Peugeot 407 HDI 2.0 klímagondom van. Eltörött a légkeverőlapát, a jobb oldali hűtésem-fűtésem nem megy.
Olvastam a fórumon, hogy már előfordult ilyen. A Peugeot szervízben ahol érdeklődtem nem is hallottak ilyen alkatrészről, illetve ilyen hibáról. Valaki tudna nekem segíteni, hogy hol és mennyiért lehet ezt az alkatrészt beszerezni?
Hát biza az 1.6 hdi az egy kormolós fajta, a Fap szűrő ellenére is ezt sok minden okozhatja, turbó, injektorok, stb. Az olajzás kényes pontja ezeknek a motoroknak, kicsit alul vannak méretezve ilyen szempontból. Egyszerüen kevés benne az olaj, és hamar elkormozódik, különösen ha városban használod. Az újakon ezen már változtattak. Az enyém is kormol, ha odalépek neki, de egyébként semmi baja. ( 220.000. km) De a húszezres csere periódust ne vedd komolyan.. én 15 ezrenként cserélek. Ha a venti megy akkor befejezetlen regenerálás történik. Jól hajtsd meg valahol 10-15 km-t és abbahagyja. Viszont ha az olaj nivó növekszik, az nem jó ómen, gázolaj kerül az olajba!! Megnézetni!! Ezt is a FAP szűrő okozhatja. A C5 fórumon van Betg mester, őt kérdezd.
...csak most olvasom. .......nekem is rángat néha. Zolforg-nál is voltam e miatt. természetesen akkor nem jött elő. néha van, néha nincs. megpróbálok vele együtt élni. ha rosszabb lesz kivizsgáltatom, de annyira bagatellnek tűnik a probléma, hogy én egyelőre hagyom. valószínű, hogy a 2.0 HDI egyik problémája lesz ez x km felett. ...hm
Kérdésem volna az 1,6 HDi-vel kapcsolatban (407, 2004, 150E km). Kicsit kormol, mikor odalépek. Igazából csak akkor látom, amikor kihajolok az autóból, és direkt azt figyelem. Nem vészes. Nem húz csíkot maga után. Nem is nagyon látszik. Viszont mikor egyhelyben áll az autó, akkor is ereszkedik egy halvány füst a kipufogón. Ez is csak akkor látszik, ha mellé hajolok. Mivel benzines autóim voltak, nekem ez szokatlan, és talán ijesztő is. Kell aggódnom, foglalkoznom vele? Turbo dolgozik rendesen, jól húz az autó, olajat, vízet nem eszi. Viszont olaj a nívó felső határának tetején van.
Másik kérdés:
Mikor használom az autót, beindul a ventillátor. Néha intenzíven el kezd hűteni (mint minden más autó...). Viszont van, hogy leállítom az autót, bezárom, otthagyom, és még mindig megy a venti. Ez természetes, vagy ilyen funkció nincs az autóban?
Egyébként egytől-egyig az összes 407 behajtja a tükröt? Vagy ez extraként funkcionál?
Eljött az olajcserém. 2.0 HDi most van benne 170.000km mit rakassak bele? Hanyas számú és márkájú és mennyi liter? Légy szíves segítsetek, mert ehhez nagyon láma vagyok :-I ...ez az első olajcserém és tényleg nem tudom. A szervizkönyvben ugye nem írják. 10.000 km-t ment a legutóbbi óta, de Én 10.000.-ként szoktam cserélni. Mit kellene még? ilyenkor? Az üzemanyagszűrű is ki lett cserélve legutóbb. Érdemes azt is, vagy azért az már túlzás lenne? ....bocsi, első dízel :-)
Szia...
Kôszönöm a segítséget........amúgy az egr szelep ebben a kocsiban tisztítható????
Semmit nem ír ki hibának......tele van a tököm már ezzel az autóval....
Télen amikor jön a fagy akkor meg mindig habzik a szervókormány olaja és felül nyomja ki...
Ahogy jön a jó idő minden jó......
Szia Lux Kapitány! A turbónak van egy sívitó, fütyülő hangja, gondolj bele, hogy 100 000- 200 000 f/perc közötti fordulatszámon pörög. Kis mértékü rángatást -nálam okosabb emberek szerint, a turbólapát geometriai állitásának akadozása okozza. Ez állitólag akkor gyakori, ha mindig zömmel azonos fordulaton használod a motort, ezért tanácsolják, hogy egyszer-egyszer érdemes kihúzatni valamelyik fokozatot. Üdvözlettel: birobandi
Lehúzott ablaknál (szűkebb utcákon, vagy ha valami - pl. szalagkorlát - jól visszaveri a hangot - hallani valami sistergő, sziszegő, néha fütyülő hangot gyorsításnál.
Ez nyilván valahonnan a turbo (kipufogó?) rendszerből jön / jöhet.
Talán valami cső repedezett, nem jó valahol a tömítés?
Ötlete van valakinek? (2.0 HDi)
---
Az esti hiradóban láttam, hogy Újpesten kiégett egy PUG407 motortere.
Állítólag először valami robbanás szerű hang voolt, amjd pillanatok alatt leégett az eleje.
Megint probléma.....:((( megint segítség kéne!!!
407 2.0hdi egyenletes gázadásnál rángat...megy nem megy....ha komolyan nyomom neki nem érződik de ha csak módjával rángat és mindha nyáron jönne mindig ez elő...mi lehet ez????? Amikor rángat nem is megy úgy ahogy kéne:((...előre is köszi
Igen angliában mérföld per óra a hivatalos, de a poén az hogy amerikában km/h a kocsikban, de mph a táblákon helyenként, ill államonként változik, függően melyik ország gyarmata volt.