Gondolhatod, hogy az utcan nem alltam neki a tankot lebontani.
Viszont kiszedtem a hatso ulest, es meghallgattam ugy. Semmi hangot nem ad a szivattyu, pedig azt meg az ulesen at is hllani kellene. Csak igy biztosabb volt.
Viszont elolrol hallani,hogy arele dolgozik. Ugyhogy ez szivattyu lesz. Mert azt kizartnak tartom, hogy a vezetek szakadt volna el valahol feluton. Az nem olyan.
Ezt egyszerű eldönteni. Vedd le az AC-tól jövő vezetéket az injektorról és add fel a gyújtást. Mivel a nyomás nem épül fel, megállás nélkül nyomni fogja a benzint, ha jó. Szóval kell alá edény.
Max. tizes toldó anyát tudnék elképzelni ráhegeszteni, de nem foglalkozok vele, tettem pár mágnest arra a szerelő ablakra. Jobb oldalát jól megemelem le fog folyni.
75W90 olajat honnan érdemes és szabad rendelni? Unixba voltam bent 16.000Ft.ért akartak adni 4literest. Neten látok 1300/L.ért is már.
Cserélnék én csavart ha ki tudnám szedni.. Megemeltem az autót, ráengedtem az autó súlyát a kulcsra, de úgy is elforog bent. Már arra is gondoltam, h belehegesztem a kulcsot, de félek, hogy nagyobb kárt csinálok...
Sziasztok. Autómon nagyon el vannak nyalva a váltó olaj leeresztő és nívó csavar négyszögei.
Cserélni szeretném az olajat.
Betöltés ok. ugye a km.óra spirálnál. Mennyire jó megoldás vajon ha a leeresztő mellett található szerelő ablakra teszek pár mágnest, hogy legalább valamennyi forgácsot felfogjon és ott eresztem le? Milyen olajra cseréltétek ti?
Partvonalról jelezném: szerintem a gumikalapácson jót fog kacagni. Biztos el lehet törni, de nem porcelán az: én is odacsaptam fél kilóssal rendesen mikor beállt.
Nem árt azért megnézni hátha hozzáférhető valahonnan közvetlen a betét vagy a szerkezet, lehet van a dobon lyuk.
Van egy régi 8 szelepes swift sedanom. Behúzva maradt 3 hónapja a kézifék, és beragadtak a hátsó fékek. El kellene vinnem 100-el arrébb. Jelenleg kint áll egy parkolóban. Érdemes trailerrel elvitetnem és udvaron javítani, vagy tudom oldani a kézifék bovdent és a dobokat levéve oldani a fékpofákat?