett hallani semmit. Ha csapágy, akkor ugye SNR a gyári bele? Van valami, amire oda kell figyelni csapágyvásárlásnál, vagy ezek standard méretűek? Előre is köszönöm a segítséget.
Bank 1 sensor 2. Egyes hengersor( ebből ugye a sor 4 es motornál 1 van) sensor 2. Szóval a monitor szonda nem fűt. Nézd meg a csatlakozóját az szokott tönkremenni.
Ma turkáltam egy kicsit a járgány agyában.Diag-al néztem a vízhőfokot ez a termosztát amit nemrég írtam jól csinálja a dolgát 91 foknál nyit utána beáll és minden a nagykönyv szerinti érték.
Hibakód olvasás is volt 2 tárolt hibával 1,PO163 O2 sensor circuit Malf....Bank1 Sensor2
2,PO141 O2sensor heauter circuit BAnk1 Sensor2
Törlésre eltűnt.Újraidítózáskor hiba megint van.Óracsoporton hibajelzés nincs.
Alapjárati problémát nemrég írtam,meg indítózáskor benzinszag de rövid idő múlva eltűnik a benzinszag.
Melyik o2 szenzor rosszalkodik?Lehet valamit csinálni vele vagy nem érdemes és csere?
A sebesség jeladón mit lehet tisztítani? Kicsit olajos a vége, de a sebváltóban az is van. Ha megjavult, akkor vagy érintkezési hiba a csatlakozónál (oxidáció) vagy a feszegetés javított a belső kontakthibán. Az enyémnél azt figyeltem meg, hogy hideg motornál mindig jó volt. Eleinte 120 felett ment csak el a sebesség mérés, aztán egyre gyakrabban, alacsonyabb sebességnél is. Amikor kinyitott a termosztát, akkor kezdett küszködni. Néha gázfröccs helyre hozta, de a végén 120 Km-es utat 10-12-nek mért.
Sötétben nem a kapcsolókat szoktam nézegetni :-) Azt se tudtam eddig, hogy világítanak. Tőlem aztán kiéghet bennük az izzó.
Ezekben egy-egy drótlábú izzó van. Le kell pattintani a kapcsoló tetejét, és alatta van egy sárga műanyag, ez adja a színét is, erre van feltekerve alulról. Könnyen cserélhető.
Papalac.A sebességmérő jeladó ok,amióta tisztítottam.Ha még szarakodik akkor csere.Normális autóknál a műszerfal középen bontható,sajnos a talicskámba(thalia)egyben van,fűtőradiátor cseréje miatt kérdeztem. A kérdésem még az lenne,hogy az elektromos ablakemelők, központi zár kapcsoló sötétben mitől látszanak mert nem találtam bennük ledet ,mint az elakadásjelzőben és a szivargyújtóban, utóbbiban cseréltem a ledet.Válaszokat előre is köszönöm,s.o.s.
Gyakorlatban úgy jársz jobban szerintem ha beülsz az autóba,eljössz iszol egy kávét és végignézed ahogy kicseréljük neked. Ez kb fél óra meló és a szerszám árának feléből bőven megvan benzinköltséggel és munkadíjjal együtt.
Egyébként elméletben minden úgy van ahogy írod.Gyakorlatban pedig nem egyszerű házilag akkora nyomatékot ellentartani amivel elméletben kellene lehúzni.A rögzítő tüske nem alkalmas erre.Simán elhajlik vagy törik.Az ékszíj meg elég nagy cumi ha nem emeled ki a motort.
Következő vezérlés cseréig sok van még?Célszerű lenne egyben cserélni ha az is hamarosan esedékes.
Nem kell a klímát szétszedni, csak a ventilátort kell ügyesen kibuktatni és így sokkal nagyobb a hely a szereléshez. A motor kiszerelése már érdekesebb, de kis kézügyességgel menni fog. Magának a motornak igen borsos ára van, a szervizben 60ezer körüli értékről beszéltek, én úgy hagytam, hogy a külső levegő jöjjön a kasztniba, mert így télen nem párásodik majd. Meg fogom csinálni egy bowdenes megoldással, amit a kesztyűtartóból lehet majd mozgatni.
Motorházat felnyit, odaállni a bal első kerékhez, jól behajolni a motortérbe, egy lámpával bevilágítva a motor mögé, lefelé, a sebességváltón látható a jeladó.
Zlatan!
Nem értem, hogy most mit keresel a középső konzolon.
Köszönöm a válaszokat.A sebességváltónál lévő box-ban a szivargyújtó lede világítja meg az ablakemelő stb.kapcsolókat,elakadásjelző ok.Kapcsolófedeleket le vettem nem találtam semmit,jó úgy?
Meg tudnád írni egy kicsit pontosabban hogy hol található ez a kütyü ?
Előre is köszi !
Km óra visszaesik nullára, nem mutat:
Ezt a sebesség jeladó hibája okozza, Csere segít, 6-7 ezer Ft.
A motor hátulján, lent (utastér felé) található. Kis kézügyességgel felülről simán cserélhető. Csak felfelé ki kell húzni és az újat visszadugni. Ha jól emlékszem excentrikus és csak egy módon lehet betenni (a két rögzítő köröm nem középen van!).