Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Terrier14 Creative Commons License 2012.06.26 0 0 7109

Sziasztok!

 

Peugeot 407 HDI 2.0 klímagondom van. Eltörött a légkeverőlapát, a jobb oldali hűtésem-fűtésem nem megy.

 Olvastam a fórumon, hogy már előfordult ilyen. A Peugeot szervízben ahol érdeklődtem nem is hallottak ilyen alkatrészről, illetve ilyen hibáról. Valaki tudna nekem segíteni, hogy hol és mennyiért lehet ezt az alkatrészt beszerezni?

 

Tomyka36 Creative Commons License 2012.06.26 0 0 7108
Szia...
Hogyé?????:)
Előzmény: zoolan65 (7107)
zoolan65 Creative Commons License 2012.06.26 0 0 7107

Kis színes kijelző előrendelhető, ha esetleg érdekel valakit.

 

Zolysys Creative Commons License 2012.06.26 0 0 7106
Lux Kapitány Creative Commons License 2012.06.26 0 0 7105

Én mindig 6 litert veszek / viszek.

Az 5 liter talán épp kevés lesz / lehet.

Nem baj az, ha marad neked is egy kicsit, hátha kell később utántölteni.

Szóval vegyél egy literes flakonnal is.

Előzmény: Eswés (7104)
Eswés Creative Commons License 2012.06.26 0 0 7104

Szia Lux Kapitány!

 

Köszönöm, felírtam. Egy 5 literes kanna elég lesz?

Előzmény: Lux Kapitány (7103)
Lux Kapitány Creative Commons License 2012.06.26 0 0 7103

Total Quartz INEO ECS 5/30.

Ez az olaj kell neked. Kifejezetten a PSA FAP szűrős motorjaihoz készült. Jó minőségű.

Általában olyan 2.100Ft/l vagy 11.000 Ft/5l ártól indul a különböző online olajos boltokban.

A gázolajszűrőt 10ekm után még felesleges cserélni szerintem, majd mindjuk 30-40ekm-nél.

Előzmény: Eswés (7097)
unomma Creative Commons License 2012.06.26 0 0 7102

Azért arra a 150.000. km-re nem vennék mérget..:)) És ha az nagyon nem annyi akkor bármi lehet..

Előzmény: bmgy_325tds (7098)
unomma Creative Commons License 2012.06.26 0 0 7101

Hát biza az 1.6 hdi az egy kormolós fajta, a Fap szűrő ellenére is ezt sok minden okozhatja, turbó, injektorok, stb. Az olajzás kényes pontja ezeknek a motoroknak, kicsit alul vannak méretezve ilyen szempontból. Egyszerüen kevés benne az olaj, és hamar elkormozódik, különösen ha városban használod. Az újakon ezen már változtattak. Az enyém is kormol, ha odalépek neki, de egyébként semmi baja. ( 220.000. km) De a húszezres csere periódust ne vedd komolyan.. én 15 ezrenként cserélek. Ha a venti megy akkor befejezetlen regenerálás történik. Jól hajtsd meg valahol 10-15 km-t és abbahagyja. Viszont ha az olaj nivó növekszik, az nem jó ómen, gázolaj kerül az olajba!! Megnézetni!! Ezt is a FAP szűrő okozhatja. A C5 fórumon van Betg mester, őt kérdezd.

Előzmény: bmgy_325tds (7098)
Zolysys Creative Commons License 2012.06.25 0 0 7100

felszereltség függő

Előzmény: bmgy_325tds (7098)
Eswés Creative Commons License 2012.06.25 0 0 7099

...csak most olvasom. .......nekem is rángat néha. Zolforg-nál is voltam e miatt. természetesen akkor nem jött elő. néha van, néha nincs. megpróbálok vele együtt élni. ha rosszabb lesz kivizsgáltatom, de annyira bagatellnek tűnik a probléma, hogy én egyelőre hagyom. valószínű, hogy a 2.0 HDI egyik problémája lesz ez x km felett. ...hm

bmgy_325tds Creative Commons License 2012.06.25 0 0 7098

Sziasztok!

 

Kérdésem volna az 1,6 HDi-vel kapcsolatban (407, 2004, 150E km). Kicsit kormol, mikor odalépek. Igazából csak akkor látom, amikor kihajolok az autóból, és direkt azt figyelem. Nem vészes. Nem húz csíkot maga után. Nem is nagyon látszik. Viszont mikor egyhelyben áll az autó, akkor is ereszkedik egy halvány füst a kipufogón. Ez is csak akkor látszik, ha mellé hajolok. Mivel benzines autóim voltak, nekem ez szokatlan, és talán ijesztő is. Kell aggódnom, foglalkoznom vele? Turbo dolgozik rendesen, jól húz az autó, olajat, vízet nem eszi. Viszont olaj a nívó felső határának tetején van.

 

Másik kérdés:

 

Mikor használom az autót, beindul a ventillátor. Néha intenzíven el kezd hűteni (mint minden más autó...). Viszont van, hogy leállítom az autót, bezárom, otthagyom, és még mindig megy a venti. Ez természetes, vagy ilyen funkció nincs az autóban?

 

Egyébként egytől-egyig az összes 407 behajtja a tükröt? Vagy ez extraként funkcionál?

 

Köszönöm szépen a válaszokat. :-)

 

Eswés Creative Commons License 2012.06.25 0 0 7097

Sziasztok!

 

Eljött az olajcserém. 2.0 HDi most van benne 170.000km mit rakassak bele? Hanyas számú és márkájú és mennyi liter? Légy szíves segítsetek, mert ehhez nagyon láma vagyok :-I ...ez az első olajcserém és tényleg nem tudom. A szervizkönyvben ugye nem írják. 10.000 km-t ment a legutóbbi óta, de Én 10.000.-ként szoktam cserélni. Mit kellene még? ilyenkor? Az üzemanyagszűrű is ki lett cserélve legutóbb. Érdemes azt is, vagy azért az már túlzás lenne? ....bocsi, első dízel :-)

 

Köszönöm!!!

birobandi Creative Commons License 2012.06.25 0 0 7096

Szia Balázs!
Topiktársunk szerintem megnézi neked és még ért is hozzá: zolforg@gmail.com
Üdvözlettel: Bandi

Előzmény: Lux Kapitány (7095)
Lux Kapitány Creative Commons License 2012.06.25 0 0 7095

Szia Bandi!

 

Azt hiszem nekem rendellenes a "sivító" (néha inkább sziszegő, kifújó) hang.

Bár eddig csak egy turbós autóm volt (1.6HDi) ezt megelőzően, de az csendben dolgozott.

Nem úszom meg, hogy elmenjek valami szerelőhöz.

Lehet most kihagynám a márkaszervízt (Fábián).

Tudsz / tudtok valami "maszekot" ajánlani Budapesten (Dél-Pesten)?

 

Köszi, üdv.:

Balázs

 

Előzmény: birobandi (7092)
Zolysys Creative Commons License 2012.06.25 0 0 7094

elvileg igen tisztítható

Előzmény: Tomyka36 (7093)
Tomyka36 Creative Commons License 2012.06.25 0 0 7093
Szia...
Kôszönöm a segítséget........amúgy az egr szelep ebben a kocsiban tisztítható????
Semmit nem ír ki hibának......tele van a tököm már ezzel az autóval....
Télen amikor jön a fagy akkor meg mindig habzik a szervókormány olaja és felül nyomja ki...
Ahogy jön a jó idő minden jó......
Előzmény: Lux Kapitány (7090)
birobandi Creative Commons License 2012.06.25 0 0 7092

Szia Lux Kapitány!
A turbónak van egy sívitó, fütyülő hangja, gondolj bele, hogy 100 000- 200 000 f/perc közötti fordulatszámon pörög.
Kis mértékü rángatást -nálam okosabb emberek szerint, a turbólapát geometriai állitásának akadozása okozza. Ez állitólag akkor gyakori, ha mindig zömmel azonos fordulaton használod a motort, ezért tanácsolják, hogy egyszer-egyszer érdemes kihúzatni valamelyik fokozatot.
Üdvözlettel: birobandi

Előzmény: Lux Kapitány (7091)
Lux Kapitány Creative Commons License 2012.06.24 0 0 7091

MÁS:

 

Lehúzott ablaknál (szűkebb utcákon, vagy ha valami - pl. szalagkorlát - jól visszaveri a hangot - hallani valami sistergő, sziszegő, néha fütyülő hangot gyorsításnál.

Ez nyilván valahonnan a turbo (kipufogó?) rendszerből jön / jöhet.

Talán valami cső repedezett, nem jó valahol a tömítés?

 

Ötlete van valakinek? (2.0 HDi)

 

---

 

Az esti hiradóban láttam, hogy Újpesten kiégett egy PUG407 motortere.

Állítólag először valami robbanás szerű hang voolt, amjd pillanatok alatt leégett az eleje.

Pff... Remélem nem innen valaki!

Lux Kapitány Creative Commons License 2012.06.24 0 0 7090

Szia!

 

Megmagyarázhatatlan rángatás nekem is van (2.0 HDi).

Gyakorlatilag időnként előjön, időnkémnt eltűnik. Eleinte olyan 1700-2200 rpm körül csinálta, de most inkább olyan 1700-2500 körul.

Sok mindent próbáltam már: mindenféle tisztító adalékok, (nyilván szűrők cseréje), üzemanyag váltás, EGR szelep csere, stb.

Szervizebn is volt, lótúrót sem tudtak mondani, csak találgatnak.

A tipp: kezdjünk el kicserélgetni alkatrészeket, aztán majd egyszer csak az egyiknél megszűnik.

"Erre" viszont nincs pénzem.

 

Balázs

 

Előzmény: Tomyka36 (7087)
Zolysys Creative Commons License 2012.06.24 0 0 7089

Előtte rángatott? csinálta? Ha nem.. akkor szűrő ha igen ekkor továbbkeresni és PPS el mérni

Lehet pl turbó helyzetmásooló de ebben D guruk többet tudnak mondani

Előzmény: Tomyka36 (7087)
Tomyka36 Creative Commons License 2012.06.24 0 0 7088
Ja....most volt kicserélve az összes szűrő+olaj....
Tomyka36 Creative Commons License 2012.06.24 0 0 7087
Sziasztok urak!!!

Megint probléma.....:((( megint segítség kéne!!!
407 2.0hdi egyenletes gázadásnál rángat...megy nem megy....ha komolyan nyomom neki nem érződik de ha csak módjával rángat és mindha nyáron jönne mindig ez elő...mi lehet ez????? Amikor rángat nem is megy úgy ahogy kéne:((...előre is köszi
M.Joe Creative Commons License 2012.06.23 0 0 7086

Jó az időpont, ott leszünk.

A létszám és a ser mennyisége még képlékeny hamarosan megy a mail. :)

Előzmény: kisvadon (7063)
M.Joe Creative Commons License 2012.06.23 0 0 7085

üdv a klubban!:)

Én szerdán léptem át a 200000-et.

Olyan dőg meleg volt az autóban, hogy a kijelző megbolondult, nem tudtam lefotózni.

Joe

Előzmény: userik (7081)
userik Creative Commons License 2012.06.22 0 0 7084

Szia bigbagi!

 

Igen angliában mérföld per óra a hivatalos, de a poén az hogy amerikában km/h a kocsikban, de mph a táblákon helyenként, ill államonként változik, függően melyik ország gyarmata volt.

 

 

Előzmény: bigbagi (7082)
Zolysys Creative Commons License 2012.06.21 0 0 7083

Ott nem km ben mérnek meg méterben

 hanem inch per köblábban :D

Előzmény: bigbagi (7082)
bigbagi Creative Commons License 2012.06.21 0 0 7082

Hello userik !

 

Miért MPH -s a kilométerórád ? Ilyet még nem láttam. Csak nem AMERIKAI modell a gép ?

Vagy ANGLIÁBAN is MPH a szabvány ?

 

üdv: bigbagi.

 

Előzmény: userik (7081)
userik Creative Commons License 2012.06.21 0 0 7081

Sziasztok!

 

Örömmel értesítek minden kedves márka társat hogy átléptem a 200000 határt. :)

 

 

 

Üdv Erik

sivi7 Creative Commons License 2012.06.20 0 0 7080

Na meg a jelado hianya okoz valami galibat?

Előzmény: sivi7 (7077)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!