Megment az előtét ellenálásom a kocsiba. Digitklímás 2001es évj. valaki tudna nekem segíten a beszerzéseben, esetleg van-e neki felesleg. Bontókban eddig nem találtam sajnos.
Nagy hirtelen szükségem lenne egy bal első fényszóróra B1-esbe. Lényeg, hogy sérülésmentes legyen, lehessen állítani a tükröt benne és minden rögzítőfüle meglegyen. Ja és motoros állítású érdekelne.
Most átmenetileg be kéne raknom, mert nagyon idegesít a javíthatatlan lámpám.
Lehet hogy az 1.7 TDnél tényleg így van, hogy klímagáz nélkül is bekapcsolnak a hűtőventilátorok, de nekem a benzinesnél nem kapcsolnak be ha a kompresszor nem húz be. Ez 100% mert jelenleg elég kevés gáz van a klíma rendszerben és kb 20 fok alatt nem húz be a kompresszor, ilyenkor a klíma gomb megnyomására semmi más nem kapcsol csak az utastér ventije 1es fokozatra. Ha viszont meleg van odakinnt, akkor hallom hogy behúz a kompresszor, és pörögnek is a hűtőventilátorok.
A kézikönyv szerint: Hűtőfúvókák, klímaberendezés, elektronikus klímaautomatika, hátsó ablakfűtés a 40-es bizti.
Nálad az utolsó 3 kilőve. Annyit nézz meg, hogyha benyomod a klímát, akkor elindulnak-e a hűtőventik. Mert ha nincs a klímában gáz, attól még ezek mennek, csak a kompresszor nem húz be.
Egyébként a kapcsolási rajzok, illetve a biztosíték térkép szerint hűtőventik, meg a klíma utastérben lévő reléi a 2-es stekkerben lévő 30A-es biztiről kapják a betápot. A 40-esben lévő 10A-esről pedig a maga a relé kapja az áramot, amitől behúz. Nálam pl így is van. Lehet, hogy nálad már valami utólagos tákolás volt, ezért van kiiktatva. Ötletem sincs.
Mivel nem tudom mire szolgál, ezért nem tudom mit kell nézni, hogy működik-e. Nincs feltöltve a klíma, de a gombot ha megnyomom világít, illetve a hátsó ablak fűtése is működik. Egyéb ötlet?
A képen a 40-es ábra után érdeklődöm... :) 40-essel van jelölve ugyanez a biztosítéktáblán is, de gondoltam az ábra elsősorban jobban érdekelhet. Amúgy 10A-s bizti kellene oda.
Na gyerekek. A donor veki valószínűleg a héten átkerül hozzám. Bár a fő dolog a motor, viszont vagy a sok állás, vagy egyébkénti hiba miatt gyakorlatilag csak az ABS visszajelző nem világít benne. Világít a motor, a légzsák és - nagy sajnálatomra - az automata váltó visszajelzője is.
Utóbbi baszottúl idegesít, mivel ez a veki pont azért ideális, mert a váltót is át akarom rakni. A motor visszajelzőre magasról teszek. A légzsákra meg pláne. De a váltó!? Na az más kérdés.
Sajna a laptopot a kifingás jeleit mutatja (pontosabban a nagy semmit), ezért nem tudtam vinni interfészt, hogy belenézzek a hibatárolókba.
Katalizátor a flexicsővel együtt hiányzik róla. Helyette tűzkarikás csatlakozással egy cső van beiktatva. Kiegyenlítőtartály bugyborékolt, ami jelentheti azt is, hogy hengerfej kakukk, vagy azt, hogy levegős volt a rendszer, mert a srác akkor töltötte fel vízzel. Bár előbbit támasztaná alá (hengerfej), hogy a kipuff végén volt egy kis víz, bár gázadásra sem eregetett gőzt a kipufogón.
Hirtelen gázadásra meg akart fulladni, ami lehet hiba, de oka lehet a hosszú állásban "megromlott" benzin (ilyennel az enyém sem pörgött fel rendesen és okádta a füstöt), vagy elkoszolódott légtömegmérő (talán belefészkeltek a pókok), elkoszolódott folytószelep ház, stb...
Majdnem biztos, hogy az egyik hidrotőke is kakukk. Szervószivttyú szintén. Mondjuk nem értettem, hogy miért, de a járatás közben a srác időnként vizet öntött a bordásszíjra a szervószivattyúnál.
Nekem a kormánykpcsoló cseszkődött. Egyszer benne hagytam a kulcsot és egész este szólt a rádió. Nézd azt a részt ahova a kulcs megy, ha benyomod kézzel és megszólal a rádió akkor én a gyujtáskapcsoló elektromos részére vagy magágára a gyujtáskapcsolóra gyanakodnék.
"Sziasztok! nem tudom valaki foglalkozott e már a témával. arról lenne szó van egy 1997es isuzu b vectrám. még az a tipus ahol külön távirányitó vezérli a központi zárat. kaptam egy üres távirányitós kulcsot, belemarattam az én kulcsom mintáját. neten látom hogy lehet kapni bele való elektronikát. na most az a kérdés hogy vajon rá lehetne e tanitani az autóra.
az én távirányitomon 433,92 Mhz van, a kulcsbaépitettén pedig 433 mhz. Vajon rá lehetne tanitani? Köszi a segitséget előre is ."
A megoldás attól nem lesz se könnyebb, se egyszerűbb, ha a másik fórumban is megkérdezed... Másik távirányítót rátanítani a kocsira csak OP COM vagy Tech2 tud, de csak típusazonossal érdemes próbálkozni (B1-es távkapcsolót B1-re)
A vastaggal kiemeltek a kommersz méretek, azok relatíve olcsóak. 195-nél szélesebb nem kell. Ideális: 195/65 R15. Ehhez szerezzél be 6" széles, ET49-es mélységű 15"-os felnit, olyan osztókörrel, amilyen a kocsid futóműve.
Ha lépcsőshátú, akkor nézd meg, hogy nem ég-e folyamatosan a csomagtérvilágítás! Az A Vectrámmal jártam így, hogy elkoszolódott a kapcsoló, vagy kilazult, nem tudom és csak napok múltán vettem észre sötétben, hogy fény szűrődik ki a hangszórórácson.:-/
Hali! Egy 96-os klímás 1.7TDS isuzu-ban a 40-es biztosíték hiányzott. Meg tudná nézni valaki, hogy az kell-e egyáltalán oda, vagy direkt nincs ott semmi? Hiányzik amúgy is sok biztosíték, amiknek helye sincs, csak az üres lyuk. Lefotóztam az ábrát is, ez lenne: